Forum >> 159

droberto30-05-2012 08:32:53 // 21664
A ti kerekek a fogyasztást, a korábban mért és sejtettől eltérően, jóval kisebb mértékben emelték, átlagban 2-3 dl-el. A drasztikus fogyasztás növekedés (6-8 dl) leginkább városban figyelhető meg! Városon kívül konstans normál tempónál a sebesség korlátokat betartva 1-2 dl a növekmény!
Továbbá a computer által írt fogyasztási adatok a valóságban 1,5-2 dl-el alacsonyabbak, a kerekek átmérőkülönbségéből adódóan!
Pontosabb értékekhez további mérések szükségesek...
droberto30-05-2012 08:10:51 // 21663
Tegnap tankolás után visszatettem a boxot. Lett neki "végleges" helye! :)
droberto30-05-2012 07:28:41 // 21662
Novitec dealer Magyarországon!
Hirdetnek az Amorén.
159 árak
Hmmm...
droberto29-05-2012 22:18:04 // 21661
Matricában csak normál méret (520 x 110 - D típusú) van már csak, kicsit nem adnak. A kiadottakat pedig egyenlőre nem piszkálják. Ami van lehetőség, az a motorrendszám. Én is ilyet szeretnék. Ezt B típusnak (motoros) mondják, és két soros.
Rendszám csere (teljesen új rendszám igénylése esetén):
A => B típus kis méret (két soros motorkerékpárra: 240 mm * 130 mm)

Menete:
- Lökhárító lyuk(ak) eltűntetése, fényezése
- ... Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelete
o Kérvény A=>B tip. frsz
o Műszaki vizsga
o Műszaki adatlap 15? napig érvényes
- Okmányiroda:
Költségek:
o Műszaki vizsga: 16.290,-Ft
o Környezetvédelmi címke ???,-Ft
o Forgalmi engedély: 6.000,-Ft
o Rendszám gyártás: 8.500,-Ft
o A-B átminősítés: 12.300,-Ft
o Műszaki címke: 585,-Ft
Összesen: 43.675,-

Az eljárás saját esetemre érvényes, mely vonóhorog felszerelést is tartalmaz.
A fentiek miatt egyes lépések és költségek nem biztos, hogy szükségesek...
Piritu - 1.000.00029-05-2012 22:01:38 // 21660
Viszont ha kiszúrják nem lennék a helyében :-(
direttore29-05-2012 21:57:34 // 21659
Csináltatni lehet kicsit egy jo dekoratörrel, haveromnak az van....még nem szurták ki:)))
Júlia29-05-2012 21:44:18 // 21658
hmmm.Sajnálom..Köszi!
ALFI15629-05-2012 19:21:27 // 21657
EU kis matrica rendszám nem létezik.
'''''29-05-2012 19:14:25 // 21656
Csak eredeti méretű van matricában.Esetleg a nagymotor rendszám lehet még de azt nem tudom,hogy létezik-e matricában.pe-Ti kartárs Giuján van,ott megnézheted.
Júlia29-05-2012 19:08:48 // 21655
Sziasztok!

kis rendszámot szeretnék előre az autóra tud ebben segíteni valaki?Jelenleg matrica van rajta,de normál méretű.Macerás ezt beszerezni vagy inkább költséges?Aki tapasztalt ez ügyben kérem ossza meg velem.:)Köszi
SKrisz28-05-2012 21:27:26 // 21654
A bologomban van még egy pár ilyen kép :)

imi15628-05-2012 18:59:56 // 21653
Jó kép:-))!
Csosznorbert28-05-2012 18:26:44 // 21652
vedd le automatikról :)
Csosznorbert28-05-2012 18:24:08 // 21651
nááááá, itt Szhelyen :))))
'''''28-05-2012 16:32:48 // 21650
A nagy kijelzőn a nappali és esti fényerőt lehet állítani illetve fixálni valahogy?Szürkületben össze-vissza vált és kicsit idegesít.
droberto28-05-2012 13:40:33 // 21649
Két szupermodel csókja!
5*
:)
SKrisz28-05-2012 12:59:14 // 21648


:-)
droberto28-05-2012 12:54:37 // 21647
Meglepő módon, én is csak 2 hete egyszer próbáltam (dízelt ugye felesleges eddig hajszolni). Nekem is 5k körül állt meg. Pontosan nem emlékszem, nem volt egy nagy élmény. Az viszont furcsa volt, hogy a leszabályzás nem a megszokott, el-el vesszük az üzemanyagot állapot volt.
'''''28-05-2012 11:23:28 // 21646
Ma kipróbáltam mennyit pörög a gép.Ötezernél áll meg a fordulat.Azt hittem megy tovább is picivel.Nektek?
'''''28-05-2012 07:19:47 // 21645
Lássuk a többi áldozatot!Ez elég alap gép,lesz jobb is ennyiért.
Piritu - 1.000.00027-05-2012 22:54:28 // 21644
Progression - én inkább a jobban felszereltet keresnék. pl a tempomat nagyon hiányozna.
'''''27-05-2012 21:22:41 // 21642
Lehet,szar a gépem de nekem nem jelenít meg semmit!Belinkeltél egyáltalán valamit?
Robbye27-05-2012 19:40:57 // 21641
Ő lenne az egyik
Vikking 31126-05-2012 21:03:18 // 21640
A Viper meg a mi kutyánk kölyke (mostmár...), az se valami minőségi cucc... :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 19:51:33 // 21639
minőségre bizony kb olyan :P
Vikking 31126-05-2012 17:23:03 // 21638
ANNYIRA nem rossz;))
Szerintem...;)))
Vikking 31126-05-2012 17:21:51 // 21637
Ez így van. Meg mellé eszik tizenhuszon litert...
A tbi lehet érdekes, a v6-ot csak a megbízhatóság szempotnjából említettem.

A v6-nak ebben az értelemben nem sok haszna volt, valljuk be. Pedig a GTA-k után jól hangzott a "200 ló felett csak összkerék" koncepció, de ahhoz legalább 280-300 ló kellett volna, hogy maradandót alkosson pl a 2.4-gyel szemben...
Aztán a 210 lovas jtd-nél jól szembe is köpték magukat meg a koncepciójukat, de ez már más kérdés...
.......................26-05-2012 16:54:26 // 21636
A v6 3,2 ugye összkerekes ,260 ló a hajtáson elvész 75..80Le marad 180
a 2,4Jtdm elö kerekes 200(csippelve 230) ló a hajtáson elvész 55..60 ló ,marad 145 (csippelve 170ló marad)
szóval én nem venném ,csak a hanja miatt nem ér meg 5..6 liter túlfogyasztást
(mellesleg az 5 hengeres is szépen szól)
GTPeti26-05-2012 16:49:59 // 21635
Melyik bótos? R-Hard? :)
Csosznorbert26-05-2012 16:49:15 // 21634
és a bóóótos bácsi aszonta ma hogy a 159 egy prémium kategória.... :)))
Csosznorbert26-05-2012 16:48:35 // 21633
Szóval akkor mégiscsak jó az a diesel? :))))
Vikking 31126-05-2012 16:37:23 // 21632
Ezzel abszolúte egyetértek! Ráadásul a gázolaj büdös is;)))

Esetleg az ezer litert fogyasztó v6 jöhet(ne) szóba, de azt nem tudom, mennyire megbízható. Vagy a tbi, de az drága is meg ritka is...
papajax26-05-2012 16:25:51 // 21631
Semmi gond azzal, hogy téged nem győzött meg, hisz én szívesebben járnék 200lóerővel. :-)
Az a véleményem, hogy a 159 benzinesek közül ez a biztonságosabb választás, a dieselektől pedig félek, mivel tele vannak minden környezetvédelmi előírt szarral és nincs kedvem küszködni velük.
Ugyanakkor csak dieselem volt előtte.
Úgy voltam vele, hogy jó nekem ez az egyszerű standard népautó motor, hátha ezzel nem lesz gond....
Részemről pontot tettem a végére. :-)
Vikking 31126-05-2012 16:05:41 // 21630
Ne érts félre, nem leszóltam. De az tény, hogy nem versenyautó, és sok közönséges gépnél sem jobbak az adatai. Kompromisszumnak kiváló, a fogyasztás oké, de nem egy erögép.

Persze a 156 teljesen jó 140 lóval, de az legalább 250-300 kilóval könnyebb... az is tény, hogy fogyasztani sem fogyaszt kevesebbet viszont. Söt...

èn is vezettem már ilyet, de nem gyözött meg.
papajax26-05-2012 15:56:04 // 21629
A kompromisszum ott van, hogy ugyanakkor sokkal jobban megy, viszont sok rá a teljesítményadó....:)
.......................26-05-2012 15:20:30 // 21628
..ennyit eszik a 2,4 JTDM is kb.
.......................26-05-2012 15:10:35 // 21627
..visszaszivom az 1,8 MPI gázos ötletét
német fórumon csak rosszakat írnak erröl a megoldásról,tönkremegy a szelepülék állítólag
Robbye26-05-2012 14:55:34 // 21626
Köszönöm a megoszló véleményeket :D jót nevettem GTpeti hozzászolásán a nyomatékrol!! :D :DA kiszemelt áldozatokrol rakok fel majd képet meg adatokat akkor több a tudnivaló.Előre is köszönöm.
papajax26-05-2012 14:52:09 // 21625
Mindenféle elfogultság nélkül írom, hogy az "irtó gyenge" azért túlzás!!
Nem szaggatja az aszfaltot, de dinamikus és 210-et megy evvel a motorral is.
Síelni is voltam vele tetőbox stb. és kielégítő volt minden tekintetben.
Van egy Marea Weekendem is 2.4Td.
Természetesen hiányzik az 5henger, meg a turbó, de a tapasztalat szerint veri a Marist, viszont a gyorsulás és a hang élményét tekintve jobb a Maris....
Nekem egy jó kompromisszum.
Az esetek 80%- ban városban használom és a műhelyem 4km távolságra van az otthonomtól......
Fogyasztás nálam:

Város:
óvatosan: 8.5L
normál módon:9.6L
küldve:11L

Országút:
óvatosan:6L
normál:7.6L
küldve:10L

Vegyes:
átlag:9L

Ezek az adatok nem pontosak, csak ezekre emlékszem.
Nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy ilyen konfigot vegyen, csak gondoltam, hogy a saját tapasztalat többet ér, mint egy papíron leírt adatok alapján alkotott vélemény.
Alapvetően Diesel párti vagyok, csak ez eladó volt meg olcsó, komolyabb átvizsgálás után megállapított jó állapotú, beleférős mennyiségű javított elemekkel .
Vikking 31126-05-2012 13:47:56 // 21624
A GM-é :P

De akkor a Corvette is egy opel :P
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:43:06 // 21623
nem mindenki akar száguldozni fateromnak tökéletes lenne :)
GTPeti26-05-2012 13:32:41 // 21622
Persze, mikor a sofőr azt mondja, hogy
"Nyomatékosan megkérlek, hogy gyorsulj végre egy kicsit!!" B)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:30:44 // 21621
de legalább van nyomaték
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 13:30:06 // 21620
s kinek a tulajdona a Holden? :)
GTPeti26-05-2012 13:29:56 // 21619
A 159 1.9 8V 120LE sem lehet egy versenyautó. :)
Vikking 31126-05-2012 12:54:04 // 21618
(HOLDEN!!! NEM OPEL!!!!)
1.8 lpgvel? Ilyet még nem láttam... alapból irtó gyenge bele az a motor, hát még ha elgázosítják milyen lehet... ha csak 5%ot veszít, az már csak 133 ló... Mikor azt mondják, hogy az 1.9 JTS van kb azon a szinten, ahol a 156 1.6 twin spark volt...

Még a v6ot elgázosítani... bár büncselekmény, de ott jut is, marad is...
cseko7626-05-2012 12:34:00 // 21617
nekem nem volt gond velük :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-05-2012 12:18:26 // 21616
szerintem meg mindegyik autónál kopó alkatrész a DPF, lendkerék teljesen mind1 1.9, 2.0 vagy 2,4
.......................26-05-2012 10:20:07 // 21615
Attól függ mennyi LE öt szeretnél
én személy szerint a 2.0 JTDM et ajánlom
vagy a 1.8 benzinest LPG vel

az 1,9 és 2,4 JTDM ekkel sok a gond az EGR el,DPF el,kettöstömegüvel
a benzinesek Opel eredetüek,sokat fogyasztanak

A JTS ek nem jók ,nem bírják a km ert
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.