Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2010 17:50:04 // 6840
szép ára van ...
DrB16-04-2010 17:39:54 // 6839
Látom már, a fék kérdés is olyan, mint a gumi. Mindegyiknek van előnyös meg hátrányos tulajdonsága is. Az ésszerű kompromisszumot kell megtalálni ár/érték-ben. Nekem még nem sikerült...
DrB16-04-2010 17:36:13 // 6838
Előre a 2 tárcsa (330 mm) 400 Eur az alfisti.net-en. Húzós... Persze, megnézem máshol is még.
Egyébként még erre a kombinációra (Yellowstuff + Brembo GT) is azt írták az alfistitől, h hamarabb fog a tárcsa elhasználódni, mint a Redstuffal. Jó kompromisszumként a gyári tárcsát a Redstuffal ajánlják.
Egyébként még erre a kombinációra (Yellowstuff + Brembo GT) is azt írták az alfistitől, h hamarabb fog a tárcsa elhasználódni, mint a Redstuffal. Jó kompromisszumként a gyári tárcsát a Redstuffal ajánlják.
Erhard 242 (Pure Energy)16-04-2010 17:22:54 // 6837
az mit jelent hogy szép? mennyi euró?
DrB16-04-2010 13:16:32 // 6836
Közben kiderölt, mégis lehet a Yellowstuffot is használni a németeknél. Az alfisti.net ügyfélszolgálata felhívta megint a figyelmemet, hogy ezrt a betétet lehet a normál tárcsával is használni, de akkor a tárcsa hamarabb elhasználódik. Kompromisszumként normál tárcsáhioz a Redstuffot ajánlotta. Vagy a Yellowstuffhoz a Brembo GT tárcsát. Szóval, betétből a Yellowstufflesz, úgy néz ki.
Már csak a Brembo GT tárcsáról kérném a véleményeteket. Az ára mindenesetre szép... :))
Már csak a Brembo GT tárcsáról kérném a véleményeteket. Az ára mindenesetre szép... :))
13716-04-2010 00:04:48 // 6835
Szerintem mindenki okoskodik. Mx5ös körökben sokan használnak mindenféle betétet full gyári tárcsával, pedig nem hiszem, hogy adamantiumból:) lenne az sem. Mindent lehet használni mindennel, amellett, hogy valami negatív ára mindig van a jobb fékerőnek. Vedd meg, aztán ne gondolj rá többet, én nem aggódnék ezen. Valamilyen szinten mindig lutri a dolog. Sokat nem ronthatsz a gyári fékerőn, azon már szinte nincs mit.
DrB15-04-2010 23:37:23 // 6834
Elég a belépő szintű tárcsa a sportbetéthez? Bírja ez a tárcsa a Yellowstuff általi nagyobb igénybevételt? Az alfisti.net-en többen is azt írják ill. az alfisti.net internetes boltjával emailezve is azt írták, hogy a Redstuff és a Yellowstuff mellé komolyabb tárcsa való. Igaz 137 kartárs szerint meg épp hogy nem olyan kemény a Yellowstuff. Nem lehet kiigazodni...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2010 19:21:10 // 6833
Premium Disc tárcsáról meg Yellow betétről van tapasztalat az jó volt
DrB15-04-2010 18:47:08 // 6832
Még szóbaj ön idekint a 2.4-es 159-eshez a Greenstuff mellett a Redstuff betét is (a Yellowstuff sajnos nem engedélyezett). Te kipróbáltad mindegyiket. Érdemes a Greenstuff helyett a Redstuffot választanom?
S a Redstuffhoz milyen tárcsa dukál? Jó a gyári vagy okosabb, érdemesebb hozzá sport tárcsát, pl. Brembo Sportot venni?
S a Redstuffhoz milyen tárcsa dukál? Jó a gyári vagy okosabb, érdemesebb hozzá sport tárcsát, pl. Brembo Sportot venni?
Slick15-04-2010 18:07:21 // 6831
Sziasztok,
Szeretném kicserélni a gyári Cd-s rádiót egy olyan gyárira ami lejátssza az mp3-at.
Ha valaki esetleg rendelkezik ilyennel kérem írjon egy üzenetet.
Szeretném kicserélni a gyári Cd-s rádiót egy olyan gyárira ami lejátssza az mp3-at.
Ha valaki esetleg rendelkezik ilyennel kérem írjon egy üzenetet.
DrB15-04-2010 17:25:23 // 6830
Srácok, valakinek tapasztalata EBC-től a Greenstuff betét + Premium Disc tárcsa kombóval? Kérdés, jobb-e, mint a gyári Brembo? Lehetőleg holnapig meg kell rendelnem ezt vagy maradok a gyárinál.
DrB15-04-2010 06:48:56 // 6829
Végső verdikt a német hatóságoktól EBC ügyben. A Greenstuff rendelkezik a szükséges engedélyekkel, viszont az EBC tárcsák közül csak a belépő szint, a Premium Disc. Van esetleg infód erről a tárcsáról? Még mindig jobb ez a kombináció, mintha a gyárit rendelném újra?
Buksi14-04-2010 20:20:10 // 6828
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 19:49:31 // 6827
persze nem fog elmelegedni a fék...érzed majd a pitbull hatást :D én csak azért nem veszek EBC-t mert megszűnt a jó forrás, a magyarországi importőr elég érdekes...Zimmermann sport meg csak lyuggatott és rozsdamentes na de a BMW hivatalos beszállítója szar nem lehet, az ára meg nagyon pénztárca kímélő...betétből szerintem sima normál lesz nem sport mert annyit nem fékezek inkább a vészhelyzet miatt kell hogy jól fogjon.
DrB12-04-2010 18:35:58 // 6826
Többet várhatok szerinted a Greenstuff + Turbo Groovtól a 159-esen is a gyári szettel szemben?
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 16:58:41 // 6825
igen nagyon jó volt
DrB12-04-2010 16:57:19 // 6824
Hát az EBC Turbo Groove az pont lyuggatott is... Ma még levelezek egyet az EBC német képviseletével, kiváncsi vagyok, ők mit mondanak, milyen trácsával passzol a Yellowstuff.
A Greenstuffal egyébként mi volt a tapasztalatod? Még az is jobb lehet, mint a gyári?
A Greenstuffal egyébként mi volt a tapasztalatod? Még az is jobb lehet, mint a gyári?
DrB12-04-2010 16:54:47 // 6823
Még futok pár kört, aztán, ha más nem megy, ez a kombó marad. Nálad ez olyat harapott a 156-on, mint egy pitbull, igaz? :P
13712-04-2010 16:09:34 // 6821
Az Mx-5ön gyári tárcsát használok Yellow Stuffal, ott nincs vele semmi gond. Ez a keményebb dolog kopp hülyeség szerintem. A Yellow pont puhább, mint a Red, cserébe poroz. Szerintem általános tapasztalatból indul ki az ürge, mert pl. a Carbotech XP8 feletti versenybetétek pl. tényleg marha kemények, azokkal 20-25 kört bír egy tárcsa pályán. A Yellow Stuff nem ilyen, ezért jó utcára is.
EBC tárcsákkal nincs tapasztalatom, szerintem autója válogatja. Egy 1700 kilós monstrumhoz, mint a mienk, biztosan olyat vennék, ami nem lyuggatott, csak slottolt. Azzal viszont nem lehet gond, ha csak az anyaga nem full szar. Én abból indulok ki, hogy a gyárinál nem lehet szarabb. Próba-cseresznye. Törni nem fog, max hullámosodni.
Ha lenne DBA 159-hez, azt merném ajánlani, mert abból a premium az nagyon, de nagyon jó minőségű tárcsa, de úgy láttam, hogy 159-hez az még nincs.
EBC tárcsákkal nincs tapasztalatom, szerintem autója válogatja. Egy 1700 kilós monstrumhoz, mint a mienk, biztosan olyat vennék, ami nem lyuggatott, csak slottolt. Azzal viszont nem lehet gond, ha csak az anyaga nem full szar. Én abból indulok ki, hogy a gyárinál nem lehet szarabb. Próba-cseresznye. Törni nem fog, max hullámosodni.
Ha lenne DBA 159-hez, azt merném ajánlani, mert abból a premium az nagyon, de nagyon jó minőségű tárcsa, de úgy láttam, hogy 159-hez az még nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 15:58:40 // 6820
no most rendeltem le a féktárcsát kipróbálom a Zimmermann-t milyen lesz ...
Arno16612-04-2010 15:28:34 // 6819
Csao!
www.nitrac.co.uk -t nezd meg tarcsa ugyben. 166-ra akartam venni, de aztan lezuztak a gepet es annyiban maradt.
www.nitrac.co.uk -t nezd meg tarcsa ugyben. 166-ra akartam venni, de aztan lezuztak a gepet es annyiban maradt.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 15:07:20 // 6818
akkor min gondolkodsz? Green és jóccakát :P
DrB12-04-2010 14:37:41 // 6817
Greenstuff, Resdstuff ill. Yellowstuffot dob ki hozzá az ebcdirect.com. A Greenstuff gondolom gond nélkül megy a Turbo Groove tárcsával. Ma is lesz egy levélváltásom a német EBC képvisletettel, arra is rákérdezek konkrétan, a Yellowstuffhoz milyen tárcsát javasolnak.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 13:32:18 // 6816
én azt írtam korábban is hogy sport tárcsa normál betéttel...de ha jól látom nincs ultimax betét 159-hez...na de a GTA azért az 260 ló a miénk meg csak 200...
DrB12-04-2010 12:54:51 // 6815
Hosszú levelezés után zöld utat kapott a Yellowstuff a 2.4 JTDm-re, rendelkezik a németeknél szükséges engedéllyel.
Az EBC Turbo Groove Disc szintén engedélyezett. Viszont ma kaptam az alábbi emailt az alfisti.net online boltjától erre a tárcásra vonatkozólag. Megkérdeztem őket, forgalmazzák-e, mert az oldalukon nincs fent.
"TurboGroove:
In former time we got them on a GTA.
4 times hard braking.
Damaged!
Best Regards
Volker"
Heveny fordításban:
"Korábban volt nálunk GTA-ra. Négy kemény fékezés. Tönkrement!"
Tököm kezd tele lenni. Elősször azt írják, hogy a normál tárcsát hazavágja a Yellowstuff. Most meg az EBC sportárcsájáról, hogy tönkremegy.
ErHard, 137, meg akinek van tapasztalata EBC cuccokkal, megbízhatok szerintetek a Yellowstuff - Turbo Groove kombóban???
Az EBC Turbo Groove Disc szintén engedélyezett. Viszont ma kaptam az alábbi emailt az alfisti.net online boltjától erre a tárcásra vonatkozólag. Megkérdeztem őket, forgalmazzák-e, mert az oldalukon nincs fent.
"TurboGroove:
In former time we got them on a GTA.
4 times hard braking.
Damaged!
Best Regards
Volker"
Heveny fordításban:
"Korábban volt nálunk GTA-ra. Négy kemény fékezés. Tönkrement!"
Tököm kezd tele lenni. Elősször azt írják, hogy a normál tárcsát hazavágja a Yellowstuff. Most meg az EBC sportárcsájáról, hogy tönkremegy.
ErHard, 137, meg akinek van tapasztalata EBC cuccokkal, megbízhatok szerintetek a Yellowstuff - Turbo Groove kombóban???
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 10:10:15 // 6814
jah én is így vagyok vele bár a 18"-as kerék sem eszi a futóművet eddig, a gyári 235/45 gumi elég ballonos ...én cserélgetem a gumit a felnin majd 1x veszek a télinek külön felnit talán...
ALFI15612-04-2010 10:00:21 // 6813
Marad is szerintem.Főleg,hogy arra már megvan a téli,nyári gumigarnitura.Meg a 17 nem eszi úgy a futóművet mint a 18.Ráadásul még a gumi is olcsó.De azért elgondolkodtató.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 09:54:51 // 6812
neked is a sok küllős van az is szép...
ALFI15612-04-2010 09:41:00 // 6811
Ennyit még meg is ér.De megfogadtam,hogy erre nem költök.Nehéz megállni.
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2010 09:37:40 // 6810
igen ez nagyon szép felni ..
DrB11-04-2010 16:13:34 // 6808
Fogalmam sincs, nem értek hozzá. Pontosan így szólt a válasz az alfisti.net online boltjának írt emailemre. Az alfisti.net fórumán is írták páran ezt a tanácsot a Yellowstuffról kérdezőknek.
"Ciao,
the pads have a ECE-Reg 90 approval.
This means they are allowed and you don't need a extra certificate or a TUEV visit.
The yellow stuff are very hard, this means you need very good brake discs (high carbon) for these pads, otherwise you will destroy the discs very soon.
Kind Regards
André"
"Ciao,
the pads have a ECE-Reg 90 approval.
This means they are allowed and you don't need a extra certificate or a TUEV visit.
The yellow stuff are very hard, this means you need very good brake discs (high carbon) for these pads, otherwise you will destroy the discs very soon.
Kind Regards
André"
GTPeti11-04-2010 14:21:58 // 6807
"Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá"
Ezt jó tudni. Viszont nekem nem áll össze a kép, miért kemény egy sportbetét... Nekem úgy lenne logikus, hogy kopik, porzik, cserébe viszont fog.
Ezt jó tudni. Viszont nekem nem áll össze a kép, miért kemény egy sportbetét... Nekem úgy lenne logikus, hogy kopik, porzik, cserébe viszont fog.
Erhard 242 (Pure Energy)11-04-2010 14:07:11 // 6806
Múltkor nem mentem 200 felett ...tudod mit inkább nyikorogjon meg kopjon gyorsabban csak tudjak megállni....
Poló11-04-2010 14:02:13 // 6805
Múltkor még ez a fék volt az isten, nem? Mindig leszólod a gyárit, nekem mégsem volt még ilyen problémám. Nem nyikorog, nem is kopik gyorsan és fog is.
DrB10-04-2010 14:09:18 // 6804
Kezd tisztulni a kép. Az alfisti.net shop ügyfélszolgálata azt írta, a Yellowstuff betét rendelkezik ECE-Reg 90 minősítéssel, ami kiváltja a TÜV bevizsgálást.
Emellett tanácsként megjegyezte, a Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá, mert a hagyományos tárcsát nagyon hamar tönkretenné,,,
Emellett tanácsként megjegyezte, a Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá, mert a hagyományos tárcsát nagyon hamar tönkretenné,,,
DrB10-04-2010 10:27:02 // 6803
Meg a gyari Brembok vannak benne? Mennyire hasznaltak?
Egy kis nemet csendelet. Vigyazat, unalmas!!! :)
Ez a TUV szarakodas csak a nemeteknel es a sogoroknal van... Ugy nez ki, a 159 eseten 2.4-eshez a Greenstuff es a Redstuff rendelkezik engedellyel, mig a Yellowstuff meg a 3.2 V6-hoz. Holott ugyanaz a fek. Nemet vaskalapos logikatlansag... Ugyanakkor van olyan nemet online shop, ahol allitjak, nekik van TUV- juk a 2.4 - Yellowstuff kombora is. Az E szam ill. jelzes is jatszik, avval szinten rendelkezik a Sargacucc is, allitolag ebben az esetben ez egyenerteku a nemet TUV/ABE bizonylattal. Allitolag... A Turbo Groove tarcsa meg megint egy kulon teszta... Levelezek mar vagy egy hete 4-5 ceggel ezugyben, irtam mar vagy 15 emailt.
Most ott all a helyzet, hogy a Greenstuff - Turbo Groove kombo biztosnak tunik. De meg futok par kort a Yellowstuffert vagy minimum a Redstuffert. :)
Egy kis nemet csendelet. Vigyazat, unalmas!!! :)
Ez a TUV szarakodas csak a nemeteknel es a sogoroknal van... Ugy nez ki, a 159 eseten 2.4-eshez a Greenstuff es a Redstuff rendelkezik engedellyel, mig a Yellowstuff meg a 3.2 V6-hoz. Holott ugyanaz a fek. Nemet vaskalapos logikatlansag... Ugyanakkor van olyan nemet online shop, ahol allitjak, nekik van TUV- juk a 2.4 - Yellowstuff kombora is. Az E szam ill. jelzes is jatszik, avval szinten rendelkezik a Sargacucc is, allitolag ebben az esetben ez egyenerteku a nemet TUV/ABE bizonylattal. Allitolag... A Turbo Groove tarcsa meg megint egy kulon teszta... Levelezek mar vagy egy hete 4-5 ceggel ezugyben, irtam mar vagy 15 emailt.
Most ott all a helyzet, hogy a Greenstuff - Turbo Groove kombo biztosnak tunik. De meg futok par kort a Yellowstuffert vagy minimum a Redstuffert. :)
Erhard 242 (Pure Energy)10-04-2010 08:28:35 // 6802
no azt hiszem itt az ideje felvennem a kapcsolatot az EBC-vel tegnap majdnem sikerült lerongyolni az autóm elejét....hajkurásztam egy S-Type benyás új Accordot lejtőn lefelé az óra szerint 230-240 között utolértem ő fékezett én is csak hiába nyomtam a féket semmi nem történt, szerencsémre látta hogy nem tudok megállni kivágódott a leállósávig így nem ökleltem fel...amíg nem jön meg a sport fék addig max 150-nel fogok menni az biztos...
DrB08-04-2010 22:03:41 // 6801
Részben van, csak még nem minden autótípushoz ill. nem minden termékére. A Yellowstuff betét esetén, úgy néz ki, van érvényes TÜV bizonylat, így az nem gond, szemben a tárcsával...
Írtam a német EBC-nek, mi a helyzet a TÜV bizonylattal, várom a válaszukat, örülnék, ha pozitív lenne.
Írtam a német EBC-nek, mi a helyzet a TÜV bizonylattal, várom a válaszukat, örülnék, ha pozitív lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2010 21:51:48 // 6800
furcsállom hogy egy angol márkának nincs TÜV-je ...
DrB08-04-2010 21:47:49 // 6799
Otthon én is felraknám. :P Itt nem tudom, mi a dörgés...
Kösz a tippeket, elindulok ezen a vonalon.
Kösz a tippeket, elindulok ezen a vonalon.
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2010 21:29:21 // 6798
én felraknám itthon az EBC-t kérdés nélkül :P
Tarox vagy Zimmermann (ez a BMW gyári sport tárcsája pl)
Tarox vagy Zimmermann (ez a BMW gyári sport tárcsája pl)
DrB08-04-2010 21:26:56 // 6797
Kösz. S ezek közül te melyiket vennéd a Turbo Grave helyett? :)
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2010 21:23:32 // 6796
Ferodo DS, Zimmermann, Tarox, Steinhof.....
DrB08-04-2010 21:11:40 // 6795
Ha írnál pár konkrét márkát, azt megköszönném. Nincs tapasztalatom alkatrész ügyben...
Erhard 242 (Pure Energy)08-04-2010 20:04:21 // 6794
ejh így rámennek kint a hülyeségre? :( Brembo-t én nem vennék...nézz más sport tárcsát akkor van egy pár
DrB08-04-2010 18:02:03 // 6793
Ez a Brembo tárcsa például?
DrB08-04-2010 17:46:50 // 6792
Fék kérdés újra! Sajnos kiderült, az EBC termékek közül csak a betétek rendelkeznek TÜV bevizsgálással, a tárcsák nem. Így az EBC Turbo Groove féktárcsa kiesett itt Németországban... Milyen alternatívát tudtok helyette ajánlani?
ALFI15608-04-2010 10:06:49 // 6791
Legalább pörög a topic.Lassan kéne csinálni egy amores ketrecharcos bajnokságot is.Lehetne rendezni az összeszólalkozásokat.Ha meg ott az inába száll a bátorság valakinek akkor is csak akad valaki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?