Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)15-08-2013 09:40:36 // 39366
naná 1 turbóval nem is lehet csodákat tenni ...off mikor a BMW-nél jártunk Münchenben ott rendesen szimulációval mutatták hogy miért jó a soros 2 turbó na ott nincs turbó lyuk meg ingadozás konstans teljesítmény van on....mikor felépül a nyomás fullon tolja 1.6-tal aztán ahogy csökken a nyomaték, nő a fordulat úgy esik a turbónyomás, váltasz és megint 2000-nél fullon lesz a turbónyomás....
Vermacy15-08-2013 08:40:16 // 39364
Menet közben nálam is előfordul néha, de megfigyeltem, hogy mindig ugyanazon a szakaszon. Így érintkezési hibára gyanakszom, egyébként ha megyek tovább elmúlik. Továbbá indításkor is előjön néha-néha és nem lehet indítani, hacsak nem nyomom a féket is a kuplung mellé. Ekkor gond nélkül elindul. Remélem, hasonlóan lesz megoldható, mint a tempomat gond...
droberto15-08-2013 07:31:53 // 39362
Állítsd át magyarra. :)
droberto15-08-2013 07:31:34 // 39361
Tegyél rá nagyobb gumit/kereket.
droberto15-08-2013 07:23:23 // 39360
Kössz a fotót! :)
Piritu - 1.000.00014-08-2013 23:50:53 // 39359
Furcsa, de egy Rav4 volt a legkeményebb ellenfél.
Nem tudom mi lehetett benne, de 180 úgy ment, mint a golyó, aztán elfogyott. :-)
Liquid14-08-2013 23:42:35 // 39358
nem bírnak a Párduccal :)
Piritu - 1.000.00014-08-2013 23:06:59 // 39357
Megjöttünk. Kicsit oktattuk a német vasakat a pályán :-)
Piritu - 1.000.00014-08-2013 22:48:59 // 39356
Nekem már olyan van :-P
Dömpi (il dottore)14-08-2013 22:18:25 // 39355
Én személy szerint olyan nagy rendellenességet csak a turbónyomás mérőd láttán nem látok, akkor egyedül csak a te érzésedre hagyatkozhatok, hogy nem húz a vas.
Nálam speciel ugyanígy imbolyog a mutató fel-le kigyorsításkor, ezt úgy értem, hogy hiába padlózóm meg 2000-nél akkorsem akad ki tartósan 1.5 környékén, hanem úgyanúgy visszaenged kicsit, majd felszalad újra... de nekem nincsenek dinamizmusbéli panaszaim.

Csatlakozom...bár 2000 és 2500 között odalépve 2-ben, 3-ban és 4-ben enyhén hullamzik/remeg. Ez mitől lehet?
Jelzem 8V, úgyhogy a szívósor lapátkamentes :)
Dömpi (il dottore)14-08-2013 22:15:12 // 39354
Egy bazi nagy műanyag haspáncél van a kocsi alatt, azt súrolhattad. Az enyém sem karcmentes már.
Ami viszont bosszant, hogy tavaly felakadtam a kapuütközőmben (le is flexeltem), és így néztünk ki:

márciusban megcsináltam:

a hétvégén pedig felakadtam egy bevásárlóközpont parkolójának a szegélyében, úgyhogy megint így nézünk ki:
Alfonis14-08-2013 21:48:00 // 39353
ejha, Takarékos ... :)
Dömpi (il dottore)14-08-2013 21:47:39 // 39352
Nekem van egy ötletem...majd felhívlak! Ha sikerül szabadalmaztatjuk és nagyot kaszálunk :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2013 21:25:38 // 39351
20e-nél ráérsz cserélni azaz 2 év múlva :)
'''''14-08-2013 20:46:45 // 39350
Két év alatt 11.000Km. A légszűrőt elfelejtettem.
Alfonis14-08-2013 20:46:36 // 39349
Nalam a 205/55 r16 nal volt az aggodas mindenhol. Szerencsere ez a teli szett. A tanulopenz volt. Most a nyarinak mar 215/60 r16 os van fent..... azota sehol nem ert le. Most kefalonian jo kaka szigetes utakon + foldes utak... 5en bent sehol nem ert le. Epp tnap voltunk egy parton ahol nagyon brutal ut volt. Mondom ha itt nem er le akkor mar sehol sem fig. Es nem ert le.. :D es ez csak kb 2 centi . Orulok is h nem kell fosnom. Hja a komp is durva volt hja de ott is minden ok
Pityukoma14-08-2013 20:29:33 // 39348
Most elolvastam én is mit ír a használati. Én úgy értelmeztem hogy a kormányzár meghibásodására figyelmeztet.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2013 19:53:41 // 39347
minek cseréled? hány km van benne 2000? :)
'''''14-08-2013 19:43:02 // 39346
Téényleg! :-)
panza14-08-2013 19:40:23 // 39345
Levegő!
Crea14-08-2013 19:32:50 // 39344
Pont a nyaralás előtti este sikerült letörnöm egy darabot erről a motorvédő alsó burkolatból, a parkolo amiből álltam ki kicsit emelkedős volt ( tényleg nagyon kicsit..a stilom is mindenhol felakadt, de ez nem votl neki gond) és mivel srégen tolattam kifele fennakadt...szép nagy recsegés aztán hazáig sutulta az utat a kis darabja...
'''''14-08-2013 19:09:39 // 39343
Olaj,gázolaj,pollen és mi a negyedik szűrő?
ALFI15614-08-2013 18:59:07 // 39342
Aggodok is a horvát nyaralás végett jövőhéten,hogy állok fel a nagy kompra.
StrigDaddy14-08-2013 18:57:19 // 39341
Az a baj, hogy bedugásnál volt. :D
David | Centocinquantanove14-08-2013 18:50:01 // 39340
Én személy szerint olyan nagy rendellenességet csak a turbónyomás mérőd láttán nem látok, akkor egyedül csak a te érzésedre hagyatkozhatok, hogy nem húz a vas.
Nálam speciel ugyanígy imbolyog a mutató fel-le kigyorsításkor, ezt úgy értem, hogy hiába padlózóm meg 2000-nél akkorsem akad ki tartósan 1.5 környékén, hanem úgyanúgy visszaenged kicsit, majd felszalad újra... de nekem nincsenek dinamizmusbéli panaszaim.

Saját kérdésem az lenne, hogy a mai napon sajnos sikerült beleszaladnom városi tempónál egy olyan hupliba, hogy úgy igazán leért az alja a vasnak.
Gondolom, hogy pont a két első kerék között, mert ott a leg alacsonyabb, és ott van is valami gumis tapintású (legalábbis nem fémes) lemez. Na az mintha le is fittyedt volna kicsit... Mi van ott aminek nagy baja lehet?
Sajnos az utóbbi időben 2-3 alkalommal is horzsoltam hassal az utat, és nem akarok kellemetlen meglepetést. Hiába megyek városi tempóban, óvatosan, most is olyan nyomvájús volt az út, hogy a középen kipúposodó aszfaltot csak későn vettem észre...
A jobbik eset, amikor csak az első kerékjárat mögötti műanyag "sárvédő" ér le... na ez most nem olyan volt, szólt is rendeset. Holnap fel kell állnom az aknára... :S

Más is küzd ezzel a leérős problémával? Nálam szerintem a legalacsonyabb ponton lehet vagy 12-15 centi max a hasmagasság...
.......................14-08-2013 18:49:59 // 39339
ha gyorsan kapod ki a kulcsot ,néha nàlam is,
ez magàtol elmulik majd,
ha nem akkor kell aggodni
StrigDaddy14-08-2013 18:44:48 // 39338
Sziasztok!
Tegnap megjelent egy hibajel: Egy kulcs és egy kormány. (JÁRMÙ VÉDELMI RENDSZER
ÜZEMZAVARA (borostyánsárga) KORMÁNYZÁR HATÁSTALANÍTÁSA (borostyánsárga)

Nézegettem az útmutatóban, hogy ez mit jelent, de nem teljesen egyértelmű, hogy mi a bibi.
Van esetleg valami tapasztalat?
Szabolcs 15914-08-2013 18:31:56 // 39337
az acuator teszt en melyiket teszteljem nekem csak angol nyelvü van üdv
.......................14-08-2013 18:14:17 // 39335
akko ott a tengelyt meg tudod nyomkodni
Szabolcs 15914-08-2013 18:08:46 // 39334
csak a mágnes szelep et forditottam le rola
.......................14-08-2013 18:03:30 // 39333
egr t hogy kötötted le?
Szabolcs 15914-08-2013 18:02:31 // 39332
a turbo geometriát most pucoltuk ki
.......................14-08-2013 18:00:53 // 39331
lehet még a turbo vàkuumvezérlése is,lehet csak ki van a gumicsö repedve
a turbo mechanika kézzek könnyen mozog?
Szabolcs 15914-08-2013 17:55:43 // 39330
ja és eszt le kötött egr el csinálja
Szabolcs 15914-08-2013 17:54:28 // 39329
lassan gyorsul nem dinamikus a gyorsulás
Szabolcs 15914-08-2013 17:53:27 // 39328
2500 ig eszt csinálja utánna el indul akkor meg ki fekszik a turbo 1.5 ig
Szabolcs 15914-08-2013 17:50:04 // 39326
turbom 6 dik ba gyorsittanák de nem tudok 2000 fordulaton
Szabolcs 15914-08-2013 17:49:17 // 39325
felraktam
.......................14-08-2013 17:49:09 // 39324
a gàzt te nyomkodtad neki?
.......................14-08-2013 17:47:58 // 39323
nekem olyan mintha szivosor kifujàs a kis lapàtok tengelye mellett lenne
gyanus a szivosor csere
lüktetve gyorsul teljes gàz nàl?
Szabolcs 15914-08-2013 17:45:35 // 39322
Szabolcs 15914-08-2013 17:44:45 // 39321
Szabolcs 15914-08-2013 17:44:20 // 39320
fel raktam a youtube ra ott a link
Szabolcs 15914-08-2013 17:43:08 // 39319
: http://youtu.be/rDmWtMXjQOo
Pityukoma14-08-2013 17:33:57 // 39318
Szia :-) Tedd fel a videód linkjét ide, így mindenki egyből érti mi a bibi. Nekem óriás mellékletben küldted és az már törlődött, így már én sem tudom megnézni.
ALFI15614-08-2013 17:33:25 // 39317
Úgy értettem,hogy csak olajszűrőt cserélsz?De gondolom mind a 4 szűrőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.