Aki nem hisz nekem nyugodtan megkérdezheti Andyt is.
( még soha nem kamuztam menetteljesítmény-fogyasztás és úgy bármi más terén )
igazából nem is kell elhinni nekem semmit se......a tény az tény.
Ezért irritál mikor olyanok mondják meg a frankót akik még nem is ültek az adott típusú autóban.....
Forum >> 159
GEORGE13-09-2010 21:43:14 // 8071
tipoatti13-09-2010 21:40:22 // 8070
NEM, nem vagyok én olyan :P - csak a rutin, az évek, meg a tapasztalat ( Alfás is )!!! :)))
tipoatti13-09-2010 21:38:43 // 8069
Automata 530D verhető, kézi váltóval azonban SOKKAL jobban megy. Az már komoly matek a V6-nak is, mert ugye GEORGE is tudja cibálgatni a bajszukat a 2,4... -vel ( qrva hosszú kiírni... ;) )
GEORGE13-09-2010 21:37:57 // 8068
156-ról beszélek, nem 159-ről.
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Az enyémben semmilyen chip vagy bármi más tuning nincs, full gyári.
Szerintem meg nincs 2T a 166 3.0v624v aut,
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:36:57 // 8067
mindig ezek a negatív hullámok :)
GEORGE13-09-2010 21:36:18 // 8066
Nem érdekel milyen váltó van benne...az egy 220 lovas nagyvad és kész, ez meg a "ti" olvasatokban egy szaros diesel, aztán még is partiban van.
Arno16613-09-2010 21:35:01 // 8065
Már csak azért mert a 2 tonnas automata váltós Thesis az 1.9JTDm 159-et eléggé veri úgy 50-től.... szóval fura ez nagyon...
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
3.0 166-om amig egyben volt 530D BMW-ket hagyogattam le a palyan vele rakasra.
Nemhinnem h a 2.4JTDm jobban menne egy 159-es kaszniban.
Sok itt szerintem a "körülmény". Váltó chip tömeg állapot stb.
tipoatti13-09-2010 21:34:05 // 8064
Nincs felvétel nálatok véletlenül? ;)
tipoatti13-09-2010 21:33:10 // 8063
Érzékeny egy moci az tudtommal is, manapság pedig gyak. lehetetlen normális állapotút találni belőle. A legfiatalabb is 9 éves...
tipoatti13-09-2010 21:31:51 // 8062
500K-val az órában valszeg csak gombokat kaphatott érte... Ha nem, akkor mágus volt! ;)
Arno16613-09-2010 21:30:10 // 8061
"Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!"
váltó?
váltó?
GEORGE13-09-2010 21:14:11 // 8060
nem tudom miért nem esett le nekem :-)
GTPeti13-09-2010 21:07:11 // 8059
Olyan van a kollégámnak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:07:11 // 8058
amelyik ismerősömnek van nem szopik vele...csak meg kell neki adni amit kér :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:05:34 // 8057
nem képzeld ennyi méterrel adta el mert sérülésmentes volt :) meg költ az autókra rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 21:03:56 // 8056
így van Druszák lettünk :D
Jorjie13-09-2010 21:02:56 // 8055
Mert most druszák lettek a kocsiddal :-DDDDDD
ALFI15613-09-2010 21:02:40 // 8054
Jó csak mondtam valamit.Lehetne folytatni a listát.De az biztos,hogy nem GTA lenne.Az is dúrva szerintem,hogy az alfának az a csúcs.Nincs erősebb,keményebb motor.(szégyen)
tipoatti13-09-2010 21:00:42 // 8053
Skyline GTR.
GEORGE13-09-2010 21:00:12 // 8052
Hmmm érdekes dolgot írsz, az benyások közt pont a 2.0V6TB nem tartják jó motornak....
miért öröm az neked, hogy már 242-nél tartok???
miért öröm az neked, hogy már 242-nél tartok???
tipoatti13-09-2010 21:00:05 // 8051
Gondolom eladás előtt azért karcsúbb lett az a számláló... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 20:58:16 // 8050
vagy Nissan 350 :)
ALFI15613-09-2010 20:45:35 // 8049
Ha meg olyat akarnák ami megy akkor evo vagy mazda 6 MPS
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 20:39:51 // 8048
Jah ez a 166 tulaj akinek nagyobb és jobb a 159 az előző 66-ot 500e km-rel adta el...2,4jtd volt :P
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 20:37:01 // 8047
sokat beszélgettünk már az Amorén erről a benzin VS dejzelről azért el kell ismerned hogy a V6 azért az ott van a szeren főleg a 2.0V6TB vagy a 3.0 V6 nem beszélve a 3.2 V6-ról (nem a GM-ről)...ezekből pariban vagyok a 2.0V6TB-vel és kész....hangban verhetetlenek azért a V6TB csigása mikor lefúj az kész és persze megy de nem füstű :D
Amivel mindig védekeznek a benyások hogy a dejzel a fillérbszóknak való pl a 159-nél rohadtul nem igaz mert a 8.5L-es fogyasztása nem éppen a skótoknak való....
Annak hogy 242e van az autódban meg külön örülök :DDDDD
Amivel mindig védekeznek a benyások hogy a dejzel a fillérbszóknak való pl a 159-nél rohadtul nem igaz mert a 8.5L-es fogyasztása nem éppen a skótoknak való....
Annak hogy 242e van az autódban meg külön örülök :DDDDD
tipoatti13-09-2010 20:30:53 // 8046
Azért nem semmi. hogy naponta x hsz.-ben van idegzeted alaposan kiírni MINDIG a motortípusoknál hogy : 2,4,1,9,12V2410VVXVMjetJTDV6bármi... ;)
ALFI15613-09-2010 20:30:52 // 8045
Meg,hogy egy 1000köbcentist nem tud lenyomni.Sőőőt!Erőlködik.
tipoatti13-09-2010 20:27:23 // 8044
Ha - tételezzük fel - nem csipszes volt a verda, és különös tekintettel arra, hogy Mjet mociról beszélünk, a nagy füst ( kormolás ) tényleg nem jó szvsz.
W.13-09-2010 20:18:21 // 8043
Nem kell ezt olyan véresen komolyan venni! Az Alfa sportszívű. Ahoz meg ha tetszik, ha nem , nem megy a dízel motor! Ennek ellenére jó hogy van belőle olyan is, mert én is lecseréltem a V6-ot traktorra...:)) Egyébként meg, ne húzd ki a gyufát a Don-nál..:)))
ALFI15613-09-2010 20:11:25 // 8042
Persze,hogy volt valami gond.Főlleg ha akkora volt a füst.Azért az ha akart elment volna.
GEORGE13-09-2010 16:15:22 // 8041
Mi az hogy a 166 2,4 jtd szenvedett?
Ha a 2,4 jtd-t 1000cm3 szarok lenyomták, akkor ott valami baj volt, ami egyáltalán nem jellemző a jtd-re.
Piri mesternek sajnos nem érte el a 600ezer kilométert a 2,4 jtd 10v-je......amit ezelőtti 80ezerrel átvariált, nagy turbó stb stb...lehet ha nem piszkálta volna átlépte volna a 600ezret úgy hogy semmi baja nem lett volna....
Jó 2,4 jtd 20V egál a 3,0 V6-al 200-ig 100-ról indulva bármilyen sebességről.
kipróbáltuk!
Nem tudom miért szapulod ennyire a diesel Alfákat, a legmegbízhatóbb motorok jelenleg az Alfa kínálatában.
kérdezz meg motor felújítást végzőket, meg alkatrész kereskedőket, hogy mennyi jtd alkatrészt forgalmaznak....
Röviden összefoglalva, 156 2,4 jtd 20V a 0-100-ra való gyorsulásban 1-1,5mp lassabb mint a szintén 156 2.5 V624V ezt leszámítva gyári állapotú 2,5V6 24v nem tud mit kezdeni a 2,4 jtd 20V-vel., csak 230km/h elérésekor kezd felzárkózni.
Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!
Ráadásul ha Andyt megkérdezed majd elmondja, hogy mennyire füstölt a diesel mikor előtte kotortam.....ja és már 242ezer km van az enyémben.
Hangja belülről szinte nincs, de ha be is szűrődik valami akkor semmi esetre sem zavaró főleg, hogy a 5 henger jóval szebben szól mint bármely 4 hengeres.....
Azt megfigyeltem, hogy minden benzines avval jön, hogy füstöl meg teherautó üzemanyaggal megy.....de azt már egyikőtök sem ismeri el leírva, hogy bizony a kurva életbe a közlekedési helyzetek döntő részében ugyan úgy, vagy jobban megy mint a hőn ajnározott nagyvadak. Tudom kellemetlen azt írni, hogy akár mit csinálok nem érem be csak 200 felett....meg utaztam benne és nincs motorhang még 180 tartós utazáskor sem......
Aztán amikor a füstölésre visszavágva azt írom-juk, hogy "ti" meg dupla annyiból meg 3szor annyiból tesztek meg 100km az nem számít, mert nem úr aki nem herdál.....
Hát akkor az miért számít, ha fűstől???? Ráadásul felnagyítjátok a füstölést is....
Meg arról mély hallgatás van, hogy sok benyás meg kéken fűstől.....pedig ( szerintem ) az gázabb mint a fekete fűst....
Ha a 2,4 jtd-t 1000cm3 szarok lenyomták, akkor ott valami baj volt, ami egyáltalán nem jellemző a jtd-re.
Piri mesternek sajnos nem érte el a 600ezer kilométert a 2,4 jtd 10v-je......amit ezelőtti 80ezerrel átvariált, nagy turbó stb stb...lehet ha nem piszkálta volna átlépte volna a 600ezret úgy hogy semmi baja nem lett volna....
Jó 2,4 jtd 20V egál a 3,0 V6-al 200-ig 100-ról indulva bármilyen sebességről.
kipróbáltuk!
Nem tudom miért szapulod ennyire a diesel Alfákat, a legmegbízhatóbb motorok jelenleg az Alfa kínálatában.
kérdezz meg motor felújítást végzőket, meg alkatrész kereskedőket, hogy mennyi jtd alkatrészt forgalmaznak....
Röviden összefoglalva, 156 2,4 jtd 20V a 0-100-ra való gyorsulásban 1-1,5mp lassabb mint a szintén 156 2.5 V624V ezt leszámítva gyári állapotú 2,5V6 24v nem tud mit kezdeni a 2,4 jtd 20V-vel., csak 230km/h elérésekor kezd felzárkózni.
Aztán amíg a 166 3.0V6 24v sem tud mit kezdeni a 156 2,0 jtd 20V-vel 100-tól indulva bármely sebességről 200km/h-ig, addig leszarom ha fűstől a diesel!
Ráadásul ha Andyt megkérdezed majd elmondja, hogy mennyire füstölt a diesel mikor előtte kotortam.....ja és már 242ezer km van az enyémben.
Hangja belülről szinte nincs, de ha be is szűrődik valami akkor semmi esetre sem zavaró főleg, hogy a 5 henger jóval szebben szól mint bármely 4 hengeres.....
Azt megfigyeltem, hogy minden benzines avval jön, hogy füstöl meg teherautó üzemanyaggal megy.....de azt már egyikőtök sem ismeri el leírva, hogy bizony a kurva életbe a közlekedési helyzetek döntő részében ugyan úgy, vagy jobban megy mint a hőn ajnározott nagyvadak. Tudom kellemetlen azt írni, hogy akár mit csinálok nem érem be csak 200 felett....meg utaztam benne és nincs motorhang még 180 tartós utazáskor sem......
Aztán amikor a füstölésre visszavágva azt írom-juk, hogy "ti" meg dupla annyiból meg 3szor annyiból tesztek meg 100km az nem számít, mert nem úr aki nem herdál.....
Hát akkor az miért számít, ha fűstől???? Ráadásul felnagyítjátok a füstölést is....
Meg arról mély hallgatás van, hogy sok benyás meg kéken fűstől.....pedig ( szerintem ) az gázabb mint a fekete fűst....
tipoatti13-09-2010 15:38:50 // 8040
Az olyan jóvágású srácoknál, mint Te meg én. Azért én nem így vettem észre, nem is olyan nagy átlagos sokadalomból simán kimagaslok sokszor... 180 alatt van az átlagmagasság szerintem.
ALFI15613-09-2010 15:34:07 // 8039
Nem arra gomdoltam.Gombóc magához méri a magasságot is.Manapság az 187 teljessen átlagos magasság.
tipoatti13-09-2010 15:31:30 // 8038
Arra gondolt Don, hogy hosszúkás zsiráfkantározók vagyunk... 187 centire nyúltam jómagam is. Felső ( nyak alatti ) szélességben Te vagy a bajnok!!! ;)
ALFI15613-09-2010 11:44:13 // 8037
"A Tipoatti, az Andy a Zümi ez mind eléggé nagy lókuró"
Legfeljebb hozzád képest.Ki ne találd már.Egyébként jóval nagyobb a hely is benne mint az 56-ba.Kérdezd meg Csekőt.Szerintem ő is ezt fogja igazolni.
Legfeljebb hozzád képest.Ki ne találd már.Egyébként jóval nagyobb a hely is benne mint az 56-ba.Kérdezd meg Csekőt.Szerintem ő is ezt fogja igazolni.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 10:00:01 // 8036
egy biztos nehéz beállítani normálisan az ülést...
W.13-09-2010 09:39:08 // 8035
166 vs 159: Nekem eleinte nem tetszett a 159, pedig vezettem is és nézegettem is eleget. Sajnos azonban a 166 "elöregedett" és mivel nekem mindennapi főleg városi használatra kell autó ezért döntöttem a 159 mellett, úgy hogy a feleségemnek megvettük Bandi 156 sw-jét és azt is vezettem eleget. Viszont a 166 után nincs más alternatíva jelenleg. A mostaniba meg első látásra "beleestem"..:))
Elől kisebb a térérzet mint a 166-ban , hátul meg a 166 jóval komfortosabb! A 159 első ülése valóban keskeny és ezt én is nehezményezem. Viszont a deréktámasszal ki lehet hozni belőle kényelmes pozíciót. Nyáron 7-8 óra utazás sem fársztott el benne! A futóműve nyilván jobb mint a 166-é, ezt tapasztaltam is. Röviden tehát: ha a 166-ot még gyártanák a facelift előtti verzióban , azt vettem volna, de a mostani eddig kiválóan műxik és eddig bevált! Kopp,kopp,kopp....:))
Elől kisebb a térérzet mint a 166-ban , hátul meg a 166 jóval komfortosabb! A 159 első ülése valóban keskeny és ezt én is nehezményezem. Viszont a deréktámasszal ki lehet hozni belőle kényelmes pozíciót. Nyáron 7-8 óra utazás sem fársztott el benne! A futóműve nyilván jobb mint a 166-é, ezt tapasztaltam is. Röviden tehát: ha a 166-ot még gyártanák a facelift előtti verzióban , azt vettem volna, de a mostani eddig kiválóan műxik és eddig bevált! Kopp,kopp,kopp....:))
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 08:57:52 // 8034
azokat kell kifogni...én is fél évig kerestem anno az 56-ot
Don Gombóc13-09-2010 08:31:42 // 8033
Vitathatatlanul van ilyen. Bár ritka.
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 08:28:48 // 8032
Azért kint sem mindenki hajtja szarásig pl lenne most is egy utolsó 166 full, 56e km-rel lótúróért :P
Don Gombóc13-09-2010 08:25:38 // 8031
A Tipoatti, az Andy a Zümi ez mind eléggé nagy lókuró, és nem panaszkodtak. :) A Bandi meg könnyen van mert ő teleszkópos. :)Amikor rászól az asszony akkor összetolja magát. :)
Don Gombóc13-09-2010 08:23:21 // 8030
És nem Münchenben. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 08:21:14 // 8029
én vagyok 186 ő magasabb :D azt nem tudom hogy próbálta e bár a Kovácsét igen...
Don Gombóc13-09-2010 08:17:32 // 8027
Mi már megvagyunk, csak még kivárunk. Most keresünk egy jó nagy sörözőt ahol elférünk sokan. :)
András bácsi13-09-2010 08:16:16 // 8026
Éppen egy új szélsőséges párt alapításán gondolkodom, mert nem tetszik sok minden. ;)
Don Gombóc13-09-2010 08:15:45 // 8025
Ha nem a Zümi mondta akkor őt kellene megkérdezni. Eléggé hosszú, ha valaki akkor ő tuna valót mondani. Szélességben meg én. Beltér szélességben meg bármelyik kategória társával felveszi a versenyt. Nem bassza a lábadat a középkonzol, nem nyomul a karodra és a válladra az ajtó belső borítás, stb.
András bácsi13-09-2010 08:15:08 // 8024
Furcsa ember lehet, mert én is 186 vagyok. :)))
Vagy nem próbálta a 159-est. :)))
Vagy nem próbálta a 159-est. :)))
Don Gombóc13-09-2010 08:12:45 // 8023
Na látom nem dolgozol. :)
Egy kissé hamarabb küldted el az igazságot mint én.
Azért aki nem nyüstöli sokat demszkigradban a verdát az sem panaszkodhat a hátsó futóműre sem. Mint írtam vala sokan azt hiszik hogy annyi km van a verdájukban mint amennyivel vették. Botor gondolat az hogy egy 166-ot 7-8-9 éevesen megvesznek 100-150 ezer kilométerrel. Ez nem az a kategória mit napi 4-5 kilométerfutásra vesznek bejárni a munkahelyre. Aki egyszer eladta külföldön, az már kihozta belőle azt amire neki kellett. Punk tum. :)
Egy kissé hamarabb küldted el az igazságot mint én.
Azért aki nem nyüstöli sokat demszkigradban a verdát az sem panaszkodhat a hátsó futóműre sem. Mint írtam vala sokan azt hiszik hogy annyi km van a verdájukban mint amennyivel vették. Botor gondolat az hogy egy 166-ot 7-8-9 éevesen megvesznek 100-150 ezer kilométerrel. Ez nem az a kategória mit napi 4-5 kilométerfutásra vesznek bejárni a munkahelyre. Aki egyszer eladta külföldön, az már kihozta belőle azt amire neki kellett. Punk tum. :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2010 08:09:51 // 8022
Bakter nem én találtam ki az ember mondta akinek 166-ja van :) Pontosan azt mondta kisebb a hely elöl és neki ezért kényelmetlen...igaz nálam magasabb (186cm)...viszont mivel 180 lovas ezért jobban megy mint a 159 és úgy euro 4 hogy nincs benne DPF az ára is olcsó volt 6-7e euró ...én is gondolkodtam 166-ban csak mivel a hátsó üléssort nem lehet dönteni ezért kiesett a pixisből
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?