Forum >> 159
GTPeti22-06-2012 23:03:38 // 21940
Most úgy teszel, mintha nem lenne neked is gurulós műanyagkofferod. :)
Piritu - 1.000.00022-06-2012 22:45:41 // 21939
Ilyeneket ne linkelj be, mert nem fogok aludni az éjjel :-DDD
GTPeti22-06-2012 22:30:52 // 21938
Valld be, hogy egy ilyen kis diszkrét kapaszkodóról álmodozol olyankor. :)
Piritu - 1.000.00022-06-2012 22:26:12 // 21937
Számomra a lecsukás komolyabb kihívás. Persze úgy, hogy a tetejét nem foghatod meg, csak a belső fogantyút :-))
Piritu - 1.000.00022-06-2012 22:24:10 // 21936
ALFI15622-06-2012 21:28:16 // 21935
Egyikkel se.Melyik a hamis?
.......................22-06-2012 12:23:12 // 21934
..melyikkel a hamissal ,vagy az eredetei gyárival? :)
ALFI15622-06-2012 12:20:38 // 21933
Én biztos nem mennék 25ezret egy olajjal.Még a 20 is nagyon plafon.
százötvenkilenc22-06-2012 12:16:49 // 21932
Azért hogy ne csapkodjon a szij mind egy kerti locsolócső és viszonylag kiegyenlitett legyen alapjáraton a töltés,a szij feszessége is majdnem állandó legyen akkor is ha a fordulatszám hirtelen változik.
százötvenkilenc22-06-2012 12:13:16 // 21931
Ez ilyen majd megszokod.
Piritu - 1.000.00022-06-2012 12:12:06 // 21930
Miért kell az a bizonyos szabadonfutó a generátorba?
százötvenkilenc22-06-2012 12:08:33 // 21929
Kissé megnöveli a hosszbordás ékszij élettartamát,csillapitja a rezgéseket és lehetővé teszi a generátor szabadonfutótárcsa alkalmazását.
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2012 10:00:39 // 21928
vagy inkább szétrázz mindent és abból lesz csak a baj
Verdesca22-06-2012 09:58:17 // 21926
Nektek is gondot okoz a 159 csomagtérajtajának felnyitása? Távirányítóval kinyitom, de kézzel kell felnyitni a csomagtérajtót úgy, hogy semmi kapaszkodó nincs rajta az ujjaknak.
Úgy kell beküzdeni az ujjaimat a nyílásba, vagy a hátsó emblémába kapaszkodni vhogy.
Ilyen lenne a gyári nyitás?
Úgy kell beküzdeni az ujjaimat a nyílásba, vagy a hátsó emblémába kapaszkodni vhogy.
Ilyen lenne a gyári nyitás?
.......................22-06-2012 09:35:40 // 21925
egyáltalán minek ez a gumis tárcsa bele,egy vagyon az ára
én esztergáltatnék egy tömöret aluból és azzal sem lesz baj sose
én esztergáltatnék egy tömöret aluból és azzal sem lesz baj sose
Imi22-06-2012 09:30:27 // 21924
Nekem gariba cserélrék.Csak nem a szűrőd mozdult ki?
százötvenkilenc22-06-2012 08:42:34 // 21923
Kedves Alfarajongók!
Keresek jóáron egy uj szervótartályt,ha v.kinek van kérem jelentkezzen.
Keresek jóáron egy uj szervótartályt,ha v.kinek van kérem jelentkezzen.
százötvenkilenc22-06-2012 08:38:21 // 21922
Tisztelt okosfiu!
A szegecs nem azért van benne,A gyári nem Dayco meg tudom mutatni,AContiban7-es a szegecs de az csak addig kell még összevulkanizálják a két tárcsa elemet.A főtengelyhez 4 csavar fogja együtt a két tárcsarészt,onnantól kezdve nincs szerepe a szegecsnek.
Akkor irj be csak okosakat ha biztos vagy benne mert ezzel növeled azoknak a táborát akik nem segitik a hozzá nem értőket hanem félrevezetik őket.
Ha kiváncsi vagy rá megtalálod a műhelyemet 18 éve egy helyen van,csak neked elrakom a gyári és a Gates tárcsát is ,hogy megnézhesd.
Egy jó tárcsát nem csak a vulkanizálás tart össze hanem vészfutó retesz /2x4 köröm amik össze kapaszkodnak ha a vulkán elenged összeakadnak és erős kolompolással tudatják veled hogy a gumi kiszakadt/ is van benne hidd el nekem.
Üdv
A szegecs nem azért van benne,A gyári nem Dayco meg tudom mutatni,AContiban7-es a szegecs de az csak addig kell még összevulkanizálják a két tárcsa elemet.A főtengelyhez 4 csavar fogja együtt a két tárcsarészt,onnantól kezdve nincs szerepe a szegecsnek.
Akkor irj be csak okosakat ha biztos vagy benne mert ezzel növeled azoknak a táborát akik nem segitik a hozzá nem értőket hanem félrevezetik őket.
Ha kiváncsi vagy rá megtalálod a műhelyemet 18 éve egy helyen van,csak neked elrakom a gyári és a Gates tárcsát is ,hogy megnézhesd.
Egy jó tárcsát nem csak a vulkanizálás tart össze hanem vészfutó retesz /2x4 köröm amik össze kapaszkodnak ha a vulkán elenged összeakadnak és erős kolompolással tudatják veled hogy a gumi kiszakadt/ is van benne hidd el nekem.
Üdv
Csosznorbert22-06-2012 08:37:43 // 21921
dejzelszürő? mióta figyelget benn?
Roberto159 sw21-06-2012 23:04:51 // 21920
60-nál rángat nem de nem mindig és a fordulat is 1400köröl van,de nem mindig csinálja.
droberto21-06-2012 21:33:50 // 21919
Ezt nem tudtam!
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
Ha Stoll-tól veszel akkor mindegyik az! Most ebben utazik.
Én is néztem nála egyet, ami felvágott volt... Azt aszitte', hogy egy újabb palimadár vagyok, pedig én csak néhány dologra voltam kíváncsi...
Dízel egyébként.
Attie21-06-2012 20:32:01 // 21918
A hasznaltauto.hu-n most is van 3 eladó, és nem rég kelt el egy negyedik.
'''''21-06-2012 20:21:45 // 21917
Stoll-tól vette.Tényleg négykerekes csak azt nem tudom,dízel-e.Azt viszont tudom,hogy nagyon törött volt.
droberto21-06-2012 19:50:03 // 21915
Nálunk van egy, nem Amorés, viszont olimpiai bajnok! :) Mérget nem veszek rá, de azt hiszem 2.4 Q4 van ráírva!
droberto21-06-2012 19:09:10 // 21914
Én ezért vettem gyárit, Dayco-t! :)
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
Egyébként nem retesz van benne hanem 2 db Ø 4 mm-es alumínium szegecs, ami átadja a nyomatékot a hosszbordásnak. Cserkor átforgattál minden görgőt, kompresszort, szivattyút...stb? Már csak azért, mert ezek a szegecsek úgy vannak kitalálva, hogyha valamelyik segédberedezés megadja magát, akkor ezek elnyíródva megvédik a vezérlést!
Piritu - 1.000.00021-06-2012 17:58:32 // 21913
Miért lennék bátor? Szerintem pénzkidobás ha minden villanyoszlopnál olajat cserélek.
(A 156 is gyári csereciklussal ment és 200e felett is jó egészségnek örvend a motorja, a 146 TS-em is három éve volt 230e felett.)
Mindettől függetlenül a mostani töltéstől a jövő héten megszabadulok, engem többet ne verjen át, hogy eltűnik :-)
(A 156 is gyári csereciklussal ment és 200e felett is jó egészségnek örvend a motorja, a 146 TS-em is három éve volt 230e felett.)
Mindettől függetlenül a mostani töltéstől a jövő héten megszabadulok, engem többet ne verjen át, hogy eltűnik :-)
.......................21-06-2012 17:22:19 // 21912
Van valakinek egyáltalán magyaro on összkerekes 2,4 es diesel 159 ese?
ALFI15621-06-2012 13:19:10 // 21911
Azért ezzel a 25ezerrel is bátor vagy nem,hogy a gyári ciklussal.Gondolom a sajátodba nem mennél el vele ennyit.
Piritu - 1.000.00021-06-2012 13:06:35 // 21910
Eddig: 5e - 27e - és most tartok 25-nél. Még egyszer se volt "kivárva" a gyári ciklus. Ez lenne az első.
ALFI15621-06-2012 13:04:00 // 21909
Hány kilóméterenként cserélsz olajat?
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 13:01:54 // 21908
lehet pucolt a DPF és hígul az olajad....egyébként meg nagy csodák nincsenek nekem most 15e van az olajban már két kocka hiánycikk azaz középállásban van az oil a nívón mindjárt tolom hátra az autót hogy cseréljenek olajat nem fogok öntözgetni bele mint a VW-nél ....
Piritu - 1.000.00021-06-2012 12:59:53 // 21907
Én is csak arra tudok gondolni, hogy valahol "fennt" maradt a motorban az olaj, aztán lefolyt.
Piritu - 1.000.00021-06-2012 12:58:31 // 21906
23ezerrel ezelőtt.
Piritu - 1.000.00021-06-2012 12:58:00 // 21905
Nem az oldotta meg!
A kocsi továbbra is jelzett, hogy nincs olaj. Attól csak a min alá jött vissza a szint, magyarul a pálca vége már olajos volt.
Egy indítás és egy óra múlva a TELJES eredeti szint plusz a kétésféldecis szint volt meg.
A kocsi továbbra is jelzett, hogy nincs olaj. Attól csak a min alá jött vissza a szint, magyarul a pálca vége már olajos volt.
Egy indítás és egy óra múlva a TELJES eredeti szint plusz a kétésféldecis szint volt meg.
Csosznorbert21-06-2012 12:41:59 // 21904
lol, kirándulni volt az olajad :D
nem lehet valami dugulás és nem folyt vissza alulra ahol a nivó (és gondolom) az érzékelő izé is van?
nem lehet valami dugulás és nem folyt vissza alulra ahol a nivó (és gondolom) az érzékelő izé is van?
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 11:28:21 // 21903
azaz hány km-et mentél azóta?
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 11:26:46 // 21902
mikor volt benne az olajcsere?
Csabi21-06-2012 11:25:22 // 21901
Érdekes eset, valamiért azonban én természetes olajfogyásra gondolnék(hova tűnhetne el az olaj, ha tiszta a kipuff...), annál inkább is mert a 2,5 deci olaj megoldotta a problémát...
Piritu - 1.000.00021-06-2012 11:15:46 // 21900
Először elindítottam, mint mindig, akkor jelzett. Leállít, újra indít, jelez. Még egy kör, akkor is. Átálltam a másik helyre, akkor is. Egy óra múlva rendben volt.
Csabi21-06-2012 11:12:43 // 21899
Másodjára is elindítottad, vagy csak a kulcsot dugtad bele, ahogy írtad is?
Piritu - 1.000.00021-06-2012 11:11:58 // 21898
Bocs, de szerintem ennek SEMMI köze a csereperiódushoz!
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 11:08:44 // 21897
itt a példája a marketingesek faxságának 35e km a csere periódusod? na ennyit erről :P
Piritu - 1.000.00021-06-2012 10:55:22 // 21896
Ma reggel a Párduc igazi olasz vasként viselkedett.
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán.
Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű. Átjártam a másik garázs elé és a Pókkal eljöttem dolgozni.
8 után a szervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, mondjék hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemontdam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán.
Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű. Átjártam a másik garázs elé és a Pókkal eljöttem dolgozni.
8 után a szervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, mondjék hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemontdam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
százötvenkilenc21-06-2012 07:28:09 // 21895
159 esek jtd sek!
A Gates főtengely ékszijtárcsa 12000 km-t birt ki,NE vegyetek mert úgy szakad ki hogy átfordul a közepe és semmi hajtás nincs,/minden előjel nélkül/.
Vettem helyette egy Contit abba van retesz mint a gyáriban is igy max kolompol ha kiszakad de azért hajt és haza tudsz vele menni.
A Gates főtengely ékszijtárcsa 12000 km-t birt ki,NE vegyetek mert úgy szakad ki hogy átfordul a közepe és semmi hajtás nincs,/minden előjel nélkül/.
Vettem helyette egy Contit abba van retesz mint a gyáriban is igy max kolompol ha kiszakad de azért hajt és haza tudsz vele menni.
Csosznorbert20-06-2012 22:24:11 // 21894
Most megint hadd ne bántsak meg senkit, de szerintem az alap dolog, hogyha x sebességfokozatban, főleg 4 ami már feljebb van visszaváltok ha rángat.
ezt egy kezdő vezető is tudja hogy nem lehet úgy haladni hogy a motor majd lefullad de a gázpedál a hűtőig van tolva -.-
ezt egy kezdő vezető is tudja hogy nem lehet úgy haladni hogy a motor majd lefullad de a gázpedál a hűtőig van tolva -.-
.......................20-06-2012 21:58:30 // 21893
vagy az EGR szorul
vagy a gázpedál kontaktos
vagy a gázpedál kontaktos
stukker198720-06-2012 21:57:23 // 21892
950 alatt már kicsi neki a fordulat az én tapasztalataim szerint 4-ben.
Roberto159 sw20-06-2012 21:46:58 // 21891
kisgáznál szokja csinálni.Lehet,h kicsi neki a fordulat?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
362
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?