Forum >> 159

WarbiRunner (Gyuri)13-07-2018 13:52:54 // 110291
A geo táblád jó, ott nem lehet baj.
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2018 13:50:41 // 110290
Most figyeltem fel a számra..1.4? Az nagyon sok. A programodba belenéztem, és eltér az egész turbo map-od az én gyárimtól. Viszont nem ennyire. Nálam 1 Bar körül mutat, nálad egy tizeddel nagyobb nyomás van a táblában, tehát 1.1 körül kéne mutatnia. Szóval lehet rossz az a műszer.
Mivel az egr-ed is ON, az sem okozhat overboostot (az szokott).
Az eltérést nem feltétlen fognám a chiptuningra, lehet ez egy ilyen program verzió, jó lenne látni a gyárit. Nem fogyaszt kicsit túl sokat így?
Az hogy gázra kicsit lemegy, aztán fel a nyomás, annak valószínű úgy kell lenni, nálam is ilyen.
WarbiRunner (Gyuri)13-07-2018 12:23:26 // 110289
Két nap csepptöltőn és elmúlt. Vagy megtalálta amit keresett, vagy tényleg pár hét alatt az akksi kicsit elengedte magát.
emGéza12-07-2018 23:09:08 // 110288
Te jó ég ! Majd elfelejtettem ! Ma beléptem a 200_as klubba ! 🙂

Nem volt olcsó a tagság , mert köztudott , hogy az 59 futóműve pont eddig bírja és az első fék is végelgyengülésbe szenvedett , meg a féltengelygumi is hányta ki a zsírt maga alól , ja én meg kirántottam és lehetett lapátolni a váltóolajat a betonról . Röviden ennyi . Ja ! És nem éri meg kicserélni a féltengelycsapágyat 8600-é mert észre se lehet venni a különbséget .
Giuntini12-07-2018 22:33:42 // 110287
Most azt nézem a turbónyomásmérőn, hogy 150-es tempónál tempomattal fenn van a mutató 1.4-en, aztán ha jobban megnyomja a gázt egy kicsit visszaesik és újból kúszik fel. Normálisan, lineárisan gyorsul. Ez a geometria változása miatt van? Most mintha ez jobban észrevehető lenne. Mondjuk azt nem csinálta eddig, hogy ráadom a gyújtást, és az első osztáson van. Indítok, és akkor esik le 0-ra.
VKG231!!! (156+75)12-07-2018 12:25:58 // 110286
Elgondolkodtam rajta, hogy azért úgy még a mostaninál is viccesebb lenne vele közlekedni :)))) Persze nekem elég lenne a gyári kraft :))))

Áhh, majd jól kirak minket a moderátor offolásért :D
Gregory12-07-2018 11:36:22 // 110285
Van itthon már ilyen projekt nem is egy. Ecu, köteg váltó feltengelyek és a motor kB ennyi. A tartó bakok a fiatnal sohc motorcsalad miatt egyeznek nem nagy faragás egyébként. De ne trollkodjuk itt szét a 159 fórumot.😀
VKG231!!! (156+75)12-07-2018 09:53:01 // 110284
Ez elsősorban attól függ, hogy mekkora meló beletenni a Cabrioba :)))))))))))))
Gregory12-07-2018 09:22:40 // 110283
😀 Nem eladó, semmi 5000km van benne. Ha a másik motort meguntam visszaalakitom gyarira megint. De ha érdekel motor valszeg tudok.
Giuntini11-07-2018 23:25:09 // 110282
Alfa City-re odafelé kompoztam, visszafelé viszont autózni akartam. Keszthely elkerülőn a 40-es kanyart 80-al veszem kényelmesen. Eszméletlen!!!
emGéza11-07-2018 22:26:34 // 110281
Ma vettem 2 db féktárcsát és ehhez 2 db betétet is , ami 2 pár . Így lett egy plusz pár .
Na ezt hívják előre látásnak ! :-D
gecsa11-07-2018 21:48:26 // 110280
Bízz a gumiban, van mindig tovább. ;)
VKG231!!! (156+75)11-07-2018 21:42:15 // 110279
A régi motornak mi baja? Nem eladó? :DDD
Gregory11-07-2018 21:25:15 // 110278
igen vhogy még én se tudom hol a határ nála ,..lehet jobbies de azért nagyon komoly úttartása és kanyarsebessége van ami nekem azért fura egy ekkora autótól főleg h kombi és azért olyan agyon bonyolitott futómű sincs alatta. eltalálták a geometriáját nagyon az fix
Gregory11-07-2018 21:20:25 // 110277
csak emelt nyomással üzemel még pár hónapig:D, már épülőben az új motorja de sajna idén már nem kerül bele:( majd jövöre lacházán kiderül mire képes..a gyári motor egy chippel 150 ló körül mozog melé 1000kg feelingre nagyon komoly
Balaska8811-07-2018 21:16:45 // 110276
Most, hogy végre jó lett a futóművem, sokszor csak nézek, hogy mennyivel vettem be a kanyart. Megdöbbentő.
Liquid11-07-2018 21:12:24 // 110275
a Q4 még kijjebb tolja a határokat, néha már félek, hogy egyszer sok lesz :)
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2018 21:11:13 // 110274
A Tiéd is Ti, sportautós magasságokat súrol a tudása, csak a határait nehéz megérezni. Érdekes volt, vezettem a múltkor Giulietta-t, az egyből kézre állt, ahogy beültem. Olyan volt vezetni, mintha ilyennel autóznék évek óta. A 159-et bő másfél éve tanulom, és még most is viszonylag óvatos vagyok vele. A VDC-t nem is szoktam kikapcsolni szerpentinre sem, volt már hogy belekorrigált. És nem nagyon bántam :-)
VKG231!!! (156+75)11-07-2018 21:10:07 // 110273
Kíváncsi lennék a PGT-re. Gyári?
Gregory11-07-2018 20:47:56 // 110272
Én személy szerint nagyon ledöbbentem h milyen iszonyat jó futóműve és kormányzása van a 159nek ,pedig ez mellett hajtok egy punto Gt-t de az sehol nincs ehhez..
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2018 19:45:45 // 110271
Nagyon bírom a videóit. Volt hogy projektoron, rendes hangosítással néztem :-)
Shadin11-07-2018 19:07:19 // 110270
Itt vajon hol vannak a határok? :-) Ez egy gyakorló elmebeteg...
WarbiRunner (Gyuri)11-07-2018 18:51:48 // 110269
A "nem érzel határokat" az egyetlen baja :-) Az elsőkerék hajtással sosem volt gondom, pláne ilyen sportautós futóművel. Az valami elképesztő, az biztos :-)
Giuntini11-07-2018 16:52:22 // 110268
Mégis érzésre, mivel jóval kisebb, a 159-nél van a tank érzés. A 7-es egy hajó, mindent kivasal, mégis az 59 egy sportautó érzetét kelti. ez egy régebbi 7-es volt, csak 6 sebességes váltóval, ez 150-nél majdnem 3000-et forgott. A 2,4 ilyenkor épphogy 2500-at. A műszerfal az 59-nél úgy vesz körbe mint egy védőbástya. A 7-es jóval szellősebb. A fékek pedig sokkal jobban harapnak, a 7-es fékpedál útja jóval hosszabb. Nagyon jó autó, de két külön világ, és hozzám a 159 világa áll közelebb.
Lexlutor11-07-2018 15:13:30 // 110267
Sziasztok. Olyan problémám van hogy nem mindig megy a klímám. Hol megy-hol nem. Gáz rendben, kompresszor behúz akkor is amikor nem nyomja a hideget. Így mágneskapcsoló rendeben. Klímavezérlőt is belepróbáltam egy másikat, azzal is ugyan az. Viszont észrevettem hogy sose látom működni a 2. ventilátort a hűtőn. Többször ránéztem menet közben, klímával és anélkül, sose megy. Megcseréltem rajta az előtét ellenállást hogy lássam van-e változás. Motor jó, direktbe adtam rá áramot és ment. Van 2. ventilátornak külön reléje, biztosítéka stb? Esetleg a kompresszorban lévő szelep szarakodik? Amikor működik akkor meg jól hűt. Kompresszor csere? Valakinek ötlet? Mert melegem van...
Zolesz11-07-2018 09:35:50 // 110266
Akkor úgy látszik, hogy ez 2.0-nál előforduló hiba...
Liquid11-07-2018 08:27:45 // 110265
Ha a 159 tank, akkor egy 7-es minimum páncélvonat.
Nem egy súlycsoport a kettő.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2018 15:23:59 // 110264
Köszönöm! Minden működött, de majd ránézek MES-el is, hogy mi baja lehet. Most töltőre tettem, aztán megnézem elmúlik e tőle.
Giuntini10-07-2018 15:10:54 // 110263
Viszont tegnapi 7-es BMW-zés után ismét Alfáztam. Mennyivel állatabb autó ez! A tank érzés, a futómű eszméletlensége, a kormány közvetlensége! A fékek! Te jó ég, ég és föld. Még azt is a brutalitás javára írom, hogy első kerék hajtás révén, milyen brutalitással tépi a kormányt. A 7-es egy nyugodt hajó, ez meg egy űber állat, amiben egyszerűen nem érzel határokat.
berobbantam10-07-2018 15:10:40 // 110262
Hello
Az enyém is piros.És csak a rend kedvéért a vadi új ti gátlókat lefújtam sárgára,hogy harmonizáljon a hátsóval.Viszont sose szoltak érte.Se műszakin se máshol.Sőt az egyedi toldatomért se az elején,pedig azt én faragtam rá.Meg oldalanként megöltöttem alulrol vagy 8 csavarral.Aknábol eléggé látványosan nem gyári☺.És sose viszem vizsgáztatni csókos helyre.Ez elvi kérdés nálam.Műszakin bármikor át kell essen ha betolom.Nekem így van rendbe.
Giuntini10-07-2018 15:05:30 // 110261
Na ezt nem tudom, de volt már valakinek ilyen.
yani🍀10-07-2018 15:01:07 // 110260
Valamit nem talál a CAN rendszer. Próbáld meg áramtalanítani, vagy ha ez nem segít, akkor Proxi rendezést csinálni!
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2018 14:58:54 // 110259
Aha.. találtam AO fórum thread-et. Teszem töltőre :-D A 3 hét állás lehet megviselte az akksit.
WarbiRunner (Gyuri)10-07-2018 14:55:35 // 110258
Igen, 35km/h körül is érezni lehet hogy zár a lockup, mintha váltana egyet, olyasmi. Egyébként bekapcsolt egr-el hajlamosabb beakadni a váltsak/ne váltsak dilemmába :-) Olyankor ránt egyet, mintha váltott volna, aztán mégsem. Az engem igazán idegesített, hogy nem tudtam finoman gurulni. Pláne 35-40km/h-s araszoláskor, vagy sor utoléréskor fékezés, majd pici gázra kínlódott, nem lehetett finoman előadni, tuti belerántott.
Most ilyen nincs.

Viszont kérdés. Ma elkezdett villogni a megtett km kijelzés. Ez miez? Hiszti előszele? Unja a fejemet? Szeretne gyorsabban menni, vagy megromlott a gázolaj? Vagy eddig tud számolni és innentől írjam a telefonomba? WTF? :-D
Macccy10-07-2018 13:39:29 // 110257
Tyű, nem is tudom ez hogy áll a fékpadra, gondolom úgy mint a tied. Utoljára még a "níva" Audival voltam műszaki vizsgázni :) Most a napokban ugye kénytelen vagyok azzal járni, az Alfán lecsúszott rugó miatt és hát mikor megláttam mekkora köz van a kerék és a sárvédő ív között, először elkezdtem keresgélni, hogy min állhatok a másik oldalon, vagy mi. Öklöm befért abba ...
Giuntini10-07-2018 11:31:21 // 110256
Olajból lehetőleg a Tutela, úgy emlékszem GI(?) olaj megy bele.
Giuntini10-07-2018 11:29:28 // 110255
Csak akkor ránthat egy kicsit, ha éppen "gondolkozik", és hirtelen visszavált, mert úgy érzékelte a gázpedálon. Máshogy vált mint a ZF. A ZF a BMW-ben a a legkisebb gázadásra visszavált. Ez nem. Ennek oda kell lépni, hogy visszaváltson. Még annyit hozzáteszek Gyuri írásához, hogy próbáld ki állandó sebességgel, lehetőleg 80-90 körül. Nem szabad, hogy "lebegjen" a fordulatszámmérő. Az a Lock Up kapcsoló hibájára utalhat.
Liquid10-07-2018 11:25:42 // 110254
Az szép :(
Shadin10-07-2018 09:00:56 // 110253
Kb. a kutyát sem érdekelte a műszakin. Még mondtam is h ne baxa oda az alját amikor a fékpadra áll, mert alacsony :-)
Azért odabaxta :-(
Hermész 8810-07-2018 06:57:10 // 110252
Köszönöm az infót mindenkinek., A váltóval kapcsolatban.
Liquid09-07-2018 23:31:15 // 110251
fújd le feketére és a kutyát se fogja érdekelni, ellenben ha színes, akkor belekötnek a betonba is
WarbiRunner (Gyuri)09-07-2018 23:10:31 // 110250
Szia! Aisin AF40-6 váltó van benne. A km számít neki, a 200+ lehetőleg ne 300+ legyen.
Hidegen és melegen is próbáld ki. Ha kicsit is ránt, vagy váltáskor 'lök' egyet, hagyd ott, ne is nézz hátra :-) Ha a fordulat felszalad váltások között, hagyd ott. Ne padlógázon próbáld, ott nagyobb az olajnyomás, jobban működik akkor is., ha már baja van.
Ha megvetted, olajcserével kezdd, automatás szakinál, átmosásos töltéssel. Egy 80-ast szánj rá. Álló helyből is finoman induljon, nem 'dobhat'.
RomeoOne09-07-2018 23:07:26 // 110249
Örökéletű olaj, szóval 60ezrenként ajánlott cserélni :D
Lexlutor09-07-2018 22:26:16 // 110248
Automatával nincs gond. Nekem is van benne vagy 250e, de hibátlan. 5 éve használom.
emGéza09-07-2018 21:44:42 // 110247
köszönöm ! :-D
Gregory09-07-2018 21:39:15 // 110246
hátha segit:) bár ugye a javaslat h többet érdemes beletölteni megugye vmennyi ugyis marad benne 2-3 dl.
" MANUAL GEARBOX Oil [l] TUTELA CAR MATRYX SAE 75W-85 - API GL 4 2.3
1.9 JTS
2.2 JTS
1.9 JTD 8V
1.9 JTD 16V"
Hermész 8809-07-2018 20:57:29 // 110245
Olaj milyen kell bele ? Holnap megyek megnézni a kocsit, ha rendben működik, megveszem.
Giuntini09-07-2018 20:48:23 // 110244
Nekem az van, Aisin japán váltó van benne. Mechanikusan megbízható szerkezetek.
emGéza09-07-2018 20:35:10 // 110243
Sziasztok !
Mennyi és milyen olaj kell a 6 gangos "opelos" váltóba ?
Kihúztam a féltengelyt és mire aláraktam a kondért , csak fél litert adott , a többi meg szétfolyt . Így nem tudtam lemérni . ;-)
Don Gombóc09-07-2018 19:58:45 // 110242
240 cavallival is hoki, mert nehéz mint a golyóálló mellény. :-)
Ráadásul csúnya mint a rosseb. Nem is értem az 5-ös-höz képest hogy tudnak ilyen rusnyaságokat csinálni egymás után.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.