Forum >> 159
ALFI15611-05-2010 21:02:59 // 7059
Igen mert pár km.(3-4) megtétel után a vízhőfok beáll a 90-re és ott is marad.Miért szenvedsz a 2.4-el városba?
Erhard 242 (Pure Energy)11-05-2010 21:02:47 // 7058
ezek a bézs bőrök koszolódnak szépen plusz hülyén van varrva, a széléhez mindig hozzá érsz ki-be szállásnál mert nincs sok hely a kormány meg az ülés között ...na ott kopik is rendesen :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-05-2010 20:56:22 // 7057
nincs naptáram ...a lottószámoknál néztem hányadik hét van
13711-05-2010 20:50:39 // 7056
Kiegészítő fűtés = hamar bemelegszik, kábé mint egy benzines. Szerintem valami fűtőszál melegíti a vizet, kábé ennyi lehet. Ha tévednék, valaki javítson ki.
Mindenképp 2.4-est szeretnél?. Vezetted már a 2.4-et? Szerintem ha teheted, mindenképp próbáld ki. Én városban csak szenvedek vele.
Mindenképp 2.4-est szeretnél?. Vezetted már a 2.4-et? Szerintem ha teheted, mindenképp próbáld ki. Én városban csak szenvedek vele.
DrB11-05-2010 20:49:49 // 7055
Mikor anno túrtam a mobile.de-t Alfák után, reflexből nem is néztem meg a bordó bőr belsősöket, mondván magamnak, buzis. Leginkább a bézs jött be a fotókon. Amit először élőben kipróbáltam, az kívül ezüst metál, belül pedig bordó bőr volt. Nekem nagyon nem passzolt ez a két szín egymáshoz (most sem passzol). Aztán rátaláltam a mobile.de-n a később megvett vasra, kívül fekete, belül bordó bőr. De az egyébként tipikus német barátaimnak kellett rábeszélniük, hogy megnézzem élőben is, mert továbbra is óckodtam ettől a belsőtől. Ők dumáltak rá, hogy ha valamelyik autóhoz illik (sport kocsikat nem számítva), az pont az Alfa. Aztán elég volt élőben meglátnom... Szerintem pluszban dob még az Alfa alapból is meglévő egyediségén.
Blade11-05-2010 20:45:36 // 7054
Tényleg Alfi, kiment a fejemből, de holnap átküldöm:))
ALFI15611-05-2010 20:44:45 // 7053
Mondjuk nekem tetszik az is amibe nem fekete az ülés.De a többi igen.Hát ha vannak az embernek elvárása is,hogy milyen legyen milyen,mennyi extrával kilóméterrel esetleg SW is legyen persze csak is 2.4-be akkor nem egyszerü.Én is örültem mikor megláttam az enyémet.Ezüst is magyar is kevés km.is és pont olyan és annyi extra van benne ami nekem kell.
Blade11-05-2010 20:44:23 // 7052
Nekem megvan ez a térkép. És jól működik , a térkép a 2008/2009-es állapotoknak megfelelő, de maximálisan részletes. Még a legapróbb földutak is benne vannak,ebből a szempontból jobb mint az igo:)
GTPeti11-05-2010 20:42:20 // 7051
Őőőőrködő táárcsa. Ez jó. :)
DrB11-05-2010 20:39:33 // 7050
Vagy inkább Éberen őrködöm táblát? :D
pe-Ti11-05-2010 20:37:04 // 7049
GTPeti11-05-2010 20:35:50 // 7048
Ha harapnak, akkor tegyél egy Harapós kutya fékek táblát az autódra! :)
DrB11-05-2010 20:24:55 // 7047
Nálam Brembo GT tárcsák és EBC Yellowstuff betétek kerültek az első tengelyre pár hete. Harapnak, ahogy kell... :)
GTPeti11-05-2010 20:19:15 // 7046
Nyamm. Egyik jobb, mint a másik. :)
ALFI15611-05-2010 20:13:54 // 7045
Nekem a második jobban tetszik!Nagy kijelző (navi) miatt meg a belső színösszeállítás is jobban tetszik.Jobb,hogy sötétebb.Hiába,hogy 1 évvel idősebb de a km. kevesebb benne.Mondjuk én nem szeretem az autómatát.Amikor vettem az enyémet megvehettem volna azt a rosso SW-t amivel Schumi járkált amikor itt volt.Az 1 évvel fiatalabb lett volna és csak 28ezer km.volt benne.De közel se volt ilyen felszerelt mint ez.(se nagy kijelző,se bőr,se xenon,se elől-hátul tolatóradar.....)
pe-Ti11-05-2010 20:07:23 // 7044
ALFI15611-05-2010 19:45:35 // 7043
Én nem látok semmit.
Poló11-05-2010 18:58:37 // 7042
Te milyen naptárat használsz? Már mindenhol a 19. hét van.
Erhard 242 (Pure Energy)11-05-2010 18:47:22 // 7041
18. héten jön a tárcsám....azaz ezen a héten...addig nem megyek gyorsan :P
pe-Ti11-05-2010 18:38:02 // 7040
Üdv!
159 SW-t keresve felmerült pár kérdés:
1. Lehet-e utólag tetőlécet (tetősint) felrakni mert nem mindegyiken van nem teherhordási célból kéne csak nekem jobban tetszik ha van!?
2. Az összes dízel 59-ben papíron van úgymond kiegészítő fűtés (PTC) ezt látta már valaki mi ez 4 izzítógyertya a fűtéskörbe rakva (mint az 56-ban) vagy valami komolyabb gázolajos "kályha" esetleg? Azért érdekel mert ha komolyabb "kályha" akkor egyszerűen állófűtéssé alakítható!
Előre is köszi!
Ja még egy kérdés: fékügyben nagy a csend ezek szerint mindenki meg tud állni......Erhard milyen a Zimmerman tárcsa harap???
Itt van pár potenciális jelölt ha valakit érdekel: 1
2
Egy baj van csak ezek a kib@szott görögök elcseszték fent van az euro......
159 SW-t keresve felmerült pár kérdés:
1. Lehet-e utólag tetőlécet (tetősint) felrakni mert nem mindegyiken van nem teherhordási célból kéne csak nekem jobban tetszik ha van!?
2. Az összes dízel 59-ben papíron van úgymond kiegészítő fűtés (PTC) ezt látta már valaki mi ez 4 izzítógyertya a fűtéskörbe rakva (mint az 56-ban) vagy valami komolyabb gázolajos "kályha" esetleg? Azért érdekel mert ha komolyabb "kályha" akkor egyszerűen állófűtéssé alakítható!
Előre is köszi!
Ja még egy kérdés: fékügyben nagy a csend ezek szerint mindenki meg tud állni......Erhard milyen a Zimmerman tárcsa harap???
Itt van pár potenciális jelölt ha valakit érdekel: 1
2
Egy baj van csak ezek a kib@szott görögök elcseszték fent van az euro......
enká11-05-2010 17:41:35 // 7039
yoyo, itt a 159-es, dobtam pár lépet róla az oldalamra.
enká11-05-2010 15:11:30 // 7038
yoyo :) Rendes, aktualizált Magyarország térképpel? Mert akkor már kérdezem is, hogy hol :).
ALFI15611-05-2010 12:57:53 // 7037
5000Huf-ért van magyar lemez is az 59-be.(Európa)
enká09-05-2010 23:20:59 // 7036
Megkésve bár, de törve nem :), egy januári hozzászólásodra reagálok (friss 159-esként most rágom át a topicot).
Viszonylag régi hír: "A Navteq bejelentette, hogy piacra dobta Lengyelország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Szlovénia és Magyarország részletes térképadatbázisait."
Kelet-Europa - Navteq
Connect (NIT G1) - Eastern Europe - 2008/2009
157 font az ára. Járt már ennek valaki utána, srácok?
Ezt írtad januárban: az eredeti navihoz meg nemtom, van-e magyar lemez, illetve v.színűleg Európa részeként rajta leszünk, de nem részletesen és nem aktuálisan :( amennyire tudom, a Navteq adatbázisát használják, és ők meg Kelet-EU-ban nem túl jók.
Viszonylag régi hír: "A Navteq bejelentette, hogy piacra dobta Lengyelország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Szlovénia és Magyarország részletes térképadatbázisait."
Kelet-Europa - Navteq
Connect (NIT G1) - Eastern Europe - 2008/2009
157 font az ára. Járt már ennek valaki utána, srácok?
Ezt írtad januárban: az eredeti navihoz meg nemtom, van-e magyar lemez, illetve v.színűleg Európa részeként rajta leszünk, de nem részletesen és nem aktuálisan :( amennyire tudom, a Navteq adatbázisát használják, és ők meg Kelet-EU-ban nem túl jók.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2010 18:44:38 // 7035
az a fő probléma hogy csak egy törvény módosítás és itt is teljesen illegálissá tehetik ...na már most ha beszereltetek egyet 100-120e ft-ért és megment 3x akkor vagyok kb egálban viszont ha a következő hónapban betiltják akkor meg kidobtam az ablakon 120e ft-ot ...vagy tényleg használom kapunyitóként de ahhoz meg elég drága mutatvány :P
GTPeti08-05-2010 16:56:02 // 7034
Ha már flame lett belőle. :)
Én úgy tudtam, hogy csak a detektor használata engedélyezett Mo-n is. A blokkoló tilos.
Akkor tévesek az információim.
Én úgy tudtam, hogy csak a detektor használata engedélyezett Mo-n is. A blokkoló tilos.
Akkor tévesek az információim.
enká08-05-2010 16:33:37 // 7033
Nem szedethetik ki. És nem azért, mert nem látják :). Persze ha megállítanak, szívózhatnak veled; de nem ezért, hanem akármi másért. Pár szó erről, talán érdekel benneteket.
Magyarországon a 175/2003 (X.28.) Kormányrendelet hatályba lépését követően a radardetektorok és a lézerblokkolók nem tartoznak a „közbiztonságra különösen veszélyes eszközök” kategóriájába.
Ha autómban van lézerblokkoló, nem is kell fékeznem, vigyorogva elszáguldhatok a traffipax mellett?
Nem. A lézerblokkolót használónak is körültekintően kell viselkednie, szem előtt tartva azt a tényt, hogy nem csak ő közlekedik az adott útszakaszon. Ráadásul minél közelebb ér a lézerhez, annál inkább csökkennek a "láthatatlansági" esélyei. Egyes lézerblokkolók 100-150 méteren belül válnak „átlőhetővé”, ami annyit jelent, hogy ha jelez a blokkolónk (már akár 1500 méternél!), lassítanunk kell. Természetesen léteznek olyan installációk, melyek akár mérhetetlenek is lehetnek adott helyzetekben, adott lézerek ellen, de ilyen esetben sem javasolt a józanságtól elrugaszkodott közlekedés, valamint a figyelem felkeltése a túloldalon. Az esetleges igazoltatásnál ugyanis nem biztos, hogy minden a helyén lesz, elsősegély doboz, háromszög, pótizzó, stb…
Miért jó, ha egy lézerblokkolónak van más funkciója is, pl. parkolószenzor funkció?
Külföldön, ahol esetenként tiltott a lézerblokkoló használata, jól jöhet ha helyben bizonyítható a készülék más funkciót lát el, mint amire esetleg gondol az igazoltató rendőr. Pl. az Antilaser G9 központi egységén fel is van tüntetve a „parking sensor” felirat egy műanyag nyomattal a CE jelölés mellett.
Nem árt tudni, hogy echte lézerblokkolóval közlekedve külföldön, ha az ki van kapcsolva, a rend őre nem tehet semmit, maximum kérheti, mutassuk meg, a készüléket hol lehet kikapcsolni, ill. hogy valóban ki volt kapcsolva.
Nem minden országban legális a detektorok és lézerblokkolók használata, tartása. Ausztriában birtokolni is tilos az osztrák állampolgároknak. Szlovákiában a közelmúltban tiltották be. Svájcban a navigációs készülékeket is büntethetik, ha azok jelzik a kamerákat.
Különösen a lézerblokkoló használatával kell vigyázni külföldön. A magyar állampolgárokat szerencsére a tiltó országokban sem büntethetik meg ha van az autójukban, de a használatért komoly büntetésre kell számítani.
Magyarországon a 175/2003 (X.28.) Kormányrendelet hatályba lépését követően a radardetektorok és a lézerblokkolók nem tartoznak a „közbiztonságra különösen veszélyes eszközök” kategóriájába.
Ha autómban van lézerblokkoló, nem is kell fékeznem, vigyorogva elszáguldhatok a traffipax mellett?
Nem. A lézerblokkolót használónak is körültekintően kell viselkednie, szem előtt tartva azt a tényt, hogy nem csak ő közlekedik az adott útszakaszon. Ráadásul minél közelebb ér a lézerhez, annál inkább csökkennek a "láthatatlansági" esélyei. Egyes lézerblokkolók 100-150 méteren belül válnak „átlőhetővé”, ami annyit jelent, hogy ha jelez a blokkolónk (már akár 1500 méternél!), lassítanunk kell. Természetesen léteznek olyan installációk, melyek akár mérhetetlenek is lehetnek adott helyzetekben, adott lézerek ellen, de ilyen esetben sem javasolt a józanságtól elrugaszkodott közlekedés, valamint a figyelem felkeltése a túloldalon. Az esetleges igazoltatásnál ugyanis nem biztos, hogy minden a helyén lesz, elsősegély doboz, háromszög, pótizzó, stb…
Miért jó, ha egy lézerblokkolónak van más funkciója is, pl. parkolószenzor funkció?
Külföldön, ahol esetenként tiltott a lézerblokkoló használata, jól jöhet ha helyben bizonyítható a készülék más funkciót lát el, mint amire esetleg gondol az igazoltató rendőr. Pl. az Antilaser G9 központi egységén fel is van tüntetve a „parking sensor” felirat egy műanyag nyomattal a CE jelölés mellett.
Nem árt tudni, hogy echte lézerblokkolóval közlekedve külföldön, ha az ki van kapcsolva, a rend őre nem tehet semmit, maximum kérheti, mutassuk meg, a készüléket hol lehet kikapcsolni, ill. hogy valóban ki volt kapcsolva.
Nem minden országban legális a detektorok és lézerblokkolók használata, tartása. Ausztriában birtokolni is tilos az osztrák állampolgároknak. Szlovákiában a közelmúltban tiltották be. Svájcban a navigációs készülékeket is büntethetik, ha azok jelzik a kamerákat.
Különösen a lézerblokkoló használatával kell vigyázni külföldön. A magyar állampolgárokat szerencsére a tiltó országokban sem büntethetik meg ha van az autójukban, de a használatért komoly büntetésre kell számítani.
GTPeti08-05-2010 15:52:56 // 7032
Ááá... gondolom a "leesett" rendszámot sem tetetik fel ott helyben...
ALFI15608-05-2010 15:41:44 // 7031
Azt hidtem valamiket már kiszereltetnek talán az út szélén.(pl.utólagos xenon)
GTPeti08-05-2010 13:43:05 // 7030
Bocs, nem szóltam.
ALFI15608-05-2010 13:39:35 // 7029
Miért mit szedetnek ki?Ezek már a lökhárító alatt vannak.Nem láthatók.
GTPeti08-05-2010 13:17:30 // 7028
Szép lesz, majd ha ezeket is kiszedetik az út szélén...
Don Gombóc08-05-2010 12:01:45 // 7027
Minek az neked ? Úgy sem nyomja szét az arcodon a húst a gyorsulás. :) Csak 200 le felett ajánlott. És fizetni meg muszály, mert nem úr az aki nem pocsékol. :)
Balázs156SW08-05-2010 09:34:21 // 7026
Be akarom tenni a vitrinbe. Szép lassan rászánom magam, de jót akarok venni, olyat ami tényleg jó hatásfokkal működik és nem óbégat minden távvezérléses ajtó előtt.
ALFI15608-05-2010 09:12:15 // 7024
Neked minek Balázs?Városba a 30,főúton a 80-as tempóddal nem nagyon fog büntetés jönni.:) Legfeljebb forgalom akadályozásért:) Lejebb amit enká belinkelt ott vannak már jók.
ALFI15608-05-2010 09:10:14 // 7023
Ahogy mondod.De inkább 200-300.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2010 07:58:16 // 7022
a normális olyan 100 rugótól kezdődik
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2010 07:57:08 // 7021
azt is tudja vazz :P igaz plusz 30e ft de akkor automatán nyitja a garázskaput :P
Balázs156SW08-05-2010 06:58:55 // 7020
Engem is érdekel a dolog. Egy kétfejes valszeg. megfelelő. Ha tudtok árakat, kütyű és a beszerelés írjátok meg.
GTPeti07-05-2010 22:20:49 // 7019
Garázskapunyitó-(kézi)készülék. Ha-ha. :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-05-2010 22:14:28 // 7018
enká07-05-2010 18:57:18 // 7017
Köszi :). Kicsi arra a pajzs. Középre, egymás mellé két fejet sajna nem sok értelme van tenni, hisz azok szinte egyfejesként működnének ilyenkor. Kvázi "területet védenek" ezek az apróságok. Az elhelyezés elvét az értem (lejjebb idézet egy okosoldalról), de a 159-nél elég szép zárt az orrész, ráadásul ezeknek a fejeknek teljességgel ki kell látniuk - tudomásom szerint. Tehát lehet, hogy az alsó műanyag rácsból kellene kivágni egy-egy db-ot :S. Hátha lesz itt valaki, aki már tapasztalatból nyomja ezeket a dolgokat és tud segíteni.
Hova szereltessük a lézerblokkoló fejeket 1, 2, 3 vagy 4 blokkolófejes rendszer esetén?
A lézerblokkoló hatásossága leginkább nem is a blokkolón múlik, hanem az autónk elejének, esetleg hátuljának méretén. Minél szélesebb vagy magasabb egy autó, annál nagyobb eséllyel talál rajta a lézer fogást: olyan pontot, ahol nincs lézerblokkoló fej.
Általánosságban elterjedt az egy-, illetve kétfejes blokkolók használata. Egyfejes blokkolónál az autó orrészének közepére, lehetőleg hűtőrácsba végezzük az installálást. Ha két fejünk van, az autót szemből osszuk el 3 egyenlő részre, és nagyjából a választóvonalakhoz helyezzük a fejeket. Így elérjük, hogy nem csak a rendszámtáblánk vagy az autó közepe lesz jól védve, hanem a lámpáink is.
Háromfejes blokkoló esetén elterjedt szerelési mód a „háromszögezés", egy fej középen a rendszámtáblánál, pl. az alatt, és a két másik fej fent a hűtőrács két szélén, a lámpák közelében. Esetleg egy talpára állított háromszög alakzatot is alkothatunk...
Itt pedig pár beszerelési fotó linkje: beszerelési fotók
(Alfa persze nincs köztük).
Hova szereltessük a lézerblokkoló fejeket 1, 2, 3 vagy 4 blokkolófejes rendszer esetén?
A lézerblokkoló hatásossága leginkább nem is a blokkolón múlik, hanem az autónk elejének, esetleg hátuljának méretén. Minél szélesebb vagy magasabb egy autó, annál nagyobb eséllyel talál rajta a lézer fogást: olyan pontot, ahol nincs lézerblokkoló fej.
Általánosságban elterjedt az egy-, illetve kétfejes blokkolók használata. Egyfejes blokkolónál az autó orrészének közepére, lehetőleg hűtőrácsba végezzük az installálást. Ha két fejünk van, az autót szemből osszuk el 3 egyenlő részre, és nagyjából a választóvonalakhoz helyezzük a fejeket. Így elérjük, hogy nem csak a rendszámtáblánk vagy az autó közepe lesz jól védve, hanem a lámpáink is.
Háromfejes blokkoló esetén elterjedt szerelési mód a „háromszögezés", egy fej középen a rendszámtáblánál, pl. az alatt, és a két másik fej fent a hűtőrács két szélén, a lámpák közelében. Esetleg egy talpára állított háromszög alakzatot is alkothatunk...
Itt pedig pár beszerelési fotó linkje: beszerelési fotók
(Alfa persze nincs köztük).
Erhard 242 (Pure Energy)07-05-2010 10:03:58 // 7016
egyenlőre nincs
ALFI15607-05-2010 09:47:08 // 7015
Neked van bent?
Erhard 242 (Pure Energy)07-05-2010 07:16:45 // 7014
a középső pajzsba egy kétfejest az fog mindent :P jah üdv a csapatban :D
enká06-05-2010 19:42:09 // 7013
yoyo :)
Újítottam egy 159-est, így sikerült közétek küzdenem magam :). Hétfőn frissítem majd az oldalamat, ott többet megtudtok erről a használt gépről.
Természetesen lesz majd pár kérdésem, de előbb végignyálazom aprólékosan a topicot, hátha csak ismételnék. Ám mivel egy hónapon belül kétszer szaladtam tudtom kívül trafiba, így egy dologban már most segítségeteket kérem:
Ti hová helyeznétek (helyeztétek) a 159-ben a lézerblokkoló kültéri egységeit? Van-e ilyen itt valakinek és ha van, milyen tapasztalata van róla?
Köszi előre is.
Újítottam egy 159-est, így sikerült közétek küzdenem magam :). Hétfőn frissítem majd az oldalamat, ott többet megtudtok erről a használt gépről.
Természetesen lesz majd pár kérdésem, de előbb végignyálazom aprólékosan a topicot, hátha csak ismételnék. Ám mivel egy hónapon belül kétszer szaladtam tudtom kívül trafiba, így egy dologban már most segítségeteket kérem:
Ti hová helyeznétek (helyeztétek) a 159-ben a lézerblokkoló kültéri egységeit? Van-e ilyen itt valakinek és ha van, milyen tapasztalata van róla?
Köszi előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2010 20:47:30 // 7012
volt ma márkaképviseletnél normálisak voltak végül is kimentünk próba útra megnézni mi hogy viselkedik a turbó jó, az EGR jó, a LMM jó, a részecskeszűrő is jó....de még sem mivel a rángatózás attól van, mivel kimutatta hogy hány km-rel ezelőtt regenerált és akkor rángatott....le kell szedni és ki kell pucolni vagy ettől az 5w30 olajtól nem már nem fog úgy kormolni és talán normálisan ki tudja puccantani magát..hibakód nulla, az olajcserét is kinulláztam na meg végre a biztonsági öv sem sipákol azt is kikapcsoltattam ...kaptam 10% kedvezményt de így is megkérték az árát rendesen...
bilon30-04-2010 11:09:30 // 7011
:D:D:D:D:D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2010 11:08:36 // 7010
jah meg sem néztem normálisan azt hittem alufelni :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?