Forum >> 159
Tedi28-05-2007 21:50:58 // 3740
Lesztek még többen is, úgy érzem :) Van egy másik tagunk, aki arra vár, hogy elfogadjam a regisztrációját. Ha jól emlékszem :)))
Kompressz úr28-05-2007 21:48:39 // 3739
Jesszus! :DDD
F15928-05-2007 21:41:03 // 3738
Üdv Mindenkinek, így a forumon keresztül is!
Most már 13an vagyunk!;)
Most már 13an vagyunk!;)
Halesz28-05-2007 11:59:45 // 3737
Gratula hozzá :) Brutális!
BadBoy28-05-2007 11:56:56 // 3736
Gratula! Nagyon szép!!!
Junior28-05-2007 10:25:30 // 3735
így van 1,9 MJET 16v, 150LE Distinctive felszereltség bőrüléssel, navigációval tolatóradarral, visibility csomaggal(eső-,szmog és sötétedésérzékelő automatikusan sötétedő belső tükör), 17"-es felnikkel.
úgy nézki, hogy a jövő héten lehet átvenni.
úgy nézki, hogy a jövő héten lehet átvenni.
Alfacus Maniacus28-05-2007 09:24:27 // 3734
Valamelyik 1,9-es. (1 kémény)
Kompressz úr28-05-2007 09:12:06 // 3733
Gratula.
Paraméterek?
Paraméterek?
Junior27-05-2007 22:25:54 // 3732
Alfacus Maniacus25-05-2007 19:27:30 // 3731
PS2: Lévén ez autós topic, azért is érdemes szétnézni óráséknál, mert senki nem hinné, hogy kaphatók pl. 3 Ferrari, 2 Aston Martin avagy 1,5 Rolls árába kerülő karórák. És nem azért, mert lúdtojásnyi rubinba vagy gyémántba van beletéve.
Mellékelem (plátói) szerelmem, a Blancpain 1735 Le Brassus képét.
Ára: 669.460 Euro
(Most tényleg eltünök innen offjaimmal)
Mellékelem (plátói) szerelmem, a Blancpain 1735 Le Brassus képét.
Ára: 669.460 Euro
(Most tényleg eltünök innen offjaimmal)
Alfacus Maniacus25-05-2007 17:25:17 // 3730
P.S. Óramúzeum/óraüzem pici babával kilőve, ezt értem. Asszonyt viszont azon melegében ki lehetne engesztelni egy 3-15 milliós Patek Philippe vagy Blancpain karórával:)))
Alfacus Maniacus25-05-2007 16:29:30 // 3729
(Fogalmam sincs, mennyire ismered Svájcot, csak vakon javasolgatok itten... - de ez nem 159-es téma, a továbbiakban szívesen folytatom az Utazások Alfával topicban)
Regeltől-estig híreset és különlegeset látni: közeli pillantást vetni a Matterhornra (Zermattból). Lausanne -Martigny-Sion-Visp és ott le dél felé. Tasch-ig lehet kocsival menni, tovább csak ott lakóknak (több négyzetkilométeres parkoló), onnan HÉV szerű megy kb. 10 percig és Zermattban vagytok (én Genfből mentem oda-vissza négy gyerekkel - a fele kölcsönben volt a sógórnőmtől - nem gond).
Útközben még esetleg Chillon vára ('A chilloni fogoly') Montreaux mellett a tóparton - ahol enyje-bejnye van, mert költői lelkületű Byron is bevéste nevét kb. 200 éve az egyik oszlopba a tó felszíne alatt levő kazamatákban, persze jó ideje már üvegborítás védi a szándékos műemlékrongálás eredményeként létrejött relíkviát:))
Regeltől-estig híreset és különlegeset látni: közeli pillantást vetni a Matterhornra (Zermattból). Lausanne -Martigny-Sion-Visp és ott le dél felé. Tasch-ig lehet kocsival menni, tovább csak ott lakóknak (több négyzetkilométeres parkoló), onnan HÉV szerű megy kb. 10 percig és Zermattban vagytok (én Genfből mentem oda-vissza négy gyerekkel - a fele kölcsönben volt a sógórnőmtől - nem gond).
Útközben még esetleg Chillon vára ('A chilloni fogoly') Montreaux mellett a tóparton - ahol enyje-bejnye van, mert költői lelkületű Byron is bevéste nevét kb. 200 éve az egyik oszlopba a tó felszíne alatt levő kazamatákban, persze jó ideje már üvegborítás védi a szándékos műemlékrongálás eredményeként létrejött relíkviát:))
Zool25-05-2007 14:27:09 // 3728
De asszem előtti picit tenulmányozzuk a netet is.
Zool25-05-2007 14:26:35 // 3727
Hmm, talán asszonnyal kisbabával még korai. Így is szerencsésnek mondhatom magam, hogy nőmet érdeklik az autók...
Kompressz úr24-05-2007 08:53:05 // 3726
Megbocsájtva.
Kezdek félni magamtól, hogy engem miért kerülnek el az ilyen parajelenségek. Igaz, talán a selespeeddel letudtam minden alfás bosszúságot egy életre. Az kétszer hagyott ott az autópályán épp egy fontos bírósági tárgyalásra menet. A második alkalommal már nem akarta elhinni a bíró, hogy lerobbantam.
Ráadásul elsőként januári hóban, hidegben volt szíves megállni a szeretett járgány.
A pert azért megnyertem :)))
Kezdek félni magamtól, hogy engem miért kerülnek el az ilyen parajelenségek. Igaz, talán a selespeeddel letudtam minden alfás bosszúságot egy életre. Az kétszer hagyott ott az autópályán épp egy fontos bírósági tárgyalásra menet. A második alkalommal már nem akarta elhinni a bíró, hogy lerobbantam.
Ráadásul elsőként januári hóban, hidegben volt szíves megállni a szeretett járgány.
A pert azért megnyertem :)))
Alfacus Maniacus24-05-2007 08:39:38 // 3725
Paulus Esq.!
Pardőz a félretájékoztatásért: Gádor Béla=Nagy Lajos
Pardőz a félretájékoztatásért: Gádor Béla=Nagy Lajos
Alfacus Maniacus24-05-2007 00:25:26 // 3724
Arra én is...
Meg van még két komolyabb dolog (ez nem ciripel-nem ciripel kérdés), de csak az egyiket említem, mert tanulékony lévén tudom (v.ö. 'A búvár hencser' c. humoreszkkel, emlékeim szerint- Gádor Béla?) nem igazán nyerő itt a problémákkal előjönni.
Motorikusan a kocsi kifogástalan, az olaj 24.000-után a pálca szerint is 1-2 mm-re a max közelében van, semmi villanyzaftos parajelenség.
Dolog #1. Ma igazi kánikula, kocsit szándékosan a napon főztem, aztán indulás. A légkondi ismét sztrájkolt, miként tavaly nyáron is tette a legforóbb spanyol, portugál napokon -akkor aztán egyszercsak talpra állt kb 6-8 nap után - leírva a Népítéletben.
Amit tesz: beállítva 21 fok, dolgozik becsületesen 6 pálcikás vent. fokozattal, aztán kb. 10 perc után nem a pálcika fogy és marad gyengébb fokozattal a hűtés, hanem marad a pálcika és nem hűt egyáltalán. Ezután fél percenként váltakozva enyhe hűtés pár másodpercig, meg nem hűtés. Ha ekkor átkapcsolom akár a LO-ba, akkor sem történik semmi változás. Mire ma hazaértem, kocsiban 35 fok lehetett
Ezt produkálta egy csere 159 1.9 mJet is tavaly nyáron, gumisnál is találkoztam egy hasonló sorsú márkatárssal. Szervizem már ismeri az ügyet, valmi töltésprobléma volt több légkondinál is, szóval nem első madárként vannak esélyeim a gyógyulásra. (Ettől még a légkondi beszállítót meg kellene tépni, vélem én; meg ne emlegessem a 156-ost, de 7 év alatt egyszer sem kellett légkondihoz hozzápiszkálni).)
Dolog #2 majd a szervíz után.
Meg van még két komolyabb dolog (ez nem ciripel-nem ciripel kérdés), de csak az egyiket említem, mert tanulékony lévén tudom (v.ö. 'A búvár hencser' c. humoreszkkel, emlékeim szerint- Gádor Béla?) nem igazán nyerő itt a problémákkal előjönni.
Motorikusan a kocsi kifogástalan, az olaj 24.000-után a pálca szerint is 1-2 mm-re a max közelében van, semmi villanyzaftos parajelenség.
Dolog #1. Ma igazi kánikula, kocsit szándékosan a napon főztem, aztán indulás. A légkondi ismét sztrájkolt, miként tavaly nyáron is tette a legforóbb spanyol, portugál napokon -akkor aztán egyszercsak talpra állt kb 6-8 nap után - leírva a Népítéletben.
Amit tesz: beállítva 21 fok, dolgozik becsületesen 6 pálcikás vent. fokozattal, aztán kb. 10 perc után nem a pálcika fogy és marad gyengébb fokozattal a hűtés, hanem marad a pálcika és nem hűt egyáltalán. Ezután fél percenként váltakozva enyhe hűtés pár másodpercig, meg nem hűtés. Ha ekkor átkapcsolom akár a LO-ba, akkor sem történik semmi változás. Mire ma hazaértem, kocsiban 35 fok lehetett
Ezt produkálta egy csere 159 1.9 mJet is tavaly nyáron, gumisnál is találkoztam egy hasonló sorsú márkatárssal. Szervizem már ismeri az ügyet, valmi töltésprobléma volt több légkondinál is, szóval nem első madárként vannak esélyeim a gyógyulásra. (Ettől még a légkondi beszállítót meg kellene tépni, vélem én; meg ne emlegessem a 156-ost, de 7 év alatt egyszer sem kellett légkondihoz hozzápiszkálni).)
Dolog #2 majd a szervíz után.
Alfacus Maniacus23-05-2007 23:46:20 // 3723
(csak halkan, mert ez nem útitopic)
Javaslatom valószínűleg meglepő az Alpok közismert látnivalói ellenére, de ami Lausanne-ból is könnyen elérhető és hihetetlen élmény, az egy La Chaux-de-Fonds nevű, amúgy elég elszomorító városka, 19 km Neuchatel-től.
Páratlan gazdagságú óramúzeum - de a használt eszközök, tenyérben elférő gépek is, működő műhelyek régi órák restaurálására, lehet nézni, hogyan dolgoznak és egyáltalán hogyan készülnek azok az apró alkatrészek, amelyekből egy drága órában többszázat kell összeépíteni pár mm-es magasságú tokban (természetesen mechanikus órákról van szó és nem gagyi kvarcról).
MUST SEE!
...és milpardon az off-ért
Javaslatom valószínűleg meglepő az Alpok közismert látnivalói ellenére, de ami Lausanne-ból is könnyen elérhető és hihetetlen élmény, az egy La Chaux-de-Fonds nevű, amúgy elég elszomorító városka, 19 km Neuchatel-től.
Páratlan gazdagságú óramúzeum - de a használt eszközök, tenyérben elférő gépek is, működő műhelyek régi órák restaurálására, lehet nézni, hogyan dolgoznak és egyáltalán hogyan készülnek azok az apró alkatrészek, amelyekből egy drága órában többszázat kell összeépíteni pár mm-es magasságú tokban (természetesen mechanikus órákról van szó és nem gagyi kvarcról).
MUST SEE!
...és milpardon az off-ért
Alfacus Maniacus23-05-2007 23:01:32 // 3722
A rossz oldalból a legrosszabb helyeken (közlekedésileg!) szereztem némi praxist, igaz emiatt mai napig is néha felriadok éjszaka:)) Lapomon listázva ilyen korábbi munkahelyek, mint Ceylon, India, Pakisztán.
Tkp. olyan mint Anglia, csak tehenekkel, szamárkordélyokkal, motoros riksákkal, motorindítástól leállításig (talán automatára állítva?) dudáló járműroncsokkal - periodikus műszaki vizsga nyema - száguldozó vezetőkkel. Ja, és a robogókon ülő 4-5 fős családokkal, az ember nem tudhatja, hogy melyik pillanatban gurul a kerekei alá egy teljes familia a mások által fellökött kétkerekűről.
Ennél talán a wiszkivel tartósított autósok sem rosszabbak...
Tkp. olyan mint Anglia, csak tehenekkel, szamárkordélyokkal, motoros riksákkal, motorindítástól leállításig (talán automatára állítva?) dudáló járműroncsokkal - periodikus műszaki vizsga nyema - száguldozó vezetőkkel. Ja, és a robogókon ülő 4-5 fős családokkal, az ember nem tudhatja, hogy melyik pillanatban gurul a kerekei alá egy teljes familia a mások által fellökött kétkerekűről.
Ennél talán a wiszkivel tartósított autósok sem rosszabbak...
Zool23-05-2007 22:28:49 // 3721
A legelső képen van egy Alfa. Ez azért enyhítő körülmény.... :)
Kompressz úr23-05-2007 22:21:59 // 3720
A végén megsértődök és beárullak, hogy szétoffolod a topicot (mily' szép magyar kifejezések :))))
Zool23-05-2007 22:08:05 // 3719
De igazából Alfacus Maniacus tanácsaira is kiváncsi lennék...
Zool23-05-2007 22:07:10 // 3718
Zool23-05-2007 22:03:29 // 3717
Egyéébbként ideális volt a 147 közvetlen kormányával (a Roveré is hasonló volt), nem is tudom mit fogok kezden a volvó hajókormányának pörgetésével... :)
Zool23-05-2007 21:58:24 // 3716
Én először ájzsaka csináltam meg, tévedésből a legmagasabb hágó felé kerültönk, egy szétesőben lévő Rover coupéval. Meg részletes térkép nélkül, használhatatéan kökorszaki navival. Na úgy izgalmas volt....
Kompressz úr23-05-2007 21:49:43 // 3715
Unalmas egy hely... :)
Kompressz úr23-05-2007 21:43:13 // 3713
Majd azért nézd meg az "ingyenes" szervizre vonatkozó feltételeket.
Zool23-05-2007 21:30:02 // 3711
Egyébbként tervezzük az Alpok visszatérést, Lausanne székhellyel, ha összejön délutánonként megyegetnénk egy-egy körre. Van vmi javasolt látványosságod, amit célirányosan meg léne néznünk?
Zool23-05-2007 21:28:14 // 3710
Uff, nagyon irigyellek ezért. Nem fogo zavarni, hogy az ángliusok az út rossz oldalán vezetnek, és még csak észre sem veszik? :)
Alfacus Maniacus23-05-2007 16:57:46 // 3709
Ma 1 éves a jószág, 24.450 km. Azt hiszem, előre hozott 30.00-es szerviz lesz, hogy ne jelezzen semmi figyelmeztető bigyó pár ezer km. múlva (június végétől a jelen pillanatban élő elképzelés szerint Skócia északi csücske lesz a tervezett végpont)
Zool23-05-2007 08:06:09 // 3708
közel 4.7 méter és tjóval öbb mint 1.5 tonna. Hogya lehet egy ilyet elveszteni :)
Tedi22-05-2007 21:59:02 // 3707
Hamarosan meglesz :) Kicsit elveszett az átálláskor.
Bckk22-05-2007 21:55:07 // 3706
szörnyü, szebb fotot nem is találhattak volna
BadBoy22-05-2007 14:36:26 // 3705
Hát a pozsonyi autókiállitás alkalmával volt szerencsém beleülni, és egy picit elidőzni a C osztályban. Hát a külső, az nagyon bejön, de a többi téren, már nem annyira rózsás a helyzet. Az kiállitott darab egy 220 CDI volt automata váltóval, félbőr ülésekkel (Avantgard kivitel), sportos külső, és semmi extra. 1.6 millió szlovák korona volt az ára. (1SK - 7,4FT). Hát szerintem ennyi felárat, ahogy mondtad, egy Mercédes nem ér. (Szerintem!!)
Zool22-05-2007 08:54:42 // 3704
Hát tsábos, de én speciel hiányolom a 159est a típusleírásból...
Kompressz úr21-05-2007 22:41:13 // 3703
Milyen a hét képe, cartársak? :)
Zool20-05-2007 22:45:25 // 3702
Elöl nem volt vele semmi baj, amúgy kb distinctivenek mefelelő 2.2 CDI volt autómatával. Pár órát mentünk vele egy kolégával. Nem rossz autó, de korábban a C Klasse mindig egy picit többet tudott de legalább nagyobb volt a konkurenseknél. Most nem éreztem azt, hogy jobb lenne, mint egy igényesebb felszerltségű 3as, de mondjuk a 159 sem szégyenkezhetne mellette. Én biztos nem fizetném ki érte a Mercedes tipikus többletárát, és nem csak a márkaprefeenciám miatt....
Kompressz úr20-05-2007 21:25:57 // 3701
Te ültél már az új C-klasse-ban? Nekem kivülről elég szűknek tűnt a beltere.
Zool20-05-2007 20:53:18 // 3700
A vicc az, hogy az S40 tényleg picit öszerakottabb érzést sugároz (cserébe viszont valahogy "fapadosabb"), a látszat mégis lehet hogy csal, legalábis a nyikorgó kupplung nem erősített meg benne. Egyébbként nemrég elvittem egy SW-t egy pár órás próbakörre, és azért volt olyan alkatrész ami a kezemben maradt (motorháztető-tartó bak gumija), Tesztautónál ilyennek nem lenne szabad történnie, ilyet pl az új C Klassénál nem tudtam vola elképzelni, bár a vezetési eléményt nem róla mintázták...
Zool20-05-2007 20:37:46 // 3699
Hát nem tudom, még mindig jobban vártál, mint az (amúgy vaészeg kamu) "ABS Failure" és "break falure, stop safely" és arra az aesetre, ha esetleg mégsem sikerülne "airbag failure" feliratommal, sok -sok szerettel volvóm a fedélzeti számítógépétől...
Kompressz úr20-05-2007 20:07:52 // 3698
Hidd el, Csiki-Begénél jobb, ha ebből kimarad az ember...
Alfacus Maniacus20-05-2007 15:15:40 // 3697
off:
A főképed nem a Csiki-Bege szalonban készült?
Már többeknél láttam emblémás takaróval fedett kocsit átvételkor, én ebből a piros bugyit lehúzós ceremóniából kimaradtam:))
A főképed nem a Csiki-Bege szalonban készült?
Már többeknél láttam emblémás takaróval fedett kocsit átvételkor, én ebből a piros bugyit lehúzós ceremóniából kimaradtam:))
tj20-05-2007 15:08:10 // 3696
Jelenleg a kesztyűtartóm rezonál be, de nagyoooon....majd telefújom szilikonsprével hátha elmúlik...;)
tgabika19-05-2007 21:31:43 // 3694
Hello
Bocsi, valaki meg tudná írni, hány literes a 159 csomagtartója?
Kösz
Bocsi, valaki meg tudná írni, hány literes a 159 csomagtartója?
Kösz
Alfacus Maniacus19-05-2007 15:12:58 // 3693
Ámen:))
P.S. Már ne azokhoz hasonlítsunk, mert akkor elképesztő dolgok történtek.
Időpont 1986, pár hete vettem át a második Dacia-mat. Vezetőülés fejtámla csuklik, nyaklik, Bicskei úti szervízbe be. Szervizes: van fejtámla, de mg régebbi rögzítéssel, tehát a) otthagyom a kocsit és ők átszerelik, b) hazaviszem a fejtámlát és én cserélem ki a fejtámla alján a rögzítő keretet a meglevőre.
Hazavittem. Kibontom a gyárilag lefóliázott fejtámlát, leszerelem az alső rögzítőkeretet. A keret és a fejtámla belseje közötti laticell bélésű üreg tele volt szotyolahéjjal. Pitesti módra.
P.S. Már ne azokhoz hasonlítsunk, mert akkor elképesztő dolgok történtek.
Időpont 1986, pár hete vettem át a második Dacia-mat. Vezetőülés fejtámla csuklik, nyaklik, Bicskei úti szervízbe be. Szervizes: van fejtámla, de mg régebbi rögzítéssel, tehát a) otthagyom a kocsit és ők átszerelik, b) hazaviszem a fejtámlát és én cserélem ki a fejtámla alján a rögzítő keretet a meglevőre.
Hazavittem. Kibontom a gyárilag lefóliázott fejtámlát, leszerelem az alső rögzítőkeretet. A keret és a fejtámla belseje közötti laticell bélésű üreg tele volt szotyolahéjjal. Pitesti módra.
Kalex19-05-2007 14:46:24 // 3692
Öregapámnak volt még 80-ban egy originále Zaporozecse, abban semmi ilyen zaj nem tünt fel soha!!! Igaz egymás szavát sem értettük...
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy minél tökéletesebb csendet produkálunk annál idegesitőbb lesz a legkisebb zsjforrás is.
Magyarul, ha ilyen bagatel kütyük hangját meghallani autózás közben akkor igazából az autó hangszigetelését dicsérjük>>>minden szú-feeling az autó dicsérete:)))
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy minél tökéletesebb csendet produkálunk annál idegesitőbb lesz a legkisebb zsjforrás is.
Magyarul, ha ilyen bagatel kütyük hangját meghallani autózás közben akkor igazából az autó hangszigetelését dicsérjük>>>minden szú-feeling az autó dicsérete:)))
Alfacus Maniacus19-05-2007 11:55:43 // 3691
Van még idegesítő hangforrás, a JH biztonsági öv.
Ha nincs használva, vagy valai normál méretű utas be van kötve, akkor OK. Viszont kb. feles-kétharmados kihúzottsági állapotban (hosszú utakon ott van becsatolva a hűtődoboz) menet közben zörög a spulni. (A csomagtartó felöl kocogtatva borítását, szintén kiváltható)
Ha nincs használva, vagy valai normál méretű utas be van kötve, akkor OK. Viszont kb. feles-kétharmados kihúzottsági állapotban (hosszú utakon ott van becsatolva a hűtődoboz) menet közben zörög a spulni. (A csomagtartó felöl kocogtatva borítását, szintén kiváltható)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?