Forum >> 159
Wasco21-01-2019 16:23:06 // 114215
De nem ebay-es, és nem mellesleg az ára sem rossz
Piritu - 1.000.00021-01-2019 15:51:51 // 114214
ez is felújított
Wasco21-01-2019 15:10:24 // 114213
Üdv.
Esetleg aki hengerfejet keres 2.4-be nézze meg ezt is, hátha meg lesz még!!
https://bontoplaza.hu/alfa-romeo-159-939-hasznalt-alkatresz/hengerfej/bontott?ref=31wP
Esetleg aki hengerfejet keres 2.4-be nézze meg ezt is, hátha meg lesz még!!
https://bontoplaza.hu/alfa-romeo-159-939-hasznalt-alkatresz/hengerfej/bontott?ref=31wP
antonov21-01-2019 14:28:39 // 114212
Én se találkoztam még ilyennel, vittem már pár dízelt oda.
Giuntini21-01-2019 14:07:54 // 114211
Ahová en szoktam vinni, fel sem merül bennük a parketta.
Macccy21-01-2019 13:57:48 // 114210
Ez is állandó vita, legalábbis a köreinkben, én magam az első kivételével nem is engedtem sose a dízelt leparkettázni terhelés nélkül agyatlanul. Nem érdekel miféle ódivatú vizsgaszabály. Olvasom itt a tc egyik cikkében, 7x (hét!) tolják be a dízelnek tövig, üresben, padló ötezer, elveszik a tüzet, majd újra. Biztos kéri, kívánja. :)
WarbiRunner (Gyuri)21-01-2019 13:38:12 // 114209
Általában sajnos így van, állnak a gázon. Az ezüst jtd-re már külön vizsga progit írtam, ami 3800-nál elvette az anyagot :-) Annak nyomhatta. Volt annyi légfelesleg, hogy nulla korom jött ki rajta. Azt a decens savaseső felhőt a csarnok plafonján meg nem figyelik ugye :-)
Ahogy kijött az autó a sorról, már a parkolóban visszaírtam az 5k-ig forgós verziót.
A TD-nél csak a füstcsavart kell kitekerni. Ha fel bír állni a fékpadra, tuti átmegy. :-)
Ahogy kijött az autó a sorról, már a parkolóban visszaírtam az 5k-ig forgós verziót.
A TD-nél csak a füstcsavart kell kitekerni. Ha fel bír állni a fékpadra, tuti átmegy. :-)
Macccy21-01-2019 12:35:54 // 114208
:DD
Jó, akkor nemparkettázzák ... nehogy gyomorideget kapj itt nekem. :)
Jó, akkor nemparkettázzák ... nehogy gyomorideget kapj itt nekem. :)
RomeoOne21-01-2019 12:10:30 // 114207
Bizony :D
A többit nem tudom, de ne idegesíts ilyenekkel. Remélem nem túráztatják üveghangon a motort, mikor otthagyom nekik a kocsit.
A többit nem tudom, de ne idegesíts ilyenekkel. Remélem nem túráztatják üveghangon a motort, mikor otthagyom nekik a kocsit.
Macccy21-01-2019 12:05:23 // 114206
Elöl is rakattál fóliát? :O
Másik kérdésem, hogy a műszaki vizsga (környezetvédelmi rész) még mindig úgy zajlik, hogy tiltáson parkettázzák másodpercekig a dízelnek, mint a barom? Azért kérdem, mert az off-al évekig nem jártam rendes vizsgán.
Másik kérdésem, hogy a műszaki vizsga (környezetvédelmi rész) még mindig úgy zajlik, hogy tiltáson parkettázzák másodpercekig a dízelnek, mint a barom? Azért kérdem, mert az off-al évekig nem jártam rendes vizsgán.
RomeoOne21-01-2019 10:51:48 // 114205
ZoliNix20-01-2019 21:22:02 // 114204
Azért van valami km-ben is.
Óra szerint 213000-nél áll a vas, jött egy kuplung, aztán önindító, most még a generátor, meg az első fékek. Még számíthatok a turbóra, váltóra, lassan a lengéscsillapítókra. Ja még egy hátsó kerékcsapágy is beugrott. Az autó kicsit kopott volt belül de szerkezetileg jó állapotban vettem. Ezek a problémák a bűvös 200000 után jöttek. Nem olyan autók ezek mint a bogaram volt, amibe ki tudja hányadik kört mente az óra. De ezek ellenére nem szívesen válnék meg tőle.
Óra szerint 213000-nél áll a vas, jött egy kuplung, aztán önindító, most még a generátor, meg az első fékek. Még számíthatok a turbóra, váltóra, lassan a lengéscsillapítókra. Ja még egy hátsó kerékcsapágy is beugrott. Az autó kicsit kopott volt belül de szerkezetileg jó állapotban vettem. Ezek a problémák a bűvös 200000 után jöttek. Nem olyan autók ezek mint a bogaram volt, amibe ki tudja hányadik kört mente az óra. De ezek ellenére nem szívesen válnék meg tőle.
Mateus20-01-2019 20:25:54 // 114203
Szia!
Eleinte 2es henger porlasztó csatit írta hibának, Ferke keze által ki lett cserélve, de nem szűnt meg a hiba. Aztán egy hét használat után megszűnt a rángatás magától(?), és azóta nem volt vele gond, csak pont olyan fordulaton, olyan helyzetben, szögben egy-egy apró még előfordul, tehát gyanítható hogy szakadt vmelyik kábel a kötegben, csak kíváncsi voltam vki találkozott-e már hasonlóval.
Egyébként Ferke is kötegre gyanakodott de nem tudta 100%ra mondani, úgyh köszi a tippet. :)
További szép estét!
Eleinte 2es henger porlasztó csatit írta hibának, Ferke keze által ki lett cserélve, de nem szűnt meg a hiba. Aztán egy hét használat után megszűnt a rángatás magától(?), és azóta nem volt vele gond, csak pont olyan fordulaton, olyan helyzetben, szögben egy-egy apró még előfordul, tehát gyanítható hogy szakadt vmelyik kábel a kötegben, csak kíváncsi voltam vki találkozott-e már hasonlóval.
Egyébként Ferke is kötegre gyanakodott de nem tudta 100%ra mondani, úgyh köszi a tippet. :)
További szép estét!
FRC20-01-2019 19:43:29 // 114202
Fiúk, szükségem lenne egy első lámpa irányjelző foglalatra.
Az enyémből kitört a pozitív érintkező.
Aki tud segíteni, kérem írjon a profilomra.
Köszi.
Az enyémből kitört a pozitív érintkező.
Aki tud segíteni, kérem írjon a profilomra.
Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)20-01-2019 14:33:18 // 114201
Én is elsősorban km-t veszek . Lehet mondani, hogy állapotot veszünk, ami szintén igaz is lehet, de a valódi kevés futás az sokat számít. Egy autó gondtalan élettartama valahol 200-250e km-nél jár le. Onnantól barmit cserélhetsz, lesz majd más vele. A gond az, hogy az itthoni keveset futottak 99%-a tekert, bőven 200e-n túlról.
Giuntini20-01-2019 14:19:30 // 114200
A gond, hogy évjáratot és kilométert vesznek, nem állapotot. Ha meg azt mondod, hogy új hf van rajta, azt meg mán minek kellett cserélni...
Zolibácsi20-01-2019 13:27:27 // 114199
Én 2.1 millióért adom az enyémet. KB minden új rajta. Azt hiszem árat emelek....
Balu199020-01-2019 11:58:59 // 114198
Én a motort nem is hibáztatom, eszméletlen amit vezetés terén nyújt ez az autó. A 156 is jó volt a kis 1.6-os motorjával, de ez .... hát valami elképesztő milyen jó vezetni, tényleg úgy érzed magad mint egy sport tankban :).
Az a biztonság érzet, az a stabilitás, de mellette agilis is a motornak hála, hát csak jót tudok róla írni.
Az utolsó forintig megéri, ha nincs hengerfej baja, újra megvenném ezt a motort ha tudnám, hogy minden rendben vele.
Remélem a kereskedő rugalmas lesz.
Az a biztonság érzet, az a stabilitás, de mellette agilis is a motornak hála, hát csak jót tudok róla írni.
Az utolsó forintig megéri, ha nincs hengerfej baja, újra megvenném ezt a motort ha tudnám, hogy minden rendben vele.
Remélem a kereskedő rugalmas lesz.
Balu199020-01-2019 11:53:32 // 114197
Átírással együtt 1 660 000 jóféle magyar forint volt. 2008-as autó 232000 kilométerrel. Futóműve a bal első felső lengőkaron kívül nagyon egyben van, egy-két parkolási sérülés van rajta, törve soha nem volt, beltere kicsit kopottas, de nem menthetetlen.
A keresgélés során próbáltam a középső árkategóriát megcélozni, amire még kell költeni de nem egy romhalmaz, mint mostanában látni a 900 000 - 1 200 000 forintig terjedő katagória. Amik nagyon egyben voltak azok nagyon drágák voltak nekem, utólag belegondlva nem lett volna az drágább mint így ez.
A motorba nem nagyon volt kikötésem, csak dízel legyen.
Sajnos ez a legrosszabb ami történhetett, így most se pénz se autó.
A keresgélés során próbáltam a középső árkategóriát megcélozni, amire még kell költeni de nem egy romhalmaz, mint mostanában látni a 900 000 - 1 200 000 forintig terjedő katagória. Amik nagyon egyben voltak azok nagyon drágák voltak nekem, utólag belegondlva nem lett volna az drágább mint így ez.
A motorba nem nagyon volt kikötésem, csak dízel legyen.
Sajnos ez a legrosszabb ami történhetett, így most se pénz se autó.
Giuntini20-01-2019 11:49:30 // 114196
Ne aggódj, én ezt végigcsináltam kétszer! Nálam 11 hónap elteltével történt, és senki nem közölte, hogy nem lehet javítani.
Mindenképpen adja vissza a pénzed, és utána javítassa meg ő, mert kiszámíthatatlan, mennyi időbe telik egy jó hf találása.
A gyári új hf 1 millió, abból amit én szereztem, már nincs. Gyári felújított létezik, de az is horror árban van.
Mindenképpen meg kellene egyezned a kereskedővel, hiszen neki a jóhíre forog kockán. Arra gondolj, ha bepereled, csak te jöhetsz ki belőle gond nélkül. Ez egyértelmű hogy hf hibásan adták el, és nem véletlenül nem volt nyomás a rendszerben. Eladásra megmókolták.
Nem szabad kiábrándulni a 2,4-ből, sajnos ez ami van most a hengerfejekkel, arról a kereskedők tehetnek a leginkább. Megvették az autódat 2-3 ezer euróért motorhibásan, és pofátlanul eladták.
Nagyon sajnállak, de meg fog oldódni!
Mindenképpen adja vissza a pénzed, és utána javítassa meg ő, mert kiszámíthatatlan, mennyi időbe telik egy jó hf találása.
A gyári új hf 1 millió, abból amit én szereztem, már nincs. Gyári felújított létezik, de az is horror árban van.
Mindenképpen meg kellene egyezned a kereskedővel, hiszen neki a jóhíre forog kockán. Arra gondolj, ha bepereled, csak te jöhetsz ki belőle gond nélkül. Ez egyértelmű hogy hf hibásan adták el, és nem véletlenül nem volt nyomás a rendszerben. Eladásra megmókolták.
Nem szabad kiábrándulni a 2,4-ből, sajnos ez ami van most a hengerfejekkel, arról a kereskedők tehetnek a leginkább. Megvették az autódat 2-3 ezer euróért motorhibásan, és pofátlanul eladták.
Nagyon sajnállak, de meg fog oldódni!
Zolibácsi20-01-2019 11:36:14 // 114195
szabad tudni mennyiért vetted?
Balu199020-01-2019 11:29:55 // 114194
Sajnos utólag mindenki okos, én is máshogy csinálnám mostmár. Annyira örültem ennek az autónak, nem tökéletes, vannak hibák a kasznin, a bölcső foglalkozós, a fékek cserések. Elvakított a boldogság és nem akartam elhinni, hogy ez valóban hengerfej.
Ma beszéltem a kereskedéssel, félszóval elismerte a manusz, hogy már hengerfejes lehetett amikor behozták hollandból, holnap tudok a nagyfőnökkel egyezkedni, addig itt áll az udvaron mert egy métert se merek menni vele nehogy nullára vágjam a motort.
Kitudja mikor lesz ennek a huzavonának vége, mert ugye javítani nem nagyon lehet ezt a hengerfejet, újat nem találni, bontottat meg nem engedem beletenni. Addig nincs autó megy a tömegközlekedés és az ideg.
Mindenesetre ez egy nagyon drága tanulópénz volt...
Ma beszéltem a kereskedéssel, félszóval elismerte a manusz, hogy már hengerfejes lehetett amikor behozták hollandból, holnap tudok a nagyfőnökkel egyezkedni, addig itt áll az udvaron mert egy métert se merek menni vele nehogy nullára vágjam a motort.
Kitudja mikor lesz ennek a huzavonának vége, mert ugye javítani nem nagyon lehet ezt a hengerfejet, újat nem találni, bontottat meg nem engedem beletenni. Addig nincs autó megy a tömegközlekedés és az ideg.
Mindenesetre ez egy nagyon drága tanulópénz volt...
VKG231!!! (156+75)20-01-2019 09:38:53 // 114193
Na, Inter után még egy Fiorino tulaj? :))))
WarbiRunner (Gyuri)20-01-2019 09:25:53 // 114192
Ez tiszta :-) Ha egy most vásárolt autó másnap hengerfejes lesz, úgy vinném vissza mint a huzat. Én hozzá sem nyúltam volna semmit.
Giuntini20-01-2019 08:28:40 // 114191
Ebben túl sok a ha! Minden lutri! Egy új hf Csöri által felrakva nem rizikófaktoros. Csak baromi sok pénz, plane ha másodszor fizeted ki. Itt nem az a próbléma, hogy van vagy nincs hf, vagy mennyibe kerül. Vissza kell vinni az autót, és vissza a pénzt. Ebbe nem szabad belevágni, plane egy frissiben vásárolt autónál. Itt vissza kell adni a pénzt!!!!
WarbiRunner (Gyuri)20-01-2019 00:02:43 // 114190
2008-óta számlásan szervizelem a 'cégest', elég jól nyomon tudom követni a költségeit. Így ezek után azt mondom, hogy nem számít, hogy mennyit érő autóra locsolsz mennyit. Összefüggésében számít, hogy mennyiből autózol, és mennyiből tudod megoldani ugyanezt, vagy hasonló szintet, vagy azt a szintet amire szükséged van.. Én 5 évre szoktam kivetíteni,értékvesztéssel, cakkpakk. Tanulságos ám :-) A veszteséget pontosan azzal realizálod, ha a költséges szervizen átesett autót eladod.
A TD-re most költöttem a javítás előtti értékének dupláját. Talán logikátlanul. Nyilván a érzelem a vezérfonal, de. Ha most eladom, akkor valamennyivel többet kapnék érte mint javítás előtt. Viszont biztosan buknék rajta, senki nem fizetné meg azt az összeget. Ha viszont megtartom pl. 2 évig, már más a helyzet. Ha lecseréltem volna egy újabbra, nagyobb értékvesztés ketyegne, ismeretlen (és nagyobb) szervizköltségek, egy átírás+ alap szerviz. 2 évre saccolom ahol összeér a dolog.
Azon kívül két dolgot remélek. Az enyém még jóval 2 fölött ér, és még nagyon messze van tőle ez a mizéria. :-) Mégiscsak fl utáni, az utolsó 2.4-ek egyike. És egyébként gondolkodok az eladásán. :-) Az autóparkom jelenleg nagyon nem passzol a felhasználás módjához, bármennyire is szeretem ezt a luxusdögöt. Az utóbbi években lassan, de biztosan építettem le az autópályás útjaimat, ennél "mindenesebb" autóra volna szükség.
A TD-re most költöttem a javítás előtti értékének dupláját. Talán logikátlanul. Nyilván a érzelem a vezérfonal, de. Ha most eladom, akkor valamennyivel többet kapnék érte mint javítás előtt. Viszont biztosan buknék rajta, senki nem fizetné meg azt az összeget. Ha viszont megtartom pl. 2 évig, már más a helyzet. Ha lecseréltem volna egy újabbra, nagyobb értékvesztés ketyegne, ismeretlen (és nagyobb) szervizköltségek, egy átírás+ alap szerviz. 2 évre saccolom ahol összeér a dolog.
Azon kívül két dolgot remélek. Az enyém még jóval 2 fölött ér, és még nagyon messze van tőle ez a mizéria. :-) Mégiscsak fl utáni, az utolsó 2.4-ek egyike. És egyébként gondolkodok az eladásán. :-) Az autóparkom jelenleg nagyon nem passzol a felhasználás módjához, bármennyire is szeretem ezt a luxusdögöt. Az utóbbi években lassan, de biztosan építettem le az autópályás útjaimat, ennél "mindenesebb" autóra volna szükség.
Haddel19-01-2019 23:01:26 // 114189
Ezekért nem kár,nem volt amúgy sem karcmentes :) De valahogy fel kellett jönni :) Kéne már egy Q4 :)
Zolibácsi19-01-2019 22:53:30 // 114188
hát igen, de amit most itt el mondtál az 1-1,5 millió forint. Áldoznál ennyit egy 1,5-2 millió forintot érő autóra? utólag azt mondom, hogy szerintem nem éri meg. Viszont ha körbe nézek a piacon, egyszerűen nem látok más autó alternatívát amiben szívesen sírnék, hogy bele locsoltam egy halom pénzt. Alattomos egy dolog ez a hengerfej mizéria...
Macccy19-01-2019 22:31:22 // 114187
Hólánc nem b*ssza össze azt a csinos felnit?
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2019 22:01:01 // 114186
Látva a költségeket és a bizonytalanságot a felújított hengerfejekkel, én ha így járnék komplett motort vennék ez 100%. Abból még van pár 50e km körüli futással. Mondjuk gyanús a sok hasonló futású motor az eBay-en, de hátha nem átverés. Ha tényleg annyi, akkor azért van benne 5 alig futott porlasztó, egy alig futott (nem felújított) turbó, egy valószínűleg fél élettartamánál járó szívócső (ami EGR off után örök élet) és egy gyárilag felszerelt szerelési hibáktól mentes hengerfej. Az összes szívás faktor egyben, egy szereléssel kipipálva. egy vezérlés csere, friss olaj és mehet.
Zolibácsi19-01-2019 21:44:35 // 114185
Láttam és ez a legolcsobb egyben az egyetlen amit találtam is
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2019 21:42:00 // 114184
Ez felújított...
ZsuTi19-01-2019 21:10:27 // 114183
Szia, köszi a tippet, de már néztük, és van benne olaj bőven. Más ötlet esetleg?
Zolibácsi19-01-2019 20:50:41 // 114182
Mivel már 2x ki fizettem az autó árát így nem kapkodok, ha marad akkor marad, a mindennapi gyilkolás alól fel mentettem. Marad hétvégi öröm autózásnak és utazó autónak.
Zolibácsi19-01-2019 20:46:20 // 114181
'''''19-01-2019 20:42:19 // 114180
Ilyen alkatrész árak mellett jobban járnál ha darabokban adnád el. :-(
Scaniamen19-01-2019 20:42:01 // 114179
Láttam eBayn hengerfejet bontotat 371e de az is lutri.
Zolibácsi19-01-2019 20:37:52 // 114178
Amúgy eBay-en 400 ezerért van egy 2.4 jtd motor utána 800 ezer felett vannak a többiek. Csak hengerfejet nem találtam.
Zolibácsi19-01-2019 20:21:01 // 114177
Mennyiért adnak most a piacon egy ilyen megkimelt autót? Lehet árat kéne emelném....
Smith19-01-2019 20:01:27 // 114176
Azért lötyög a bizti, mert a táblában ott a helye, de nincs mögötte a foglalat. Szóval, akkor nem is kell.
szelod919-01-2019 19:31:16 // 114175
Köszönöm. Érdekes, hogy nekem a 06-os helyen nincs biztosíték. 2009-es az autó. Kézzel meg tudtam forgatni a ventilátort, nem szorult. Viszont belepróbáltam a 07-es biztit a 06-os helyére és konkrétan lötyögött benne. Létezik, hogy más lenne a biztosíték tábla? Valami tippetek van esetleg? Szerintem kéne mind két helyen legyen bizti. Így egyik fokozatban sem kapcsolt be a venti MES-sel sem.
Fordjee19-01-2019 19:13:41 // 114174
Oke, koszi, nezni fogom.
tdemeter19-01-2019 19:07:27 // 114173
Az valszeg a kuplung alatti kapcsoló hibája lesz. Majd figyeld meg, hogy olyankor dobja-e amikor emelkedőn mész fel
alfa155gyuri19-01-2019 18:57:51 // 114172
Sziasztok4
Szerintetek lehet egy 3,5 jack dugót rakatni a gyári rádióba és auxon rákötni pl telót?
Szerintetek lehet egy 3,5 jack dugót rakatni a gyári rádióba és auxon rákötni pl telót?
Fordjee19-01-2019 18:51:01 // 114171
Nah, megjött az első hibaüzenet, Hill Holder not avaible, menet kozben. Mar ketszer is kidobta, mi baja lehet? Elvileg a visszagurulás gátló, de tok egyenes szakaszon jelezte a hibat.
Giuntini19-01-2019 18:23:22 // 114170
Szerintem még nagyon kevés idő telt el, be lehet bizonyítani.
Csabi19-01-2019 18:00:59 // 114169
Igazán sajnálom, viszont azt kell mondjam, hogy már az első hibánál vissza kellett volna vidd. Az idő csak neki játszik, igazából azt mond ami takar a kereskedő, mert nincs az a szakértő aki bebizonyítja, hogy a hiba jelen volt a vásárlásnál. Kívánom , hogy legyen szerencséd, és egy olyan kereskedővel legyen dolgod aki kártalanít!
Giuntini19-01-2019 17:09:08 // 114168
Mennyiért ment el?
Giuntini19-01-2019 17:07:29 // 114167
Sajnálom! Az volt a szemétség, hogy tudták hogy hengerfejes. Ahogy elmondtad a szitut, gyanakodni kezdtem, hogy ki van szedve a tömítőgyűrű a kupakból. Szerintem adja vissza a kereskedő a vételárat, jobban jársz! Ha bontott hf-et szerzel, ami nagyon nehéz, az is alsó hangon mindennel együtt 5 kiló. És nincs hengerfej! Hónapokig fog állni az autód! Adja vissza a kereskedő a pénzt!
WarbiRunner (Gyuri)19-01-2019 17:05:50 // 114166
Neked már látóhatáron a vigasz. Kitartás :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?