Forum >> 159
Don Gombóc30-06-2018 17:06:23 // 110044
Ráadásul nagy az esély rá hogy a csomagtartójában találsz egy tégely vazelint. Én nem mernék tétébe ülni ismeretlen mellé, meg amúgy sem.
Macccy30-06-2018 16:29:09 // 110043
Beálljak oda a fehérke elé, hogy kitakarjam? 159 -ekből sosem elég :DD
csokagm30-06-2018 14:44:04 // 110042
Nekem is ez jutott eszembe a képről.😁 na meg hogy mi az a fehér, es hogy nagyon szép a porta:)
csokagm30-06-2018 14:42:39 // 110041
Hogy mondhatsz ilyet, egy othengeresben ulve?:) Nekem ha valasztanom kéne inkabb 5 hengert vennék mint hatot:) sokkal szebb hangja van.
WarbiRunner (Gyuri)30-06-2018 14:25:49 // 110040
Az oké, hogy a kis 'breadvan' áll a tető alatt. A következő lépés, hogy kiteszed majd a feketét az utcára, ki tudj állni rendesen :-DD
Shadin30-06-2018 13:19:15 // 110039
Vittorio15930-06-2018 11:53:43 // 110038
http://www.jtd-performance.com/en/egr-blanks/egr-afdichtset-1.9-jtd-16v-2.4-jtd-20v-detail
Egy olyan ovális fém lemezt kell berakni az EGR bevezetőjébe. Gyakorlatilag ennyi, szerelőnek max 15 perc kavéval együtt.
Nekem is ugyanígy hidegen rángatott annó. Cseréltem előtte EGR-t ugyanúgy szar volt. Lendkereket neztem, turbó geometriát minden lófaxt...aztán ez oldotta meg végleg. Az EGR az ilyen sajnos azt le kell vakolni és ki kell írni, nincs mese.
Egy olyan ovális fém lemezt kell berakni az EGR bevezetőjébe. Gyakorlatilag ennyi, szerelőnek max 15 perc kavéval együtt.
Nekem is ugyanígy hidegen rángatott annó. Cseréltem előtte EGR-t ugyanúgy szar volt. Lendkereket neztem, turbó geometriát minden lófaxt...aztán ez oldotta meg végleg. Az EGR az ilyen sajnos azt le kell vakolni és ki kell írni, nincs mese.
Shadin30-06-2018 10:54:35 // 110037
Tarkón csapott :-)
Giuntini30-06-2018 09:51:32 // 110036
...inkább egy konszolidáltabb V6 280-300 Le teljesítménnyel szívómotorral.
Giuntini30-06-2018 09:40:40 // 110035
Szerintem nem sok értelme van egy 5 hengeres fejlesztésének....
Macccy30-06-2018 09:40:10 // 110034
Amióta a 145 -öt hajtod, ki vagy fordulva önmagadból :DD Mit tett veled az a gép ... B)
Smith30-06-2018 08:54:39 // 110033
de nam Alfa, és ezzel elvágta magát nálunk :D
csokagm29-06-2018 23:22:15 // 110032
Audinak van 5 hengeres turboja. Ultem TT Rsben, gyönyörű hangja van és brutal jól megy.:)
Kisvuk29-06-2018 22:57:17 // 110031
Sziasztok ! Keresek 159 SW-re tetőcsomagtartót . Nincs korlát az autón. Gyári első sorban , de meghallgatok mást is ha akad.. Köcce
TürelmiZóna29-06-2018 21:52:06 // 110030
Köszönöm! :)
Hát én ehhez már túl balfasz vagyok! :D De legalább tudom merre keressem a megoldást.
Hát én ehhez már túl balfasz vagyok! :D De legalább tudom merre keressem a megoldást.
Giuntini29-06-2018 18:44:34 // 110029
Nem volt javított! Ez egy tökéletes 166 hengerfej volt, ami az enyémre ment volna fel. Ez volt amit felraktunk volna, ha nincs a vadiúj.
Shadin29-06-2018 18:44:08 // 110028
Ez nem a javított volt, hanem a jó, de használt.
Roll198329-06-2018 18:42:15 // 110027
Rugózáskor nincs hangja, csak kormány tekergetéskor.
RomeoOne29-06-2018 18:38:14 // 110026
Biztos jót tettél egy már egyszer javított hengerfejjel valakinek, amit a magadéra nem raktál volna fel :DDD
Giuntini29-06-2018 17:22:30 // 110025
Nekem városi használatra pont elég lenne egy 1.4-es 145 TS vagy egy 146 Eco TS.
Giuntini29-06-2018 16:45:40 // 110024
Hál Istennek eladtam a bontott 166-os hengerfejet. Legalább valakivel jót tettem, akinek szüksége volt rá....
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2018 14:20:19 // 110023
Ki tudja :-) Én baromira nem hittem a downsizingban úgy egyáltalán. Aztán egy hete vezettem petbalog cartást Giulietta-ját. Nem állt össze az agyamban az élmény. Hogy a f..ba megy így egy egynégyes?? :-)
Persze én se vennék soha 3 hengeres ezres benyást önszántamból. Max Wartburgot nosztalgiázni. Aztán lehet egyszer valaki kipróbáltat velem egyet és meggyőz :-DDD
Egyet sajnálok nagyon, hogy semmi esély már 5 hengeres benzines (esetleg turbó) motorra a jövőben. Arra nagyon tudnék vágyni. Egy Giulia sor 5-ös 2.2-es turbóval az orrában. Persze hosszában. Fincsi lenne. :-)
Persze én se vennék soha 3 hengeres ezres benyást önszántamból. Max Wartburgot nosztalgiázni. Aztán lehet egyszer valaki kipróbáltat velem egyet és meggyőz :-DDD
Egyet sajnálok nagyon, hogy semmi esély már 5 hengeres benzines (esetleg turbó) motorra a jövőben. Arra nagyon tudnék vágyni. Egy Giulia sor 5-ös 2.2-es turbóval az orrában. Persze hosszában. Fincsi lenne. :-)
WarbiRunner (Gyuri)29-06-2018 13:39:16 // 110022
Ha ki-be rugózáskor is csinálja, akkor a felső lengőkar felé keresd a bűnöst. Szemre nem látszik, ha baja van a szilentnek, sőt igazából nem lóg, nem kopog, csak nyekereg. Én cseréltettem a jobboldalon, mert zavart, de eltettem a gyári lengőkart, mert egyébként semmi baja, lehet elmenne még egy 100-ast úgy nyekeregve :-D
Roll198329-06-2018 12:32:50 // 110021
Srácok,
Nem szeretnék ágyúval verébre lőni. Kormány tekergetéskor nyiszog valami bal elől a futóműnél, de szemre egyik szilent sincs szétmenve. Hogy a fenébe azonosítanátok a dolgot? Kompletten nem cseréltetném a futóművet, mert 1. felesleges, 2. írtó drága. Nagyon nem bánnám, ha a felső gömbfej lenne. :)
Nem szeretnék ágyúval verébre lőni. Kormány tekergetéskor nyiszog valami bal elől a futóműnél, de szemre egyik szilent sincs szétmenve. Hogy a fenébe azonosítanátok a dolgot? Kompletten nem cseréltetném a futóművet, mert 1. felesleges, 2. írtó drága. Nagyon nem bánnám, ha a felső gömbfej lenne. :)
Shadin29-06-2018 11:43:17 // 110020
A Vinyálé az kell bakker még ha a technika szar is alatta. 3 hengeres motor hengerlekapcsolással...
Mi a fax jöhet még? Lassan tényleg a villanyautózás lesz az autózás...
csak legyen benne fogantyús roló kiakasztás...
Mi a fax jöhet még? Lassan tényleg a villanyautózás lesz az autózás...
csak legyen benne fogantyús roló kiakasztás...
Shadin29-06-2018 11:41:11 // 110019
Ezek a vívmányok döntik romba az autózást bakker.A Ford mekkcsinálta. Bezzeg a szarolaszba be is kell hajolni hozzá, hogy utána egy mozdulattal ki tudd szedni. Faszom a sok műkörmös idiótába...
Shadin29-06-2018 11:39:17 // 110018
Ide szántam, hogy mennyire el tudnak menni egy egy oldalon kiemelhető rolótól...
Mekkora újítás! Ja, csak a zsinórig kell behajolni és kihúzható? Húúú de durva...
Mekkora újítás! Ja, csak a zsinórig kell behajolni és kihúzható? Húúú de durva...
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2018 10:27:13 // 110017
:DDDDDDDD most hallgatom... szánalom
droberto29-06-2018 10:26:55 // 110016
droberto29-06-2018 10:25:20 // 110015
Azzal nem ment.
KKL-el.
KKL-el.
Shadin29-06-2018 09:58:20 // 110013
"Akad itt egy olyan újítás is, ami bénává degradálja az eddigi összes, kivehető rolót. A széles rudat a bal végén tartja csak fixen az illesztőcsap, a jobb végénél sín van, húzószíjjal. Ha ki akarom venni, megrántom a zsinórt, kikattan a retesz, és a műanyagban kialakított sínben kicsusszan a roló jobb fele – egy kézzel kivehető tehát. Visszafelé ugyanilyen egyszerű a művelet: bal oldalon beakaszt, jobb oldalon a sínbe illeszt és betol kattanásig. Pokolba az összes többi megoldással. Az úttörő roló mellett megtartották a másik Ford-zsenialitást, az automatikusan kiugró ajtóélvédőket is. Apróságok, de ilyenek miatt tud az átlagosnál is jobban megszeretni valaki egy amúgy jó kocsit."
yani🍀29-06-2018 09:35:01 // 110012
Fűzd ki az ajtóból a kábelt és húzd be az új ajtóba! Nem nagyobb meló, mint behúzni az autóba.
antonov29-06-2018 08:07:03 // 110011
Igen, ezt írják abban a topikban is ahonnan ezt másoltam. Te ELM-el írtad át?
droberto29-06-2018 07:53:06 // 110010
Nem teljesen értem ezt, de a kódokat az ELM engedi átírni/leokézni, de nem jegyzi meg (ha vissszamész a régi kódot látod).
A KKL-es kábel át is írja rendesen.
A KKL-es kábel át is írja rendesen.
antonov29-06-2018 06:59:46 // 110009
Lehet te is megtaláltad ezt már: "Tried this using the KKL cable and it worked fine. For some reason the ELM appears to work, but fails in the background and doesn't save the injector code."
Shadin29-06-2018 06:25:11 // 110008
Már megint kinyitottad???
Dobd el a hegesztőt is most már...
:-)
Dobd el a hegesztőt is most már...
:-)
Giuntini29-06-2018 00:04:39 // 110007
Mikor lejöttem a Balatonra felnyitottam a motorháztetőt, és minden ok volt! Na most lett lehegesztve:)
Giuntini28-06-2018 23:51:57 // 110006
Jól megy a gép!!! Lejöttem a Balatonra , nagyon jól ment az autópályán..
Vittorio15928-06-2018 23:18:46 // 110005
Urak van itt VILLANYÁSZ??
SW-n hátsó csomagtér ajtót cserélnék, de a kábel ami az ajtóból jön és az autóba csatlakozik (jobb hatulra) a donornak más az egyik csatija
Nekem ilyen van kocka:

És ami helyette van:

Az alsó kábel csati a más
Az enyémben csak 1 piros kábel van és kocka formájú a csati
A donorban 1 piros és 1 fekete és gömbölyded tökmás formájú
Valaki vágja ezt esetleg??
SW-n hátsó csomagtér ajtót cserélnék, de a kábel ami az ajtóból jön és az autóba csatlakozik (jobb hatulra) a donornak más az egyik csatija
Nekem ilyen van kocka:

És ami helyette van:

Az alsó kábel csati a más
Az enyémben csak 1 piros kábel van és kocka formájú a csati
A donorban 1 piros és 1 fekete és gömbölyded tökmás formájú
Valaki vágja ezt esetleg??
Vittorio15928-06-2018 22:54:48 // 110004
Blindeld le az EGR-T egy fem lemezzel és GARANTÁLTAN megszűnik a hidegen rángatás! Saját tapasztalat! Jelezni fogja műszerfalon, de nyugodtan lehet használni Aztán meg írasd ki beleőle végleg.
droberto28-06-2018 22:43:25 // 110003
Minden gyári új.
A feszkón én is gondolkotan.
Hibakód csak a DPF volt.
A feszkón én is gondolkotan.
Hibakód csak a DPF volt.
Jorjie28-06-2018 22:27:58 // 110002
Gratula a K-hoz :-)
Csabi28-06-2018 22:18:19 // 110001
Elsőre: Az injektorok felújítottak? Ha igen, visszavinni bemérni...cserélni
5 az a max korrekció, valamiért nagyon sokat fecskendeznek be..
A "befecskendező csere" opció nálam sem működött anno a 2,4-nél injektor csere után... az biztos nem okozza. IMA kódok helyesek legyenek...
( a megosztott videón elég alacsony az akkufesz 12,1 ha jól láttam... Próbaképp azért felraknám a hosszbordást, hogy megkapja az üzemi ~14V-ot minden.....hátha)
5 az a max korrekció, valamiért nagyon sokat fecskendeznek be..
A "befecskendező csere" opció nálam sem működött anno a 2,4-nél injektor csere után... az biztos nem okozza. IMA kódok helyesek legyenek...
( a megosztott videón elég alacsony az akkufesz 12,1 ha jól láttam... Próbaképp azért felraknám a hosszbordást, hogy megkapja az üzemi ~14V-ot minden.....hátha)
Alpoc15928-06-2018 22:17:45 // 110000
Több gát is átrepedt sajnos, pedig reméltem hogy csak tömítést kell cserélni. 240ezer km van benne.
droberto28-06-2018 21:58:04 // 109999
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
Összeraktam az autót (turbó, szívósor, egr, termosztát, kipuff szelepek, befecskendező). Összeraktam, DPF tisztítva, vezérlés ok, új IMA kód MES-el beírva, proxi sorbarendezés, öntanuló funkciók, olajcsere, szervíz intervallum nullázás pipa.
A hosszbordás kör még nincs fent.
A befecskendező csere funkcióra pedig hibát dob:

A motor szépen beindult, viszont a korrekciók gyalázatosak:
-5 és +4.

A kipuff füstöl, mint állat, le is kormolta 20 perc alapjárati járás mellet:

A fogyasztás is nagyon magas. 20 perc alatt 15 liter.
A kérdés, hogy a rossz korrekció ok vagy okozat.
Remélem nem mechanikai hiba....
Összeraktam az autót (turbó, szívósor, egr, termosztát, kipuff szelepek, befecskendező). Összeraktam, DPF tisztítva, vezérlés ok, új IMA kód MES-el beírva, proxi sorbarendezés, öntanuló funkciók, olajcsere, szervíz intervallum nullázás pipa.
A hosszbordás kör még nincs fent.
A befecskendező csere funkcióra pedig hibát dob:

A motor szépen beindult, viszont a korrekciók gyalázatosak:
-5 és +4.

A kipuff füstöl, mint állat, le is kormolta 20 perc alapjárati járás mellet:

A fogyasztás is nagyon magas. 20 perc alatt 15 liter.
A kérdés, hogy a rossz korrekció ok vagy okozat.
Remélem nem mechanikai hiba....
TürelmiZóna28-06-2018 21:52:15 // 109998
Jó estét! :)
Frissen vásárolt 1.9 8V JTDm boldog tulajdonosa lettem. Az autó másnap kapott Selenia WR-Diesel olajat, INA vezérlést, új ékszíjat, szűrőket, Tutela váltóolajat, fagyállót, EGR tisztítást.
Szégyellem, de sajnos elég műszaki analfabéta vagyok. Aki esetleg tudna ajánlani valami olvasnivalót, vagy esetleg leírná pár sorban mire kell még odafigyelnem, mit érdemes cserélni, esetleg módosítani, vagy tudna ajánlani olyan szerelőt (Hajdú-Bihar és környékén, de messzebb sem probléma), aki ismeri a típust annak nagyon hálás lennék. :)
Az autó jelenleg attól eltekintve, hogy főleg hidegen ha 1500-as körüli fordulaton tartom rángat, és van egy hibakódom DPF hőmérsékleti jeladó hibával szépen megy. Nem kopok, nem csörög, nagyon szeretem.
Előre is köszönöm szépen! :)
Szép estét! :)
Frissen vásárolt 1.9 8V JTDm boldog tulajdonosa lettem. Az autó másnap kapott Selenia WR-Diesel olajat, INA vezérlést, új ékszíjat, szűrőket, Tutela váltóolajat, fagyállót, EGR tisztítást.
Szégyellem, de sajnos elég műszaki analfabéta vagyok. Aki esetleg tudna ajánlani valami olvasnivalót, vagy esetleg leírná pár sorban mire kell még odafigyelnem, mit érdemes cserélni, esetleg módosítani, vagy tudna ajánlani olyan szerelőt (Hajdú-Bihar és környékén, de messzebb sem probléma), aki ismeri a típust annak nagyon hálás lennék. :)
Az autó jelenleg attól eltekintve, hogy főleg hidegen ha 1500-as körüli fordulaton tartom rángat, és van egy hibakódom DPF hőmérsékleti jeladó hibával szépen megy. Nem kopok, nem csörög, nagyon szeretem.
Előre is köszönöm szépen! :)
Szép estét! :)
Zümi28-06-2018 21:50:29 // 109997
a 220 végűt találták csak. a kép alapján stimmel.holnap megkérdezem.Köszönöm szépen!
Szabister28-06-2018 21:35:56 // 109996
Mi baja lett a hengerfejnek? Mennyi km van benne?
Alpoc15928-06-2018 21:31:28 // 109995
Nem tudja visszavenni, de a javítást ráverem. Úgy látom más megoldás nincsen. Amúgy az autó jó állapotú, ezt kivéve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?