Forum >> 159

droberto19-06-2018 21:06:36 // 109746
Melyik? :)
droberto19-06-2018 21:05:10 // 109745
Pont az ilyenek ellen véd.
Egy kemény pár mikronos bevonatot képez a lakkon. (az egyik legkeményebb a carnauba viasz tartalmú wax).
Arról nem is beszélve, hogy szép fényes mély színt kölcsönöz a bevonatnak. Ezen kívül eltömíti/feltölti a barázdákat, így nehezebben koszolódik, és könnyebb tisztítani. :)
gecsa19-06-2018 20:56:27 // 109744
És akkó most jó akkó?
Shadin19-06-2018 20:10:03 // 109743
Haddel19-06-2018 19:03:39 // 109742
Na az 100%,szétbontottam volna ,aztán alkatrészenként felgyújtottam volna!😃😃
RomeoOne19-06-2018 18:43:53 // 109741
*lettem
RomeoOne19-06-2018 18:32:55 // 109740
Én egyik héten nem tettem rá a ponyvát, azt vettem észre, hogy tele van karccal a teteje meg a motorháztető. Majdnem rosszul láttam. Kurva macskák rámászkáltak. Megnyuvasztanám a dögöket :D Gondolom ez ellen a wax sem védene :D
alfa155gyuri19-06-2018 16:47:59 // 109739
Jaaaa!Bocsi félreértettelek.
droberto19-06-2018 16:33:41 // 109738
Nem értelek. Ott a blog a lökösleszedésről, a hűtők mindegyike meg két csavar, a négy lemezcsavaros műanyag terő/burkolat leszedése után, ahogy írtam is. :)
Vagy akkor vidd el szerelőhöz. ;)
alfa155gyuri19-06-2018 16:22:12 // 109737
Szia!Igen,Köszi.
Csak az egész lökös és az összes hűtőkiszedés érdekel,hogy ne keljen sokat görcsölni vele.
droberto19-06-2018 16:06:04 // 109736
Múltkor írtam, hogy kell. :)
Ha nem egyértelmű, hívjál.
droberto19-06-2018 16:04:41 // 109735
Ha félévente-évente waxolod jóféle waxal normál használat mellett nem lesz karcos. Plussz a madár fos se marja meg. :)
alfa155gyuri19-06-2018 15:22:47 // 109734
Sziasztok!
Van valakinek a blogjában a hűtők leszereléséről valami leírás robbantott rajz?Mert a klímások az mondták,hogy kapjam szét a hűtőket és takarítsam ki mert valószínű szennyeződés van köztük.
RomeoOne19-06-2018 14:01:19 // 109733
Ha ennyi kínlódás után még baja lett volna, akkor a következő kör a bontó lett volna, nem a vizsgaállomás :DDD
Haddel19-06-2018 12:27:30 // 109732
Hívott 9-kor a szerelő,kész a műszaki vizsga.Azt mondta ,hibátlan az autó😃
RomeoOne19-06-2018 08:22:26 // 109731
Mosóba meg olyanba kell menni, ami után nem kell törölgetni, pl Ehrle.
RomeoOne19-06-2018 08:21:50 // 109730
Kisebb karcok így is, úgy is lesznek rajta előbb utóbb. De ha ápolva van az autó, azok csak nagyon közelről látszanak.
Azt meg, hogy a madarak lefossák az autót nagymértékben tudod csökkenteni azzal, ha nem fa alá állsz vele.
Laczkog18-06-2018 23:36:53 // 109729
Persze, polír lesz, vagy egyenesen fényezés, mert a menetszél is karcolja a lakkot amit nemrég fényeztek, csak polír előtt javasolták a gyurmát. Mondjuk ma a parkolószomszéd belém nyitotta az ajtaját, és egy újabb raj kőszáli sas f*sta végig a kocsit, irány a mosó, áztatás, nagy nyomásúval lemostam, utána mikroszálassal szárazra töröltem... és ebből is lett rajta karc. Mivel az életem nem a madár végtermék takarítása köré gondoltam felépíteni, így gondolkozok egy védőfólián, meg egy komoly légpuskán, vadászsólymon, tetőre csavarozott madárijesztőn.:)
csokagm18-06-2018 23:25:36 // 109728
Beteg vagy😂


Tobbieknek koszi a tippeket!
RomeoOne18-06-2018 23:06:12 // 109727
Nem az volt a baj, hogy nagyon menni akart, hanem, hogy egy Passattal akart arcoskodni. Azért a lófasznak is van vége :D
gecsa18-06-2018 22:49:21 // 109726
Nekem anno gyanta kezdte meg offon.
droberto18-06-2018 22:46:10 // 109725
A pöttyökre jó lehet a gyurma visszont, a bemattulásra inkább a polír. :)
droberto18-06-2018 22:45:07 // 109724
Féktiszító, bármilyen oldószer (pl. enyhén nitrós rongy)...stb.
gecsa18-06-2018 22:39:59 // 109723
Én is ilyen gyökér vagyok, csak engem nem sűrűn ráznak le. :D
gecsa18-06-2018 22:38:53 // 109722
Wd40?
Laczkog18-06-2018 22:35:09 // 109721
A madárürülékes incidensem kapcsán beleástam magam a témába, lakktisztító gyurma? Ha aszfalt, akkor az előző kocsimon használtam aszfaltoldót, az is működött, csak óvatosnak kell lenni.
csokagm18-06-2018 22:17:42 // 109720
Azt hittem van valami radír vagy valami hasonló ami segíthet rajta, amit valamikor este eltudnék intézni :(
droberto18-06-2018 21:57:52 // 109719
Itt senki sem orákulum. :)
Tisztítsd ki, ápold le a kontaktokat, végezz MES-ben aktuátor tesztet (akár kiszerelve). Ha nem jó tegyél be egy másikat próbára.
Ennyit tehetsz, így látatlanban... :)
droberto18-06-2018 21:52:51 // 109718
Polír. :)
vexdecore18-06-2018 21:49:32 // 109717
Sziasztok.

Még mindig az ugráló alapjárattal küzdök. Úgy néz ki meg van a probléma.
Lehúztam a csatlakozót a pillangó szelep házáról, és beállt rendesre az alapjárat. Visszatettem, megint egyből ugrálni kezdett.
Az lenne a kérdésem, hogy cserélni kell, vagy csak ki kell tisztítani. Arra gondolok, mivel az elektronikát vettem el, az lehet a bűnös. Meg az volt az érdekes, hogy lehúzott csatlakozóval is adott gázt, a pedált lenyomva. Akkor mit csinál az elektronika?
csokagm18-06-2018 21:40:22 // 109716
Lemostam a gépet szépen, meg mivel mindig osszetncolja a nyest a kocsi tetejét ezert uj modszert próbálok ki ellene. Antennara mar eddig is muanyag uveget húztam most jol bekentem borsos erospaprikava, hatha elmegy a kedve.

Mosas kozben feltunt hogy apro fekete pottyok vsnnak a fenyezesen. Mivel lwhetne eltuntetni?
Lexlutor18-06-2018 21:25:04 // 109715
Én is utálom az ilyen gyökereket. Sajnos egyre több van belőlük..
alfa155gyuri18-06-2018 20:23:39 // 109714
Igen,azt mondják.De én most biztos nem szedem szét.Betettem egy másik kompresszort és holnap feltöltetem.
A másik vasárnap beállt egy csepp olaj sem volt benne pedig gáz az volt.Hova tűnt az olaj gőzöm sincs.Szétbontottam a kompresszort és nincs benne olaj :(
Haddel18-06-2018 20:11:47 // 109713
Köszi!😃
Laca6218-06-2018 19:41:18 // 109712
A 159-nél csak szilent van a toronyban.
Haddel18-06-2018 19:07:43 // 109711
Na bejelentkeztem holnapra műszakira.Remélem most már sikerül😃
Jöttem ki tegnap ,és feltünt ,hogy gázelvételnél-gázadásnál elöl mintha valami kottyanna. A berlingom csinált ilyet ,és akkor a toronycsapágyat kellett cserélni. Lehet ,hogy Bocinál is a toronyban van a gond?Ott van csapágy,vagy csak szilent?
droberto18-06-2018 14:47:50 // 109710
És érdemes is?
23k egy új Nissens szárítóval.
:)
Én most puceráltam/festettem le a klíma hűtőmet és hát eléggé oxidált, ha még elmegy 2 évet tök elégedett leszek. :)
alfa155gyuri18-06-2018 13:34:07 // 109709
Szia!
Köszi!
Igen, lehet külön cserélni.
RomeoOne18-06-2018 10:32:45 // 109708
Tegnap autózgattam, majd kicsit beszorultam egy 90-el battyogó autó mögé. Közben utolért egy kombi Passat TDI. Vakított a lefosott utólagos xenonja meg látszott az egész kocsin, hogy egy hulladék. Gyűlölöm a kombi passatokat, amiken látod, hogy nagy frenkik ülnek benne. Ez lett az új idióták autója, meg a románokra emlékeztet a 4-esen, azok is nagyrészt ilyennel járnak.
Nem szoktam versenyezgetni, de felnyomta a vérnyomásom, ahogy látom, hogy a kanyarban már tekintget kifelé, hogy mikor előzhet. Na mondom, most akkor alázzunk kicsit.
Ahogy az egyenesbe értünk, kijött, én meg kivágtam elé a kocsit, padlógázzal. El is maradt egy kicsit, de aztán 140-nél nem nyomtam tovább, kiváncsi voltam, hogy akar-e még erősködni. Persze Jött rám megint.
Aztán egy közepes emelkedő következett. Na, mondom, most mutasd meg mit tud a lefosott szarod. Megtapostam megint kicsit, lejtőnek felfelé is gyorsan megvolt a 140-ről a 170.
A passatból már csak egyre kisebb távolodó pont maradt. Majd, mikor lendületből előztem 2 buszt, örökre beleolvadt a horizontba.
Barátnőm meg csak röhögött mellettem ,hogy hogy el tud gurulni a gyógyszerem :DDD
droberto18-06-2018 08:46:05 // 109707
A lököst kell,, meg a hűtők előtt lévő műanyag terelő buroklatot 4 lemez csavarral leszedni.
A hűtőt 2 csavar fogja lent, aztán a fenti fülből lefele ki lehet csúsztatni. (Az összes hűtőt így kell kiszedni.)
Az autót nem árt megemelni.

Csak egy kérdés:
A szárítót lehet külön cserélni, az nem a hűtő része?
Shadin18-06-2018 08:05:26 // 109706
Ismét össze kell szoknunk.
Már csak egy vezérlésmódosító kell :-)
Azután már csak akármi is :-)
Liquid17-06-2018 22:32:45 // 109705
Királyság :) Akkor örülünk Vincent? :)
gecsa17-06-2018 20:58:36 // 109704
Tartják a lépést a szàrnyasok a viaszok fejlődésével. :D
alfa155gyuri17-06-2018 20:19:33 // 109703
Sziasztok!
A klíma szárító patront ki tudom cserélni nagyobb bontás nélkül?
'''''17-06-2018 17:10:11 // 109702
Nekem annó Horvátban sikerült az első sárvédőre kapnom egyet még a mareámmal.Gyári fényezés volt de megmarta és mindig kicsit mattabb maradt ott a felület.
'''''17-06-2018 17:06:25 // 109701
Vazze,és még nem is mentünk egyet az enyémmel! :-)))
Shadin17-06-2018 16:51:36 // 109700
Hobbiautó proj.

😍
Shadin17-06-2018 16:47:40 // 109699
Alkudok egy 145-ösre 😁
Laczkog17-06-2018 16:19:13 // 109698
Komolyan mondom, szétvet az ideg. Lesz*rta egy madár a kocsit, van ez így, legjobbakkal is előfordul, két napja mostam, eddig csak kellemetlen a dolog. Elviszem a mosóba, aranytisztára ismét... új a vas, nem lehet retkes. Hazaérve kiszúrtam, hogy megmarta a fényezést. legalább kétféle madár végtermék volt rajta, egy fecskeszerű, meg egy igazi nagy büdös sasf*s. Mindegyik helye megmaradt a lakkban. Csak a motorháztetőn, a kocsi tetején semmi gáz. A géptetőt eladás előtt fényeztette az eladó, vele beszéltem, hogy ez nem sikerült valami jól, intézzen valami garanciális átfújást, mert ez nem normális..., vagy tévednék? A pesti szajkók kromofágot esznek?!?!
WarbiRunner (Gyuri)17-06-2018 15:23:29 // 109697
A vesztébe rohan :-) Én már kifelé farolok ebből a világból, rájöttem, hogy a hétköznapokban senkinek semmi szüksége arra amit egy ilyen "gép" kihoz belőlem. Nekem kicsit hiányozni fog, de mindenki másnak jobb lesz, ha kulturált autóval kulturáltan közlekedek :-D Sikerült a 90 lovas adagolós dízellel is túltolni az adrenalint. Csak addig faragtam az adagoló LDA tüskéjét, addig tekergettem a csavarokat, míg visszaérkeztem arra a pontra ami rajtam kívül senkinek nem hiányzik :-D Nyomaték, rövid fokozatok, fémesen kattanó rudazatos váltó, halkan felvisít a "fogorvosi fúró", aztán mint egy sárkány, olyan hangja van, ahogy tolja a levegőt a turbó. Mindegy, hogy dízel, leszalasztja az agyamról a gépszíjat és csak azt veszem észre, hogy bal láb, jobb láb, rugdosom a pedálokat, pakolom a fokozatokat, mintha élet halál kérdés lenne, hogy le ne essen a fordulat... csak úgy, mert jól esik és az autó is szépen veszi a ritmust.
És persze jön az, hogy mindig akad akinek nem teszik, belém köt, kiszorít, bosszút áll... akkor még feljebb tolja az adrenalint és hangosan küldöm el a... oda, miközben még visszatúrom egyel, kitolom a pedált lemezig, böffent egy koromfelhőt az öreg dízel, és nyomom határon. Kanyarban, autók közt ki-be, pont átfér, ott még pont elteszem, még csak sárga volt, és féktávon hogy elfordult...:-)
Mindezt egy öreg kattogóval, ami így meghergelve is 9-10 között kapja el a 100-at.
Ehhez képest a 240 lóval meg a közlekedési kultúra szobra vagyok :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.