Az alábbiak szigorúan egy lelkes, alapvetően optimista autóbuzi, hobbi-szerelgető észrevételei, nem képeznek referencia alapot, mások Alfájával bármi nemű egyezés a véletlen műve. :)
Ami megerősítheti:
- a német papírok ott voltak hagyva az átvizsgáló márkaszervízben, azt mondták kóser (jesszus, tényleg női tulaja volt)
- MES -ből nézve mindkét (?) helyen korrektek a számok, bár ugye ez sumákolható
- 2008-as gyártású lekopott gyári fékbetétet vettem ki belőle, gyári a féktárcsa (lassan ez is cserés lesz)
- futómű gyári, 1 alsó nagy szilent sz*r
- összességében a külső-belső állapota frankó, a kormánybetét van csak összegyűrűkarcolva
Ami nem erősíti, de nem cáfolja:
- 2014-es volt a vízpumpa, gyári márkájú szíjak meg minden, az kereken 5 évnél történhetett, ami kilométer mellett szintén gépkönyvi ajánlás
- termosztát gyári vót' :)
- lendkerék nem csörög, kuplung f*sza
- kipufogó nem rohad, sőt hála Istennek semmi se (excl. bölcső)
+1
- a kidobott törött Ti rugó "menetrend szerint" tört
Forum >> 159
Macccy18-01-2019 13:07:23 // 114126
tdemeter18-01-2019 13:03:13 // 114125
Már egy ideje nem használom a 159-et (mivel árulom, ne legyen koszos, stb), de ma bele kellett ülnöm, mert az asszony elvitte a másik vasat.
Kisütött a nap és elképesztően jó volt menni vele ! Mindig megállapítom, hogy zseniális ez az autó....
Hihetetlen, hogy a 159 mennyire meg tudja mosolyogtatni az embert.
Sajnálom, hogy el kell adnom, de a köv gazdája biztosan boldog lesz majd vele...
Kisütött a nap és elképesztően jó volt menni vele ! Mindig megállapítom, hogy zseniális ez az autó....
Hihetetlen, hogy a 159 mennyire meg tudja mosolyogtatni az embert.
Sajnálom, hogy el kell adnom, de a köv gazdája biztosan boldog lesz majd vele...
RomeoOne18-01-2019 12:33:08 // 114124
"a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer"
Fordítva közelítsd meg a kérdést. Ha kintről hozott tuti tekert, de milyen bizonyítékot láttál, hogy nem az?
Fordítva közelítsd meg a kérdést. Ha kintről hozott tuti tekert, de milyen bizonyítékot láttál, hogy nem az?
Macccy18-01-2019 12:25:50 // 114123
bocsi már megint kisregény lett :)
Macccy18-01-2019 12:21:56 // 114122
:DD
Igaz. Jó jel, vagy így is megy bele gázolaj ÉS még azon felül annyit fogyaszt olajat, hogy így jön ki a lenti fogyás. :))
Nem, ezz már tényleg zavaró. Tíz évig jártam az audival, annál megszoktam, hogy nálam bármi is történik, 10 ezer kilométerenként benyal 1 liter olajat. Igaz bárki más cimborával beszélgettem erről, varázslatos módon soha senkinek nem volt ilyen olajfogyása. De tegyük hozzá, hogy ott is egy viszonylag öreg (1996-) TDi konstrukcióba töltöttem a minőségi 5w-40 -est. Erre itt van ez a lényegesen korszerűbb JTDm, a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer, ez most 151.200. És igaz, hogy ebbe is vékony 5w-30 (motul fe) kenőanyag kering, de akkor se tudom ezt már normális mennyiségnek felfogni. Közelít az 1L / 5000 lélektani határ, mások ilyenkor már hívják a papot és a bontót. :D
Az mondjuk igaz, hogy már város-elővárosozok, de ettől se szabadna neki. Álló helyben nem járatom feleslegesen, cserébe hidegen meg nem parkettázom sz*rrá. Motorféket gyakran használok, de nehogymáá nee
Itt valami más van. Mivel -5 fokban is pöccre indult és a hébe-hóba kicsit többet tekerős beindulás teljesen random és szinte hőmérséklet független, azt betudom a kötelezően gyengülő önindítónak (ismerős is most cserélt szintén 159-en). Kompresszijó ha jó, akkor a gyűrűk csak nem olyan foghíjasok, hogy ezt mind átengedje. Turbó nem sípol, nem búg, veszi a töltést és nyomást, nem gondolnám, hogy lötyög a tengelyén mint bíró seggében a lóf*sz. Az összes külső jele olajnak az amit leírtam, kártergőz csövek, csatlakozások, betöltő szekció mellett, fölött, keverőmodul környéke, levegőcső is belül természetesen, na meg odalent a kartergőz becsatlakozás és a turbó környéken, intercooler előtt. A múltkor asszem azt írtam is, hogy kihúztuk a nívópálcát a GT JTD -ből is meg ebből is járó motornál, néhány másodperc múlva náthás olajos prüszkölés kezdődött, mi meg pöttyösek lettünk ahogy ott elemlámpáztunk, mint a hülyék. A GT hasonló. Viszont ez meg azt olvastam ilyen, ennyi köhögés normális, az olajcseppek meg hát jönnek vele. Gejzír, vulkán, füstkitörés, dráma nem volt, nem tolja ki a nívópálcát :)
Kékes füst csak regeneráláskor van és kábé az első egy percben, ilyenkor ha lépésben esz a fene, vagy lámpánál ér utol, természetesen jön az ismerős olaj-barbecue szag is. Ciki, de ez van. Ennyi olajos "bélgáz" más JTDm -nél is van? Mert akkor talán a DPF -emet nem etetem extra sok elégetlen kenőanyaggal.
Ha jön a jó idő és az olajcsere, majd keresek/megszűntetek szivárgásokat, de az ajánlott olaj típust nem szívesen cserélném le 40-re.
Igaz. Jó jel, vagy így is megy bele gázolaj ÉS még azon felül annyit fogyaszt olajat, hogy így jön ki a lenti fogyás. :))
Nem, ezz már tényleg zavaró. Tíz évig jártam az audival, annál megszoktam, hogy nálam bármi is történik, 10 ezer kilométerenként benyal 1 liter olajat. Igaz bárki más cimborával beszélgettem erről, varázslatos módon soha senkinek nem volt ilyen olajfogyása. De tegyük hozzá, hogy ott is egy viszonylag öreg (1996-) TDi konstrukcióba töltöttem a minőségi 5w-40 -est. Erre itt van ez a lényegesen korszerűbb JTDm, a nálam töltött 20 hónapja és a szerelések alatt még mindig nem dőlt meg, hogy valós lenne a kilométer, ez most 151.200. És igaz, hogy ebbe is vékony 5w-30 (motul fe) kenőanyag kering, de akkor se tudom ezt már normális mennyiségnek felfogni. Közelít az 1L / 5000 lélektani határ, mások ilyenkor már hívják a papot és a bontót. :D
Az mondjuk igaz, hogy már város-elővárosozok, de ettől se szabadna neki. Álló helyben nem járatom feleslegesen, cserébe hidegen meg nem parkettázom sz*rrá. Motorféket gyakran használok, de nehogymáá nee
Itt valami más van. Mivel -5 fokban is pöccre indult és a hébe-hóba kicsit többet tekerős beindulás teljesen random és szinte hőmérséklet független, azt betudom a kötelezően gyengülő önindítónak (ismerős is most cserélt szintén 159-en). Kompresszijó ha jó, akkor a gyűrűk csak nem olyan foghíjasok, hogy ezt mind átengedje. Turbó nem sípol, nem búg, veszi a töltést és nyomást, nem gondolnám, hogy lötyög a tengelyén mint bíró seggében a lóf*sz. Az összes külső jele olajnak az amit leírtam, kártergőz csövek, csatlakozások, betöltő szekció mellett, fölött, keverőmodul környéke, levegőcső is belül természetesen, na meg odalent a kartergőz becsatlakozás és a turbó környéken, intercooler előtt. A múltkor asszem azt írtam is, hogy kihúztuk a nívópálcát a GT JTD -ből is meg ebből is járó motornál, néhány másodperc múlva náthás olajos prüszkölés kezdődött, mi meg pöttyösek lettünk ahogy ott elemlámpáztunk, mint a hülyék. A GT hasonló. Viszont ez meg azt olvastam ilyen, ennyi köhögés normális, az olajcseppek meg hát jönnek vele. Gejzír, vulkán, füstkitörés, dráma nem volt, nem tolja ki a nívópálcát :)
Kékes füst csak regeneráláskor van és kábé az első egy percben, ilyenkor ha lépésben esz a fene, vagy lámpánál ér utol, természetesen jön az ismerős olaj-barbecue szag is. Ciki, de ez van. Ennyi olajos "bélgáz" más JTDm -nél is van? Mert akkor talán a DPF -emet nem etetem extra sok elégetlen kenőanyaggal.
Ha jön a jó idő és az olajcsere, majd keresek/megszűntetek szivárgásokat, de az ajánlott olaj típust nem szívesen cserélném le 40-re.
Lörke18-01-2019 08:56:36 // 114121
A pasztát több mint 1 napot hagytam száradni, utána töltöttem fel olajjal.
Shadin18-01-2019 08:52:46 // 114120
Ezt a műveletet én kocsi bakon hanyattfekve végeztem, hát az kihívásos volt, de elsőre jó lett. Gyereket betanítottam műtős segédnek, Ő adogatta a csavarokat, meg világított stb.
Lörke18-01-2019 08:48:14 // 114119
Megnéztem mit ír az elearn. Azt nem mondtam, hogy könnyű volt feltenni. A féltengely vezetőt hátradrótoztam, bár még így zavart kicsit. Szárazon kb 15x begyakoroltam a teknő megfelelő pozícióban történő visszarakását. A paszta nem sérült felrakáskor. Loctite Si 5910-et használtam. Csavarok nyomatékra húzva.
Szergej18-01-2019 08:44:24 // 114118
Hát nem. Ráadásul kislány a jobb egyben. Sokkot kaptak.😟
Shadin18-01-2019 08:42:09 // 114117
Szegénynek nem jól indult a napja :-(
Shadin18-01-2019 08:41:22 // 114116
Én spaniferrel :-)
Shadin18-01-2019 08:40:12 // 114115
Ez jó jel, azt jelenti, hogy nem hígul gázolajjal az olajad és ezért a valós, normális olajfogyasztást tapasztalod! :-)
Szergej18-01-2019 08:17:50 // 114114
droberto17-01-2019 23:19:13 // 114113
Az elaern szerint pasztáztál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
droberto17-01-2019 23:17:26 // 114112
Ez valami egyedi hiba lehet. Nem jellemző az olajfogyás a JTD-re. Pláne ekkora.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
droberto17-01-2019 22:48:35 // 114111
Gratula!
Sok boldog km-et! :)
Sok boldog km-et! :)
droberto17-01-2019 22:42:00 // 114110
Igen nekem is csinálja néha. De csak műgyantán. De nem folytonosan. Így csak akkor, ha nagy kormányerő mellett jobbra balra 5°-ot ide oda tekergetek.
Lörke17-01-2019 22:33:46 // 114109
Az olajteknő pasztázástól paráztam, eddig úgy tűnik jó lett, jól tömít.
Persze mindennek megvan szerepe, így a fedél-lemeznek is. A lemez az olaj lötyögést gátolja, viszont a buta tömítés megoldás miatt meg nincs olajnyomás :D Ha jól olvastam neten, sok Insignia motor bánta.
Persze mindennek megvan szerepe, így a fedél-lemeznek is. A lemez az olaj lötyögést gátolja, viszont a buta tömítés megoldás miatt meg nincs olajnyomás :D Ha jól olvastam neten, sok Insignia motor bánta.
Macccy17-01-2019 21:37:50 // 114108
Sokmillió boldog métert vele ! ;)
Macccy17-01-2019 21:34:49 // 114107
Detelevana**szom azzal, hogy ilyen hülye nézegetős vagyok aztán megint találom a témát :D
Olajfogyás, aztmondja 2/6. Pedig ősszel még 4/6 is volt miután öntöttem bele jó sokat. Na nézzük a nívót: apám, ez má megint benyelt 3-4 decit. Mennyi alatt? Baszki kétezerpárszáz.
Csak körbelámpáztam, szétnézek merre mivan, azon kívül, hogy fent a kartergőz csőnél, a beöntő mellett, az egr keverős tájékon olajos, nemnagyon látni trét. Néztem lent is, hát a szokásos, a turbóról coolerre menő gumicső mondjuk olajszutykos rendesen, de az meg nem annyira meglepő. De a kartergáz miért visz ennyi olajat? Mert visz azbiztos, ahol becsatlakozik a csöve a légszűrő box után, ott is kikönnyezik már. Normálisabban le kéne csöpögtesse hátul a vödör, nem?
Nem szabad nézegetni :) ha nem lenne hideg már pucolnám ki a motorteret Brigével, szedném ki a csövet, hogy mi jön belőle. Felül beöntőnél tuti csőbilincs vagy valami csere lesz.
Olajfogyás, aztmondja 2/6. Pedig ősszel még 4/6 is volt miután öntöttem bele jó sokat. Na nézzük a nívót: apám, ez má megint benyelt 3-4 decit. Mennyi alatt? Baszki kétezerpárszáz.
Csak körbelámpáztam, szétnézek merre mivan, azon kívül, hogy fent a kartergőz csőnél, a beöntő mellett, az egr keverős tájékon olajos, nemnagyon látni trét. Néztem lent is, hát a szokásos, a turbóról coolerre menő gumicső mondjuk olajszutykos rendesen, de az meg nem annyira meglepő. De a kartergáz miért visz ennyi olajat? Mert visz azbiztos, ahol becsatlakozik a csöve a légszűrő box után, ott is kikönnyezik már. Normálisabban le kéne csöpögtesse hátul a vödör, nem?
Nem szabad nézegetni :) ha nem lenne hideg már pucolnám ki a motorteret Brigével, szedném ki a csövet, hogy mi jön belőle. Felül beöntőnél tuti csőbilincs vagy valami csere lesz.
Fordjee17-01-2019 21:34:21 // 114106
Köszi.
Nem akarom reklámozni, de elhívtam egy szakértőt, autovizsgalat.hu -ról, Varga Tibort. Elég alaposan átnézte az autót, van egy 159-ese neki is. Még azt is meg tudta mondani, hányszor pörgették pirosba a fordulatot, szóval tényleg nagyon sok mindent megnézett, átnézett. Ha valaki annyit ért az autókhoz, mint egy ötéves, vagy mint én, azt a kis pénzt bőven megéri. Nagyjából egy órán keresztül vizsgálta plusz próbaút.
Nem akarom reklámozni, de elhívtam egy szakértőt, autovizsgalat.hu -ról, Varga Tibort. Elég alaposan átnézte az autót, van egy 159-ese neki is. Még azt is meg tudta mondani, hányszor pörgették pirosba a fordulatot, szóval tényleg nagyon sok mindent megnézett, átnézett. Ha valaki annyit ért az autókhoz, mint egy ötéves, vagy mint én, azt a kis pénzt bőven megéri. Nagyjából egy órán keresztül vizsgálta plusz próbaút.
Csabi17-01-2019 21:34:17 // 114105
Úgy tudom azért kellett az-az olajcsillapító(?) fedél-lemez, hogy biztos legyen az olajszivattyú ellátása. Anélkül nagyon veri az olajat és problémát okozhat... Valahogy ezért született ez hülye megoldás. Egyébként meg profi vagy ha sima ügy volt! :)
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2019 21:23:04 // 114104
Gratula! Sok sok balesetmentes km-t vele! :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-01-2019 21:21:19 // 114103
Értem én, viszont a parajelenségekben nem hiszek :-) Kíváncsi leszek a megoldásra.
Fordjee17-01-2019 21:04:59 // 114102
Sziasztok!
Kedden sikerült elhozni az autót, végül az 1.8-as mellett döntöttem. És idáig nem bántam meg, teljesen elégedett vagyok vele, sőt, sokkal jobb mint amire számítottam. Az autó gyönyörű, az ereje nekem tökéletes, úgy néz ki, végre jól döntöttem:)
Kedden sikerült elhozni az autót, végül az 1.8-as mellett döntöttem. És idáig nem bántam meg, teljesen elégedett vagyok vele, sőt, sokkal jobb mint amire számítottam. Az autó gyönyörű, az ereje nekem tökéletes, úgy néz ki, végre jól döntöttem:)
Marseus17-01-2019 20:08:18 // 114101
Nem érted! Ja és amikor teljesen lecsukom akkor is kialszik,tehát nem marad égve amire te gondolsz..parajelenség ez én mondom..:-)
Lörke17-01-2019 11:46:32 // 114100
Üdv!
Kicseréltem a 2.0 Jtdm olajpumpa tömítését. Annyira nem is volt vészes mutatvány, inkább a blokk és az olajteknő alapos tisztítása tartott hosszabb ideig. A régi tömítés már kemény és kb 1,5 mm-rel alacsonyabbá szikkadt, mint az új. Amúgy szerintem hülye konstrukció, hogy csak összeér a gumitömítés az olaj szívőcsővel, nincs a csőnek fix, csavaros rögzítése a pumpához.

Kicseréltem a 2.0 Jtdm olajpumpa tömítését. Annyira nem is volt vészes mutatvány, inkább a blokk és az olajteknő alapos tisztítása tartott hosszabb ideig. A régi tömítés már kemény és kb 1,5 mm-rel alacsonyabbá szikkadt, mint az új. Amúgy szerintem hülye konstrukció, hogy csak összeér a gumitömítés az olaj szívőcsővel, nincs a csőnek fix, csavaros rögzítése a pumpához.

Giuntini17-01-2019 11:05:05 // 114099
A tempomat egy nagyszerű dolog, de az automatánál jön ki legjobban. A motorerő autópályán bőségesen megvan, hogy 6-ban mindent legyőzzön, de ha visszalassulsz, majd megnyomod a reset gombot lenyűgöző, ahogy gyorsít és gangol felfelé. A tempomat annak idején csak az automaták kiváltsága volt, most meg olyan autókba is beteszik, amik a hátszélnek köszönhetően képes tatani a tempót.
samu12617-01-2019 09:24:11 // 114098
Sziasztok,
Az elmúlt pár hétben figyelmes lettem egy kormány zajra ami csak akkor jelentkezik, ha már az autó üzem meleg, közvetlenük a kormány környékéről egy vinnyogó gumis hang, fel is vettem: https://drive.google.com/open?id=1cVEpFbcRxVnWfUT9T6R04fO6lBP6uX6E
Volt egy főtengely ékszíjtárcsám és szíj cserém, körülbelül egyidős a probléma vele, leginkább parkolás közben hallatszik ki, 30-45 fokban (legalább) elforgatva a kormányt. Nem folyamatos a zaj, csak tekerésre jelentkezik.
Valaki tapasztalt hasonlót?
Az elmúlt pár hétben figyelmes lettem egy kormány zajra ami csak akkor jelentkezik, ha már az autó üzem meleg, közvetlenük a kormány környékéről egy vinnyogó gumis hang, fel is vettem: https://drive.google.com/open?id=1cVEpFbcRxVnWfUT9T6R04fO6lBP6uX6E
Volt egy főtengely ékszíjtárcsám és szíj cserém, körülbelül egyidős a probléma vele, leginkább parkolás közben hallatszik ki, 30-45 fokban (legalább) elforgatva a kormányt. Nem folyamatos a zaj, csak tekerésre jelentkezik.
Valaki tapasztalt hasonlót?
Piritu - 1.000.00017-01-2019 06:57:27 // 114097
A 180 megmaradt.
Csabi16-01-2019 23:22:01 // 114096
Asszem 40fölött megtartja, 180 fölött nem próbáltam :)
PBali16-01-2019 23:21:54 // 114095
Sziasztok! Nekem ismerős a dolog...M1-en 5-ből 3-szor biztos eldobja egy keresztbordán és csak újraindítás után tudom megint használni. (Talan 1 olyan kivétel volt, hogy miután eldobta, tudtam sebességet rögzíteni még egyszer) Legutóbb tempomat kapcsoló hibát írt, de mivel az azóta is jó, valószínű nálam is a fék/kuplungpedál kapcsolónál kell keresni az okát. Legközelebb ha kiolvassuk, megnézetem én is, mert a napokban is “elszállt” melóba menet, azt biztos megjegyezte. 2011-es az enyém, szóval a tempomat probléma faceliftnél is adott sajnos. (Kollégám 2006-osában is)
droberto16-01-2019 23:16:51 // 114094
Sok embernél kijön. De igazából jelentéktelen apróság csak. Persze, csak ha tudod, hogy mi az ok. :)
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
Csabi16-01-2019 22:41:50 // 114093
A 2,4 11évesen is bírta, a mostani is. Tempomatot soha nem dobta ki , pedig elég sűrűn használom. 2.0-nál 3.fokozatban is lehet használni ez elég pozitív nekem....2,4-nél nem lehetett csak 4.től.
droberto16-01-2019 21:24:36 // 114092
Szerintem a kapcsoló ua. De le lehetne csekkolni az ePerben.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
droberto16-01-2019 21:21:49 // 114091
Sok minden rezeghet. Így leírva pedig főleg bármi.
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
Liquid16-01-2019 21:21:13 // 114090
nincs tempomatom, így azzal gond se lehet, hillholder hibát meg nem dob. Nem lehet hogy ez is a facelift előtt gépek típusproblémája? Mint a hátsóablak leesés, a kormánymű ésatöbbi
droberto16-01-2019 21:19:25 // 114089
Nekem nem bírt 10k km-t a Airtex vízpumpa. A csapágy megmurdelt, felmelegedett, így a tömszelence megsült és kinyomta a vizet. Mákom volt, a tönkremenetel elég látványos, azaz hangos volt. Kinyomott egy háromnegyed tartálynyi vizet.
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2019 21:15:33 // 114088
Vettem újat, beletettem. De nem nyugodtam, szérszedtem a gyárit is. Egy kis csiszolás után tökéletes, nem egy részecske gyorsító :-)) Lehet tavasszal vissza is rakom az eredetit, mert azzal a tempomat egész pici fék pöccintésre is leoldott, ez az új határozottabb mozdulatot kér. A régi jobban tetszett. :-)
droberto16-01-2019 21:04:52 // 114087
Lejtőn fékezéskor nem dobja a Hill Holder hibát?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
Liquid16-01-2019 20:53:25 // 114086
az enyém még nem halálozott el.
droberto16-01-2019 20:53:19 // 114085
A Metelli fémlapátos és nemmellesleg olasz is.
droberto16-01-2019 20:52:10 // 114084
A fék/kuplungpedál kapcsoló típushiba. 6-8 éves korban ledobják a láncot
vermi9016-01-2019 19:25:41 // 114083
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek volt-e olyan problémája, hogy gyorsításnál és olyan 3-4ezres fordulaton tartva rezeg valami a műszerfal mögül illetve a szélvédő környékéről talán... Szeretnék utánajárni a dolognak de nem szeretném szétbombázni az egész műszarfalat mert utána lehet hogy 5 dolog fog rezegni... A másik pedig hogy a gyári BOSE rendszerhez nagyon értő HIFI specialistát tud-e valaki ajánlani?
Előre is köszönöm!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek volt-e olyan problémája, hogy gyorsításnál és olyan 3-4ezres fordulaton tartva rezeg valami a műszerfal mögül illetve a szélvédő környékéről talán... Szeretnék utánajárni a dolognak de nem szeretném szétbombázni az egész műszarfalat mert utána lehet hogy 5 dolog fog rezegni... A másik pedig hogy a gyári BOSE rendszerhez nagyon értő HIFI specialistát tud-e valaki ajánlani?
Előre is köszönöm!
Giuntini16-01-2019 15:47:00 // 114082
Az biztos hogy rossz a termosztát. De ha állandóan nyitott állapotban van, akkor nem forrhat fel.
A másik, mi Shadinnal teszteltük km-eken keresztül, úgy hogy rá volt csatlakoztatva a comp. Ugyanezt csinálta. 80 fokig volt fűtés, majd hirtelen elment, mikor feljebb ment a vízhőfok.
A másik, mi Shadinnal teszteltük km-eken keresztül, úgy hogy rá volt csatlakoztatva a comp. Ugyanezt csinálta. 80 fokig volt fűtés, majd hirtelen elment, mikor feljebb ment a vízhőfok.
Zolibácsi16-01-2019 15:35:14 // 114081
32 km alatt a kötelező üzemi hőfok 90 fok....
Giuntini16-01-2019 14:45:25 // 114080
Szurkolok neked, hogy megoldódjon, hogy egy esetleges vízpumpa elforgás legyen!
Giuntini16-01-2019 14:41:45 // 114079
Egyébként rosszul írtam, a generátort hajtja a 2,4-nél önálló szíj. Elirtam.
Balu199016-01-2019 14:38:29 // 114078
Sziasztok.
Nos elvittem a szerelőhöz, minden megvan hozzá, ami kellhet. Most nem produkált semmit az autó, volt fűtés, nem melegedett (80 fok fölé nem ment, igaz csak 32 kilométert mentem). Fater végig mögöttem jött és semmi füstöt nem eregetett az autó, se kék, se fekete, se szürke, se fehér.
Köszönöm a tanácsokat és ha ezekután nem oldódik meg a probléma azonnal vitetem el a kocsit tréleren és csinálják meg.
Annyi a "szerencse" az egészbe, hogy van rá 1 év garancia a főkomponensekre, így ha nagy a baj akkor se bukok vele, csak ugyebár addig sincs autó.
Egyenlőre optimista vagyok, hétvégére megvan az autó, utánna meglátjuk mi lesz.
Nos elvittem a szerelőhöz, minden megvan hozzá, ami kellhet. Most nem produkált semmit az autó, volt fűtés, nem melegedett (80 fok fölé nem ment, igaz csak 32 kilométert mentem). Fater végig mögöttem jött és semmi füstöt nem eregetett az autó, se kék, se fekete, se szürke, se fehér.
Köszönöm a tanácsokat és ha ezekután nem oldódik meg a probléma azonnal vitetem el a kocsit tréleren és csinálják meg.
Annyi a "szerencse" az egészbe, hogy van rá 1 év garancia a főkomponensekre, így ha nagy a baj akkor se bukok vele, csak ugyebár addig sincs autó.
Egyenlőre optimista vagyok, hétvégére megvan az autó, utánna meglátjuk mi lesz.
Macccy16-01-2019 14:06:05 // 114077
Távol álljon tőlem a túlzott pesszimizmus, de igazad van, én is ezt javaslom Balu! Olvastam mi ment itt hengerfej ügyben, ha bármi erre utaló gyanú van (eléggé van) akkor első körben vissza kereskedő és ha kell közösen megegyezve megvizsgáltatni a dolgot egy normális szerelővel, aki ismeri az Alfa 2.4 hf témát. Mert ez már tényleg külön önálló téma! Vezérlés cserére locsolni 50-60-nemtomhány ezret addig felesleges...
Remélem még időben írkáljuk ezt és nem az van, hogy már szerelőnél van / ott az alkatrész, minden a padon. :( Ezután ha szívás van és a kereskedővel vissza kell alkudozni, nehezítő körülmény csupán a ráköltött szervíz.
Remélem még időben írkáljuk ezt és nem az van, hogy már szerelőnél van / ott az alkatrész, minden a padon. :( Ezután ha szívás van és a kereskedővel vissza kell alkudozni, nehezítő körülmény csupán a ráköltött szervíz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
742
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?