Forum >> 159
W.28-06-2010 14:45:34 // 7440
Exide Premium 12V 640Ah, 64A (remélem jól írtam) került bele. Remélem elég lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)28-06-2010 13:17:49 // 7439
leveszed a motor takarót fent és ha szembe állsz akkor balra van a szívósoron, torx csavaros ha nincs crovád akkor le kell szedni a gázolajszűrőt is hogy hozzáférj a csavarhoz...kiszeded egy erős húzással és lehet pucrálni
ALFI15628-06-2010 13:10:26 // 7438
Nekem szervízbe csinálták de házilag kb.5 perc a be-ki szerelés +5 a tisztítás.
DrB27-06-2010 22:49:43 // 7437
Be tudnátok egy rajzot linkelni, hol találom ill. hogy férek hozzá ehhez a MAP szenzorhoz?
Bonyolult házilag kivenni és megtisztítani?
Bonyolult házilag kivenni és megtisztítani?
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2010 19:33:53 // 7436
sajnos az EGR-nek hála jut oda korom rendesen :(
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2010 19:32:09 // 7435
igen tiszta dzsuva volt a szenzor nem is látszódott ki ráfújtam vagy fél flakkon féktisztítót :)
DrB27-06-2010 13:46:57 // 7434
Nálam is úgy kezdődött az emlegetett rángatás, hogy az elején viszonylag ritkán csak finom szaggatott elerőtlenedés volt 5-10 mp-ig, hibakód nélkül. Aztán két komolyabb, de szinté rövid berángatás után, mindkettő egyébként télen, jött is a check engine lámpa. Kiolvasva, a befecskendezőnél írt átmeneti hibát. Végül az LMM csere után tűnt el a dolog. Azóta már beletettem sok ezer km-ert gond nélkül. Igaz, az LMM csere után nem sokkal kipucolták az EGR-t is és plusz került bele szűkítés is. Ami még fontos különbség lehet, hogy én alig használom az autót városi forgalomban.
ALFI15626-06-2010 22:43:23 // 7433
Én is takarítottam.Azóta nincs hibaüzenet.Kop-kop.Nekem is kormos volt rendessen.
GTPeti26-06-2010 22:37:49 // 7432
Lehet, hogy rosszul tudom, de a MAP szenzor szerintem nem szabad, hogy bekoszolódjon. Úgy értem, hogy talán van előtte valami szűrő, hogy ne közvetlenül kapjon minden kormot és koszt. Vagy ha nincs... az talán szándékos a t. gyártó részéről. (Csere rulez...)
ALFI15626-06-2010 22:30:24 // 7431
MAP szenzort,hogy megtakarítottátok.Azóta jó nem?Akkor az volt a hiba.Azt mondtad kormos volt.
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2010 21:01:50 // 7430
gondoltam hogy magadra veszed :P
GTPeti26-06-2010 20:41:27 // 7429
Már múltkor kiálltam. Amúgy nem értem hol verem a fogamhoz a garast? Ezt kifejtenéd? (Lehet privátban is.)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2010 20:25:37 // 7428
így van csak nem értem hogy az egyik oldalon maximalista az ember a másik oldalon meg a fogához veri a garast ...ha már valaki maximalista akkor álljon ki az érvei mellet :P
GTPeti26-06-2010 19:50:23 // 7427
Ugyan ismétlés a tudás anyja, ezt viszont már megtárgyaltuk. Mindenki belátása szerint vásárol. :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2010 18:35:38 // 7426
az átlag ember kb 5-6 évente cseréli az autóját minek bírja 10 évig? egy normális akku meg 6 évig kiszolgál...itt a legcudarabb hidegben volt -15 de simán tekert az akku pedig csak 640A....
GTPeti26-06-2010 18:11:30 // 7425
Ha megnézed mit mutatnak a tapasztalatok, mennyi az élettartama, akkor nem is olyan drága... Az indítóárama pedig a ráadás...
(Nem tudom odahaza hogy volt, de itt télen simán súrolta a -15 fokot is a hőmérséklet.)
(Nem tudom odahaza hogy volt, de itt télen simán súrolta a -15 fokot is a hőmérséklet.)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2010 17:38:05 // 7424
ma voltam egy kis balatoni körúton immár 600km óta semmi hiba jelenség...öngyógyító autó?....ja a fogyi még lejjebb ment már csak 7.9L ...vagy most ez ment tönkre? :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-06-2010 17:32:26 // 7423
annyit járunk szibériában hogy kell a -20 fokos indítás biztonsága :) jó akku az optima csak túlzás kissé...bár akinek állófűtése van elektromos keringetéssel annak ilyen kell...
GTPeti26-06-2010 12:51:24 // 7422
Az Ah a töltésmennyiséget jelzi. Megszorozva a névleges feszültséggel kapjuk meg a tárolt energia mennyiségét. (Wattórában.)
Ha 540A szerepel az akksin, az az indítótáram maximális értéke.
(Érdekességképpen: Egy 50Ah-s Optimánál ez az érték 815Amper -20 fokon mérve.)
Ha 540A szerepel az akksin, az az indítótáram maximális értéke.
(Érdekességképpen: Egy 50Ah-s Optimánál ez az érték 815Amper -20 fokon mérve.)
Selmak26-06-2010 12:45:52 // 7421
Ah és A nem ugyanaz. Ah az energiatartalmat jelzi, az A meg az átfolyó áramot.
Kompressz úr26-06-2010 10:44:06 // 7420
Ha nem lehet ledönteni, akkor hogy döntötted le?
Holdosi26-06-2010 09:57:00 // 7419
Sziasztok!
159-es lépcsős hátú hátsó dupla ülés ledöntésénél valami tönkrement,mert nem lehet ledönteni. Tudnátok küldeni valami szerelési útmutatót vagy okosságot?
rvoros@t-online.hu
Előre is köszi!
Üdv: Gyuri
159-es lépcsős hátú hátsó dupla ülés ledöntésénél valami tönkrement,mert nem lehet ledönteni. Tudnátok küldeni valami szerelési útmutatót vagy okosságot?
rvoros@t-online.hu
Előre is köszi!
Üdv: Gyuri
W.25-06-2010 15:05:50 // 7418
Ok, majd olyat nézek.
W.25-06-2010 15:04:58 // 7417
Úgy be van bugyolálva, hogy nem látom a feliratot rajta. Elektromos targonca....:)) ez jó...:)). Fasza gyerekek ezek az olaszok, targonca akksit tesznek bele..:))
Erhard 242 (Pure Energy)25-06-2010 14:15:54 // 7416
minimum 640A-es kell bele...
Selmak25-06-2010 13:41:33 // 7415
540 Ah kicsi? Nem írtál el 1 nullát? Mert ekkora az elektromos targoncákban van.
Erhard 242 (Pure Energy)25-06-2010 13:23:59 // 7414
az kicsi..
ALFI15625-06-2010 13:16:25 // 7413
Minnél nagyobbat ami még elfér.Azt hiszem az 1.9-be 12V 70Ah 760A kell.De nem biztos.Legnagyobbat,legerősebbet bele.
W.25-06-2010 13:07:08 // 7412
Mekkora kell bele? Most valami 540Ah-s van benne asszem.. Nem kicsi az?
Selmak25-06-2010 12:59:14 // 7411
Miért? Exide matricával ugyanaz akksi tartósabb vagy csak menőbb?
Erhard 242 (Pure Energy)25-06-2010 12:06:22 // 7410
nem találtunk
Erhard 242 (Pure Energy)25-06-2010 12:06:05 // 7409
mind1 csak legyen rá 2 év gari...ja és ne jászaku
ALFI15625-06-2010 11:05:22 // 7408
Szerintem igen.Én kicseréltettem velük mikor elhoztam a kocsit.Szerintem tök mindegy.Az amperóa meg a volt legyen megfelelő.
W.25-06-2010 10:54:01 // 7407
Akksim még eredeti gyári . Hidegen néha elég nehezen indul a vas. Lehet hogy cserélni kellene? Milyet érdemes bele tenni?
ALFI15625-06-2010 10:35:41 // 7406
Nincs valahol valami dzsuva?
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 22:13:47 // 7405
csak az a baj hogy a rángatásnál egyszer sem írt be hibát...ez zavar
ALFI15624-06-2010 22:06:54 // 7404
Lehet,hogy így van nem?Hisz azóta minden ok.Használd azt ha majd megint előjön a hiba akkor kell keresgélni tovább.
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 22:05:00 // 7403
bár így lenne..
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 21:57:22 // 7402
így van...nesze neked full elektronika
GTPeti24-06-2010 21:53:43 // 7401
Ennyit a 8V-vel összesen nem szívtál. :(
ALFI15624-06-2010 21:49:22 // 7400
Ha most minden ok. akkor lehet a MAP szenzor volt a szar.Lehet csak azt kellett pucolni.Azóta nekem se írt ki semmit.
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 21:42:31 // 7399
a listából kimaradt de azt is cseréltem :)
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 21:41:41 // 7398
s még egy furcsaság, a rosszban legalább egy kis jó lejjebb ment az átlag fogyim 9-ről 8,5-re pedig ugyan úgy közlekedem ...
pe-Ti24-06-2010 21:40:24 // 7397
Üdv!
Csak egy tipp az EGR-ed körül minden rendben van???? Emlékszel télen én mekkorát sz.ptam vele már mindent kicseréltem sőt patikára kipucoltam mégis az volt a gondok forrása!!! Egyébként írtam az üzifaladra egy másik dologgal kapcsolatban!
Csak egy tipp az EGR-ed körül minden rendben van???? Emlékszel télen én mekkorát sz.ptam vele már mindent kicseréltem sőt patikára kipucoltam mégis az volt a gondok forrása!!! Egyébként írtam az üzifaladra egy másik dologgal kapcsolatban!
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 21:39:45 // 7396
ja jövő hónapban megyek kiírtatni a DPF-t végleg ...
Erhard 242 (Pure Energy)24-06-2010 21:31:24 // 7395
még mindig nincs a kálváriámnak vége...kezdődött a rángatásos sztorival, aztán a hibakódos okosság, kicseréltem a LMM-őt mert azt gondoltam az a gáz de 1 nap után megint berángatott plusz elfelejtették a LMM-őt feltanítani a computerre így nem is ment többet mint 180-190...mit tehet ilyenkor az ember... kicseréltem a vákumszabályzót amitől már 1800-tól húz a gépezet, vettem catacleant mivel sokan azt mondták részecskeszűrő, még többen azt hogy nem...vissza raktam a régi LMM-őt, megpucoltam a MAP szenzort (1 hete nem volt rángatás). Mivel mindenki mondott mindent ezért ma elmentem Pirihez Kulcsra Ő már több ilyet látott...Notebookra és M6-ra fel persze a hiba nem jött elő minden tökéletes simán ment 200 felett.....jó a LMM, vákumszelep, turbónyomás stb....faxom kivan
Buksi21-06-2010 03:47:26 // 7394
Egyetértek veled bratyó! A TI mindent visz! ;-)
ALFI15620-06-2010 21:50:12 // 7392
Azt a szenzort cserélted ami felül van?Nem dolgozott jól?
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2010 20:20:20 // 7391
kicseréltem a vákumszabályzót is biztos ami biztos meg töltöttem catacleant az üzemanyagba...eddig nem rángatózott viszont az új LMM-vel nem megy végre olyan jót alig éri el a 200-at, lehúzott LMM simán futja a 210-et...mekkora az esély arra hogy szar az új LMM-ő? :P holnap vissza teszem a régit s kipróbálom vele úgy az autót, lehet nem is a LMM volt a ludas...ezt meg küldöm vissza gariba..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
412
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?