Forum >> 159

mex8601-07-2018 21:19:20 // 110066
750 :) volt 800-am is, de ezt jobban szeretem, jó kis nyers, még karburátoros holmi :)
és kb örök életű.
átmeneti motornak szántam, ennek már 5 éve...
Szabister01-07-2018 20:43:57 // 110065
Link Elsőnek az alsókkal kell kezdeni aztán az oldalsókkal. Mert akkor nem tudod átbujtatni a háttámla zárján.
Smith01-07-2018 20:38:26 // 110064
Nem "szinte"... lehetetlen. Törik, pattog q anyját annak aki kitalálta ezt a buzi patentot.
alfa155gyuri01-07-2018 19:46:16 // 110063
Jó kis VFR800? :)
Vittorio15901-07-2018 16:58:33 // 110062
Hehe,most cseréltem csomi ajtot...hat.. szinte lehetetlen leszedni ugy hogy ne torjon valami. Csavarhúzóval kell kimozgatni, aztan letepni 😁
Nekem az egyik muanyag is letort nem csak a feher patent, de 3 tartja meg 10 csavar azert az boven eleg.

Szerezz uj patentokat es csak ki kell szedned a regieket aztan meheznek bele az ujak.

Egyébként a 10db torx csavart kell kicsavarnod,ebbol 1 a lámpa buraja alatt van!
Meg par el van takarva muanyag fedovel.

Egy kep a boritas nelkuli allapotrol hatha segit

Nem bonyi amugy hajrá😁
Macccy01-07-2018 16:03:14 // 110061
Csomagtér kárpit kiszedéséhez tudtok ajánlani lépéses leírást? Pityukománál nem találtam konkrétan erre. Pontosabban a lengéscsillapító/rugó csavar kiszedéséig kellene eljutni, ehhez kellene bontani.
156er01-07-2018 13:12:05 // 110060
Üdv.

Valaki cserélt már az sw csomagtérajtó belső nagyobb műanyag borításának a négy patentját?! Nálam el van törve mind a 4 és nyekereg.....

Kösz.
RomeoOne01-07-2018 10:17:02 // 110059
Úgy hívják, hogy minőségbiztosítás. Kell is, ha ppb szintre akarják a gyártási selejt szintjét szorítani. Ha azt mondom, hogy 1% selejt, az nem tűnik soknak, de ha valamiből gyártanak 1 millió darabot, akkor az azt jelenti, hogy gyártottak 10ezer selejtet.
Shadin01-07-2018 10:16:36 // 110058
Köszi! Van benne pénz is meg munka is, azért gáz, hogy gyorsabban épül le mint ahogy képes vagyok karbantartani :-(
csokagm01-07-2018 09:48:32 // 110057
A micran kívül😁😁
csokagm01-07-2018 09:48:11 // 110056
Telefon színei ide vagy oda nincs miért szegyenkezned:)
csokagm01-07-2018 09:47:39 // 110055
Az 5 henger az 5 henger. Oké, én most beszari voltam és 2.0at vettem, neha hiányzik is a hangja:)
Erhard 242 (Pure Energy)01-07-2018 09:37:20 // 110054
most néztem egy autógyártási folyamatot elszaladt a technika nagyon... a motorhoz pl a főtengely öntött állapotban jön a helyszínen marják méretre, a motort csak robot rakja össze a hf-et stb is az rakja rá egyedül a csavarokat húzza meg az ember azt is brútuszos csavarnyúzóval ami az adott motorhoz az összes lehúzási értéket továbbítja az adatbankba de ez minden munkafolyamatra igaz ... szóval szar nem jöhet ki a gyárból :)
mex8601-07-2018 01:48:07 // 110053
mondjuk nem busso...
de volt sor5 166om is, 159em is, előbbi nagyjából ütött mindent nálam.
Talán csak a V4-es fogaskerék vezérlésű motorom említhető egy lapon vele hangélményt tekintve :o)
mex8601-07-2018 01:45:45 // 110052
Off v6-om van perpill. Bármikor odaadnám hangügyileg egy sor5ért....Azonnal, kérdés nélkül.
Shadin01-07-2018 00:00:46 // 110051
A fehér kérlek szépen egy GT-R fényezésű Micra :-)
Köszi, de a telefon sokat segít rajta színileg.
Shadin30-06-2018 23:59:27 // 110050
Megcseréltem őket, mert piroskával mentünk hangversenyre a MüPa-ba.
A 145 a megjelenős autó :-)
Shadin30-06-2018 23:27:52 // 110049
Gyere!
Haddel30-06-2018 23:04:11 // 110048
Azigen ,jól le ült!
Giuntini30-06-2018 19:20:44 // 110047
Az teny😊 Embertelenül jó hangja van! Ezt Pityu is mondta! De benzinben az Alfa vagy sor 4 vagy V6! Nincs alternatíva😊! Kellene egy Busso jellegű V6! !! Most már eldöntöttem! Veszek még az ősz előtt egy 145 TS-t vag egy 147 Eco-t. Ma Bmw-s haverjaim megint kikezdték at Alfát. Baromi jó ez az 5 hengeres dejzel, de ma is ràjöttem, ma még a 81 éves Édesanyámra sem tudtam ráhozni a ftászt a 62-es úton 130-al a kanyarokban. Egyszerűen a 159 2.4-nek nincsenek határai. Kell egy olyan autó, aminek vannak határai! Az autópályán az M7--en .Édesanyám 160-ál elalszik. Megkérdezi, miért megy mindenki ilyen lassan.
Egy 145 1.4 Ts vagy egy 147 1.6 Eco! Bármikor ezekkel a határon tudok autózni. A 159-el képtelenség! Sokkal többel bemegy a kanyarba, mindenben többet tud... És akkor ott van az ellenőrizhetetlen faktor, a BMW-s egyterű, aki szembe áttér tegnapelőtt az én sávomba. Jó egy kicsit félni az autótól:)
Roll198330-06-2018 18:20:14 // 110046
Másik hármat is törd el, aztán irány a stancefest! :D
Macccy30-06-2018 17:58:28 // 110045


All I need is a Low Rider' ...

Nagyot koppant Batta határában, egyből tudtam, hogy a törött rugó lejjebb ugrott. Nyilván nem egészséges ezért most leteszem, ha nem muszáj nem mozgatom, de basszameg .. AlfaCity előtt. Ilyen nincs baszki.
Don Gombóc30-06-2018 17:06:23 // 110044
Ráadásul nagy az esély rá hogy a csomagtartójában találsz egy tégely vazelint. Én nem mernék tétébe ülni ismeretlen mellé, meg amúgy sem.
Macccy30-06-2018 16:29:09 // 110043
Beálljak oda a fehérke elé, hogy kitakarjam? 159 -ekből sosem elég :DD
csokagm30-06-2018 14:44:04 // 110042
Nekem is ez jutott eszembe a képről.😁 na meg hogy mi az a fehér, es hogy nagyon szép a porta:)
csokagm30-06-2018 14:42:39 // 110041
Hogy mondhatsz ilyet, egy othengeresben ulve?:) Nekem ha valasztanom kéne inkabb 5 hengert vennék mint hatot:) sokkal szebb hangja van.
WarbiRunner (Gyuri)30-06-2018 14:25:49 // 110040
Az oké, hogy a kis 'breadvan' áll a tető alatt. A következő lépés, hogy kiteszed majd a feketét az utcára, ki tudj állni rendesen :-DD
Shadin30-06-2018 13:19:15 // 110039
Csendélet
Vittorio15930-06-2018 11:53:43 // 110038
http://www.jtd-performance.com/en/egr-blanks/egr-afdichtset-1.9-jtd-16v-2.4-jtd-20v-detail

Egy olyan ovális fém lemezt kell berakni az EGR bevezetőjébe. Gyakorlatilag ennyi, szerelőnek max 15 perc kavéval együtt.
Nekem is ugyanígy hidegen rángatott annó. Cseréltem előtte EGR-t ugyanúgy szar volt. Lendkereket neztem, turbó geometriát minden lófaxt...aztán ez oldotta meg végleg. Az EGR az ilyen sajnos azt le kell vakolni és ki kell írni, nincs mese.
Shadin30-06-2018 10:54:35 // 110037
Tarkón csapott :-)
Giuntini30-06-2018 09:51:32 // 110036
...inkább egy konszolidáltabb V6 280-300 Le teljesítménnyel szívómotorral.
Giuntini30-06-2018 09:40:40 // 110035
Szerintem nem sok értelme van egy 5 hengeres fejlesztésének....
Macccy30-06-2018 09:40:10 // 110034
Amióta a 145 -öt hajtod, ki vagy fordulva önmagadból :DD Mit tett veled az a gép ... B)
Smith30-06-2018 08:54:39 // 110033
de nam Alfa, és ezzel elvágta magát nálunk :D
csokagm29-06-2018 23:22:15 // 110032
Audinak van 5 hengeres turboja. Ultem TT Rsben, gyönyörű hangja van és brutal jól megy.:)
Kisvuk29-06-2018 22:57:17 // 110031
Sziasztok ! Keresek 159 SW-re tetőcsomagtartót . Nincs korlát az autón. Gyári első sorban , de meghallgatok mást is ha akad.. Köcce
TürelmiZóna29-06-2018 21:52:06 // 110030
Köszönöm! :)
Hát én ehhez már túl balfasz vagyok! :D De legalább tudom merre keressem a megoldást.
Giuntini29-06-2018 18:44:34 // 110029
Nem volt javított! Ez egy tökéletes 166 hengerfej volt, ami az enyémre ment volna fel. Ez volt amit felraktunk volna, ha nincs a vadiúj.
Shadin29-06-2018 18:44:08 // 110028
Ez nem a javított volt, hanem a jó, de használt.
Roll198329-06-2018 18:42:15 // 110027
Rugózáskor nincs hangja, csak kormány tekergetéskor.
RomeoOne29-06-2018 18:38:14 // 110026
Biztos jót tettél egy már egyszer javított hengerfejjel valakinek, amit a magadéra nem raktál volna fel :DDD
Giuntini29-06-2018 17:22:30 // 110025
Nekem városi használatra pont elég lenne egy 1.4-es 145 TS vagy egy 146 Eco TS.
Giuntini29-06-2018 16:45:40 // 110024
Hál Istennek eladtam a bontott 166-os hengerfejet. Legalább valakivel jót tettem, akinek szüksége volt rá....
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2018 14:20:19 // 110023
Ki tudja :-) Én baromira nem hittem a downsizingban úgy egyáltalán. Aztán egy hete vezettem petbalog cartást Giulietta-ját. Nem állt össze az agyamban az élmény. Hogy a f..ba megy így egy egynégyes?? :-)
Persze én se vennék soha 3 hengeres ezres benyást önszántamból. Max Wartburgot nosztalgiázni. Aztán lehet egyszer valaki kipróbáltat velem egyet és meggyőz :-DDD

Egyet sajnálok nagyon, hogy semmi esély már 5 hengeres benzines (esetleg turbó) motorra a jövőben. Arra nagyon tudnék vágyni. Egy Giulia sor 5-ös 2.2-es turbóval az orrában. Persze hosszában. Fincsi lenne. :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2018 13:39:16 // 110022
Ha ki-be rugózáskor is csinálja, akkor a felső lengőkar felé keresd a bűnöst. Szemre nem látszik, ha baja van a szilentnek, sőt igazából nem lóg, nem kopog, csak nyekereg. Én cseréltettem a jobboldalon, mert zavart, de eltettem a gyári lengőkart, mert egyébként semmi baja, lehet elmenne még egy 100-ast úgy nyekeregve :-D
Roll198329-06-2018 12:32:50 // 110021
Srácok,

Nem szeretnék ágyúval verébre lőni. Kormány tekergetéskor nyiszog valami bal elől a futóműnél, de szemre egyik szilent sincs szétmenve. Hogy a fenébe azonosítanátok a dolgot? Kompletten nem cseréltetném a futóművet, mert 1. felesleges, 2. írtó drága. Nagyon nem bánnám, ha a felső gömbfej lenne. :)
Shadin29-06-2018 11:43:17 // 110020
A Vinyálé az kell bakker még ha a technika szar is alatta. 3 hengeres motor hengerlekapcsolással...
Mi a fax jöhet még? Lassan tényleg a villanyautózás lesz az autózás...
csak legyen benne fogantyús roló kiakasztás...
Shadin29-06-2018 11:41:11 // 110019
Ezek a vívmányok döntik romba az autózást bakker.A Ford mekkcsinálta. Bezzeg a szarolaszba be is kell hajolni hozzá, hogy utána egy mozdulattal ki tudd szedni. Faszom a sok műkörmös idiótába...
Shadin29-06-2018 11:39:17 // 110018
Ide szántam, hogy mennyire el tudnak menni egy egy oldalon kiemelhető rolótól...
Mekkora újítás! Ja, csak a zsinórig kell behajolni és kihúzható? Húúú de durva...
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2018 10:27:13 // 110017
:DDDDDDDD most hallgatom... szánalom
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.