Forum >> 159

'''''12-01-2014 16:37:43 // 46049
Mire mentél rá? Küszöbspojler takarná.
Piritu - 1.000.00012-01-2014 16:30:45 // 46048
Részvét :-(
mzo12-01-2014 16:30:07 // 46047
Kihuzták, utána fényezték. Ahhoz, hogy a küszöböt kihúzzák le kellett csiszolni a sérült részt.
Shadin12-01-2014 16:06:44 // 46046
Úgy érted kihúzzák rendesen, vagy csak eltüntetik? Itt játszik be a "szakemberekbe" vetett hitem teljes hiánya. Fogalmam sincs, hogy kinek lehet odaadni. Van valakinek BP vonzáskörzetében javaslata?
mzo12-01-2014 15:03:35 // 46045
Ilyen mar a parommal is tortent meg a regi autojaval, elvittuk lakatoshoz ugy megcsinalta eszre se lehetett venni hogy volt ott serules korabban. No para
Dömpi (il dottore)12-01-2014 14:58:20 // 46044
Ez még nem a világvége!
Shadin12-01-2014 14:56:18 // 46043
Szétb@sztam az autót :-( Itt az ideje venni nyúlszőr kalapot szőrös kormány védőt és bólogatós kutyát... Azt hittem én sosem leszek ekkora barom.

Küszöböt hogy lehet javítani?
ALFI15612-01-2014 13:54:04 // 46042
Ezt többen mondják,hogy jobb a fiat.Igénytelenebb nem olyan szervíz igényes és vezethetőbb mint az alfa.
Én is vennék 2.0m-jet 59-et.Így ha valaki tud jót ne tartsa magába.
Vagy 2008-2009-es 520bmw-t.Csak is manuál váltóval.
159 Indigo Gray 2.4 Monster12-01-2014 13:07:43 // 46041
Legalább neked be jött a váltás. Nekem az első szériás bravom volt, de hatalmasat hibáztam mikor le cseréltem 156-ra.
Crea12-01-2014 12:49:06 // 46040
Erős gyorsításkor zörög az ablaktörlő lapátom. Más nem tapasztalt ilyet? Ha igen mi a megoldás rá?
Zselé12-01-2014 12:14:02 // 46039
Nekem egy új Bravom volt a 156 előtt, 1.4 T-jet (120LE). Nem hazabeszélésből mondom, de sokkal jobb ebben a majd 10 évvel öregebb 156-ba ülni.

+ A Bravo jobban ment (egyenesen előre)
- A Bravo futóműve és fékrendszere egy átlag családi autó színvonala
- A Bravo kormánya katasztrófa, túl van szervózva

Hiába vannak a Bravoba nagyon jó anyagok, az összeszerelés és a részletmegoldások jobbak a 156-ban. És most nem arra gondolok, hogy melyik zörög melyik nem, hanem például ahogy szól az ajtó, ha becsapod, stb.

Más kategória az Alfa meg a Fiat, és ezt szerintem 10 év alatt sem hozta be az utóbbi.

Jó autó a Bravo, szerettem is nagyon, de igazán a 156-ban jöttem rá, hogy mennyivel többet nyom a latba a jó kormány-futómű-motorkarakterisztika, mint önmagában egy erős és pörgős motor (ami körül nincs meg a megfelelő infrastruktúra :) )
Erhard 242 (Pure Energy)12-01-2014 11:06:14 // 46038
nehéz döntés az biztos bár ha ebben elfértek akkor egy 170 lovas 2.0 TI-ben pl...egy 2011-13-es aztán majd ha elkezdenek gyártani Júliát 2020-ra akkor tudsz venni egy 3-om éveset 2023-ban ez meg még csak 10 éves lesz :)
Shadin12-01-2014 09:22:47 // 46037
Nem feltétlenül, csak keresem az utódot rendületlenül. Hála a magasságosnak, van még másfél év hitel rajta :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-01-2014 08:39:12 // 46036
nem mind1 melyik ám, ott is volt face a belseje más, az anyagok stb.... pl a grande punto meg az evo között a hatalmas különbség hogy az evo-ban nem hallani semmit a motor hangjából plusz az anyagok minősége prémium...
nekem volt 56 ami tulajdon kép ua mint a 47 azért ott az anyagok minősége olyanok amit az akkori kor megkövetelt, nyeklik, nyaklik a műszerfal pattog, a dejzel hangját bent hallom stb erre céloztam....
Kardosdoktor11-01-2014 23:22:32 // 46034
Sziasztok! Nekem 1.4 T-jet Sport Bravom volt bicolor felnivel, sportos belsővel, fém pedálokkal stb. Elég igényes volt a belseje, nagyon ment is. Szerettem! :-)
A feleségem vele közel egykorú 147-ese (1.6 TS) mégis jobban tetszik. Jobb futómű (Bravonak csak csatolt hátsó) és alig megy gyengébben és a kormány sem olyan szintetikus. Hiába a Fiat igényes belseje az Alfát áthatja a "prémiumosság"!
A Bravo sem egy új fejlesztés, műszaki alapjait (padlólemez, futómű, motor) a szintén a 2000-es évek elején megjelent Stilo adja. Még a tengelytáv is egyezik. A T-jet is ugyanaz az 1.4-es motor, mint ami a Bravo előtti három ajtós Stilomban volt, csak turbóval!
Összességében a Bravo egy nagyon kellemes autó, de más közönséget céloz meg, mint a '47 és ez minden apró részletet nézve észre is vehető.
Üdv: P
droberto11-01-2014 23:18:41 // 46033
7 év az hét év. Közben sokat fejlődött az ipar, de legtöbbet az igények változnak. Például manapság már az alsó közepeseknél sem engedhetik meg a gyártók, hogy bárhol rossz tapintású anyagokat használjanak. A kisautóknál is minden felületnek puhának kell lenni ami szem és kézközelbe van.
A Ducati Corse is 2007-be jött mint a Bravo. Szerint anyaghasználatban nagyjából ugyanott lehetnek.
Bravo 2 (1, 2, 3, 4)
Alfa Romeo 147 Ducati Corse (1; 2; 3) - bocs, de ezeknél jobb képre nem leltem.
Egyébként én a 147-et választanám, már csak a Q2 miatt is. :)
Liquid11-01-2014 21:37:21 // 46032
nem vezettem Bravot, szerintem egy jó autó, tetszik is főleg a kétféle színű felnivel, DE beülve a Bravo egy Fiat, a 147 (hozzáteszem hogy húgoméké, egy 2009-es Distinctive) pedig egy Alfa, ennyi...
Ez kizárólag az érzésről szól, a 1.6 TS 147 nem egy rakéta, elhiszem hogy jobban megy a Bravo, de a prémiumság érzete hiányzik belőle.
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 21:29:15 // 46031
ez hüleség, nekem van össze hasonlítási alapom, szerintem meg nagyon össze rakták a Bravo-t, nem kopog a műanyag, nem pattog semmi, csendes, szép, a futómű is csendes meg nagyon jól megy a 165 lovával a 47-es elbújhat mögötte nekem inkább kéne a Fiat....talán a Ducatti Corse 47 talán de az meg olyan ritka, mint a fehér holló
Liquid11-01-2014 21:18:49 // 46030
nem is csak a külső designra értettem kimondottan, hanem úgy általában. Ha beülsz mindkettőbe egymás után, akkor egyből megérzed. A Barovo-bol hiányzik az a "prémiumság" ami a 147-ben megvan.
droberto11-01-2014 21:18:33 // 46029
Vagy egy másikat. :)
Giuntini11-01-2014 21:10:52 // 46027
Igazad van, és még azt is hozzá kell tenni, hogy a mai napig nincs ilyen gonosz tekintetű pofa, mint a 159/Brera/Spider hármas-
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 21:00:51 // 46026
ha lenne alkatrész utánpótlása biztos vennék egyet :)
Pityukoma11-01-2014 20:46:12 // 46025
A nagy kedvencem azért még mindig a 164. Sokáig bánatos voltam miután eladtam. Akkor érkezett az első fiam, és a párom azt mondta hogy sokat fogyaszt, most spórolni kell, vegyünk kisebbet. 1-es Punto lett.

(megjegyzem annyit evett benyából mint a 164 gázolajból -jó csere volt :-D)
droberto11-01-2014 20:43:47 // 46024
Az viszont biztos, hogy a 147 formaterve lassabban öregszik majd mint a Bravo-é, bár ezen a ponton a Bravo is jól áll a tömegmodellek közt. Szerintem még akkor is így lenne, hogy ha darabszámban is ott tudna tartani mint a Golf, Focus, Astra, Megane quartett.
Pityukoma11-01-2014 20:41:56 // 46023
Nekem még ma is nagyon bejön. Főleg a FL előtti :-)
droberto11-01-2014 20:33:05 // 46022
Egyetértünk. Csak az a baj vele, hogy már 14 éves konstrukció. Illetve az igazi baj az, hogy méltó utódként szűnt meg 10 év után. :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:27:57 // 46021
szerintem meg nem a Sport sokkal jobb mivel az egy új konstrukció a 47 meg 2001-es...a Giu sem jobb kb pont ua...
Liquid11-01-2014 20:26:42 // 46020
ismét csak azt tudom felhozni, hogy mikor húgomék vették a 147-et, akkor volt ott (Autóház Budaörs) egy Sport Bravo új bemutató. Na az se nézett ki rosszul, de a 147 más dimenzió, a 147-hez képest a 159 megint egy más dimenzió...
Liquid11-01-2014 20:24:28 // 46019
Ha már Bravo, akkor inkább 147. Szerintem sokkal komolyabb autó,
Liquid11-01-2014 20:23:27 // 46018
én is így gondolom. Hiába igényes és elegáns akkor is egy Bravo méret
droberto11-01-2014 20:17:29 // 46017
Be se kapcsoltam. :(
droberto11-01-2014 20:15:00 // 46016
Családja mindnyájunknak van. :)
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:09:13 // 46015
ennyire le akarod cserélni? vegyél egy 170 lovas 59-et...
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 20:02:41 // 46014
nem teljesen igaz a city-t lekapcsolod a sebesség növekedésével csökken a rásegítés
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 19:57:25 // 46013
nem, sport gátló van alatta, a felni más, optikai tuning, sport kormány, sport ülések
Shadin11-01-2014 19:45:04 // 46012
Bocs, fél OFF, de most ilyenem van: link...
Shadin11-01-2014 19:42:09 // 46011
A Bravo esetében a Sport csak optikai nem? Ua futó van alatta mint a többin.
Shadin11-01-2014 19:40:29 // 46010
Ezt nézzétek meg...
droberto11-01-2014 19:37:41 // 46009
Én a Bravo-ból tudok kiindulni.
Ott ami nem tetszett, az a kormány (bár a Sport felszereltség vetekszik a 159 ti kormányával). Szét van szervózva, illetve az elektromos ráságítés kiöl belőle minden visszajelzést.
Nyilván nem olyan pontosan irányítható mint egy Alfa, nyilván nincs remekül hangolt kettős keresztlengőkarokkal rendelkező futóműve, de az is semlegesen kanyarodik, gázelvételkor meg megyeget a feneke. :)
Bár ez biztos a sport futóműnek is köszönhető.
ethanol11-01-2014 19:30:43 // 46008
E-mail ment.
Shadin11-01-2014 19:27:41 // 46007
Csak az enyémből kihagyták a Cuore Sportivo-t, de helyette van Cuore di Cemento :-)
Úgy döntöttem, miután a gyári (136LE) sw. visszatöltése után is 7-8dl különbség van a fedcomp. és a tényleges fogyi között cserébe hát ugye lomhácskább a tütü, visszamegy rá Ricsi maxiplusz programja. Oszt majd csapatunk a velencei főúton :-D
Erhard 242 (Pure Energy)11-01-2014 19:07:22 // 46006
úgy néz ki elviszik a Phedra-t, mivel babakocsi már nem kell megnézem mennyire férünk el a face 159-ben :)
Delta ...mielőtt 59-et vettem megnéztem a Delta-t, szép autó, nagyon jó de távol áll az 59-től, ez inkább egy elegáns kis-közép autó az 59 meg egy sportos tank
droberto11-01-2014 18:56:14 // 46005
A belső tér 5*. :)
mzo11-01-2014 18:55:14 // 46004
Elől sem kisebb mint az Alfa, sőt! Vezetni viszont más mint az 59-est. olyan Golfosabb, Astrásabb. Az 59 az olyan... olyan 59-es. :)
droberto11-01-2014 18:53:56 // 46003
Itt írtam anno a feltételekről.
A többletfogyasztásról pedig a 44978. sz hsz-omban.
droberto11-01-2014 18:49:09 // 46002
A zenehallgatás nem érdekel (elmúlt napokban írtam is az okát), max csak parasztvakításnak, hogy legyen USB.
Viszont a Bluetoth-ért meg vagyok veszve.
A hangvezérlés pedig izgatja csak a fantáziám.
Így, vagy úgy (Mirrorlink) de előbb utóbb megvalósítom ebbéli terveimet.
droberto11-01-2014 18:40:54 // 46001
Egy biztos, ha erre rátennéd a Novitec-et, akkor a legerősebb Hot-hetch-eket is lenyomhatnád, sőt 2,5-3 ezeres nagy-középkategóriásoknak is okozhatnál kellemetlen pillanatokat.
Jó futómű ide-oda, a vezetési élmény és a visszajelzésekek viszont töredékére csökkennének.
Nem tudom, hogy elöl így mekkora a lábtér, de hátul hatalmas. A csomagtartó viszont nekem kicsi kenne. Ezért is vettem SW-t.
Ja és csodaszép forma, stílus és anyagok.
mzo11-01-2014 18:30:33 // 46000
Ja és még annyi hogy ha jól választja meg az ember a felszereltséget kárpitot színt stb akkor nagyon exkluzív autó benyomását kelti :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.