Forum >> 159

András bácsi02-12-2007 21:25:41 // 4371
Hmmm, én gyárit vettem nyári gumival együtt 110-ért.
Corn02-12-2007 20:41:58 // 4370
Szia,
Blue&Me: a Motorola v3-mal tökéletesen szinkronizálta a telefonkönyvet kb. elsőre, név szerint írta ki a hívót, kijelete a szolgáltatót... vagyis úgy működött, ahogyan kell.
Aztán lecseréltem a telefonomat, Samsung i600 lett a v3 helyett. Telefonkönyv szinkronizálás esélytelen, többször próbáltam sikertelenül. A hívó számát kiírja, nevet értelemszerűen nem. A szolgáltató helyett is csak vonalakat ír ki. Hívást indítani emiatt csak a telefonról lehet - de amúgy is kínszenvedés a kormányról megkeresni valakit a telefonkönyvben (legalábbis amíg szinkronizálva volt...), tehát ezzel nem vesztettem semmit. Csak a hívó kiírása hiányzik, de alapvetően ennek is kibírható a hiánya.

A gumis nekem is nagyot nézett, hogy mekkora féknyergek vannak az autón...
Tipp a Magyarországon élőknek: a Marso-nál (www.marso.hu) van kb. 18e-ért 17" alufelni... nem 2 forint, nem a legszebb, de talán még mindig jobb, mint szétverni a felnit a téli kátyúkon.
BadBoy01-12-2007 17:49:51 // 4369
Blue&Me nálunk sem szinkronizalja a telefonkonyvet. De pl. az én Samsung D600E-m amikor beülök azonnal megkérdezi, hogy akarok e csatlakozni az apum U600-as mobilja, meg csak 4.-5. próbálkozás után csatlakozik csak. Telefonok,amelyek kompatibilisek a Blue&Mevel. Itt megtalálod, hogy melyik telefonnal milyen mértékben kompatibilis, ha rákattintasz a mobil tipusára.
András bácsi01-12-2007 15:49:20 // 4368
Biztos, hogy nem megy fel: én próbáltam lemezt rá, de esélye sincs. A gumisok meg zömmel hülyék: odáig nem terjed a tudatuk, hogy ez nem egy normál fék.

Nekem nincs blue&me, így tapasztalat sincs.
LeZso30-11-2007 23:26:39 // 4367
na igen ez lett a végső mondás. de előtte nem egy gumis próbált győzködni arról, hogy "katalógus szerint" van 16-os. hiába mondtam hogy szemre egy fésűt sem lehet a nyereg meg a felni közé préselni. Végül akkor igazam lett?
Blue& me-ről valami tapasztalat? nekem pl nem szikronizálja a nokia 6300-ról a telefonkönyvet, bár most a nokia helpdesk mondta, hogy van valamilyen szoftver frissítést, de még nem volt időm ráfutni.
András bácsi30-11-2007 07:39:08 // 4366
A 16-os fel sem menne a brembo nyergektől. :(
Arno16630-11-2007 02:03:21 // 4365
Belekotyogok:

4kerékhajtás sokat elvisz ám veszteségben (fizika: perdület, surlódás)... meg a tömeg. Ugyan ebben a kocsiban a 2.4 cudar kiábrándító lenne... Illetve az ember egy fura lény... nagyon könnyű becsapni az érzékszervein keresztül. Egy horrorfilm lenémítva egy nulla. Egy dízel autó a hatbarugasa nelkul egy elettelen trolibusz lenne 16 fokozatú használhatatlan váltóval.

Nagyon jó példa erre a CVT váltók buktája. Egy piszok jó találmány.
A dízelmotornak egy szuk tartományban veszett jó fogyasztása, nyomatéka van.
Emögé egy fokozatmentes váltót téve kapsz egy tökéletes megoldást.
De az embereknek nem kell, mert nincs meg a feeeeeeeeeelingje.
Csak megy megy megy mint a barom, de nincs meg sem a hatbarugas, sem az üvöltő motorhang.
A dizel ugyan ez. Nem mennek azok olyan jól, csak hátbavágnak mikor kipörgik magukat. De aztan elhal, és pakolhatod fel 16-odikba. (Dizel audik 7 sebességes váltóval jönnek... azzal viszik....de a CVT nemkell...
LeZso30-11-2007 01:35:29 // 4364
ép most tettem fel a gyári 17-es alura a zsír új bridgestone-okat...Nekem sem tudott senki sehol pontos infot adni, pedig már be volt rendelve a 16-os acél + hozzá az olcsó gumika; aztán nem lett felni, hanem a jó drága BS
közben kimaradtam itt egy kicsit itt a dolgokból; a blue&me-t használja valaki (láttam lentebb néhány hozzászólást); új telefonom már bírja ezt a cuccot, de sok a kérdőjel...
Kompressz úr27-11-2007 23:00:52 // 4363
Az odaát van :))
Bckk27-11-2007 21:26:28 // 4362
a vastagon szedett részen 2,0JTD a végén ismét. a sima szoveg elején meg 2,2-es. szoval most hol az igazság akkor???
Kompressz úr26-11-2007 14:50:14 // 4361
A szövegben 2.2es motort említenek, ami viszont PSA és nem FIAT. Valami félreértés van...
BeeGee26-11-2007 11:23:11 // 4360
GEORGE21-11-2007 01:07:27 // 4359
Ezek a 2,0 liters mocik vannak az NEW Scudoban is, igaz?
120 és 136 loerővel.
mert akkor ezek nem JTD-k hanem HDI-k.
Ofival nézegettük Eperben és szinte ugyan az mint a 2003-as Sudomban volt a 2,0 HDI 160v 110 loerővel .....
Bckk16-11-2007 10:57:39 // 4357
elfogultság vagy sem, a Volvo sivárabb, jellemtelenebb mint az Alfa, igaz jobb a csomagtér nyilása de a hátso lámpái szörnyüek, pár izében Volvos - fuj. A 159 meg veri minden téren, sztem. Mondjanak amit akarnak. Az Alfa az Alfa. :D
Bckk16-11-2007 10:56:01 // 4356
jövőre lesz módom hasonlitani mindkettőt, áprilissal várhatoan bövül a cég kinálata a Volvo márkával is, ami remélem uj vevőkört hoz majd nekem is az Alfába :D
BadBoy16-11-2007 09:44:07 // 4355
Nos, akkor én is irok ide pár sort. Valahol pozitiv irás az Alfáról, és az autókról, de szerintem nem Volvo hanem bmw fun a csaj, és én ezzel a mondattal érvelnék: "A 143 lóerős, 1505 kilós és hátsókerekes BMW Touring 318d 8 191 000 Ft, érdemes elvinni egy próbakörre a döntés előtt." Valahol nem is zavar, de azért Paulussal értenék egyet, az árösszehasonlitás hiányzik. És igy ne mondjon semmit. Mert mondjuk a bmw és a mercedes elég hiányos alapfelszereltséggel kinálja a modelljeit. És az opciós listán található elemek jóval drágábbak mint az ALFA opciós kütyüjei. Amikor vettük az autót, megnéztük a bmw és a mercedes és volvo felhozatalát, és ugyan olyan felszereltséggel jóval drágábbra jött ki az autó, pedig mindkét esetben a 150LE körüli modellt néztük. Igy ebben az egyben nem értek vele egyet, de a többi dolog elég korrekt volt.
GEORGE15-11-2007 17:35:24 // 4354
Meglepő írás tőle az eddigiek tükrében.....
GEORGE15-11-2007 17:34:58 // 4353
Hü még nem is szólhatunk semit se!
Ez a "liba" egy volvo fan! Ennek fényében egész jó dicséri az Alfát!
Lehet olvasta itt a fórumon mikor mindennek elhordtuk a Spider teszt miatt? :-DDD
Tedi15-11-2007 17:30:49 // 4352
Maga az egész teszt elég pozitív, úgy írásügyileg is, pedig az a bizonyos Péter Anna nevű izé követte el.
Kompressz úr15-11-2007 17:17:15 // 4351
Ja, de az áraknál elfelejtette a felszereltségeket összehasonlítani. Így igazán csalóka a BMW-vel vagy a Mercedes-szel való árverseny. Ebből nem derült ki, hogy a pénzért milyen felszereltséget adnak.
Egyébként meglepoen pozitív a teszt.
Tibe15-11-2007 13:26:15 // 4350
Bazze hova jutottunk, egy nő tesztelte az autókat :)
raga15-11-2007 10:38:10 // 4349
Cselentano15-11-2007 09:29:44 // 4348
bátor vagy :-)
nekem is az van, de inkább vettem egy 17"-ost
sajnos hozzánk inkább, max. 16" és lufi kerék kellene :-)
de jó is lenne ha eljutnánk végre oda, hogy normális szép kerekek lehessenek fent télen is
azért kivi lesz a tél végére
én nem mertem fent hagyni a 18" :-)
András bácsi15-11-2007 08:41:04 // 4347
Gondolom azért, mert az alu többet bír.
nick14-11-2007 23:31:50 // 4346
Ráküldtem a 18-asra, a téli szettet. Talán nem lesz gond.
Ha mégis, hát; több is veszett Mohácsnál..
Egyébként, a nagy fékek miatt, nem értem miért nem gyártat az ALFA 17-es acélfelniket, az olaszoknál is esik a hó!
A súlya miatt? Vagy miért?
Alfati11-11-2007 17:46:06 // 4345
Ha valaki 16" könnyűfémfelnigarnitúrát talál, de neki nem kell, akkor kérem hívjon gyorsan! Bár kicsi rá az esély szvsz!
Corn11-11-2007 07:50:38 // 4344
Szia,

a gondom ugyanez, nem sok kedvem van a gyári 17" felnit szétveretni télen a romány utakon. Sajnos itt Bukarestben és környékén nincs olyan, hogy "majd vigyázok a gödrökre".
Emiatt veszek egy garnitúra olcsóbb alufelnit a téli gumma alá...
F15931-10-2007 09:02:12 // 4343
Szia!

Csak simán megnyomod a kis telefongombot amivel felvenni is szoktad! (vagy a kormányon vagy középen a navigon)

Ami kicsit még nehezebb: ha kicsöng és nem akarod felvenni. Azaz le akarod nyomni, azt pedig ha jól emlékszem úgy lehet, hogy hosszan nyomod a felvevő gombot.

Majd próbáld ki;)

üdv
F
András bácsi29-10-2007 07:44:59 // 4342
Nincs 17-es lemezfelni ebben a méretben. Én feldobtam a téliket a gyári alura: úgysem tetszik igazán. Tavasszal meg szerintem 18-as lesz, ha isten és a párt is így akarja.
GEORGE28-10-2007 23:08:54 // 4341
:-DDDDDD

Miért nem kérdeztél vissza, miért mit gondolt hohy kispolszki fékek megállitják? :-DD

De most komolyan lehet már találni 159-es felniket bontóban....
nick28-10-2007 23:07:17 // 4340
Működhet..

A gumis jó sokat szentségelt mikor kiderült nem jó a 16"-os
"Bazze ezen akkora fékek vannak, mint egy buszon!" - mondta
Gumi vissza, acélfelni vissza..

Asszem veszek télre egy trabit! :-)
Óccsóbb.
GEORGE28-10-2007 22:52:52 // 4339
Esetleg bontóban beszerezni egy másik alu garnitúrát 159-re és arra téli gumit?
nick28-10-2007 22:49:56 // 4338
Igazad van, de ha nagy a hó, könnyebb megpadkázni a felnit :-(
NCi28-10-2007 22:41:22 // 4337
Én raküldöm a könnyűfém felnire a teli gumit. Szerintem hülyeseg a lemez felni. A 47-esen mindig az alun volt a teli gumi, és ha nem csapatod szét a felnit, akkor nem lesz semmi baja... szerintem.
NCi28-10-2007 22:38:45 // 4336
Sziasztok!

Lehet, hogy most mindenki kiröhög, de a programozó képesítésemmel és igen jól használható angol nyelvtudásommal még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet letenni a telefont, vagy ha rosszat hivtam (a hulye gonbok miatt), akkor megszakitani a hivast...
Röhögjetek és áruljátok el, plz!!!

Köszi
nick28-10-2007 21:58:57 // 4335
Szerintetek milyen téli gumit és legfőképp milyen felnire szereltessek?
A gyári 16" acélfelnik a fékek miatt nem férnek fel!
Van az Alfának 17"-es acélfelnije?

2,4 M-jet cartársak ti mit cselekedtek?
Kazes☻24-10-2007 21:03:24 // 4334
Most láttam a tv-ben, hogy a Szekeres Adriennek (énekes nő) 159SW-je van. Halesz, valamelyikőtök készíthetne vele riportot. Esetleg. :-)
GEORGE16-10-2007 06:19:52 // 4333
:-)))))))) Ne OFFoljunk :-)))))
Georgee15-10-2007 23:25:17 // 4332
Arra céloztam,hogy ha egy autót takarékosan akarsz vezetni,akkor egy ilyen hosszúra áttételezett géppel sikerrel fogsz járni.
Charlie 16615-10-2007 23:18:36 // 4331
cccccc..........
csak ismerem GEORGE-ot :):):)
Georgee15-10-2007 23:16:11 // 4330
Jogos és tárgyszerű a véleményed.
Charlie 16615-10-2007 23:06:19 // 4329
..Mondjuk ha nem csak harmadikig váltassz fel akkor talán kevesebbet eszik :):):)
Georgee15-10-2007 22:59:20 // 4328
Hol autóztad?Városban,országúton,vegyesen,tesztelted?
Nekem a Bravo 100 nál 6.ban 5.8 at mutatott légkondi +2 utas.
Tedi15-10-2007 22:18:41 // 4327
Baze George, Neked a 150-170 ballagás? :) Autópályán megyek ennyivel, nem a 6-oson. Főúton max 120, de az is ritka. Féltem a jogsim, meg az autómat.
Aztán én is befejeztem az offolást :)
George, ha válaszolsz, légyszi a Jövő Alfái topicban tegyed.
GEORGE15-10-2007 22:16:03 // 4326
próbáld ki! 150-170 közt ballagva, majd pestet megjárva és vissza fele is hasonlóan, húzatgatva ,visszapakolgatva, szóval nem ligthosan :-)
A "fönököm" vasa volt, akkor 1,5 éves volt és 20ezer kmel. én intéztem vele a dolgait pesten :-) Hidd el bekapta a 13-14-et .-)
kru15-10-2007 22:14:19 // 4325
A kettes nekem is nehézkes: ezt szerintem elkúrták, mint Fletó.

Nekem is. A GM a váltót kúrta el, a Fiat csoport meg azt, hogy belerángatták ebbe a szarba... Gondolom ez volt a legolccsóbb, 6 gangos, terhelhető váltó annak idején (főleg házon belül).
Tedi15-10-2007 22:13:48 // 4324
Nyilván annak is lesz étvágya. De nem hiszem, hogy 13-14 liter reális. Nekem legalábbis nem életszagú. A 10-12 liter már inkább. De annyit a QV is, meg a V6TB is benyakal.
GEORGE15-10-2007 22:12:21 // 4323
Még egy kis OFF.
Az 1,8 TB-hez.
Sokat autóztam egy Leon 1,8 TBvel a 180-al.
Nagyon szépen megy az már, de 13-14-et magához veszi ha "használod" evett egyszer 7,2-öt de akkor nem forgattuk 3000 fölé!
Tedi15-10-2007 22:10:39 // 4322
Arról nem is beszélve, hogy a kis löket miatt forgatni kell, mint az állat, hogy érezz is valamit a gyorsulásból. Ezért lehet racionálisabb választás az 1.8 JTB. Ott már löket is van, meg ménes is szép számmal.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.