Forum >> 159
ALFI15614-07-2010 11:05:40 // 7509
Nekem ugyan ez volt a jelenség.Elöjött a hiba a kocsibol elmentek a lovak.A tubbo csak 0.6-ot töltött.Ha leállítottam újrainditottam jó volt pár kilóméterig majd ugyanez.Kiolvastuk nyomásszabályzó szenzort írt ki.Töröltük a hibát de 100 kilóméter múlva kb. megint elöjött.Kiolvastuk ugyanaz mint az elöbb.Mehgnéztük a nyomásérzékelő szenzort ami felül van jól dolgozott.Hiba törölve.Párszáz km.után újra elöjött.Van alul is egy ilyen szenzor.Azt is megnéztük csöveket átfujattuk hiba törölve.Majd mikor újból elöjött akkor a szívósorba lévő érzékelő (azt hiszem map szenzornak hívják) ki lett véve kipucolva,hiba törölve azóta semmi!Bár azóta kb 700-800km.et mentem vele.De az a lényeg,hogy azóta semmi.Kop-kop!Erhard is ezt takarította ki és azóta neki is megszünt a hibajelenség ha jól tudom.Ennek a takarítása kb.5perc.Ki-be szerelés kb.5perc.Össz művelet 10perc.Ezt csak azért írom ha valakít le akarna húzni a szervíz legyen viszonyítási alap.
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 10:01:57 // 7508
attól függ mit tettek bele...ha jól emléxem ebben az évben tették közzé a bele való olajat :( de ezt Ofi jobban tudja...
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 10:00:12 // 7507
a nagyobbacska váltás hogy kevesebb lett 70kg-val meg más az első ülés....a DPF rendszer ugyan az maradt....
atesssz14-07-2010 09:52:46 // 7506
Eddig mindig azt gondoltam, hogy majd a 155-öt egy szép napon, egy 159 2.4 JTDm fogja leváltani, de ahogyan itt olvasom (visszamenőleg is) a gondokat, hibajelenségeket, hát.... nemtudom. Mikor volt az a nagyobbacska váltás? 2008-ban?
GEORGE14-07-2010 09:50:51 // 7505
Ha az egyik kiváltó ok az olaj volt, akkor koránt sem biztos, hogy a frissebb autóknál jelentkezik majd a gond.
GEORGE14-07-2010 09:50:02 // 7504
Az összes 159 / Brera diesel részecskeszűrős...legalább is az én infóim alapján.
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 09:40:23 // 7503
2008-as típusoknál majd 2011-12-ben fog jelentkezni :P Viccet félre téve ez a Selenia meg az AR balfaszságának köszönhető na meg a WRD 5W40-nek...
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 09:37:37 // 7502
fél misis kettőstömegűt még nem láttam pedig sok fogy minden márkához...pl a mercihez amihez csak gyári van az is "csak" 2 kiló...de pl a 1.6HDI-hez kemény 70e ft...alfákhoz meg 80-120e-ig...
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 09:34:43 // 7501
pár sorral lejjebb hogy miért nem jó megoldás ez sem...
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 09:33:07 // 7500
a 2.4-et pl csak azzal...
Bilux14-07-2010 09:30:47 // 7499
Köszi, erre majd figyelek.
Bilux14-07-2010 09:29:36 // 7498
Bilux14-07-2010 09:29:05 // 7497
Mazda fórumon már volt egy felajánlás egyik egyéntől, hogy szoftverileg megoldották "kiütik" a DPF-et. Csak ugye ez számos kérdést vet fel. Pl. zöldkártyázásnál hogyan hozza a gyár által előírt értékeket. Ha "visszakapcsolják" akkor milyen állapotban lesz az a szerencsétlen szűrő.
GEORGE14-07-2010 09:22:21 // 7496
A 159-ket megjelenésük óta.....147-ben az utolsó szériás 1,9 JTDM 8V hez és ha jól tudom akkor a 16v-hez lehetett rendelni.
GEORGE14-07-2010 09:19:10 // 7495
Azt azért lássuk meg itt a pár felsorolt hibajelenség kapcsán, hogy a sok 159 tulaj közül elenyésző számú 159-el van baj.
sajna mindig akad bármilyen típusból olyan amivel sok nyűg van és a szerelőszalagon az utána legördülővel soha nem jönnek elő olyan hibák mint az előtte lévő autó produkál.
2006-2007-es autók az ilyen hibák kapcsán még első szériás autók. Mostanra futják meg azokat a kilométereket ami után az ilyen hibák jelentkeznek.
Mivel ezek úgymond friss jelenségek, így még nem megy "rutin" szerűen az elhárítás / javítás. Úgy gondolom, hogy rövidesen születik erre végleges megoldás, de abban is biztos vagyok, hogy nem márkaszerviz fog vele előrukkolni.
Nekem a utód választásnál benen van a listában a 159 2,4, még akkor is ha páran jelenleg szívnak a részecskeszűrővel. De lehet, hogy a 2008-as típusoknál már nem is jelentkezik.....
sajna mindig akad bármilyen típusból olyan amivel sok nyűg van és a szerelőszalagon az utána legördülővel soha nem jönnek elő olyan hibák mint az előtte lévő autó produkál.
2006-2007-es autók az ilyen hibák kapcsán még első szériás autók. Mostanra futják meg azokat a kilométereket ami után az ilyen hibák jelentkeznek.
Mivel ezek úgymond friss jelenségek, így még nem megy "rutin" szerűen az elhárítás / javítás. Úgy gondolom, hogy rövidesen születik erre végleges megoldás, de abban is biztos vagyok, hogy nem márkaszerviz fog vele előrukkolni.
Nekem a utód választásnál benen van a listában a 159 2,4, még akkor is ha páran jelenleg szívnak a részecskeszűrővel. De lehet, hogy a 2008-as típusoknál már nem is jelentkezik.....
Bilux14-07-2010 09:17:31 // 7494
Gondolom ez olyan hozzászólás volt mint a félmisis kettőstömegű.
Egyébként mikortól milyen évjárattól szerelik az alfákat DPF-el?
Egyébként mikortól milyen évjárattól szerelik az alfákat DPF-el?
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 09:15:03 // 7493
nem tudom mazdánál mennyi a gyári de nem hinném hogy 3-4 kilónál drágább lenne..
Bilux14-07-2010 09:05:31 // 7492
Mazda 6, meg gondolom gyáriról beszélt a manus :D
Tehát már van "occsó" is.
Tehát már van "occsó" is.
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 08:44:36 // 7491
1 misiből veszel kb 8db-ot....
Bilux14-07-2010 08:17:02 // 7490
Tehát városba ilyen autót ne vegyen senki? Mert különben szopóka lehet ezzel a DPF-el?
Bilux14-07-2010 08:13:58 // 7489
Asszem DPF-es autót soha nem fogok venni. 1 misi az új szűrő a kocsiba? Mire tervezik ezeket a szűrőket a kocsi teljes élettartamára ?
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 08:13:32 // 7488
az a baj hogy a márkaszervizben történő regenerálás arról szól hogy a comuter 4000-en pörgeti az autót 25-30 percig mialatt elkezdődik a DPF tisztítás....ennek két hibája is van ha már annyira el van tömődve akkor ez nem segít max pár gumicső olvad le a másik hogy gallyra vágják az olajadat...
nálam azért tömődött el mer a márkaszerviz 80e km-ig 5w40-es olajat rakott bele....
nálam azért tömődött el mer a márkaszerviz 80e km-ig 5w40-es olajat rakott bele....
Bilux14-07-2010 08:12:15 // 7487
Én már nem merek csak 320-330 ft-s gázoljat tankolni, mégis kb 30E km után az előző eset óta, az autópályán ford 2500-2700/min tehát optimális, hopp egyzsercsak nem megy az autó alig érek el a jobb oldali sávba máris villog a DPF+motor hiba lámpa.. kész! MES trailer.. csereautó, márkaszervíznél autó letámaszt.. pénztárcát készít! Már kezdem megszokni, hogy kb fél évente otthagy az úton, de legalább valahogy szólna előtte! Soha többé diesel!
Bilux14-07-2010 08:06:22 // 7486
A rendszer nem az olajszintet figyeli, hanem a megkezdett regenerálások (gázolaj befecskendezések) számát, illetve a szűrő tömítettségét. El lehet menni a következő szervizig, de akár vészüzemmódra is állhat a rendszer egy idő után, ami például lecsökkent maximális sebességben jelentkezik.
Most tényleg ennyi nyűg van ezzel a DPF-el hogy márkaszervízbe kell futkározni regenerálni? Mennyit kérnek el egy ilyen akcióért?
Most tényleg ennyi nyűg van ezzel a DPF-el hogy márkaszervízbe kell futkározni regenerálni? Mennyit kérnek el egy ilyen akcióért?
Bilux14-07-2010 07:55:05 // 7485
Nekem a korábbi Mazda5 (110 Le) és a mostani Mazda 6 (140 Le) dieselnél sosem volt eddig problémám a dpf-el. Ha hosszabb útra megyek akkor meg főként nem lehetne (elvileg), mivel a tartós kb. 2000-es fordulatszámon tökéletesen regenerál az autó.
Tanács:
Ha észreveszed hogy regenerál az autó (lágyabb motor hang, a pilanatnyi fogyasztás mérő a normális fogyasztáshoz képest jóval többet mutat), akkor kapcsolj vissza egyet (ha éppen városban vagy), és menj úgy az uticélodig. Eddig nekem még mindig bejött. Most kb. 16 ezer kilómétert mentem az előző szervíz óta, de eddig még sosem gyulladt ki a dpf lámpa, az olaj szint az ugyan közelít a maximumhoz, de már csak egy hónap a kötelező szervízig. Az esetek zömében városban járok!
Tanács:
Ha észreveszed hogy regenerál az autó (lágyabb motor hang, a pilanatnyi fogyasztás mérő a normális fogyasztáshoz képest jóval többet mutat), akkor kapcsolj vissza egyet (ha éppen városban vagy), és menj úgy az uticélodig. Eddig nekem még mindig bejött. Most kb. 16 ezer kilómétert mentem az előző szervíz óta, de eddig még sosem gyulladt ki a dpf lámpa, az olaj szint az ugyan közelít a maximumhoz, de már csak egy hónap a kötelező szervízig. Az esetek zömében városban járok!
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2010 07:29:21 // 7484
megnyugtatlak a BMW-vel is van ennyi gond :D
A félreértések elkerülése végett semmi sem jelzi hogy mikor takarít a DPF...az a kis ikon azt jelzi hogy most már tényleg puccantani akar mert párszor meg lett szakítva...ki kell olvastatni addig nehéz bármit is mondani :(
A félreértések elkerülése végett semmi sem jelzi hogy mikor takarít a DPF...az a kis ikon azt jelzi hogy most már tényleg puccantani akar mert párszor meg lett szakítva...ki kell olvastatni addig nehéz bármit is mondani :(
DrB14-07-2010 04:46:53 // 7483
Imádom ezt a dögöt! Nem lehet mellette unatkozni, mindig tartogat valami meglepetést. Amióta megvan, sosem indulok el vele úgy egy hosszú útra, hogy ne lenne bennem, mit tartogat épp a számomra?
A legújabb sztori, várom a megfejtéseteket.
Legutóbb visszafelé a szokásos 750 km-es autópályás etap közben gondoltam, végre kipróbálom kicsit a tempomatot. Jó ötven km-t mentem vele. Épp jött egy benzinkút, gondoltam, kiállok pihenni. Rálépek a fékre, erre bedobja a check engine lámpát minden hibajelenség nélkül, semmi rángatás, stb. Szünet után autó rendesen indul, gond nélkül megtettem a vissza lévő 500 km-t. Másnapra, kb. a 3-4 újraindítás után check engine lámpa eltűnt. A légkondi miatt épp kellett szervizbe vinnem a drágát. Nem tudtak kiolvasni semmit, azt mondták, törölte az ECU a hibakódot. Ne aggódjak, valószínűleg semmi valós hiba, nyugodtan használjam tovább az autót. Ja, még olajcsere is történt a szervizelés keretében, az emlegetett 5W30 került bele.
Ma jövök haza a friss olajcsere után. Kb. 400 km autópályázás után, menet közben, minden tünet nélkül megint bedobja a check engine lámpát az autópályán egyenletes tempó mellett, hatodikban, kb. 140-nél, 2500 fordulat mellett. Továbbra sincs semmi tünet, rángatás, stb. De most megfűszerezte avval, hogy limp mode-ba tette magát. Első ilyen élményem. Nyomhattam a gázpedált, semmi gyorsulás, plusz 140 fölé nem ment. Anyázás, gyomorgörcs (hogy jutok haza Csehországból?), kiállás egy benzinkúthoz. Gondoltam, jöjjön a jó öreg windowsos módszer: kikapcs, újraindít. Hibajelzás persze marad, de az autó megy rendesen. Haladok tovább, kissé megnyugodva, erre kb. 20 km után megint limp mode. Újra kiállok. Leállít, elindít: hibajelzés ellenére megy az autó rendesen, ahogy kell.
Beugrott, amit korábban 137 és ErHard is írtak a DPF-fel kapcsolatban. Így elfelejtettem a hatodik fokozatot és 3000-3500 között tartottam a fordulatot. Az utolsó 150 autópálya nélküli km-ert is jól meghajtottam, intenzív kihuzatások, s általában egy fokozattal visszább, mint szoktam. Így tettem meg vagy összesen 200 km-ert minden gond nélkül. Tép a vas, mint az álom. A check engine lámpa még ég, kíváncsi vagyok, eltűnik e holnapra.
Megfejtés? Lehet nálam is ez a green peace álma DPF a hiba forrása? Az életbe nem jelezte még nálam, hogy tele lenne, hogy szeretné kiégetni magát. Az a bizonyos ikon nálam még nem gyulladt ki.
Most jöttem haza szabira, ráadásul esküvői autó lesz az édes szombaton. Sem kedvem, sem időm megint szervizbe rohangálni.
Nyugtassatok meg, hogy egy ennyi km-es BMW-vel is van ennyi gond...
A legújabb sztori, várom a megfejtéseteket.
Legutóbb visszafelé a szokásos 750 km-es autópályás etap közben gondoltam, végre kipróbálom kicsit a tempomatot. Jó ötven km-t mentem vele. Épp jött egy benzinkút, gondoltam, kiállok pihenni. Rálépek a fékre, erre bedobja a check engine lámpát minden hibajelenség nélkül, semmi rángatás, stb. Szünet után autó rendesen indul, gond nélkül megtettem a vissza lévő 500 km-t. Másnapra, kb. a 3-4 újraindítás után check engine lámpa eltűnt. A légkondi miatt épp kellett szervizbe vinnem a drágát. Nem tudtak kiolvasni semmit, azt mondták, törölte az ECU a hibakódot. Ne aggódjak, valószínűleg semmi valós hiba, nyugodtan használjam tovább az autót. Ja, még olajcsere is történt a szervizelés keretében, az emlegetett 5W30 került bele.
Ma jövök haza a friss olajcsere után. Kb. 400 km autópályázás után, menet közben, minden tünet nélkül megint bedobja a check engine lámpát az autópályán egyenletes tempó mellett, hatodikban, kb. 140-nél, 2500 fordulat mellett. Továbbra sincs semmi tünet, rángatás, stb. De most megfűszerezte avval, hogy limp mode-ba tette magát. Első ilyen élményem. Nyomhattam a gázpedált, semmi gyorsulás, plusz 140 fölé nem ment. Anyázás, gyomorgörcs (hogy jutok haza Csehországból?), kiállás egy benzinkúthoz. Gondoltam, jöjjön a jó öreg windowsos módszer: kikapcs, újraindít. Hibajelzás persze marad, de az autó megy rendesen. Haladok tovább, kissé megnyugodva, erre kb. 20 km után megint limp mode. Újra kiállok. Leállít, elindít: hibajelzés ellenére megy az autó rendesen, ahogy kell.
Beugrott, amit korábban 137 és ErHard is írtak a DPF-fel kapcsolatban. Így elfelejtettem a hatodik fokozatot és 3000-3500 között tartottam a fordulatot. Az utolsó 150 autópálya nélküli km-ert is jól meghajtottam, intenzív kihuzatások, s általában egy fokozattal visszább, mint szoktam. Így tettem meg vagy összesen 200 km-ert minden gond nélkül. Tép a vas, mint az álom. A check engine lámpa még ég, kíváncsi vagyok, eltűnik e holnapra.
Megfejtés? Lehet nálam is ez a green peace álma DPF a hiba forrása? Az életbe nem jelezte még nálam, hogy tele lenne, hogy szeretné kiégetni magát. Az a bizonyos ikon nálam még nem gyulladt ki.
Most jöttem haza szabira, ráadásul esküvői autó lesz az édes szombaton. Sem kedvem, sem időm megint szervizbe rohangálni.
Nyugtassatok meg, hogy egy ennyi km-es BMW-vel is van ennyi gond...
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 18:39:12 // 7482
ennél többet lehúzni? ez is épp elég ....
Corn13-07-2010 18:22:35 // 7481
Szia,
köszönöm :) Őszintén, azt hittem többel akarnak lehúzni. Keresek egy közel normális szerviz - most járt le a garanciám, mostantól nem a márkaszervizbe kell vödörszámra hordanom a csillió zsét.
köszönöm :) Őszintén, azt hittem többel akarnak lehúzni. Keresek egy közel normális szerviz - most járt le a garanciám, mostantól nem a márkaszervizbe kell vödörszámra hordanom a csillió zsét.
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 10:02:41 // 7480
az olajpumpa 230 euró tömítéssel, minden tartozékával...úgy hogy no comment....én a helyedben akkor cserélnék olajpumpát ha már csörögne...
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 09:58:05 // 7479
650 euro a vezérlés csere? az irreális vazz...gyári minőségű vezérlés az 100 euró a vízpumpa az 40 euró...azaz 140 euró az anyag ...
Corn13-07-2010 09:46:38 // 7478
Pár napja furcsa búgó hangot ad a motor. Fordulatszámfüggő, alacsony fordulaton nagyon halk, 1800-tól hallható. Ha nem ismerném az autó normál hangját, nem is biztos hogy hibának tűnne. Mindenesetre ma szervizbe vittem, most hívtak hogy az olajszivattyú zajong, csere javasolt. Árajánlat 2700RON anyag + munkadíj, kb. 650€. Reális ez az összeg?
Szintén cserélnék a vezműszíjat és görgőket, árajánlat szintén 2700RON. Ez mennyi szokott lenni? Első blikkre pofátlanul magasnak tűnik. Vízpumpát ez nem tartalmaz.
Szintén cserélnék a vezműszíjat és görgőket, árajánlat szintén 2700RON. Ez mennyi szokott lenni? Első blikkre pofátlanul magasnak tűnik. Vízpumpát ez nem tartalmaz.
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2010 21:25:18 // 7477
ja én sem aggódom valami lesz ha más nem új DPF ...elvégre az sem horror már...
ALFI15611-07-2010 20:36:46 // 7476
Ő tudja.Mindenki azt csinál amit akar.Én nem aggodok ilyenen már.Van más.Tele van baszva rendessen elektronikával így is.
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2010 20:32:11 // 7475
akivel beszéltem és nagy program író azt mondta hogy teljesen kiírni nem lehet mert minden össze függésben van mindennel...
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2010 20:30:39 // 7474
én meg kipróbálom a szonda kirakást és akkor nem kér enni...
ALFI15611-07-2010 20:04:49 // 7473
Én is utánnajártam.Van itt egy mérnök úr aki győrbe az audinak is bedolgozgat programokat.Hogy mennyiért írják ki azt nem tudom de tőllem 20-ast kér.Viszont azt mondta,hogy ne dobassam ki szó szerint hanem több helyen fúrkáljam át és maradjon a helyén ő meg kiírja a kompból,hogy ne figyelje.Egyébként miért kéne vinni programfrissitésre?Ha meg kéne akkor utánna megint kiíratom.De ha programfrissités kéne én azt is vele csináltatnám.Most voltam nálla.Lekérte a kocsim gyári programját és ahoz hasonlítottuk azt az írt programot ami a kocsimba van.
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2010 18:10:49 // 7472
szóval a tuningmájerek 100e ft-ért írják ki a DPF-t csak egy dolgot felejtenek el közölni ha valamikor véletlen szakszervizbe jársz és frissítik a szoftvert az automatikusan vissza írja a DPF-t...nincs is annál jobb mikor elhozod átfúrt DPF-vel csupa hiba üzenettel vagy megint kiíratod 100e-ért....van még egy megoldás hogy a DPF-ben lévő szondát kirakják közvetlen mellé a vákumcsövet össze kell dugni ha így nem jelez hibát akkor jöhet a fúrógép...ez a legolcsóbb....aztán van a jelátbaszó dobozka de az is 70 rugó vagy marad a tisztítás az meg 22e ft....
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2010 18:05:44 // 7471
sajnos nem ilyen egyszerű...utána jártam...
ALFI15610-07-2010 17:35:34 // 7470
Ez olyan mint a spuri?Ez is magyar termék?
ALFI15610-07-2010 13:32:34 // 7469
Vagy dobasd ki a picsába!
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2010 12:02:00 // 7468
vidd el DPF tisztításra....
ALFI15610-07-2010 11:12:45 // 7467
Ha tisztít a részecskeszűrő akkor nem megy úgy az autó?Azt hidtem csak némi töbletfogyasztás van.Világít a kis ikon is?Egy kis cső a végén szemcsék jönnek ki.
DrB10-07-2010 10:00:27 // 7466
Nesze neked modern technika...
Az én használati szokásom szöges ellentéte a tiédnek. Ennyit számít, úgy látszik.
Egyrészt nem is szeretek nagyvárosi forgalomban vezetni, tökölődni, másrészt itt, ahol lakom, a tömegközlekedés kulturált, s lényegesen gyorsabb is, mint autóval. Ha majd ténylegesen szükségem lesz városban autózni, asszem egy kis benzinest választok majd arra.
Te meg vegyél egy biciklit vagy robogót munkába járáshoz. :D
Az én használati szokásom szöges ellentéte a tiédnek. Ennyit számít, úgy látszik.
Egyrészt nem is szeretek nagyvárosi forgalomban vezetni, tökölődni, másrészt itt, ahol lakom, a tömegközlekedés kulturált, s lényegesen gyorsabb is, mint autóval. Ha majd ténylegesen szükségem lesz városban autózni, asszem egy kis benzinest választok majd arra.
Te meg vegyél egy biciklit vagy robogót munkába járáshoz. :D
W.10-07-2010 09:23:58 // 7465
Nekem sem jelzett még, igaz én csak 2000-t tettem bele mióta meg van.
13710-07-2010 08:50:22 // 7464
87000 van benne. A mindennapi használat nem túl szerencsés nekem. Egyrészt Bp, másrészt 5 percre lakom a munkahelytől, ráadásul hegyen. Így szinte sosem melegszik be.
700 km, igen, ttehát nagyjából 1 tank vagy valamivel több után jön a check engine lámpa, meg a limp mode. Utána ha 50km-t megyek autópályán, akkor kitisztul.
700 km, igen, ttehát nagyjából 1 tank vagy valamivel több után jön a check engine lámpa, meg a limp mode. Utána ha 50km-t megyek autópályán, akkor kitisztul.
DrB10-07-2010 07:56:25 // 7463
Mennyi km van összesen az Alfádban? Én most 83 ezernél járok, de a korábban leírt használati szokásom mellett egyszer sem tömődött el a DPF. Eddig 5W40 olaj volt benne, a napokban került csak bele 5w30. Idekint általában Aralnál tankolok, otthon igyekszem OMV-nál, ha ez számíthat.
Te hogy használod? Mennyit városban ill. mennyit országúton, autópályán? A többi 159-es dieseles cartárs mit tapasztal?
Te hogy használod? Mennyit városban ill. mennyit országúton, autópályán? A többi 159-es dieseles cartárs mit tapasztal?
ALFI15609-07-2010 22:31:18 // 7462
Micsoda?700kilómétert bír?
DrB09-07-2010 22:15:22 // 7461
Erdekes ez a DPF eltomodes. 25 e km-ert tettem bele az autoba, miota megvettem. Egyszer sem jelzett eltomodest/tisztitast. Igaz, 98%-ban autopalya es orszaguti forgalomban hasznalom. A varos elenyeszo. Ennyit szamitana?
13709-07-2010 07:58:54 // 7460
Nem tapasztaltam ilyet. Általában 700 km Bp-t bír az autó DPF eltömődésig, most már ennek duplája van benne. Persze ez még lehet csak korreláció.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?