Forum >> 159
DrB24-04-2010 21:44:58 // 6890
57 e km-rel vettem a vasat, most van benne 78 e. Ez alatt a 20 e km alatt én nem vettem észre, hogy bekapcsolt volna a DPF kiégetés. Igaz, az esetek 75%-ban autópályán használom az autót, talán nem koszolódik annyira?
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 21:42:11 // 6889
akkor villan fel a kis ikon ha 3x megszakítottad már a takarítást és legalább akkor ne szakítsd meg... az examiner kijelzi mennyire telített...
ALFI15624-04-2010 21:40:18 // 6888
Honnan tudod,hogy takarításra érett?Takarít az magátol ha a kis ikont látod felvillanni a műszerfalon.Bár én még nem láttam.Da a könyv azt írja,hogy akkor takarit ami pár perc és a kis ikon elalszik.
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 21:09:21 // 6887
jah amelyikben nincs DPF abba jó :P amiben van abba 5w30 WR Pure kell ....
pettinke24-04-2010 20:55:39 // 6886
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 20:18:15 // 6885
nem rossz :DD
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 20:16:02 // 6884
én nézegetem már 2-3 hónapja de sosem pucolt városban eddig
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 20:15:15 // 6883
5w30-as kéne bele
13724-04-2010 16:08:52 // 6882
Elmentem egy céghez a Keresztúri úton, akik DPF tisztítással, és teljesen eltömődött, csereérett DPF javításával foglalkoznak. Úgy hirdetik magukat, hogy speciálisan kifejlesztett technológiával dolgoznak. Nos, autótípustól függően vesznek 20-22 körüli fúrót, és áttolják a DPF-en, ez a speciális technika. A lényeg, hogy akkora legyen a lyuk, hogy az elektronika ne érzékeljen jelentős nyomáskülönbséget. Magyar találmány:)
pettinke24-04-2010 15:35:44 // 6881
miért, mi kéne bele más? vagy úgy érted, 80e-ig nem cseréltek olajat?
pettinke24-04-2010 15:30:39 // 6880
ezt cáfolom... az enyém símán éget városi üzemben, nemcsak az autópályán jön rá a pucolhatnék.
pettinke24-04-2010 15:28:16 // 6879
ez jóóóóó ez a szín :))))
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 14:14:46 // 6878
talán annyival humánusabb hogy csak 5-6-ban 2000-2200-es fordulatnál ürít 10-20 percig amit városban ritkán tesz meg az ember...
LeZo24-04-2010 14:09:28 // 6877
Ezt nagyon jól látjátok. A "látható korom és egyéb szennyeződések" sokkal kevésbé ártalmasak, mint a mikroszemcsék. Egyszerűen mert a mikrorészecskék be tudnak jutni s sejtmembránon át, mig a nagyobba fenn akadnak.
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 14:00:35 // 6876
ja és a legszebb az egészben hogy ugye 30e-es az új autóknál már 35-es csereperiódust ír az olajcserére csak mivel semmi nem jelzi a DPF tisztítást így simán leállíthatod közben az autót és szépen hígul az olaj ahogy tolja bele a többlet gázolajat ...tehát nem hogy 30e ha nem 10e km-ig sem jó az olaj ha kétszer megállítottad közben az autót
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 13:54:26 // 6875
a DPF-em nem jelez hibát de takarításra érett 3 lehetőségem van...szakszervizben pucolásos üzemmód, leveszem és elviszem áztatni két napra vagy lerúgom a pitsába és ki iratom az ECU-ból...a negyedik az új lenne de azt nem választom az biztos...azért gratulálok az idióta németeknek hogy 80e km-ig 5w40-nel töltötték fel a barmok :(
GTPeti24-04-2010 12:45:42 // 6874
Én is így hallottam No-ban. Ez amolyan "söpörjük a szőnyeg alá a problémákat" megoldás... Ugye amit nem látunk, az nincs.
Piritu - 1.000.00024-04-2010 12:27:35 // 6873
"Az egész arról szól, hogy tegyünk környezetünkért, a tisztább levegőért, miközben a szervezetünkre legkárosabb mikronos koromrészecskéket átengedi a rendszer és a nagyobb koromszemcséket újra elégetve még több mikronos részecskét hoz létre, ami az emberi szervezet számára kiszürhetetlen és rákot okoz." - ha ez igaz, akkor nagyon érdekes kérdéseket vet fel :-(
Seriff24-04-2010 11:54:18 // 6872
Cudarságos:
ALFI15624-04-2010 08:20:00 // 6871
Azért ő is odaírja: "Abban az esetben ajánljuk az eltávolítást ha már amúgy is cserére szorulna, vagy egyéb problémákat okoz a motor müködésében. "
Erhard 242 (Pure Energy)24-04-2010 08:00:59 // 6870
no van már itthon is részecskeszűrő kiiktatás klikk...viszonylag nem is olyan drága
13719-04-2010 21:01:03 // 6869
Tudtommal nincs aux vagy line-in bemenete a rádiónak, úgyhogy így nem. Zene az tud működni valami átalakító biznyákkal, google kidobja.
DrB19-04-2010 20:38:48 // 6868
Arra mi a megoldás, hogy a gyári rádióhoz a legegyszerűbben hozzáköthessem az iPhone-omat (3GS). Nem kell, hogy a kormányról vezérelhető legyen, csak a hangot (navigáció, zene) akarom róla kivezetni a hangfalakra. Megoldható egy kábellel?
13719-04-2010 17:17:03 // 6867
Alfa utólagos hifi témában, ha valakit érdekel, megtaláltam a megoldást, hogy menjen a kormányvezérlő, és a blue&me + usb, és ne is villogjon.
Kell hozzá két dolog:
1. CTSAR002, ennek a rádiómárkához illő kábellel ellátott verziója, ezt általában egyben adják, mondjuk CTSAR002+Alpine néven meg lehet találni.
2. CTBLUE.MELEA ez a pioneer blue&me adaptere canbushoz, de minden típushoz jó, nem csak pioneerhez. Ennyi. Ez utóbbi tipp a nagy okosság:)
Kell hozzá két dolog:
1. CTSAR002, ennek a rádiómárkához illő kábellel ellátott verziója, ezt általában egyben adják, mondjuk CTSAR002+Alpine néven meg lehet találni.
2. CTBLUE.MELEA ez a pioneer blue&me adaptere canbushoz, de minden típushoz jó, nem csak pioneerhez. Ennyi. Ez utóbbi tipp a nagy okosság:)
DrB18-04-2010 12:38:29 // 6866
Akkor illene javítania az amorés fiúknak... :P
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2010 11:39:09 // 6865
jah elöl 330-as hűtött, hátul meg 278-as hűtött tárcsa van :P
13718-04-2010 11:35:29 // 6864
Aha, hm, kösz. Akkor viszont tényleg a tárcsa lehet egy kalap sz*r.
DrB18-04-2010 10:51:37 // 6863
Itt az Amorén a Típusok rovatban pl. a 2.4-es és a 3.2-es verziónál is úszónyerget írnak. Bár az adatok a 2.4-es esetén, ha jól tudom, nem stimmelnek. Nálunk is 330 mm-es tárcsa van, nem???
2.4 JTDm
Elöl: 305 mm-es úszónyerges, hűtött tárcsa
Hátul: 278 mm-es úszónyerges tárcsa
3.2 V6:
Elöl: 330 mm-es úszónyerges, hűtött tárcsa
Hátul: 292 mm-es úszónyerges, tárcsa
2.4 JTDm
Elöl: 305 mm-es úszónyerges, hűtött tárcsa
Hátul: 278 mm-es úszónyerges tárcsa
3.2 V6:
Elöl: 330 mm-es úszónyerges, hűtött tárcsa
Hátul: 292 mm-es úszónyerges, tárcsa
13718-04-2010 07:38:01 // 6862
Olyasmi. Ha régi a tárcsa, akkor van igazán szerepe. Minden betét máshogy koptatja a tárcsát, és még a pici felszerelésbeli különbségek is előjönnek. Soha sem tökéletesen egyenletes a kopás, ha így lenne, akkor a tárcsák felülete fényes-krómos szerű lenne. Emiatt egy új betét csak nagyon sokára, vagy sohasem tud teljes felszínen felfeküdni a tárcsára. A brake-in valamennyire simára marja előtte a tárcsát.
Tegnap én is pályáztam, volt egy nagyobb fékezésem, azóta vibrál picit a nyamvadt tárcsa. Nézegettem, és bár nem írja sehol semmi, de nekem úgy tűnik, hogy nem úszó a nyereg, hanem fix. A tárcsáról meg nem tudom elképzelni, hogy az legyen. Ilyen kialakítás mellett akármilyen hőkezelt tárcsával vibrálni fog nagy fékezésnél.
Tegnap én is pályáztam, volt egy nagyobb fékezésem, azóta vibrál picit a nyamvadt tárcsa. Nézegettem, és bár nem írja sehol semmi, de nekem úgy tűnik, hogy nem úszó a nyereg, hanem fix. A tárcsáról meg nem tudom elképzelni, hogy az legyen. Ilyen kialakítás mellett akármilyen hőkezelt tárcsával vibrálni fog nagy fékezésnél.
DrB17-04-2010 20:28:33 // 6861
Egyébként ennek a Brake-in rétegnek az a szerepe, hogy egyenletesre koptassa a tárcsát a jobb fékhatás érdekében?
DrB17-04-2010 20:23:23 // 6860
Kösz, ezt is jó tudni.
Elég is volt a két hét tökölődésből, megrendeltem a Yellowstuffot és a Brembo GT tárcsákat. Majd beszámolok, ha már fent vannak.
Elég is volt a két hét tökölődésből, megrendeltem a Yellowstuffot és a Brembo GT tárcsákat. Majd beszámolok, ha már fent vannak.
GEORGE17-04-2010 19:18:36 // 6859
Igazi komoly fékezés után sajna nem hül vissza 1-2 perc után a fék.
tavaly volt olyan esetem, hogy 180-200 bandukolás közben 2-szer kijöttek úgy elém, hogy komolyan nyomni kellett a féket....kicsit később következő fékezéskor éreztem, hogy nem fog olyan jól mint addig.
Kiálltam a következő lehajtón és még akkor is füstölt a fék...
tavaly volt olyan esetem, hogy 180-200 bandukolás közben 2-szer kijöttek úgy elém, hogy komolyan nyomni kellett a féket....kicsit később következő fékezéskor éreztem, hogy nem fog olyan jól mint addig.
Kiálltam a következő lehajtón és még akkor is füstölt a fék...
13717-04-2010 19:14:39 // 6858
Autópályán kábé 1-2 perc alatt környezeti hőmérsékletre hűl vissza a fék, akár lyuggatott, akár nem. Ez a lyukaktól független. A lyukaknak elsősorban akkor van pozitív szerepe, amikor a fékek zártak, ilyenkor van hová elvezetni a port+gázokat. Pl. jó hosszú fékezésnél.
Még egy adaék, ez most jutott eszembe, hogy az EBC betétek felületén "Brake-In" címszó alatt egy keményebb réteg van, ami pár tíz km alatt elkopik, viszont simára marja a tárcsát. Régi, hullámos tárcsát ezzel simán gallyra lehet vágni.
Még egy adaék, ez most jutott eszembe, hogy az EBC betétek felületén "Brake-In" címszó alatt egy keményebb réteg van, ami pár tíz km alatt elkopik, viszont simára marja a tárcsát. Régi, hullámos tárcsát ezzel simán gallyra lehet vágni.
DrB17-04-2010 12:32:03 // 6857
EBC Yellowstuff + Brembo GT-vel szerintem nem lehet hibázni, csak a pénztárca érzi meg... :)
A fenti kombináció talán túlzásnak tűnhet mindennapi használat mellé. De elég sokat megyek autópályán. S a munkámból kifolyólag napi tapasztalatom van többek között súlyos autóbalesetet túlélt emberekkel, akik maradandó károsodást szenvedtek. Elég erős, megrázó élmény ahhoz, hogy ne spóroljak a féken, gumin, stb...
Az alábbiakat mind az alfisti.net fórumán olvastam:
Az EBC betétekhez, főleg a Redstuff és a Yellowstuff esetén írják nagyon határozottan, hogy hőkezelt tárcsa való, a sima hamar meghullámosodik ezekkel. Páran berepedezésről is írtak. A Greenstuff + Brembo MAX tárcsa kombó meg sokaknak elviselhetetlenül csikorog, ami nem is múlik el a bejáratás után sem. A Greenstuffot meg nem is ajánlják a 159 2.4 mellé a vas teljesítménye és súlya miatt.
A fenti kombináció talán túlzásnak tűnhet mindennapi használat mellé. De elég sokat megyek autópályán. S a munkámból kifolyólag napi tapasztalatom van többek között súlyos autóbalesetet túlélt emberekkel, akik maradandó károsodást szenvedtek. Elég erős, megrázó élmény ahhoz, hogy ne spóroljak a féken, gumin, stb...
Az alábbiakat mind az alfisti.net fórumán olvastam:
Az EBC betétekhez, főleg a Redstuff és a Yellowstuff esetén írják nagyon határozottan, hogy hőkezelt tárcsa való, a sima hamar meghullámosodik ezekkel. Páran berepedezésről is írtak. A Greenstuff + Brembo MAX tárcsa kombó meg sokaknak elviselhetetlenül csikorog, ami nem is múlik el a bejáratás után sem. A Greenstuffot meg nem is ajánlják a 159 2.4 mellé a vas teljesítménye és súlya miatt.
ALFI15617-04-2010 11:56:00 // 6856
Nem nagyon tudok hozzászólni.Nincs tapasztalatom.Mad most neked legalább lessz.És mire fékcseréhez kerülök a te hibáidból tudok tanulni.:)
DrB17-04-2010 11:47:33 // 6855
Bedobok még egy kérdést, ami szöget ütött a fejemben. Igaz, a Yellowstuffra azt írják, hidegen is nagyon jól fog már, de annak is van egy optimális üzemi hőmérséklete. Ha lyuggatott tárcsát veszek mellé (pl. Brembo GT), autópályán, ahol ritkábban fékezek, nem lesz a lukak miatt tartósan alacsonyabb a fék hőmérséklete az optimálisnál, mintha csak egy mart (vájatos) tárcsát (pl. Brembo Max) használnék?
ALFI15617-04-2010 11:39:06 // 6854
Cseréld azt is szerintem.Csak látom agyalsz rajta már egy ideje.Azért az első fék jobban fogy mint a hátsó.Gondolom a nagy súly miatt is.Én néztem az enyémet most elöl,hátul teljessen jó a betét.Jó vastagok!Most léptem át a 60ezret.Szerintem cserélve volt már.Legalább is elől biztos.Azért 60ezer alatt elfogy ekkora súlynál.De valyon a tárcsa volt e már cserélve?Vagy az eredeti?Minimális válla,pereme van.
DrB17-04-2010 11:25:49 // 6853
Pár hete volt a vas egy év eleji átnézésen, ott azt mondták, hátul nem kell cserélni, csak elöl. Elől pedig "enyhén szólva" csere érettek a betétek, kb. 1000-2000 km van még bennük... Már rég kicseréltettem volna őket, ha nem megy a kavarás, mely betétek/tárcsák építhetők be idekint legálisan... A tárcsákat elöl most még nem feltétlenül kell cserélni, de azt mondta a szerelő, azokat sem ártana. 78 e km van az autóban.
ALFI15617-04-2010 10:25:03 // 6852
És hátra mit teszel?Egyébként hány km.van a kocsidba?Csereérett a fék vagy csak rosznak érzed azért cseréled?
DrB17-04-2010 10:07:46 // 6851
Talán a papné a megoldás. :P
Erhard 242 (Pure Energy)17-04-2010 07:54:35 // 6850
szerintem így sosem fogod megtalálni az igazságot....kinek pap, kinek a paplan :P egy biztos a gyárinál bármi jobb lehet... a 18. hétre igazolták vissza a fékcuccokat addig nem nagyon száguldozom bár mostanában mindig mérnek a pékek a pályán :(
DrB17-04-2010 00:40:34 // 6849
Elhiszem amit írsz, nem kérdés, hiszen saját tapasztalatból beszélsz. Ugyanakkor az alfisti.ne-en meg általában azt olvasom, hogy a Yellowstuff és a Redstuff mellé is tartósabb féktárcsa való, nem a gyári. Az alfisti.net online boltjából, akivel leveleztem betét és tárcsa ügyben, az ő esetében még csak-csak felmerülne, hogy a drágább tárcsára akar rábeszélni üzleti érdekből. Igaz, egyben fórum moderátor is ott. Ezt írta a az emailjében:
"Hello,
You can use the Yellowstuff on the original discs. But you also should know that these discs will not keep as long as with use in combination with standard pads. This is because the Yellowstuff pads are really rough.
Maybe you will think about the Redstuff. These are a good compromise between good
braking and longer keeping on the discs.
I would prefer the Brembo GT discs then the EBC TurboGroove.
Best Regards
Volker"
Szóval Volker szerint használható a Yellowstuff a gyári tárcsával, de nem fogja olyan sokáig bírni a tárcsa, mint normál betéttel, mert a Yellowstuff nagyon durva/érdes/kemény. A Redstuff egy jó kompromisszum Volker szerint a jó fékhatás és a hosszabb tárcsa élettartam között. S még hozzá teszi, a Brembo GT tárcsát részesítené előnyben az EBC TurboGroove-val szemben.
Olvasgasd kicsit az alfisti. net-et, úgy emlékszem, szoktad. Az EBC betéteket gyakran más tárcsákkal, pl. Bremboval kombinálják az ottani tagok, mint az EBC sajátjával. Bár ha jól emlékszem, a Greenstuff+gyári tárcsára vannak többen kiakadva, hogy több ezer km után is megmarad az idegesítő nyikorgás...
"Hello,
You can use the Yellowstuff on the original discs. But you also should know that these discs will not keep as long as with use in combination with standard pads. This is because the Yellowstuff pads are really rough.
Maybe you will think about the Redstuff. These are a good compromise between good
braking and longer keeping on the discs.
I would prefer the Brembo GT discs then the EBC TurboGroove.
Best Regards
Volker"
Szóval Volker szerint használható a Yellowstuff a gyári tárcsával, de nem fogja olyan sokáig bírni a tárcsa, mint normál betéttel, mert a Yellowstuff nagyon durva/érdes/kemény. A Redstuff egy jó kompromisszum Volker szerint a jó fékhatás és a hosszabb tárcsa élettartam között. S még hozzá teszi, a Brembo GT tárcsát részesítené előnyben az EBC TurboGroove-val szemben.
Olvasgasd kicsit az alfisti. net-et, úgy emlékszem, szoktad. Az EBC betéteket gyakran más tárcsákkal, pl. Bremboval kombinálják az ottani tagok, mint az EBC sajátjával. Bár ha jól emlékszem, a Greenstuff+gyári tárcsára vannak többen kiakadva, hogy több ezer km után is megmarad az idegesítő nyikorgás...
13716-04-2010 21:03:23 // 6848
Sok furcsaság elhangzott itt.
1. Nem igaz az, hogy a keményebb betét a durvább. A betét tapadási együtthatója nem csak a keménységtől függ. Ha így lenne, gyémántbetétek lennének az autókon. Rengeteg gyártó gyárt mindenféle sportbetétet, az EBC 3at gyárt kábé hasonló tapadási együtthatóval, más-más előnyös/hátrányos tulajdonságokkal.
2. A Redstuff keményebb a Yellowstuffnál, kevésbé bírja a meleget, és hidegen rosszabb, cserébe kevésbé kopik, és így tovább bírja.
3. Gyári féket használok Yellowstuffal. Több helyen lehet olvasni, hogy nagyon finoman bánik a tárcsával. Cserébe porzik. Ez persze nem Alfás tapasztalat, de kizártnak tartom, hogy az egyébként hulladékanyagból építkező Mazda valami hűdekülönleges minőségű fékeket használjon gyárilag.
4. A Yellow teljesen hidegen is überfaszán fog.
5. Nem csikorog. Sőt, a bejáratás első 50 kmén is finomabban csikorgott, mint a gyári betétek. Amik csikorognak, azok a lószar minőségű gyári és utángyártott betétek. Ha Pesten nyiszog valaki mellettem a másik sávban, rögtön felkapom a fejem, mert szinte tuti, hogy Alfás jött:) De ez gondolom sokaknak ismerős.
6. Az egyetlen lehetséges probléma a tárcsák anyagának minősége lehet, de ez is azért, mert el tudom képzelni, hogy a gyári kábé sztaniolpapírból van, mindezt a spórolás jegyében. Normális esetben nem lehet gond.
Én mindenképp Yellowra fogok váltani legközelebb, tárcsából meg meglátom. Lyuggatott nem kell, slottolt jöhet, EBC-ben megbízom. De remélem addigra lesz DBA.
És még egy nagyon fontos érv: a gyárinál nem tudsz rosszabbat összerakni, szerintem kizárt. Ilyen rossz fékek nincsenek egyetlen másik Alfán sem, ennél nincs lejjebb. Visszasírom a 156 fékjeit, komolyan.
1. Nem igaz az, hogy a keményebb betét a durvább. A betét tapadási együtthatója nem csak a keménységtől függ. Ha így lenne, gyémántbetétek lennének az autókon. Rengeteg gyártó gyárt mindenféle sportbetétet, az EBC 3at gyárt kábé hasonló tapadási együtthatóval, más-más előnyös/hátrányos tulajdonságokkal.
2. A Redstuff keményebb a Yellowstuffnál, kevésbé bírja a meleget, és hidegen rosszabb, cserébe kevésbé kopik, és így tovább bírja.
3. Gyári féket használok Yellowstuffal. Több helyen lehet olvasni, hogy nagyon finoman bánik a tárcsával. Cserébe porzik. Ez persze nem Alfás tapasztalat, de kizártnak tartom, hogy az egyébként hulladékanyagból építkező Mazda valami hűdekülönleges minőségű fékeket használjon gyárilag.
4. A Yellow teljesen hidegen is überfaszán fog.
5. Nem csikorog. Sőt, a bejáratás első 50 kmén is finomabban csikorgott, mint a gyári betétek. Amik csikorognak, azok a lószar minőségű gyári és utángyártott betétek. Ha Pesten nyiszog valaki mellettem a másik sávban, rögtön felkapom a fejem, mert szinte tuti, hogy Alfás jött:) De ez gondolom sokaknak ismerős.
6. Az egyetlen lehetséges probléma a tárcsák anyagának minősége lehet, de ez is azért, mert el tudom képzelni, hogy a gyári kábé sztaniolpapírból van, mindezt a spórolás jegyében. Normális esetben nem lehet gond.
Én mindenképp Yellowra fogok váltani legközelebb, tárcsából meg meglátom. Lyuggatott nem kell, slottolt jöhet, EBC-ben megbízom. De remélem addigra lesz DBA.
És még egy nagyon fontos érv: a gyárinál nem tudsz rosszabbat összerakni, szerintem kizárt. Ilyen rossz fékek nincsenek egyetlen másik Alfán sem, ennél nincs lejjebb. Visszasírom a 156 fékjeit, komolyan.
DrB16-04-2010 20:08:44 // 6847
Pont azt írják a Yellowstuffról, h hidegben is már nagyon jó, szemben a Redstuffal...
DrB16-04-2010 20:06:42 // 6846
Németeknél (pl. alfisti.net) sok tapasztalat van az EBC cuccokról, s általában elég pozitívak. Főleg a Redstuff és a Yellowstuff betétekről. Az EBC tárcsákról már lényegesen kevesebb, mert csak a belépő szintű tárcsája (Premium Disc) rendelkezik itt engedéllyel (vaskalapos német szabályozás). Többen az alfistin a Brembo GT-vel használják a Yellowstuffot. Szinte egyöntetűen nem ajánlják mellé a gyári tárcsát amiatt, hogy hamar elfogy ettől a betéttől. Szóval több igen pozitív vélemény a Yellowstuff + Brembo GT-rõl. Mondjuk ezért az árért el is várható szerintem. De megnézem a Taroxot is, kösz a tippet. :)
Sporter16-04-2010 20:05:29 // 6845
Persze, hogy jó. Én azonban biztos, hogy "csak" a red-et venném hozzá ha utcai használatra lesz :) De ha versenyzel, úgy biztos egyszerűbb 900 fokon tartani, h ne csikorogjon állandóan :))
DrB16-04-2010 19:52:34 // 6844
A Brembo GT, gondolom, megfelel a Yellowstuff melle.
Sporter16-04-2010 18:56:53 // 6843
Minél nagyobb üzemi hőmérséklet van megadva a betétnél, annál keményebb, így minél keményebb a betét, annál hamarabb fogja elkoptatni a tárcsát. A "Yellow-nak" ha jól tudom, elég magas az üzemi hőmérséklete, tehát ahhoz mindenképpen jobb lenne egy nem gyári tárcsa, sőt abból is egy jobb minőségű sport tárcsa.
Blade16-04-2010 18:17:28 // 6842
Semmi esetre sem szeretnék belefolyni újból egy fék vitába, de megjegyezném azt, hogy miért kell ilyen szinten kizárni pl. a Taroxot vagy más márkát. Ráadásul úgy hogy pl. a Taroxról két Alfa típusnál is van tapasztalat többféle betétről és tárcsáról, nem "egyéb" márkánál...Ráadásul az EBC-ről alig van Alfás tapasztalat amint látom. És ahogy nézem az árak is tökre egyformák, nem is nagyon van különbség az EBC meg pl. a Tarox között. Taroxnak könnyebb a beszerezhetősége itthon, több magyar nyelvű infó is van róla.
Nekem tök mindegy mit veszel, csak nem értem a hozzáállást.
Nekem tök mindegy mit veszel, csak nem értem a hozzáállást.
RoliQ416-04-2010 18:01:09 // 6841
ez nem igaz hogy a gyárit mindennel lehet használni! nekem volt gyári tárcsám.. elég "kemény" betéttel... szét is égett a tárcsa! aztán no fék! nem beszélve hogy nem olcsó kör:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
430
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?