ZoliNix20-01-2019 21:22:02 //
114204
Azért van valami km-ben is.
Óra szerint 213000-nél áll a vas, jött egy kuplung, aztán önindító, most még a generátor, meg az első fékek. Még számíthatok a turbóra, váltóra, lassan a lengéscsillapítókra. Ja még egy hátsó kerékcsapágy is beugrott. Az autó kicsit kopott volt belül de szerkezetileg jó állapotban vettem. Ezek a problémák a bűvös 200000 után jöttek. Nem olyan autók ezek mint a bogaram volt, amibe ki tudja hányadik kört mente az óra. De ezek ellenére nem szívesen válnék meg tőle.
Mateus20-01-2019 20:25:54 //
114203
Szia!
Eleinte 2es henger porlasztó csatit írta hibának, Ferke keze által ki lett cserélve, de nem szűnt meg a hiba. Aztán egy hét használat után megszűnt a rángatás magától(?), és azóta nem volt vele gond, csak pont olyan fordulaton, olyan helyzetben, szögben egy-egy apró még előfordul, tehát gyanítható hogy szakadt vmelyik kábel a kötegben, csak kíváncsi voltam vki találkozott-e már hasonlóval.
Egyébként Ferke is kötegre gyanakodott de nem tudta 100%ra mondani, úgyh köszi a tippet. :)
További szép estét!
FRC20-01-2019 19:43:29 //
114202
Fiúk, szükségem lenne egy első lámpa irányjelző foglalatra.
Az enyémből kitört a pozitív érintkező.
Aki tud segíteni, kérem írjon a profilomra.
Köszi.
Én is elsősorban km-t veszek . Lehet mondani, hogy állapotot veszünk, ami szintén igaz is lehet, de a valódi kevés futás az sokat számít. Egy autó gondtalan élettartama valahol 200-250e km-nél jár le. Onnantól barmit cserélhetsz, lesz majd más vele. A gond az, hogy az itthoni keveset futottak 99%-a tekert, bőven 200e-n túlról.
A gond, hogy évjáratot és kilométert vesznek, nem állapotot. Ha meg azt mondod, hogy új hf van rajta, azt meg mán minek kellett cserélni...
Én 2.1 millióért adom az enyémet. KB minden új rajta. Azt hiszem árat emelek....
Én a motort nem is hibáztatom, eszméletlen amit vezetés terén nyújt ez az autó. A 156 is jó volt a kis 1.6-os motorjával, de ez .... hát valami elképesztő milyen jó vezetni, tényleg úgy érzed magad mint egy sport tankban :).
Az a biztonság érzet, az a stabilitás, de mellette agilis is a motornak hála, hát csak jót tudok róla írni.
Az utolsó forintig megéri, ha nincs hengerfej baja, újra megvenném ezt a motort ha tudnám, hogy minden rendben vele.
Remélem a kereskedő rugalmas lesz.
Átírással együtt 1 660 000 jóféle magyar forint volt. 2008-as autó 232000 kilométerrel. Futóműve a bal első felső lengőkaron kívül nagyon egyben van, egy-két parkolási sérülés van rajta, törve soha nem volt, beltere kicsit kopottas, de nem menthetetlen.
A keresgélés során próbáltam a középső árkategóriát megcélozni, amire még kell költeni de nem egy romhalmaz, mint mostanában látni a 900 000 - 1 200 000 forintig terjedő katagória. Amik nagyon egyben voltak azok nagyon drágák voltak nekem, utólag belegondlva nem lett volna az drágább mint így ez.
A motorba nem nagyon volt kikötésem, csak dízel legyen.
Sajnos ez a legrosszabb ami történhetett, így most se pénz se autó.
Ne aggódj, én ezt végigcsináltam kétszer! Nálam 11 hónap elteltével történt, és senki nem közölte, hogy nem lehet javítani.
Mindenképpen adja vissza a pénzed, és utána javítassa meg ő, mert kiszámíthatatlan, mennyi időbe telik egy jó hf találása.
A gyári új hf 1 millió, abból amit én szereztem, már nincs. Gyári felújított létezik, de az is horror árban van.
Mindenképpen meg kellene egyezned a kereskedővel, hiszen neki a jóhíre forog kockán. Arra gondolj, ha bepereled, csak te jöhetsz ki belőle gond nélkül. Ez egyértelmű hogy hf hibásan adták el, és nem véletlenül nem volt nyomás a rendszerben. Eladásra megmókolták.
Nem szabad kiábrándulni a 2,4-ből, sajnos ez ami van most a hengerfejekkel, arról a kereskedők tehetnek a leginkább. Megvették az autódat 2-3 ezer euróért motorhibásan, és pofátlanul eladták.
Nagyon sajnállak, de meg fog oldódni!
szabad tudni mennyiért vetted?
Sajnos utólag mindenki okos, én is máshogy csinálnám mostmár. Annyira örültem ennek az autónak, nem tökéletes, vannak hibák a kasznin, a bölcső foglalkozós, a fékek cserések. Elvakított a boldogság és nem akartam elhinni, hogy ez valóban hengerfej.
Ma beszéltem a kereskedéssel, félszóval elismerte a manusz, hogy már hengerfejes lehetett amikor behozták hollandból, holnap tudok a nagyfőnökkel egyezkedni, addig itt áll az udvaron mert egy métert se merek menni vele nehogy nullára vágjam a motort.
Kitudja mikor lesz ennek a huzavonának vége, mert ugye javítani nem nagyon lehet ezt a hengerfejet, újat nem találni, bontottat meg nem engedem beletenni. Addig nincs autó megy a tömegközlekedés és az ideg.
Mindenesetre ez egy nagyon drága tanulópénz volt...
Na, Inter után még egy Fiorino tulaj? :))))
Ez tiszta :-) Ha egy most vásárolt autó másnap hengerfejes lesz, úgy vinném vissza mint a huzat. Én hozzá sem nyúltam volna semmit.
Ebben túl sok a ha! Minden lutri! Egy új hf Csöri által felrakva nem rizikófaktoros. Csak baromi sok pénz, plane ha másodszor fizeted ki. Itt nem az a próbléma, hogy van vagy nincs hf, vagy mennyibe kerül. Vissza kell vinni az autót, és vissza a pénzt. Ebbe nem szabad belevágni, plane egy frissiben vásárolt autónál. Itt vissza kell adni a pénzt!!!!
2008-óta számlásan szervizelem a 'cégest', elég jól nyomon tudom követni a költségeit. Így ezek után azt mondom, hogy nem számít, hogy mennyit érő autóra locsolsz mennyit. Összefüggésében számít, hogy mennyiből autózol, és mennyiből tudod megoldani ugyanezt, vagy hasonló szintet, vagy azt a szintet amire szükséged van.. Én 5 évre szoktam kivetíteni,értékvesztéssel, cakkpakk. Tanulságos ám :-) A veszteséget pontosan azzal realizálod, ha a költséges szervizen átesett autót eladod.
A TD-re most költöttem a javítás előtti értékének dupláját. Talán logikátlanul. Nyilván a érzelem a vezérfonal, de. Ha most eladom, akkor valamennyivel többet kapnék érte mint javítás előtt. Viszont biztosan buknék rajta, senki nem fizetné meg azt az összeget. Ha viszont megtartom pl. 2 évig, már más a helyzet. Ha lecseréltem volna egy újabbra, nagyobb értékvesztés ketyegne, ismeretlen (és nagyobb) szervizköltségek, egy átírás+ alap szerviz. 2 évre saccolom ahol összeér a dolog.
Azon kívül két dolgot remélek. Az enyém még jóval 2 fölött ér, és még nagyon messze van tőle ez a mizéria. :-) Mégiscsak fl utáni, az utolsó 2.4-ek egyike. És egyébként gondolkodok az eladásán. :-) Az autóparkom jelenleg nagyon nem passzol a felhasználás módjához, bármennyire is szeretem ezt a luxusdögöt. Az utóbbi években lassan, de biztosan építettem le az autópályás útjaimat, ennél "mindenesebb" autóra volna szükség.
Haddel19-01-2019 23:01:26 //
114189
Ezekért nem kár,nem volt amúgy sem karcmentes :) De valahogy fel kellett jönni :) Kéne már egy Q4 :)
hát igen, de amit most itt el mondtál az 1-1,5 millió forint. Áldoznál ennyit egy 1,5-2 millió forintot érő autóra? utólag azt mondom, hogy szerintem nem éri meg. Viszont ha körbe nézek a piacon, egyszerűen nem látok más autó alternatívát amiben szívesen sírnék, hogy bele locsoltam egy halom pénzt. Alattomos egy dolog ez a hengerfej mizéria...
Macccy19-01-2019 22:31:22 //
114187
Hólánc nem b*ssza össze azt a csinos felnit?
Látva a költségeket és a bizonytalanságot a felújított hengerfejekkel, én ha így járnék komplett motort vennék ez 100%. Abból még van pár 50e km körüli futással. Mondjuk gyanús a sok hasonló futású motor az eBay-en, de hátha nem átverés. Ha tényleg annyi, akkor azért van benne 5 alig futott porlasztó, egy alig futott (nem felújított) turbó, egy valószínűleg fél élettartamánál járó szívócső (ami EGR off után örök élet) és egy gyárilag felszerelt szerelési hibáktól mentes hengerfej. Az összes szívás faktor egyben, egy szereléssel kipipálva. egy vezérlés csere, friss olaj és mehet.
Láttam és ez a legolcsobb egyben az egyetlen amit találtam is
ZsuTi19-01-2019 21:10:27 //
114183
Szia, köszi a tippet, de már néztük, és van benne olaj bőven. Más ötlet esetleg?
Mivel már 2x ki fizettem az autó árát így nem kapkodok, ha marad akkor marad, a mindennapi gyilkolás alól fel mentettem. Marad hétvégi öröm autózásnak és utazó autónak.
'''''19-01-2019 20:42:19 //
114180
Ilyen alkatrész árak mellett jobban járnál ha darabokban adnád el. :-(
Láttam eBayn hengerfejet bontotat 371e de az is lutri.
Amúgy eBay-en 400 ezerért van egy 2.4 jtd motor utána 800 ezer felett vannak a többiek. Csak hengerfejet nem találtam.
Mennyiért adnak most a piacon egy ilyen megkimelt autót? Lehet árat kéne emelném....
Smith19-01-2019 20:01:27 //
114176
Azért lötyög a bizti, mert a táblában ott a helye, de nincs mögötte a foglalat. Szóval, akkor nem is kell.
szelod919-01-2019 19:31:16 //
114175
Köszönöm. Érdekes, hogy nekem a 06-os helyen nincs biztosíték. 2009-es az autó. Kézzel meg tudtam forgatni a ventilátort, nem szorult. Viszont belepróbáltam a 07-es biztit a 06-os helyére és konkrétan lötyögött benne. Létezik, hogy más lenne a biztosíték tábla? Valami tippetek van esetleg? Szerintem kéne mind két helyen legyen bizti. Így egyik fokozatban sem kapcsolt be a venti MES-sel sem.
Fordjee19-01-2019 19:13:41 //
114174
Oke, koszi, nezni fogom.
Az valszeg a kuplung alatti kapcsoló hibája lesz. Majd figyeld meg, hogy olyankor dobja-e amikor emelkedőn mész fel
Sziasztok4
Szerintetek lehet egy 3,5 jack dugót rakatni a gyári rádióba és auxon rákötni pl telót?
Fordjee19-01-2019 18:51:01 //
114171
Nah, megjött az első hibaüzenet, Hill Holder not avaible, menet kozben. Mar ketszer is kidobta, mi baja lehet? Elvileg a visszagurulás gátló, de tok egyenes szakaszon jelezte a hibat.
Szerintem még nagyon kevés idő telt el, be lehet bizonyítani.
Csabi19-01-2019 18:00:59 //
114169
Igazán sajnálom, viszont azt kell mondjam, hogy már az első hibánál vissza kellett volna vidd. Az idő csak neki játszik, igazából azt mond ami takar a kereskedő, mert nincs az a szakértő aki bebizonyítja, hogy a hiba jelen volt a vásárlásnál. Kívánom , hogy legyen szerencséd, és egy olyan kereskedővel legyen dolgod aki kártalanít!
Sajnálom! Az volt a szemétség, hogy tudták hogy hengerfejes. Ahogy elmondtad a szitut, gyanakodni kezdtem, hogy ki van szedve a tömítőgyűrű a kupakból. Szerintem adja vissza a kereskedő a vételárat, jobban jársz! Ha bontott hf-et szerzel, ami nagyon nehéz, az is alsó hangon mindennel együtt 5 kiló. És nincs hengerfej! Hónapokig fog állni az autód! Adja vissza a kereskedő a pénzt!
Neked már látóhatáron a vigasz. Kitartás :-)
Sziasztok.
Nos kész a vas, minden kicserélve. A termosztát valóban rossz volt és szivárgott is, a vízpumpa jó volt.
A feketeleves ezután jött, eljöttünk a szerelőtől, mentünk kb. 15 kilométert a következő árúházig ott bevásároltunk, kijöttünk bepakoltunk, indulunk el és a földön ott volt kb fél liter hűtővíz. Na f.sza.... kis keresgélés után a szerelő kollégával meglett a hiba, a termosztát felső visszafolyó csövénél szivárog. Az oka nagyon egyszerű, akkora volt a rendszernyomása, hogy képes volt a bilincs mellett kinyomni a vizet....hengefej. A hűtőbe bemenő vízcső felkeményedve.
Holnap hívom a kereskedőt és meglátjuk mi lesz, de az már most biztos, hogy felültem a szopórollerra.
Ez egy szomorú nap! Eladtam az gyönyörűségemet
Mától - átmenetileg - hivatalosan is Alfanélkülivé váltam :((
Haddel19-01-2019 16:12:21 //
114163
Itt a kép.

Türelem, türelem....
Próbálj meg 166 20V hf-et szerezni bontva. 159-est mev se próbáld, mind repedt. Az a nagy baj, hogy nincs már hf. Nekem van egy 166-os hf-em, van rajta egy kis hiba, de nyomáspróbára elvileg jó volt. De mi ezt sem mertük felrakni.
Ebay. De előtte ülj le és vegyél be egy nyugtatót.
Nézted a ventilátor motor nincs megszorulva ?
Szia nézd meg az olajat lehet hogy kevés a szervoban .
Szia 1 óra múlva megyek le megnézem neked de a könyv azt írja F6 benzines változat hűtőventilátor alacsony fokozat F7 ventilátor magas fokozat de nem ír típust hozzá.
Sziasztok nem tud valaki tippet adni 2.4hez honnan tudnék új hengerfejet beszerezni?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.