Forum >> 159

GEORGE13-09-2007 00:39:23 // 4097
50 lóerő különbözetet egy ugyanazon típuson belül indulás után rögtön kiérezni!
GEORGE13-09-2007 00:30:01 // 4096
Na még1szer fussunk neki itt a dolgoknak!
Hol írtam olyant, hogy az a követelmény, hogy ki mennyit megy egy Alfával.

De ha te csak néha mész Apúd Alfájával, és mások meg mindennap, akkor a másoknak több tapasztalatuk van róla. Reálisabban tudják értékelni mert nap mint nap avval járnak.
Május 25.-e óta 13ezeret mentem az új szerzeményemmel.
Közben megyek jó párszor Ferkó barátom 115 lovas SW-vel is.
Az az SW 60 loval gyengébb az én 156-tól.
Nagyon kiérezni!!!!!!! Kb annyira kellene neked is kiérezni a 159 esetében azt a 50-60 loerő különbözetet.
Szeretek avval az SW-el is menni kellemesen autózható, lazán tartja a 150-es utazó tempót.
De ha kigyorsításoknál bizony nagyon hiányzik az a 60 lovacska.

Közben rájöttem mi alapján mondod, hogy nagyon jól megy az 1,9-es.
Nagy valószínűséggel egy gyengébb és a 159-től öregebb autóval jársz nap mint nap.
Abból átülve pedig igen csak jól megy az Alfa, és minőségibb is!

De ha mindennap a 159-el járnál, és utána próbálnál egy erősebb 159-et akkor te is azt vallanád amit a többi 1,9-es 159-es tulaj.

Zárszóként!!!
Nem nézlek le téged!
Nincs szándékomban megbántani téged!
Nem baj hogy OFF-od van!!
Az itteni regisztrációdnak bőven megfelel a családi Alfa!
Attól mert nincs saját Alfád ugyan olyan Alfásnak tartalak mint mást!!
Nem kell hogy saját Alfád legyen, elég ha oda vagy értük és van a családban egy Alfa!!

Nem tudom mit írjak még, hogy ne sértödjél meg!?!



( amúgy kiváncsi vagyok bekött-e az OFF elméletem, tényleg milyen a te géped? )
BadBoy13-09-2007 00:26:33 // 4095
Azert, az, hogz hatrafele megy, csak ilyen vicces szofordulat volt? De szerintem ezt mar nem erdemes folytatni, mert aki 159-et vesz, maga fogja eldonteni, hogy mit akar, es milyen motorral foja venni. Es csak ennyit utoljara, hogy:

Izlesek es pofonok kulonbozoek.
BadBoy13-09-2007 00:21:33 // 4094
Figyelj, akkor lehet, hogy en vagyok a hulye, de azert 40-50KM-en nem fogod kierezni azt, hogy mennyivel jobb a 2.4-es motor valojaban, es szerintem egy 200KM-et futott, meg nem befutott motor sem hozza mind a 200 lovat.

De en mar megirtam, hogy en nem veszekedem, es oda irtam, azt is, hogy pont azert van annyi fele motorvalasztek, hogy mindenki megtalalja azt amit akar.
GEORGE13-09-2007 00:14:28 // 4093
Nem ilettem éles kritikával az 1,9-et!!
Csak azt írtam hogy részemrők kevésnek érzem benne!
És azt, hogy nem rossz az 1,9-el de a 2,4-el sokkal jobb.

És ezt akkor is vallom ha más mást mond.
De ha jól megfigyeled akkor több 1,9-es tulaj is leírja, hogy jobb benne a 2,4-es, mert az 1,9 nem mozgatja kellő dinamikával.

Engem meg az zavar hogy te azt mondod, hogy nem érezni ki a különbséget az 1,9-es képest. Hátha te 50-60 loerő pluszt nem érzel ki akkor valami nálad nem jó.
Gondolj már bele mekkora töblet az az 50-60 loerő!!!!
BadBoy13-09-2007 00:09:21 // 4092
Ezt nekem is kiirhattad volna, de mar leirtam, azt amit gondolok, es erzek. Az meg, hogy ki mennyit hasznalja az autot, szerintem nem kovetelmeny itt, mert rajtam kivul sokan masok sem lennenek itt, de meg itt vannak. De ez megint egy mas tema. Es errol mar nem akarok tobbet irni.
BadBoy13-09-2007 00:07:13 // 4091
Nem tudom, hogy ki mit ved? Ennekem csak egz nem tetszik, mindenhol azt irod, hogz ennyire meg annyira nem jo. Semmi de semmi mast nem hallani toled, nekem csak ez az egy dolog nem tetszett. Az, hogy nem egy versenyauto, azt senki nem tagadja. Szerintem itt nem volt ilyen hozzaszolas.

A masik oldalon, azert van annyi fele fajta motorverzio, hogy mindenki megtalalja azt amit keres egy autoban, ha ez egy Alfa, ha ez egy vw. Neked a 2.4 jon be, masnak eleg az 1.8-as benzin, de szerintem te neha eleg eles kritikaval vagy az 1.9JTD ellen. Nekem ez volt zavaro.

Hogy mennyit megyek vele? Hat mar 4-5 ezer KM mogottem van vele. Nalunk ez nem ugz mukodik, hogy van egy Alfa, es csak kivulrol nezegethetem, mert ha akarom elvisze. Nem lattal meg egy talalkozon sem offos autoval engem.

A SKULLnak irt hozzaszolasodhoz pedig annyit, hogy ahogy BeeGeevel a jovoalfai topicban, csak velemenyt cserelunk, nem veszekszunk. Ha jol tudom, akkor ez azert forum.

Es nem tartozom a veszekedos emberek koze, csak probalok eszerveket felhozni, es velemenyt cserelni Veled, vagy barki massal, aki itt vagy mashol irogat a forumban.

Lehet nem ertesz sok dologgal egyet, de en ezt igy erzem.
Kompressz úr12-09-2007 22:59:09 // 4090
Szerintem a GT, a külsejétől eltekintve, minőségben és technikailag visszalépés a 159hez képest.
Tibe12-09-2007 22:57:05 // 4089
Jó lenne, de nem tudja megvenni sajna :( Még nem döntöttem hogy meglépem-e ezt a GT cserét. Hamarosan jön az új Junior, 149..... :)))
GEORGE12-09-2007 22:12:45 // 4088
Megértem a barátodat!! .-)
De akkor kapora is jön neked, eladod neki és jöhet a GT :-)
GEORGE12-09-2007 22:11:52 // 4087
A DCS verziókban az nem tecc hogy nagyon füstölnek :-((
Amúgy más irányú tapasztalatom nincs a DCS Mjet-kel......
Tibe12-09-2007 21:55:35 // 4086
Más bár nem témába vágó, ma megfertőztem egyik haveromat, vezette a gépet kb. 15km-en keresztül és tisztára bele van szerelemesedve :))))
Tibe12-09-2007 21:54:02 // 4085
Ha arányokat nézünk akkor 10 emberből itt az Amoren aki használt ilyen tuningboxot 8-nak gondja volt. Én ezért ódzkodom tőle. Cselentano is mesélte még a 147-esével hogy egyszer csak megállt az autó az úton bevitték nem tudták mi a baja levették róla a tuningboxot és elindult az autó. stb....
Kompressz úr12-09-2007 21:50:22 // 4084
Ez enyhén barokkos túlzás...
Ádám 7712-09-2007 14:43:30 // 4083
hol lehet itthon erről többet megtudni. Mármint a Novitecről? És amit a magazinban olvastam: DCS Tuning Group ? Ők? Olyan 100ezer körül vannak már jók.
GEORGE12-09-2007 13:39:16 // 4082
Bati sokat ment már a Novitec "dobozkával" és gondja nem volt.....
András bácsi12-09-2007 13:11:37 // 4081
Neked még az eredeti kuplungod van bent?
Tibe12-09-2007 11:48:45 // 4080
Egyiket sem :) Tudom most le fogtok hurrogni,, de én sok rosszat hallottam róluk.
Bati12-09-2007 11:30:20 // 4079
NOVITEC !!!!!!!!!!
András bácsi12-09-2007 10:59:56 // 4078
Én boxot nem nagyon raknák bele, azok általában csak egy jelet manipulálnak. Normális, írt chip-et inkább.
András bácsi12-09-2007 10:58:10 // 4077
Az adóval egyetértek. Főleg, ha az olasz rendszert nézzük. A 2.4-es motorhangja meg olyan, mint egy komolyabb traktoré. :)))

A lefullasztás rendben. No de egy 4 millió km-t vezetett Don-tól? Az már egy kicsit égő inkább. :):):):):)

(ezért mit fogok kapni...)
Ádám 7712-09-2007 10:42:00 // 4076
Nekem viszont már meg van az 1,9-es és nekem is az a tapasztalatom, hogy gyengécske ebbe a nagy kasztniba. Ezért tervezem egy chiptunnig beszerelését. Van vkinek ezzel tapasztalata? Fogyasztás? Élettartam? Stb.... Melyiket érdemes? A P-Boxot nem, azt tudom.
Zool12-09-2007 10:34:13 // 4075
A biturbók általában két egyforma turbót használnak, ami duplán rúg hátba 2000 ford.nál. Az iker turbó a mosatni változó geom. turbókat imitájja, van egy kisebb turbó ami hamar beapcsol, aztán egy nagyobb feljebb. Állítólag a kettő nem lesz olyan sérülékeny, mint az egy változó geom.-jú. Ha igazuk lesz. Dízelt nem nehéz lefullasztani, én az alfit vagy 3szor fullasztottam le, pedig midnen nap vezettem, több tesztaautóval is jártam így. Talán a 2.4 es már kevéséb fulald le, mert a turbó alatt is ereje nagyobb a köbci miatt. De ha igaz amit igrtek az 1.9 ikerturbóról, a 2.4es meleltt ezen túl legfejebb a motorhang fog szólni (az árkülömbséget figyelembe véve, mivel csak a reagdó millás eltérést eredményezhet...).
András bácsi12-09-2007 10:13:36 // 4074
Mint a biturbok általában. Viszont drágább a szerkezet és van még egy hibapont, ami nem is egy. :) Ez ugyanaz a hülyeség szerintem, mint az új 1.4-es Fiat-biturbo. Pörgeted, mint az állat, eszik, mint az állat, és úgy megy, mint egy kétliteres szívó.
GEORGE12-09-2007 09:58:07 // 4073
A kisebbik turbo alul fog dolgozni és ha kell a teljesítmény belép a munkába a nagyobb turbo :-)
András bácsi12-09-2007 08:00:23 // 4072
Nem hiszem, hogy eme műszaki bonyolításnak túl sok értelme lenne. Oké, ohne, vagy minimális turbolyuk. Aztán?
András bácsi12-09-2007 07:58:35 // 4071
Nincs annyi plusz közte újban sem. 2 alatt a különbség. A lefulladásos lámerséged magad reklámozod, amikor én meg hallgatok róla? Ejnye. :)
András bácsi12-09-2007 07:56:58 // 4070
Nagyon lehet érezni. Az 1.9 olyan bele, mint a 156 sedanba az 1.6 TS.
GEORGE11-09-2007 23:20:10 // 4069
Badboyal volt némi nézetbeli különbségünk az 1,9 Mjet kontra 2,4 Mjet dologban :-))
☻SKULL☻11-09-2007 23:17:36 // 4068
Kitől félsz GEORGE ???
GEORGE11-09-2007 23:14:47 // 4067
Már az idéntől 210 lovas a 2,4-es :-))))
Ádám 7711-09-2007 23:07:35 // 4066
Igen! De az csak 10 lóerővel lesz erősebb: 210
GEORGE11-09-2007 22:19:28 // 4065
Félve kérdem meg, lesz ilyen a 2,4-esből is :-)))))
☻SKULL☻11-09-2007 22:16:56 // 4064
Tessék itt van egy fotó róla:
Ádám 7711-09-2007 22:07:27 // 4063
Arany középút: ősztől itt az 1,9-es biturboval. 180 lóerő!!! :-))
Don Gombóc11-09-2007 20:38:44 // 4062
Tisztelettel elnézést kérek hogy ebben a topikban véleményt nyílvánítok, de mivel vezettem minda kettő típust dízelben a 2,4 az vitathatatlanul erősebb de az le is fulladt alattam. Bocs Bandi! :) De az is igaz hogy amennyivel jobban megy annyit nem ér már ha az új árat nézzük mert az ott van 2-3 milla között, de inkább a három felé tendál a plusz ár, annyit semmiképpen nem ér. Szerintem.
GEORGE11-09-2007 20:30:12 // 4061
Nem azt mondtam Koma, hogy sportautó lett a 2,4-es 159.
De miért kell kézzel lábbal tiltakozni a 2,4-es ellen?. A 1,9-hez képest van 50, illetve most már 60 lóval több!!
320 Nmhelyett 400Nm ezt a különbséget márpedig nagyon ki kell érezni!
Nem tudom most hirtelen mennyi egy azonos felszereltségű 159-es különbözete a motorok miatt. De a 2,4 -es majd egy Puntonyival erősebb...
András bácsi11-09-2007 20:22:52 // 4060
Módosítanám: még a 2.4 sem mozgatja kellő dinamikával. Érzed, hogy van benne erő, de egy kicsit még ez is kevés. Hiába, nagy a súly. Lehet vele jól autózni, de messze van a sportautótól.
GEORGE11-09-2007 19:21:08 // 4059
Távol álljon a vita, de annyiszor megírja nekem, hogy az 1,9 milyen király és bezzeg a 2,4-es nem is ér annyit meg nemis megy jobban.....

Én jobban hiszek azoknak akik napi használatban ülnek ilyenekben, mint aki néha néha bele ül.
Az általános vélekedés pedig az amit te is írsz. Jó a 159 1,9-el de kellő dinakával a 2,4-es mozgatja csak.
Kompressz úr11-09-2007 19:03:43 // 4058
Hmmm, nem akarok senkit megbántani, de ez a párbeszéd a "kinek van nagyobb..." vitára emlékeztet.
Amúgy a 147 és a 159 ugyanazzal a motorral (1.9 mJTD) ég és föld. Míg a 147 ment mint a szél, addig a 159 csak a kategória kétliteres dízeljeivel azonos szintet hoz, de városban és autópályán nekem megfelel, országúton már kicsit hiányzik a 147 agilitása.
nick11-09-2007 18:45:39 // 4057
Nekem volt ez is, az is.
DE:
2.4 RULEZ!
GEORGE11-09-2007 18:42:06 // 4056
Hol írtam olyant, hogy 10 - 20 km mentem vele???
GEORGE11-09-2007 18:41:21 // 4055
Figyú ezt Robertnak írtam, és ebben semmi fikázó nem volt az 1,9-ről.
Nem értem a reagálásodat ?
Robertnak is 2,4 van és amikor személyesen beszéltem vele azt mondta következőnek is 2,4 lesz.
Gondolom ez nem baj, hogy Ő is 2,4-ben gondolkodik?
GEORGE11-09-2007 18:38:16 // 4054
Ha te a 2,4-es erejét nem érzed ki az 1,9-től akkor nálad vana gond.
Ha azt mondod hogy neked nem éri meg a különbözet, az más.
De attól ne legyen az 1,9-esa király és ne legyen a 2,4-es nem jó motor.

Nem értelek? Te gyártottad azt az 1,9-es motort? Mert úgy véded hogy csak na.

Természetesen vegyen bárki 1,9 Mjet-et, de attól kár leszólni a 2,4-es mocit mert Apukádnak 1,9-se van.
Sokan megmondták hogy 1,9-el jó a 159-es 2,4-el meg TÖKÉLETES!
Ezen kár besértődnöd.
Amúgy te mennyit mész a 159-el mert én úgy tudom azt az Apukád hajtja.
Neked lehet még annyi tapasztalatod sincs vele mint nekem.
Whiteskull11-09-2007 17:32:35 // 4053
Jó nyaralást! :)))))
BadBoy11-09-2007 17:12:02 // 4052
Azert ez mar egy picit extrem kijelentes!!!!!!!!!!!!!!

Te abbol a 10-20KM vezetesbol vonod le a kovetkeztetest, amit a teszt alatt megtettel, es annak is a 90%-a autopalya volt, ahol csak padlot nyomtal az autonak.
BadBoy11-09-2007 17:09:32 // 4051
Ha neked 2.4 kellett, az lett. De most akkor nem mindegy neked, hogy ki milyen motorral veszi? Ez teljesen szemelyes dontes, amit szerintem ra kellene hagyni mindenkire. Tudom, neked a 159-bol is 3L-es dizel kell majd. De ez a te dolgod, mi sem fogunk beleszolni.
BadBoy11-09-2007 17:07:05 // 4050
Es mi van akkor, ha probaltam a 2.4-et is, de annyira ay sem megy, hogy az arkulonbseget megerje????

(bocs az ekezetekert, de Cipruson vagyok, es nincs a billentyuzeten ekezet)
Ádám 7710-09-2007 11:15:13 // 4049
Üdv. Mindenkinek!

Csatlkakoznék a csevejhez és néhány "jelenséghez". Először is a jobb oldali ablaktörlőm nekem is (talán hidegben) remegve indul. Azt nem is mondom, hogy az esőérzékelő hogyan műxik. Nálam a motor nem remeg, hanem inkább egyenletlenül jár (1,9 Mjet), de csak néha és leginkább hidegen, de melegen is előfordult. Nekem van napfénytetőm és sajnálattal vettem észre, hogy az üvegtető és a fémtető között egy kb 1-1,5 mm rés tátong!! Ez viszont plussz szélzajt okoz az amúgy se csendes autóban. Viszont a kesztyűtartó még nem zörög, ellenben a váltó felől halk, de mégis sikító hang vagy rezonálás jön. A fogyasztás nálam 8,5-8,8 liter!! Egyébiránt az autó rendben van, szép és kényelmes, jó vezetni.
András bácsi10-09-2007 10:15:22 // 4048
Ez az, amiben én nem hiszek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.