Forum >> 159
Ákos (dewvil)21-06-2014 09:57:33 // 55119
izzitógyertya, mehetsz vele nyugodtan.
vargadre21-06-2014 09:55:43 // 55118
Srácok ez a hiba üzenet mit jelent "pre heating glow plugs not available"? Mik a következményei, lehet-e vele közlekedni károkozás nélkül, mivel rosszabb a kocsinak? Azért kérdezem, mert egyrészt nem mindig dobja fel a hibát, plusz én nem vettem észre különbséget ahhoz képest amikor nem írja ki...
Ákos (dewvil)21-06-2014 09:53:09 // 55117
de igazából nem értek hozzá:)
Ákos (dewvil)21-06-2014 09:50:08 // 55116
persze minden eset más és más ugye.
jövőhéten kiderül:)
jövőhéten kiderül:)
dev16621-06-2014 09:36:07 // 55115
csak a bosch-nál tudják mi a pontos algoritmus, de a leírt jelenséget okozhatja az is, hogy a többi injektor átfolyása alacsony. ha pl. a 4-ből 2-nél alacsony az átfolyás (kényszerű - korrekció), akkor a maradék 2-ből legalább 1-nél kell + korrekció és ahogy megfigyeltem az ECU törekszik arra, h ahol nem muszáj, ott nem korrigál, tehát nem osztja szét a + korrekciókat a jó injektorok között (ahol + a korrekció azzal nincs baj).
a másik, hogy az ECU nem kap visszajelzést arról, h mennyire dolgozik egy adott henger. Csak annyit tud, h adott rail nyomás mellett az egyik injektoron ennyi, a másikon amannyi nafta folyik át adott idő alatt. tehát ha tömítetlenség vagy más veszteség miatt az egyik henger gyengébben dolgozna, arról az ECU nem tudna, így nem is korrigálhat eszerint.
a másik, hogy az ECU nem kap visszajelzést arról, h mennyire dolgozik egy adott henger. Csak annyit tud, h adott rail nyomás mellett az egyik injektoron ennyi, a másikon amannyi nafta folyik át adott idő alatt. tehát ha tömítetlenség vagy más veszteség miatt az egyik henger gyengébben dolgozna, arról az ECU nem tudna, így nem is korrigálhat eszerint.
Ákos (dewvil)21-06-2014 08:52:31 // 55114
tudom. en nem hiszek a tippelesben, csak egy tapasztalatom irtam le.
Zsombor21-06-2014 08:38:41 // 55113
Sziasztok! 2.4 jtdm... Nemrég volt olajcserés, új szűrőkkel. Felváltva tankolok prémiumot nem prémiumot. Szintén nemrég EGR takarítás volt, illetve Szamosiék beleöntöttek valami adalékot, amire azt mondták, most köv olajcseréig egyebet ne adalékoljak. Hidegen semmi extra, de mikor teljesen bemelegszik, rángat kicsit az alapjárata. Nem vészes, de elkezdett zavarni. Tudom, millió dolog lehet, de mégis... Köszi előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2014 08:08:46 // 55112
aki az igazi eredményre kíváncsi az kiszedi a porlasztókat és elviszi beméretni....
Ákos (dewvil)21-06-2014 07:41:29 // 55111
ha akarod egyszer ugorj el a becsi utra kiolvasom neked:-)
Ákos (dewvil)21-06-2014 07:37:43 // 55110
Csak ehhez kapcsolodo tapasztalatom. Ugye en is ezt a korrekcios dolgot vegigjatszottam jo is lett, tul vagyunk rajta:-)
De a cegnel epp egy 1.9 16v-t adott le a kollegam.igaz ott mas a tunet, de nezem a korrekciokat es a 2es henger +3-4et korrigal, mondom csucs ki bemer, azt mondjak jo, tisztit ujrakodol berak programoz es ugyanolyan maradt. Felcsereltem a 2 es 3as hengert hogy kiszurjem a csucsot es ugyanugy a 2es korrigalt ugyanannyit a 3as meg sokat vett el. Szoval valoszinu annal a hengernel lesz komoresszio vagy egyeb problem. Tehat a csucs nem csak az injektor kopas miatt korrigalhat tobbet vagy kevesebbet.
De a cegnel epp egy 1.9 16v-t adott le a kollegam.igaz ott mas a tunet, de nezem a korrekciokat es a 2es henger +3-4et korrigal, mondom csucs ki bemer, azt mondjak jo, tisztit ujrakodol berak programoz es ugyanolyan maradt. Felcsereltem a 2 es 3as hengert hogy kiszurjem a csucsot es ugyanugy a 2es korrigalt ugyanannyit a 3as meg sokat vett el. Szoval valoszinu annal a hengernel lesz komoresszio vagy egyeb problem. Tehat a csucs nem csak az injektor kopas miatt korrigalhat tobbet vagy kevesebbet.
Pityukoma20-06-2014 23:42:40 // 55109
Köszi az ötletet. Meg is rendeltem ITT. Kíváncsi leszek hogy a hátsó kameráját vajon tolatás segédnek gondolták-e. Nem igazán tudtam kihámozni a leírásából.
dev16620-06-2014 15:51:16 // 55108
"A motorvezérlő ECU mindenegyes injektor átfolyását korrigálja, annak megfelelően milyen állapotú az adott injektor, vagyis alapjárat vagy teljesen konstans terhelés mellett is különbözhet az egyes injektorok befecskendezésenkénti üzemanyagmenyisége, így tudja elérni az ECU, hogy a szükséges mennyiségű gázolaj elégjen, cserébe viszont romlik a járáskultúra és idővel sok egyéb gondot is szülhet (tartóbakok, kettőstömegű tönkremennek a rezonanciától).
Ideális esetben minden inj. korrekciója 0 (vagyis mindegyiken ugyanannyi nafta folyik át állandó terhelésnél), de a gyakorlatban a gázolajban lévő szennyezőanyagok, víz és a természetes kopás miatt az egyes inj-ok nem egyformán használódnak el. Így idővel korrigálni kell őket. ha az 5 közül pl. 1 nem enged át kellő mennyiségű gázolajat, akkor a másik 4-nek kell többet átengednie, mert a korrekciók összege, mindig 0 (különben ugrándozna az alapjárat).
nem untatlak tovább ezzel, az a lényeg, hogy a FES/MES képes naplózni az inj. korrekciókat. tapasztalatom szerint, ha meleg motornál minden inj-ra -2 és 2 mm3/bef között van az érték, akkor még nincs nagy baj. hidegen kicsit több is lehet, de nem sokkal."
Ideális esetben minden inj. korrekciója 0 (vagyis mindegyiken ugyanannyi nafta folyik át állandó terhelésnél), de a gyakorlatban a gázolajban lévő szennyezőanyagok, víz és a természetes kopás miatt az egyes inj-ok nem egyformán használódnak el. Így idővel korrigálni kell őket. ha az 5 közül pl. 1 nem enged át kellő mennyiségű gázolajat, akkor a másik 4-nek kell többet átengednie, mert a korrekciók összege, mindig 0 (különben ugrándozna az alapjárat).
nem untatlak tovább ezzel, az a lényeg, hogy a FES/MES képes naplózni az inj. korrekciókat. tapasztalatom szerint, ha meleg motornál minden inj-ra -2 és 2 mm3/bef között van az érték, akkor még nincs nagy baj. hidegen kicsit több is lehet, de nem sokkal."
tdemeter20-06-2014 15:42:23 // 55107
Ez a korrekcios ertek a szamitogepbol olvashato ki? Pontosan mit takar, mit korrigal micsoda?
dev16620-06-2014 14:47:08 // 55106
aki meg úgy használ egy dízelt, h majd kiugrik belőle a blokk, annyira remeg alapjáraton, de persze injektorokra nem költünk (pedig első körben akár egészen olcsó is lehet a művelet), az majd pisloghat nagyokat, amikor szétesik a kettőstömegű és szétmállanak a tartóbakok a rezonanciától ja és egy idő után minden zörögni fog belül. nekem ez nem éri meg, inkább szemmel tartom azokat a korrekciós értékeket.
dev16620-06-2014 14:42:02 // 55105
én ismét csak saját tapasztalatról tudok beszámolni: nekem érdekes módon az alapjárati remegés érezhetően lecsökkent a korrekciós értékek csökkenésével. biztos a véletlen műve :)) sajnos a régebbi autómnál ezt az adalékos módszert még nem ismertem, akkor lehet, h sokkal olcsóbban megúszom az injektorok rendbetételét.
nem kell rögtön cserélni: először tisztítóadalék (filléres tétel), ha nem segít jöhet a kiszerelés és tisztítás (drága)/felújítás (nevetségesen drága), ha szükséges, végül a csere (csillagászati), de ez a végső eset és ismétlem JTD-nél sztem sem jellemző.
nem kell rögtön cserélni: először tisztítóadalék (filléres tétel), ha nem segít jöhet a kiszerelés és tisztítás (drága)/felújítás (nevetségesen drága), ha szükséges, végül a csere (csillagászati), de ez a végső eset és ismétlem JTD-nél sztem sem jellemző.
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 14:19:18 // 55104
a korrekciós értékekről meg annyit, hogy pár 2.4-es tulaj túl van a porlasztó vételén, mert vagy rázott alapjáraton és mert szar volt pár érték...jah ecu scan ami erre nagyon jó ...és érdekes módon az új porlasztóval is ugyan ez volt....megszabadultak némi kp-től de növelték a statisztikát :P
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 14:15:24 // 55103
Te költs a tisztításra meg a felújításra mindenki arra költ amire akar, én akkor költök ha valami szar...érdekes a társam BMW-ben 320e lakik és nem ráz de szólok neki méresse be ha van felesleges 30 rugója meg javítassa fel százezrekét hátha...és növeli a statisztikát
tdemeter20-06-2014 14:15:11 // 55102
Igen, az gyari markaszervzizes ar.
Liquid20-06-2014 14:04:56 // 55101
a 160/db azé igencsak márkaszervizes ár, szerintem a gyári új se lehet nagyon több mint mondjuk 70-80, a felújítás meg mondjuk 40-50
dev16620-06-2014 13:54:17 // 55100
"Bosch porlasztók nagyon jól bírják gond nélkül elmennek 4-500e km-ig" kibírnak ennyit, de csak akkor, ha tisztán tartják és/vagy időben felújítják őket. máskülönben 200-250e-nél már olyan magas alapjárati korrekciós értékekre lesz szükség, h szétrázza a motor az egész kasztnit. mivel te alkatrészeket árulsz nem tudhatod, h ki hányszor újítja fel/tisztítja meg szakműhelyben az injektorokat, mielőtt, miután hozzád érkezik. nekem eddig 4 JTD-m volt, majdnem a összes generációból, és mindnek voltak kisebb-nagyobb gondjai a korrekciós értékekkel, volt ahol felújításra is szükség volt. na ez valódi tapasztalat, amiből lehet következtetéseket levonni.
tdemeter20-06-2014 13:42:03 // 55099
Az arakkal sokat tevedtem? (ezeket kb 3 eve adta hivatalos citrom szerviz)
Liquid20-06-2014 13:40:27 // 55098
ezt már egyszer kitárgyaltuk :)
tdemeter20-06-2014 13:39:25 // 55097
Abban siemens van?
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 13:36:00 // 55096
az a baj amiről Te beszélsz Citrozsőn, meg Retyó az a legalja a dejzelnek ...már mint az 1.6hdi meg az 1.5dci, 1.9dci....a 2.0HDI-vel viszont semmi gond már amelyik nem siemens ....és igen ők keresnek porlasztót már betéve tudom az árakat mikor elkezdik sorolni a típust ....
tdemeter20-06-2014 13:30:22 // 55094
Hat en elhiszem neked ezt, nekem csak az a bajom, hogy a kornyezetemben az en tapasztalataim masok.
Nekem pl a citroen szervizbe azt meseltek (abban milyen injektor van?), hogy tok altalanos, hogy 150-200e km-nel behal minden befecskendezessel kapcsolatos dolgog (prolaszto, szivattyu, mittudomen).
A sogor pedig aki egyebkent egy renult szerviz vezetoje es igazabol azokkal van legtobb tapasztalata ova intett, hogy akarmilyen szart tankoljak, mert a renault-k sem birjak tovabb.
Szerintem egyebkent eleg draga moka egy ilyen befecskendezos felujitas, ha uj porlasztot kellett volna venn a picassoba akkor 160 lett volna darabja, a szivattyu pedig 300. Ez jo kis osszeg es mivel nem vagyok ko gazdag nyilvan nem is vettem:) Eladtam hat a gepet es aki megvette biztosan azt hitte, hogy ez ilyen, igy megy, de ha fel is ujittatta, akkor sem hinnem, hogy az akkori aron 1m ft erteku gepre meg tovabbi 900e ft-ot koltott volna, csak hogy gyari legyen minden.
Szerintem szimplan nem csapodik le nalad a sok ugyfel aki egyebkent ilyenekkel kuzd, hanem ezek kerulo utat valasztanak (javitas, felujitas, bontott cucc)
De ez csak szimpla feltetelezes, ne legyen igazam....
Nekem pl a citroen szervizbe azt meseltek (abban milyen injektor van?), hogy tok altalanos, hogy 150-200e km-nel behal minden befecskendezessel kapcsolatos dolgog (prolaszto, szivattyu, mittudomen).
A sogor pedig aki egyebkent egy renult szerviz vezetoje es igazabol azokkal van legtobb tapasztalata ova intett, hogy akarmilyen szart tankoljak, mert a renault-k sem birjak tovabb.
Szerintem egyebkent eleg draga moka egy ilyen befecskendezos felujitas, ha uj porlasztot kellett volna venn a picassoba akkor 160 lett volna darabja, a szivattyu pedig 300. Ez jo kis osszeg es mivel nem vagyok ko gazdag nyilvan nem is vettem:) Eladtam hat a gepet es aki megvette biztosan azt hitte, hogy ez ilyen, igy megy, de ha fel is ujittatta, akkor sem hinnem, hogy az akkori aron 1m ft erteku gepre meg tovabbi 900e ft-ot koltott volna, csak hogy gyari legyen minden.
Szerintem szimplan nem csapodik le nalad a sok ugyfel aki egyebkent ilyenekkel kuzd, hanem ezek kerulo utat valasztanak (javitas, felujitas, bontott cucc)
De ez csak szimpla feltetelezes, ne legyen igazam....
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 13:19:52 // 55093
ez ebben a formában nem igaz, a Bosch porlasztók nagyon jól bírják gond nélkül elmennek 4-500e km-ig persze aki normális kúton tankol és normális szűrőt tesz az autójába ...a kuncsaftjaim között rengeteg a bosch rendszerű gépjármű tudom miket visznek innen vagy mi után érdeklődnek ha nem innen viszik... porlasztó nagyon ritka pedig pl akik nemzetköziznek benne lakik 800e km a kisteherbe ott kellet csúcsot felújítani...a 2008-2010-es kisteherben most cseréltek 1db hátsó féknyerget 600e km-nél és ennyi (fékek stb kivéve persze), castrol edge TD-vel járnak 20e km-ként csere és még azt sem mondom hogy a gyári minőségű szűrőket veszik tőlünk....ez egy cég a sok közül ...magánemberekről is tudok mesélni csak nincs időm, meg kedvem...aki itt Tag a druszám ő majd 600e km-rel adta el a 2,4 56-ot kérdezd meg tőle milyen üzemanyaggal kapcsolatos dolgot vett :P Az E mercis emberem akinek ugyan csak 600e lakik az autójában vett puszira egy nagynyomásút, mert ha nincs elég nafta a tankban melegszik az üzemanyag és néha rángat az autó mert nincs benne nyálhűtő...de persze semmi baja nem volt a réginek, porlasztók gyáriak még....
És ezek nem mende-mondák, a szomszéd mesélte, a pistibá mondta a szervizben sztorik ...én ezt tapasztalom, mondhat bárki bármit :)))
És ezek nem mende-mondák, a szomszéd mesélte, a pistibá mondta a szervizben sztorik ...én ezt tapasztalom, mondhat bárki bármit :)))
Liquid20-06-2014 12:43:01 // 55092
a magyar üzemanyag nem manna, hanem pontosan olyan mint az összes többi pl. osztrák.
Amúgy jó hogy felhoztad ezt a biodolgot, mert szerintem az az egyik dolog ami nem biztos hogy jó, mivel ezek a rendszerek még nem igazán arra lettek tervezve.
Amúgy jó hogy felhoztad ezt a biodolgot, mert szerintem az az egyik dolog ami nem biztos hogy jó, mivel ezek a rendszerek még nem igazán arra lettek tervezve.
dev16620-06-2014 12:21:50 // 55091
nem akarok nagyívű általánosításokba bocsátkozni, mert rengeteg tényezőtől függ (konkrét típus, üzemanyag, használati mód, stb.), de az első inj. felújítás 200e-250e valós km környékén várható egy Bosch rendszernél is, így a JTD-knél is. én ezt az időtartamot próbálom kitolni inj. tisztító adalékkal. ha a magyar üzemanyag tényleg maga lenne a mennyei manna, ahogy itt sokan hiszik, akkor ezzel az egésszel nem is kéne foglalkozni, mert nem koszolódnának/deformálódnának az injektorok és mindenféle beavatkozás nélkül kitartanának a JTD tervezett élettartamáig, ami min. 500ekm. persze vannak hulladék rendszerek, amiket említettél és eleve 200-300ekm-re tervezték őket+spóroltak a beszállítókon is. A JTD nem ilyen, jól megtervezett, minőségi rendszer, ami általában arra elég, h ne legyen igazán nagy baj (drága alkatrészcserék) a bef. rendszerrel hosszú távon, de hogy a teljes bef. rendszer minden eleme karbantartás nélkül kitartson egy élethosszig, na az nem jellemző.
és hogy ne én legyek már az ügyeletes prémiumlobbista, elmondom, hogy ha valahol kaphatnák garantáltan tiszta, vízmentes (+bioadalékoktól mentes, bár ez csak álom) gázolajat, akkor eszembe nem jutna prémiumot tankolni.
és hogy ne én legyek már az ügyeletes prémiumlobbista, elmondom, hogy ha valahol kaphatnák garantáltan tiszta, vízmentes (+bioadalékoktól mentes, bár ez csak álom) gázolajat, akkor eszembe nem jutna prémiumot tankolni.
Liquid20-06-2014 11:50:05 // 55090
előnyben vagyok, mert sógor 147-esét birizgáltam :)
ValeRossi4620-06-2014 11:11:46 // 55089
Köszi :) Még jó hogy megnyerted a kvízt :D
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 10:57:00 // 55088
ne keverjük össze a 4-500e km-es autókat amiknél 1-2 porlasztót kell cserélni vagy javítani emellett vannak szar modellek, mint a fosvágen porlasztói ami ketté törnek by siemens ...vagy az 1.5dci ami egy kalap fos és 200e-nél tönkre megy, meg a 2000-2004-ig tartó TDCI ...
Viszont az Alfánál ilyen nincs :))) meg sok más márkánl sem ami Bosch rendszerű :P
Viszont az Alfánál ilyen nincs :))) meg sok más márkánl sem ami Bosch rendszerű :P
Liquid20-06-2014 10:44:24 // 55087
kb igen, kormánytól balra lent, úgy emlékezem hogy az egész kormány alatti burkolatot kell lenyitni hozzá
dev16620-06-2014 10:42:16 // 55086
nyilván nem ugyanannyit tárolnak belőle a kúton, hanem a jellemző fogyasztásnak megfelelően töredéke annyit, mint a normál üzemanyagokból. nekik sem jó, ha áll benne a pénz feleslegesen. szóval emiatt nem kell aggódni.
dev16620-06-2014 10:32:20 // 55085
nekem 11. kerületi kúton tankolt OMW-s üzemanyagnál jelzett be, hmm...
dev16620-06-2014 10:29:25 // 55084
akkor ezeket nem nálad veszik :) az a jó a te munkádban, hogy bármi mellett is érvelsz, tudsz példát hozni.:)
a másik, hogy manapság boldog-boldogtalan injektorfelújítással foglalkozik, biztos csak azért, mert ennek nincs piaca és kínjukban nem tudták mire költsék, azt a jó pár misit, ami egy ilyen szakműhely beindításához kell.
a másik, hogy manapság boldog-boldogtalan injektorfelújítással foglalkozik, biztos csak azért, mert ennek nincs piaca és kínjukban nem tudták mire költsék, azt a jó pár misit, ami egy ilyen szakműhely beindításához kell.
ValeRossi4620-06-2014 10:13:33 // 55083
A 147-es OBD csatija ott van ahol a mienken?
Shadin20-06-2014 09:48:49 // 55082
Viszont ezért kevésbé pancsolják.
Giuntini20-06-2014 09:22:45 // 55081
Lehet, de én megpróbálom az autóimnak mindig mindenből a legjobbat adni. Lehet hogy ez is közrejátszik abban, hogy az autóim mindig üzembiztosak voltak. Egy kicsit mindig túlbiztosítottam az autóimat. Mindig mindenki szídja az olasz autókat, én viszont igazából csak jókat tudok mondani róluk. És tapasztalatból beszélek, nem úgy hogy a szomszédom is ezt mondta. Talán az STP-k használatának köszönhetően a Cromában 400ezer km. után, de a Mareában 300ezer után sem kellett injektort cserélni.
SilentSound20-06-2014 08:45:36 // 55080
Ellenkezőleg, antiprémiumüzemanyagbérenc! :)
Bár múltkor sikerült véletlenül prémium dízelt tankolnom, mert annyira arra koncentráltam, hogy nehogy benzint rakjak szerencsétlen gépbe (a világ kezdete óta benzines autóim voltak egészen pár héttel ezelőttig). :)
Bár múltkor sikerült véletlenül prémium dízelt tankolnom, mert annyira arra koncentráltam, hogy nehogy benzint rakjak szerencsétlen gépbe (a világ kezdete óta benzines autóim voltak egészen pár héttel ezelőttig). :)
tdemeter20-06-2014 08:36:18 // 55079
Jaja, teis orokre premium uzemanyag bérenc lennél!:)
David | Centocinquantanove20-06-2014 08:36:05 // 55078
Paraszt-shutdown mindent megold. :)
Amúgy tényleg, vedd le a sarut, 10 perc múlva visza és kuttya baja nem lesz. Valami összegubancolódott a rendszerben.
Amúgy tényleg, vedd le a sarut, 10 perc múlva visza és kuttya baja nem lesz. Valami összegubancolódott a rendszerben.
SilentSound20-06-2014 08:29:57 // 55077
:)))) Erre nem merek már iróniával válaszolni az itt korábban olvasottak miatt, mert még meg lennék lincselve. :D
Kösz a tippet, én is erre gondoltam első megoldási próbálkozásnak, hogy nyomok egy akkusarus resetet. :)
Kösz a tippet, én is erre gondoltam első megoldási próbálkozásnak, hogy nyomok egy akkusarus resetet. :)
tdemeter20-06-2014 08:26:48 // 55076
:)
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 08:23:00 // 55074
mert nem prémium üzemanyagot tankolsz :)))
viccet félre téve akku saru le, fel és minden jó lesz
viccet félre téve akku saru le, fel és minden jó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2014 08:21:53 // 55073
ufi
SilentSound20-06-2014 08:21:24 // 55072
Sziasztok!
Ma reggel elég fura jelenséget produkált az autó munkába jövet. Villog a km számláló, gombbal nem tudom nyitni-zárni a központi zárat (belső kilincsre is nyit, meg kulcson lévő gombbal is nyit-zár) és nem működnek az ablakemelő gombok sem. Ez mitől lehet szerintetek és hogy lehet megoldani?
Ma reggel elég fura jelenséget produkált az autó munkába jövet. Villog a km számláló, gombbal nem tudom nyitni-zárni a központi zárat (belső kilincsre is nyit, meg kulcson lévő gombbal is nyit-zár) és nem működnek az ablakemelő gombok sem. Ez mitől lehet szerintetek és hogy lehet megoldani?
tdemeter20-06-2014 08:19:16 // 55071
Az eredetit ki gyartja?
Liquid20-06-2014 08:15:18 // 55070
a téli gázolajban megvan ugyanez a dolog nem?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
586
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?