Forum >> 159

ALFI15609-09-2010 20:53:19 // 7840
Csak attól lehet.Nem hiszem,hogy pár ezrenként takarítani kéne.
ALFI15609-09-2010 20:52:17 // 7839
Én megint használom a spurit.
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:42:58 // 7838
nem tudom...a legfőbb probléma a vissza vezetett kipufogó gáz...na meg a fos minőségű üzemanyag...lehet kéne adalékolni valamivel ami tisztítja a kormot vagy nem képződik ennyi korom...
ALFI15609-09-2010 20:39:37 // 7837
És a map attól lett megint dzsuvás mert a szívósor is az volt és odahordta?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:35:50 // 7836
a szétszedés olyan jó 3-4 óra...
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:34:58 // 7835
Rakjál az üzem anyagba Castrol TD-t adalékot ha így nem darál hidegen akkor porlasztó lesz...
ALFI15609-09-2010 20:33:36 // 7834
Mennyi idő ment rá?8-10 óra?
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 20:31:37 // 7833
no ma szét lett bombázva a szívósor fasza látvány volt főleg a pillangóház hátsó része...a 4-5cm átmérőjű luk helyett volt egy 1cm-es ...gondolom jó sok levegő bírt átmenni ...a szívósorban lévő műanyag lapátok egyben vannak de ott jó sok koksz volt...a legszebb az 5e km-rel ezelőtt pucolt MAP szenzor volt, nem látszott a dzsuvától...
ALFI15609-09-2010 17:16:44 // 7832
Nekem még nem volt ilyen jelenség.De ne hallottam mástól se.Esetleg ha belevágsz egy jó üzemanyagtisztítót?
MZ09-09-2010 15:54:11 // 7831
Sziasztok!
2.4 JTD 20V Brera alapjárati egyenetlenségem van hideg indításnál. Volt valakinek hasonló tapasztalata ezügyben? Állítólag típushiba és olvastam már más forumokon, hogy nem tudták nagyon mitől van...
ALFI15609-09-2010 12:01:21 // 7830
Ahol és ahogy te 7.6-al mész el ott a diesel 4-el.Amikor valahova menni kell őárszáz kilómétert egy dieselestől se hallottam még,hogy mibe és mennyibe kerül.Ellenbe a benzines tulajokkal szembe.Ők rögtön azt mondják,hogy de jó lenne elmenni de ennyibe meg annyiba kerül.
Arno16609-09-2010 10:21:56 // 7829
:))) oke apu :)

Bocs fiuk mennem kell, a DPF legyen veletek! ;)
tipoatti09-09-2010 08:07:23 // 7828
Már itt is kezded, Te Zöld Pápa?! :))) Itt rossz helyen vagy, ezek itten nem füstölnek... Gyere vissza a "helyedre", ott vagyunk néhányan füstölgők - és már megszoktuk a prókátorkodásodat! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2010 07:21:14 // 7827
jó hogy ide írtad a 159 topicba mert itt egyik dejzel sem kormol mivel DPF-es :P szóval nem nagyon kell költenünk arra hogy ne kormoljon....itt amire költeni kell az a 84e ft-os szívósor már ha cserélni kell és nem elég pucoltatni....ez kb 4 teli tank a TB javára....
Arno16609-09-2010 02:00:48 // 7826
Viszont ha karban is tartod azt a dizelt hogy ne füstöljön akkor maris nem olyan fényes a helyzet. Ha meg nem tartod akkor a TB-n keresztül megy el a megsporolt penz gyogykezelésre. Ha szerencsed van nem a Tiedre. :(

Nem adok neki 1-2 evet es kokemeny emisszio ellenorzesek lesznek nalunk is.
Aztan lehet rákölteni vagyonokat a logobelu dizelekre.

Na, nem farasztom tovabb a brigadot. Csak gondoltam belevauzok mert keves dolog van amit jobban utalok egy orrom ala fustolgo dizel borzalomnal. Plane hogy frankon el lehet pusztulni tole eleg gyorsan... (masik ember puszta onzesebol...mert ha nem telik szervizre sem meg benzinre sem akkor nyugodtan vehetne egy kisebb kocsit amit fenn tud tartani es ugy uzemeltetni hogy ne kormolja tele a varost csak azert mert lampatol lampaig fele annyibol tud ugyan akkorat gyorsulni. )

Minden tiszteletem azoké a tulajoké akik karbantartjak a gépeiket és nem kormolnak mint az állat.

uff :)
Arno16609-09-2010 01:38:59 // 7825
...majd 2 tonnas 3.0V6 24V automata valtos Lancia Thesis 90-nel 7.6-ot fogyaszt ha kicsit odafigyelek. :)

...dizelekkel csak az a gond h 2-3 evig mukodokepesek aztan elkezd fustolni kormolni mindezt az orrom ala a varosban.... masik gond meg h nyugat europabol omlenek ide a kivenhedt dizel roncsok. Kocsibol annyira nem erzekeli az ember, de aki motorozik bicajozik az tapasztalja hogy döbbenet allapotban van a dizelek hatalmas resze sajnos.
(Ilyenkor hol a rendor mikor beterit pamaccsal 2x2 savot? Meg levelezon kapta a zoldkartyat?) Amit nyersz a reven elbukod a vámon. Kevesebbet fogyaszt vmivel, de az egeszsege banja csunyan az embereknek. Neked is nekem is mindenkinek aki szivja. :(

A netovabbja a dolgoknak mikor az emberek szetchippelik meg szetpowerbox-ozzak ezeket még grátisz észnélkül. :(
GTPeti08-09-2010 23:33:21 // 7824
Ezeknek teljesen elment az eszük.
Piritu - 1.000.00008-09-2010 20:34:38 // 7822
...."büdipesten egész hónapban dugózva, lámpánál gyorsítva meg állatkodva, "
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2010 20:13:20 // 7821
nem kell mondani semmit...ha a 1.9 16V 11-et eszik akkor az 1.8TB 16-ot fog...
ALFI15608-09-2010 19:43:59 // 7820
Csak azt akartam mondani,hogy egy azonos erőségü benzines azonos vezetéssel majdnem dupla annyit fogyaszt mint egy diesel.Szerintem egy 200 lovas benzines igencsak 14-körül csipeget.(de lehet tévedek)Nekem még hadján de mondjuk Piritu aki éves szinten 50ezret megy azért ott már nem mindegy.
pettinke08-09-2010 19:34:28 // 7819
most erre mit mondjak?
az 1.9 16V tádém az tud 11 litert fogyasztani büdipesten egész hónapban dugózva, lámpánál gyorsítva meg állatkodva, meg tud 8 litert fogyasztani autópályázva, és nyilván tudna 7-et is, ha állandóan 90-el mennék az országúton és nem éreznék kényszert előzgetni...
Piritu - 1.000.00008-09-2010 13:58:12 // 7818
Csodálkozom is rajta rendesen. A nálam járt kocsik hosszú távon, átlagban a "vegyes" gyári megadott érték + 1-2 decit hozzák, itt nézve az adatokat (mert ugye a hivatalos oldalon nem találtam) és a tesztfogyasztást (ahol nem hinném, hogy nem "kóstolgaták" a Vasat) sasolva kevesebbnek kéne lennie.
Viszont a Cartárs annyit bizonygatta, hogy kénytelen vagyok elfogadni....
ALFI15608-09-2010 12:32:22 // 7817
Van valakinek a kocsiba nagy kijelző?
ALFI15608-09-2010 12:24:47 // 7816
Csak az 1750 TBi sokat fogyaszt.George írta,hogy valami tizenpár literrel jártak el vele.Azért az pont a duplája a 2.4-nek.
pettinke08-09-2010 12:13:30 // 7815
hát, én egyedül a 2.4 20V-t sajnálom.
- az 1.8 benzin az harmatos,
- az 1.9 tádék helyett jobb a vacsi új 2.0,
- a 3.2 V6 meg egy Holden moci volt :-/
az 1750 TBi az királyság!
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2010 11:24:37 // 7814
én sem értem ezért kérdeztem :)
ALFI15608-09-2010 11:10:08 // 7813
Ezt már nem értem.De a szívósorhoz hogy kerül be a ragasztószallag?Meg a motorrol a fedelet.Milyen fedelet?A müanyag borítást?Vagy mit?
Buksi08-09-2010 10:27:55 // 7812
Így nem nagyon lesz 159-em! :-/
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2010 10:11:20 // 7811
azt nem tudom de én is csodálkoztam hogy nincs 2,4 már mikor kerestem...
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2010 10:10:12 // 7810
lekapták a motorról a fedelet? nem a szívósort kapták le? :)
Kazes☻08-09-2010 10:09:12 // 7809
Ciao!
Lehet nektek nem újdonság, de én nagyon meglepődtem, a most érkezett hírlevélen, melyben a következőket írták:
"2010.augusztus 1-től érvényes az új Alfa 159 árlista! A változások a következők:

Lekerültek a listáról az 1.8 140LE benzin, 1.9 JTDm 8v, 1.9 JTDm 16v, 3.2 V6 24v JTS Q4 és 2.4 JTDm 20v motorok.
Rendelhető lett viszont a 2.0 JTDm 136, 163 és 170 lóerővel, valamint az 1750TBi."


Valóban ez a jó?
enká08-09-2010 09:52:40 // 7808
Ahogy mondod :). Egy olyan ragasztószalagnak a darabja, amely szalagból sokat találhatsz a motorháztető alatt pl. kábelek összefogására, különböző szigetelésekre. A szalagdarab történelméről többet nem tudok :).
ALFI15607-09-2010 22:34:10 // 7806
Müanyag szigetelő szallag szorult az egyik szelep alá?
Erhard 242 (Pure Energy)07-09-2010 18:04:48 // 7805
szokásos szívósor probléma...
enká07-09-2010 17:42:12 // 7804
yoyo :).
Végül is az alfa műszer a következő hibakódot olvasta ki a "check engine"-mből:
"Szívótéri levegőszabályzó állító 1. hengersor. Beavatkozó szerv nyitott helyzetben beszorul"
Miután lekapták a motorról a fedelet, kiderült, hogy egy műanyag szigetelőszalag darab szorult az egyik szelep alá. Valahogy. Mókás :). A hibát kitörölték. Majd a következő pár nap megmutatja, hogy ez volt-e csupán a gond. Nem bánnám :).
ALFI15605-09-2010 18:09:02 // 7803
Ha valakinek hiányozna az alsó motorvédő.klikk
GTPeti01-09-2010 21:57:05 // 7802
Asszem ideje lesz nekem is bekötni a szintezést és feldobni a fúvókákat... (Amúgy eddig nagyon bejön a gyári xenon.)
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2010 21:49:43 // 7801
helyben az elkerülőn
GTPeti01-09-2010 21:21:40 // 7800
Hol álltak ezek?
GEORGE01-09-2010 21:17:16 // 7799
Nekem is csavar van a bovden végén....
Poló01-09-2010 21:16:07 // 7798
Nem mindegyiknél tekersz bowdent, egy bizonyos gyártási év után van csak. Az enyémben csavarok vannak, de láttam már olyan FL előtti xenon lámpát, aminél volt bowden.
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2010 21:14:20 // 7797
jut eszembe a xenon témáról a héten kint állt a Közlekedési Felügyelet és integetett egy piros táblával gyorsan bementem a belsőbe mert nem volt kedvem fecsegni velük de sajnos a rendőr is integetett így muszáj volt :P Megkértek nyissam ki a motorháztetőt mondtam hogy nézzék kihúzom meg bedugom a kulcsot és figyeljék a lámpát :)
GTPeti01-09-2010 21:08:43 // 7796
> LOAD "eLearn159", 8, 1
> RUN
:)
GEORGE01-09-2010 21:03:16 // 7795
A 156-nál mind jobbra-balra, mind fel és le lehet tekergetni.
Két csavarral,a csavarok egy-egy bovdent tekernek.
A 156-nál a lámpa izzócsere burkolatai között a tetején állnak ki.
159-nél nem tudom merre van.
De tuti lehet állítani ott is.
GTPeti01-09-2010 20:59:25 // 7794
Examinerrel tényleg lehet kalibrálni. De elvileg crova-készlettel is. (Szerintem ez előírás, még ha rendesen el is van rejtve a csavar. Mint a 156-nál.)
GEORGE01-09-2010 20:56:08 // 7792
állitsd be! A 156-nál be lehet és utána ahhoz képest szabályozza a vízszintet.
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2010 20:56:03 // 7791
az enyémben lassan 120e van és egy helyen van megkopva ahol a paraszt maga mögött kötötte be az övet :( amúgy tipp topp....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.