vzolee06-12-2013 11:16:12 //
44549
ezek is őszinte adatok voltak ;)

Shadin06-12-2013 11:10:15 //
44548
Végre egy őszinte adat.
mex8606-12-2013 11:06:29 //
44547
utazni nekem se kéne :)
volt egy offom anno sportpufoval, olyan hangos volt hogy az oldalablakok berezegtek benne bizonyos frekvenciänäl :D
egy 35kmes etapon is befäjdult a fejem :)
én is beérem a sportpufoval a V4-es motoromon :)
ott van elég mäs zaj is nem zavar
autora nem kell, mi is utazunk sokat idönként mint te
vzolee06-12-2013 10:54:54 //
44546
Akiket a fogyasztá érdekel:
most, hogy bejött a hideg, csak városban, pár km-es távon 9l (1,9 8V)

Chianti06-12-2013 10:45:03 //
44545
köszi a tippeket srácok, próbálkozom...aztán ha megvagyok vele, majd beszámolok hogy sikerült...
Volt "szerencsém" egy ilyen HGT-vel 2x1.000 km-t autózni. Köszönöm, soha többet.
Két napig berregett az agyam tőle még álmomban is.
Rövid távon tetszetős, de napi 8-10 óra után már nagyon "bojrészeres". Akkor döntöttem el, hogy sose lesz pimpelt kipufogóm.
mex8606-12-2013 08:38:59 //
44543
ezeknek a sor5öknek mindig jo a hangja :)
megokositott kipuffos HGT-t volt hogy követtem fél óráig annyira jo hangja volt :)
pedig az én akkori autom se volt gagyi de az csak sor4 volt :D szerencsére a HGT hangja elnyomta azét, jo a tetö is nyitva volt nálam igy jobban hallottam :)
Liquid06-12-2013 07:57:58 //
44542
így van :)
Jó lenne egy
ilyen városi játszósautónak. :)
Érdekes, hogy a hahu-n és a mobilén is 9 HGT van (csak). Ergo lehetetlenség olyat venni ami még nincs szétpimpelve és nem darabolták....
4 hengertől is van libabőr csak 5.000 fordulat felett :-P
Csak a piros varrás a plusz, a hurka alap volt

Már megint link vagyok. :)
Pedig még nem is ittam pálinkát. :)
Szóval
2.0 20V.

Biztos ezért.
Bravo HGT, Fiat Cupé: 2 liter, 5 henger, 20 szelep = libabőr.
Ezzel asszem' jó reggeltet is kívántam. :)
tényleg! már számolni sem tudok!
Anno valamikor beégett, hogy a 2.0 20V...de miért?
Márhogy TI-kormányosat vagy 20V-st
én domestos-t, meg ultradermet, forró vizet, no meg kiszuperált mosogatószivacsot használtam súrolókefével kombinálva.
8 felnit puccerpltam át.
My10-től már csak olyat gyártottak.
Liquid05-12-2013 22:12:34 //
44530
a 2.0 4 hengeres, 136 vagy 170 lovas
disti.-ben mit keres a a TI kormány?
No meg a 2.0 nem 20V?
nem hímestojás az ,késsel lekaparod és ok
Én a felniről féktisztítóval tüntettem el a régi centír súlyok nyomait. Agresszívebb anyagokkal nem mertem hozzányúlni.
Náluk vettem anno a vasamat. Pozitív volt a hozzáállásuk. Mikor kértem hogy menjünk próbaútra, zokszó nélkül lekapta a mellette álló opelról a rendszámot, bedugta az Alfa tartójába és már mentünk is :-)
mzo05-12-2013 20:39:00 //
44525
Pont ezt jutott elsőre nekem is eszembe. 136 le józan ésszel minden hétköznapi dologra bőőven elég. Na és ott a 350 nm :) Egyébként az autó gyönyörű, legalább is így képeken, a belső szintén. (mondjuk én gyerekkel, szinte elképzelhetetlennek tartom) :) Két baja van csak, nem kombi és nem automata. Jó jó ezek csak nekem szempontok na...
Egyébként az első Alfa, amiért szerelmes lettem az 59-be az egy szedán 2.4 automata volt svájcból behozott, barna bőr belső TI felszereltség. Sokáig gondolkoztam rajta, túl sokáig, elvitték, de utólag nem bántam meg. Nekem elég a 150 le is. :)
Shadin05-12-2013 15:50:48 //
44524
Előbb elpuhítja a lakk ill. festék réteget, utána megeszi a spiátert is :-)
Chianti05-12-2013 15:45:10 //
44523
az mit jelent...oldja az alut is:o)))?
Chianti05-12-2013 15:41:34 //
44522
visszakanyarodva az Alfihoz... du-án kipróbáltam a lakkbenzin+rongy párost a ragasztó ellen...1 kb. 3x2 cm-es csíkkal kezdtem...úgy 15 perc masszív dörzsölés és zsibbadt ujjak után eltűnt, de szerintem nem ez a legjobb módszer...
azt hiszem elviszem a kerekeket abba a kézi mosóba ahol legutóbb is leápolták a verdát...forró gőzzel dolgoznak, meg vannak speckó vegyszereik is...azt mondták pár 100 Ft.-ért a gurigákat is megdolgozzák...1 próbát talán megér
Chianti05-12-2013 15:28:37 //
44521
tudom, mi is vettünk / ittunk már, de a közelben még nem találtunk olyan boltot ahol nagyobb választékban lehetne kapni...az egyik magyar kolléga megoldja ezt a problémát, ti. általában 1-2 karton jóféle magyar borral érkezik...csak hát tudod meddig tart az amikor sok van belőle,,,amúgy nem vagyunk alkoholisták, de úgy 2-3 naponta elkortyolgatunk 3-an 1 üveg nedűt...az fejenként 1 jó pohár...ennyi nekünk is jár...aztán van mikor fejenként 1 üveg lecsúszik, de az a max, mivel többnyire másnap reggel meló van
Alfonis05-12-2013 15:02:24 //
44520
hosszú síelős urlaub... :P
Alfonis05-12-2013 14:59:30 //
44519
Tokaji aszú. nyamiiiiiii :P
vannak Magyar borok is mondták már?
Shadin05-12-2013 13:38:39 //
44517
NE használj Tesco-s hideg zsíroldót. Túl hatékony.
Shadin05-12-2013 13:37:22 //
44516
Az LE lényegtelen paraméter :-)
Chianti05-12-2013 13:30:39 //
44515
azt hogy eddigi életemre mennyire volt, van és lesz hatással az olasz kultúra inkább nem is kezdem el ragozni...talán majd az emlegetett hosszú téli estéken, apró szösszenetekben adagolom annak aki kíváncsi rá...mivel én hamarosan (dec. 17-én) indulok vissza Tirolba (egész pontosan Zillertal-ba) és legközelebb csak húsvétkor lépek magyar földre, sajnos ez azt is jelenti - többek között - hogy be kell érnem a jó öreg Chianti-val (a legközelebbi Spar-ban abból van a legnagyobb választék ) de azért viszek magammal 1 üveg Bock Ermitage-t (kíváncsi vagyok milyen lesz, még nem ittam Bock-ot) csak hogy felvidítsuk egymást mondjuk karácsonykor, vagy szilveszterkor...vagy bármikor ha úgy tartja kedvünk...
Chianti05-12-2013 13:15:17 //
44514
első körben én is hígítóra gondoltam - épp van is kéznél lakkbenzin - csak mivel ugye festett-lakkozott a felni, óvatosan kell vele bánni...
ez a matricaradír nekem új...mik vannak?
"A Chianti Olaszország leghíresebb vörösbora." - A név kötelez. :)
Inkább fényezővel konzultálj.
Csak annyira agresszív oldószeres vagy alkoholos vegyszert használj amennyire nagyon szükség van, hogy óvjad a lakkozást.
Féktisztító/szintetikus higító/nitrohigító + dörzsölés ronggyal.
Vagy inkább fúrógépbe fogható matricaradírt.
Chianti05-12-2013 12:19:28 //
44509
Cartársak! Most hogy lekerültek a nyári papucsok és jobban megnéztem őket belülről is, elég ocsmány állapotok uralkodnak ott. Nem tudom hol és hányszor voltak már centrírozva - meg cserélgetve - a kerekek, de tele vannak a korábbi súlyok ragasztónyomaival. Szóval a kérdés: hogyan és mivel érdemes nekilátni a takarításnak? Vagy kérdezzek meg egy gumist a közelben?
Chianti05-12-2013 12:08:51 //
44508
már korábban is jelezni akartam, amikor borról, borozgatásról volt szó, hogy bizony én sem vetem meg a jóféle fehéret, rozét, vöröset...tulajdonképp mindegy, csak száraz legyen és a legtutibb, ha sajt is akad mellé... majd ha jönnek a hosszú téli esték azt hiszem írok pár gondolatot ezzel kapcsolatban is...
amúgy király a bortartó, azért kíváncsi lennék milyen feltöltve
nincs rá teljesítmányadó legalább
de az is 350Nm !!
hát ez a közelembe van :) de ez is csak 136 ló
az milyen,
fehér belül is :)
Shadin05-12-2013 10:15:44 //
44504
Hogy tudok bekukkantani a rádió mögé? Berakattam egy multis fejegységet,de a szaki nem volt képes rendesen becsúsztatni.kicsit már rendeztem a kábeleket,már majdnem a helyén van,de még kellene kicsit alakítani. Egyébként hihetetlen,h némelyik mennyire leszarja,h néz ki,csak bekötötte azt kész,majd valamit találjak ki rá.nem rögzítette oldalról,szóval gány a munka... 15 éve járok hozzá,de ez volt az utolsó h odavittem.....
tehát hogy tudok hátul rendezkedni? :) meg esetleg oldalról rögzíteni a fejet?
Semmi, hiszen eddig is tökéletesen működött. Csak elővigyázatosságból cseréltem le.
_ÁRPÁD_04-12-2013 20:57:42 //
44501
Ma megtörtént az
első szervíz a vason. Innét lehet számolni a km-t :D
'''''04-12-2013 20:33:26 //
44500
Tudtam,hogy hiányzik valami a vasból! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.