Forum >> 159
Crea12-01-2014 12:49:06 // 46040
Erős gyorsításkor zörög az ablaktörlő lapátom. Más nem tapasztalt ilyet? Ha igen mi a megoldás rá?
Zselé12-01-2014 12:14:02 // 46039
Nekem egy új Bravom volt a 156 előtt, 1.4 T-jet (120LE). Nem hazabeszélésből mondom, de sokkal jobb ebben a majd 10 évvel öregebb 156-ba ülni.
+ A Bravo jobban ment (egyenesen előre)
- A Bravo futóműve és fékrendszere egy átlag családi autó színvonala
- A Bravo kormánya katasztrófa, túl van szervózva
Hiába vannak a Bravoba nagyon jó anyagok, az összeszerelés és a részletmegoldások jobbak a 156-ban. És most nem arra gondolok, hogy melyik zörög melyik nem, hanem például ahogy szól az ajtó, ha becsapod, stb.
Más kategória az Alfa meg a Fiat, és ezt szerintem 10 év alatt sem hozta be az utóbbi.
Jó autó a Bravo, szerettem is nagyon, de igazán a 156-ban jöttem rá, hogy mennyivel többet nyom a latba a jó kormány-futómű-motorkarakterisztika, mint önmagában egy erős és pörgős motor (ami körül nincs meg a megfelelő infrastruktúra :) )
+ A Bravo jobban ment (egyenesen előre)
- A Bravo futóműve és fékrendszere egy átlag családi autó színvonala
- A Bravo kormánya katasztrófa, túl van szervózva
Hiába vannak a Bravoba nagyon jó anyagok, az összeszerelés és a részletmegoldások jobbak a 156-ban. És most nem arra gondolok, hogy melyik zörög melyik nem, hanem például ahogy szól az ajtó, ha becsapod, stb.
Más kategória az Alfa meg a Fiat, és ezt szerintem 10 év alatt sem hozta be az utóbbi.
Jó autó a Bravo, szerettem is nagyon, de igazán a 156-ban jöttem rá, hogy mennyivel többet nyom a latba a jó kormány-futómű-motorkarakterisztika, mint önmagában egy erős és pörgős motor (ami körül nincs meg a megfelelő infrastruktúra :) )
Erhard 242 (Pure Energy)12-01-2014 11:06:14 // 46038
nehéz döntés az biztos bár ha ebben elfértek akkor egy 170 lovas 2.0 TI-ben pl...egy 2011-13-es aztán majd ha elkezdenek gyártani Júliát 2020-ra akkor tudsz venni egy 3-om éveset 2023-ban ez meg még csak 10 éves lesz :)
Shadin12-01-2014 09:22:47 // 46037
Nem feltétlenül, csak keresem az utódot rendületlenül. Hála a magasságosnak, van még másfél év hitel rajta :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-01-2014 08:39:12 // 46036
nem mind1 melyik ám, ott is volt face a belseje más, az anyagok stb.... pl a grande punto meg az evo között a hatalmas különbség hogy az evo-ban nem hallani semmit a motor hangjából plusz az anyagok minősége prémium...
nekem volt 56 ami tulajdon kép ua mint a 47 azért ott az anyagok minősége olyanok amit az akkori kor megkövetelt, nyeklik, nyaklik a műszerfal pattog, a dejzel hangját bent hallom stb erre céloztam....
nekem volt 56 ami tulajdon kép ua mint a 47 azért ott az anyagok minősége olyanok amit az akkori kor megkövetelt, nyeklik, nyaklik a műszerfal pattog, a dejzel hangját bent hallom stb erre céloztam....
Erhard 242 (Pure Energy)12-01-2014 08:00:44 // 46035
jaja csak nincs
Kardosdoktor11-01-2014 23:22:32 // 46034
Sziasztok! Nekem 1.4 T-jet Sport Bravom volt bicolor felnivel, sportos belsővel, fém pedálokkal stb. Elég igényes volt a belseje, nagyon ment is. Szerettem! :-)
A feleségem vele közel egykorú 147-ese (1.6 TS) mégis jobban tetszik. Jobb futómű (Bravonak csak csatolt hátsó) és alig megy gyengébben és a kormány sem olyan szintetikus. Hiába a Fiat igényes belseje az Alfát áthatja a "prémiumosság"!
A Bravo sem egy új fejlesztés, műszaki alapjait (padlólemez, futómű, motor) a szintén a 2000-es évek elején megjelent Stilo adja. Még a tengelytáv is egyezik. A T-jet is ugyanaz az 1.4-es motor, mint ami a Bravo előtti három ajtós Stilomban volt, csak turbóval!
Összességében a Bravo egy nagyon kellemes autó, de más közönséget céloz meg, mint a '47 és ez minden apró részletet nézve észre is vehető.
Üdv: P
A feleségem vele közel egykorú 147-ese (1.6 TS) mégis jobban tetszik. Jobb futómű (Bravonak csak csatolt hátsó) és alig megy gyengébben és a kormány sem olyan szintetikus. Hiába a Fiat igényes belseje az Alfát áthatja a "prémiumosság"!
A Bravo sem egy új fejlesztés, műszaki alapjait (padlólemez, futómű, motor) a szintén a 2000-es évek elején megjelent Stilo adja. Még a tengelytáv is egyezik. A T-jet is ugyanaz az 1.4-es motor, mint ami a Bravo előtti három ajtós Stilomban volt, csak turbóval!
Összességében a Bravo egy nagyon kellemes autó, de más közönséget céloz meg, mint a '47 és ez minden apró részletet nézve észre is vehető.
Üdv: P
droberto11-01-2014 23:18:41 // 46033
7 év az hét év. Közben sokat fejlődött az ipar, de legtöbbet az igények változnak. Például manapság már az alsó közepeseknél sem engedhetik meg a gyártók, hogy bárhol rossz tapintású anyagokat használjanak. A kisautóknál is minden felületnek puhának kell lenni ami szem és kézközelbe van.
A Ducati Corse is 2007-be jött mint a Bravo. Szerint anyaghasználatban nagyjából ugyanott lehetnek.
Bravo 2 (1, 2, 3, 4)
Alfa Romeo 147 Ducati Corse (1; 2; 3) - bocs, de ezeknél jobb képre nem leltem.
Egyébként én a 147-et választanám, már csak a Q2 miatt is. :)
A Ducati Corse is 2007-be jött mint a Bravo. Szerint anyaghasználatban nagyjából ugyanott lehetnek.
Bravo 2 (1, 2, 3, 4)
Alfa Romeo 147 Ducati Corse (1; 2; 3) - bocs, de ezeknél jobb képre nem leltem.
Egyébként én a 147-et választanám, már csak a Q2 miatt is. :)
Liquid11-01-2014 21:37:21 // 46032
nem vezettem Bravot, szerintem egy jó autó, tetszik is főleg a kétféle színű felnivel, DE beülve a Bravo egy Fiat, a 147 (hozzáteszem hogy húgoméké, egy 2009-es Distinctive) pedig egy Alfa, ennyi...
Ez kizárólag az érzésről szól, a 1.6 TS 147 nem egy rakéta, elhiszem hogy jobban megy a Bravo, de a prémiumság érzete hiányzik belőle.
Ez kizárólag az érzésről szól, a 1.6 TS 147 nem egy rakéta, elhiszem hogy jobban megy a Bravo, de a prémiumság érzete hiányzik belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 21:29:15 // 46031
ez hüleség, nekem van össze hasonlítási alapom, szerintem meg nagyon össze rakták a Bravo-t, nem kopog a műanyag, nem pattog semmi, csendes, szép, a futómű is csendes meg nagyon jól megy a 165 lovával a 47-es elbújhat mögötte nekem inkább kéne a Fiat....talán a Ducatti Corse 47 talán de az meg olyan ritka, mint a fehér holló
Liquid11-01-2014 21:18:49 // 46030
nem is csak a külső designra értettem kimondottan, hanem úgy általában. Ha beülsz mindkettőbe egymás után, akkor egyből megérzed. A Barovo-bol hiányzik az a "prémiumság" ami a 147-ben megvan.
Giuntini11-01-2014 21:10:52 // 46027
Igazad van, és még azt is hozzá kell tenni, hogy a mai napig nincs ilyen gonosz tekintetű pofa, mint a 159/Brera/Spider hármas-
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 21:00:51 // 46026
ha lenne alkatrész utánpótlása biztos vennék egyet :)
Pityukoma11-01-2014 20:46:12 // 46025
A nagy kedvencem azért még mindig a 164. Sokáig bánatos voltam miután eladtam. Akkor érkezett az első fiam, és a párom azt mondta hogy sokat fogyaszt, most spórolni kell, vegyünk kisebbet. 1-es Punto lett.
(megjegyzem annyit evett benyából mint a 164 gázolajból -jó csere volt :-D)
(megjegyzem annyit evett benyából mint a 164 gázolajból -jó csere volt :-D)
droberto11-01-2014 20:43:47 // 46024
Az viszont biztos, hogy a 147 formaterve lassabban öregszik majd mint a Bravo-é, bár ezen a ponton a Bravo is jól áll a tömegmodellek közt. Szerintem még akkor is így lenne, hogy ha darabszámban is ott tudna tartani mint a Golf, Focus, Astra, Megane quartett.
Pityukoma11-01-2014 20:41:56 // 46023
Nekem még ma is nagyon bejön. Főleg a FL előtti :-)
droberto11-01-2014 20:33:05 // 46022
Egyetértünk. Csak az a baj vele, hogy már 14 éves konstrukció. Illetve az igazi baj az, hogy méltó utódként szűnt meg 10 év után. :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:27:57 // 46021
szerintem meg nem a Sport sokkal jobb mivel az egy új konstrukció a 47 meg 2001-es...a Giu sem jobb kb pont ua...
Liquid11-01-2014 20:26:42 // 46020
ismét csak azt tudom felhozni, hogy mikor húgomék vették a 147-et, akkor volt ott (Autóház Budaörs) egy Sport Bravo új bemutató. Na az se nézett ki rosszul, de a 147 más dimenzió, a 147-hez képest a 159 megint egy más dimenzió...
Liquid11-01-2014 20:24:28 // 46019
Ha már Bravo, akkor inkább 147. Szerintem sokkal komolyabb autó,
Liquid11-01-2014 20:23:27 // 46018
én is így gondolom. Hiába igényes és elegáns akkor is egy Bravo méret
droberto11-01-2014 20:17:29 // 46017
Be se kapcsoltam. :(
droberto11-01-2014 20:15:00 // 46016
Családja mindnyájunknak van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:09:13 // 46015
ennyire le akarod cserélni? vegyél egy 170 lovas 59-et...
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:02:41 // 46014
nem teljesen igaz a city-t lekapcsolod a sebesség növekedésével csökken a rásegítés
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 19:57:25 // 46013
nem, sport gátló van alatta, a felni más, optikai tuning, sport kormány, sport ülések
Shadin11-01-2014 19:42:09 // 46011
A Bravo esetében a Sport csak optikai nem? Ua futó van alatta mint a többin.
droberto11-01-2014 19:37:41 // 46009
Én a Bravo-ból tudok kiindulni.
Ott ami nem tetszett, az a kormány (bár a Sport felszereltség vetekszik a 159 ti kormányával). Szét van szervózva, illetve az elektromos ráságítés kiöl belőle minden visszajelzést.
Nyilván nem olyan pontosan irányítható mint egy Alfa, nyilván nincs remekül hangolt kettős keresztlengőkarokkal rendelkező futóműve, de az is semlegesen kanyarodik, gázelvételkor meg megyeget a feneke. :)
Bár ez biztos a sport futóműnek is köszönhető.
Ott ami nem tetszett, az a kormány (bár a Sport felszereltség vetekszik a 159 ti kormányával). Szét van szervózva, illetve az elektromos ráságítés kiöl belőle minden visszajelzést.
Nyilván nem olyan pontosan irányítható mint egy Alfa, nyilván nincs remekül hangolt kettős keresztlengőkarokkal rendelkező futóműve, de az is semlegesen kanyarodik, gázelvételkor meg megyeget a feneke. :)
Bár ez biztos a sport futóműnek is köszönhető.
Shadin11-01-2014 19:27:41 // 46007
Csak az enyémből kihagyták a Cuore Sportivo-t, de helyette van Cuore di Cemento :-)
Úgy döntöttem, miután a gyári (136LE) sw. visszatöltése után is 7-8dl különbség van a fedcomp. és a tényleges fogyi között cserébe hát ugye lomhácskább a tütü, visszamegy rá Ricsi maxiplusz programja. Oszt majd csapatunk a velencei főúton :-D
Úgy döntöttem, miután a gyári (136LE) sw. visszatöltése után is 7-8dl különbség van a fedcomp. és a tényleges fogyi között cserébe hát ugye lomhácskább a tütü, visszamegy rá Ricsi maxiplusz programja. Oszt majd csapatunk a velencei főúton :-D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 19:07:22 // 46006
úgy néz ki elviszik a Phedra-t, mivel babakocsi már nem kell megnézem mennyire férünk el a face 159-ben :)
Delta ...mielőtt 59-et vettem megnéztem a Delta-t, szép autó, nagyon jó de távol áll az 59-től, ez inkább egy elegáns kis-közép autó az 59 meg egy sportos tank
Delta ...mielőtt 59-et vettem megnéztem a Delta-t, szép autó, nagyon jó de távol áll az 59-től, ez inkább egy elegáns kis-közép autó az 59 meg egy sportos tank
droberto11-01-2014 18:56:14 // 46005
A belső tér 5*. :)
mzo11-01-2014 18:55:14 // 46004
Elől sem kisebb mint az Alfa, sőt! Vezetni viszont más mint az 59-est. olyan Golfosabb, Astrásabb. Az 59 az olyan... olyan 59-es. :)
droberto11-01-2014 18:53:56 // 46003
Itt írtam anno a feltételekről.
A többletfogyasztásról pedig a 44978. sz hsz-omban.
A többletfogyasztásról pedig a 44978. sz hsz-omban.
droberto11-01-2014 18:49:09 // 46002
A zenehallgatás nem érdekel (elmúlt napokban írtam is az okát), max csak parasztvakításnak, hogy legyen USB.
Viszont a Bluetoth-ért meg vagyok veszve.
A hangvezérlés pedig izgatja csak a fantáziám.
Így, vagy úgy (Mirrorlink) de előbb utóbb megvalósítom ebbéli terveimet.
Viszont a Bluetoth-ért meg vagyok veszve.
A hangvezérlés pedig izgatja csak a fantáziám.
Így, vagy úgy (Mirrorlink) de előbb utóbb megvalósítom ebbéli terveimet.
droberto11-01-2014 18:40:54 // 46001
Egy biztos, ha erre rátennéd a Novitec-et, akkor a legerősebb Hot-hetch-eket is lenyomhatnád, sőt 2,5-3 ezeres nagy-középkategóriásoknak is okozhatnál kellemetlen pillanatokat.
Jó futómű ide-oda, a vezetési élmény és a visszajelzésekek viszont töredékére csökkennének.
Nem tudom, hogy elöl így mekkora a lábtér, de hátul hatalmas. A csomagtartó viszont nekem kicsi kenne. Ezért is vettem SW-t.
Ja és csodaszép forma, stílus és anyagok.
Jó futómű ide-oda, a vezetési élmény és a visszajelzésekek viszont töredékére csökkennének.
Nem tudom, hogy elöl így mekkora a lábtér, de hátul hatalmas. A csomagtartó viszont nekem kicsi kenne. Ezért is vettem SW-t.
Ja és csodaszép forma, stílus és anyagok.
mzo11-01-2014 18:30:33 // 46000
Ja és még annyi hogy ha jól választja meg az ember a felszereltséget kárpitot színt stb akkor nagyon exkluzív autó benyomását kelti :)
mzo11-01-2014 18:23:54 // 45999
Én mielőtt 59-est vettem eredetileg Deltákat nezegettem. Próbáltam 1.4 T és 1.6 valamint 2.0 dieselt is. A benzines a rövid városi próba úton ugrósabb volt, pörgősebb autó benyomását keltette mint a 2.0, ami alacsony fordulaton picit lomhább volt es annál ott volt ugye a nagy turbólyuk. Fordulaton viszont már nagyobbat tolt. Legjobban érdekes módon az 1.6 D tetszett az pörgős is volt meg nyomatékos is és hiányzott belole a 2.0 késlekedése. Belső szép ülések kényelmesek hátul irdatlan hely van, csomagtartó viszont kicsi. Legalább is egy kombihoz vagy egy Octaviához képest. Igazából három dolog hibádzott benne, az egyik az hogy ennek is borzasztóan leverhető az eleje már egy sima garázsfelhajtón is (nagy a túlnyúlása es alacsonyan is van) a második hogy borzasztóan tükröződött a műszerfal világosban, a harmadik a csomagtér mérete. Bár lehet tologatni a hátsó ülés sort de nem sokat segít és akkor ugrik a lábtér is. Ezeket leszámítva egy egyedi szép és jó autó. Sztem. Ha lett volna belőle automata talán vettem is volna..
Lexlutor11-01-2014 17:43:10 // 45998
Helló.
Lassan két hónapja tesztelem a Kemo168 túlfeszültségvédőt, és úgy nézz ki működik. Azóta nem ég ki a helyzetjelzőm, amit előtte hetente kiégett. Azoknak akik Osram Night Brakert használnak érdemes lenne kipróbálni. Hátha így tovább bírja.
Kemo 168
Amikor vettem az eladó mondta ,hogy 80%-ban meg szokta oldani a próblémát ledeknél.
Lassan két hónapja tesztelem a Kemo168 túlfeszültségvédőt, és úgy nézz ki működik. Azóta nem ég ki a helyzetjelzőm, amit előtte hetente kiégett. Azoknak akik Osram Night Brakert használnak érdemes lenne kipróbálni. Hátha így tovább bírja.
Kemo 168
Amikor vettem az eladó mondta ,hogy 80%-ban meg szokta oldani a próblémát ledeknél.
Shadin11-01-2014 17:25:03 // 45997
Bazi nagy belül. + az a moci azért brutál lehet. Persze nem ismerem sem a TT-t sem a 2.0-át közelről :-(
link...
link...
Chianti11-01-2014 17:19:02 // 45996
Srácok, köszi szépen az infókat! Az a gond, hogy mivel én március végétől április végéig, ill. október közepétől december közepéig vagyok magyar földön, nem tudom találok -e olyan rendezvényt, amin személyesen részt tudnék venni. Úgyhogy valószínűleg a kedves feleségem a gyerkőcökkel fog képviselni engem, nekem pedig maradnak a mindennapos találkák az utakon :o( ... no meg természetesen itt a virtuális világban...
.......................11-01-2014 17:16:13 // 45995
"Egy mérettel kisebb"
csak kivül kisebb
belül ugyanaz,sőt a hátsó lábtér nagyobb
miér nem a 2,0 jtdm ,halkabb takarékosabb,ugyanúgy meg.
mellesleg abban mükszik a DPF ,az EGR is ,és a Kis pillangók sincsenek
az 1,9TT meg padló alatti DPF es ,ugyanaz a gond vele mint a mostani 1,9 eddel
csak kivül kisebb
belül ugyanaz,sőt a hátsó lábtér nagyobb
miér nem a 2,0 jtdm ,halkabb takarékosabb,ugyanúgy meg.
mellesleg abban mükszik a DPF ,az EGR is ,és a Kis pillangók sincsenek
az 1,9TT meg padló alatti DPF es ,ugyanaz a gond vele mint a mostani 1,9 eddel
Liquid11-01-2014 16:03:40 // 45994
márminthogy neked a 159 helyett?
Egyáltalán nem az. Egy mérettel kisebb, nem az én stílusom, de alapvetően nem rossz,
Egyáltalán nem az. Egy mérettel kisebb, nem az én stílusom, de alapvetően nem rossz,
_ÁRPÁD_11-01-2014 15:58:52 // 45993
Nekem majdnem ilyen lett, csak fehér-feketében. De törve volt eleje-hátulja amit nem is nagyon lehetett észre venni, de a festékréteg kimutatta :(
Egyébként tetszik a nagy hely a hátsó sorban a csomitér látja kárát :(
Egyébként tetszik a nagy hely a hátsó sorban a csomitér látja kárát :(
mex8611-01-2014 15:35:00 // 45992
zenehallgatáshoz ne hiányold annyira...
telefonáláshoz oké lehet bár azt meg nem próbáltam :D
csak a hangvezérlésével szórakáztam :D
telefonáláshoz oké lehet bár azt meg nem próbáltam :D
csak a hangvezérlésével szórakáztam :D
mex8611-01-2014 15:32:55 // 45991
na Urak, ma megvolt az első regenerálás.
eddig kb 4-500km-en vagyunk túl de most vettem észre először.
abból vettem észre hogy a pillanatnyi fogyi igen megugrott. megváltozott a hangja is, olyan náthás lett :) viszont t.nyomást
mosatni voltam a kocsit amihez is 10km-et el kellett itthonról menjek, mosás után volt ideje még melegedni mert pár fotót lőttünk róla, aztán vissza irányba kezdett el regenerálni.
na meg mikor észrevettem mit is csinál utána jobban pörgettem tempomatot kikapcsoltam, meg alacsonyabb fokozatban is mentem vele hogy lehetőleg többet pörögjön a nagyobb hőtermelés miatt, és kb 10-15 perc alatt le is zajlott a dolog. közben mikor lámpától kellett induljak elég komoly füst is volt mögöttem :D ilyen nem túl egészséges színű :D
jól jártam el? vagy inkább finoman kellett volna menjek vele?
remélem nem fog sűrűn regenerálgatni bár sztem mikor munkába járok nem fogja elkezdeni mert be sem melegszik rendesen.
ha ezt így megoldja és nem fog dugulgatni akkor nem dobom ki belőle bár tény hogy az átlagfogyinak nem tesz jót, a regenerálás alatt +3-4 literrel nagyobb átlagfogyi jött ki a szokásosnál az adott útra, nyilván jobban vágtam is neki.
eddig kb 4-500km-en vagyunk túl de most vettem észre először.
abból vettem észre hogy a pillanatnyi fogyi igen megugrott. megváltozott a hangja is, olyan náthás lett :) viszont t.nyomást
mosatni voltam a kocsit amihez is 10km-et el kellett itthonról menjek, mosás után volt ideje még melegedni mert pár fotót lőttünk róla, aztán vissza irányba kezdett el regenerálni.
na meg mikor észrevettem mit is csinál utána jobban pörgettem tempomatot kikapcsoltam, meg alacsonyabb fokozatban is mentem vele hogy lehetőleg többet pörögjön a nagyobb hőtermelés miatt, és kb 10-15 perc alatt le is zajlott a dolog. közben mikor lámpától kellett induljak elég komoly füst is volt mögöttem :D ilyen nem túl egészséges színű :D
jól jártam el? vagy inkább finoman kellett volna menjek vele?
remélem nem fog sűrűn regenerálgatni bár sztem mikor munkába járok nem fogja elkezdeni mert be sem melegszik rendesen.
ha ezt így megoldja és nem fog dugulgatni akkor nem dobom ki belőle bár tény hogy az átlagfogyinak nem tesz jót, a regenerálás alatt +3-4 literrel nagyobb átlagfogyi jött ki a szokásosnál az adott útra, nyilván jobban vágtam is neki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
409
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?