Forum >> 159
droberto22-08-2012 00:10:32 // 23615
Ilyesmit én is örökölnék! :)
GTPeti22-08-2012 00:08:02 // 23614
Rohannék is azonnal az Erhard-féle optimalizálókúrára, ha ilyen értékek jönnének ki. :)
droberto22-08-2012 00:06:30 // 23613
A linkelt lap egy 17"-os AR-ra szűrt felnikre vonatkozó weboldal.
Nem gondoltam én ott semmi konkrétra!
"Totál más az osztókör mint a 159-en!!!" - Ebben tévedsz! A 166-é 5x108, mígnem a 159-é a GM féle 5x110 mm. Ezt egy jóféle mozgókúpos megoldással nagyon is egyszerűen át lehet hidalni.
Nem gondoltam én ott semmi konkrétra!
"Totál más az osztókör mint a 159-en!!!" - Ebben tévedsz! A 166-é 5x108, mígnem a 159-é a GM féle 5x110 mm. Ezt egy jóféle mozgókúpos megoldással nagyon is egyszerűen át lehet hidalni.
Liquid22-08-2012 00:03:46 // 23612
dehogy :) az enyém 140-nél mutat 9.2-t :)
Liquid22-08-2012 00:03:21 // 23611
ja, most látom csak hogy 1.9 8V, bár még úgy is korrekt
Dömpi (il dottore)22-08-2012 00:02:24 // 23610
sok?
Dömpi (il dottore)22-08-2012 00:02:00 // 23609
Liquid22-08-2012 00:01:25 // 23608
160-nál 7.2? azt hogyan?
Dömpi (il dottore)21-08-2012 23:57:25 // 23607
Nekem az 1.9 8V fogyasztása 255/35/R19-el 2 200 km átlagában 8,0 l. 90-es tempónál 3,2 l, 120-nál 6,9 l 160-nál 7,2 l és mindez klímával. nem tudom ez sok vagy átlagos? Általában 2500 és 3000 között váltok, turbónyomás van, erő van, és nem koppan semmi sehol. Bár a magyar utakom a 19" felnik miatt többet nézem az aszfaltot magam előtt mint bármi mást. Horgom ugyan nincs, de fullra pakolva - feleség és 2 gyerek - mellett is ennyi a fogyasztás és nem ér le semmi, el lehet menni vele nyaralni. Pályán lehet tolni, alsóbb rendű úton meg nem véletlenül van kint az úthibát jelző és emiatt sebességkorlátozó tábla. A fiattal anno lesz@rtam, most komolyan veszem. Ennyi.
Liquid21-08-2012 23:48:48 // 23606
teljesen jó képe van
Liquid21-08-2012 23:48:30 // 23605
Pioneer AVH2400BT, "örököltem" :)
Dömpi (il dottore)21-08-2012 23:39:53 // 23604
én a ledsort a lámpák alatti hullám alakú résbe fűztem be. Annyiból elcsesztem, hogy nem ragasztottam oda, hanem csak beszorítottam a résbe. Egy idő után ki is rázódott, így idővel a folyamatos visszatuszkolástól el is szakadt benne a szál. Most szépen be fogom fűzni, úgy, hogy leszedem a lököst és akkor jól hozzáférhető.
Dömpi (il dottore)21-08-2012 23:34:13 // 23603
Ha az 1.-re gondolsz, az 166-ra van. Totál más az osztókör mint a 159-en!!!
droberto21-08-2012 22:51:17 // 23602
Grat hozzá! :)
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
Liquid21-08-2012 22:29:38 // 23601
Pityukoma21-08-2012 21:37:06 // 23600
Ja ha gondolod megmérem a horog alját a talajtól (üresen) úgy össze tudod hasonlítani a tieddel.
Pityukoma21-08-2012 21:32:52 // 23599
Ha jól emlékszem ugyanolyan (GDW) horgod van neked is mint nekem. Nekem nem szokott soha lekoppanni, pedig 2felnőtt+3gyerek +tetőbox +kerékpárok a horgon +csomagtartó rolóig pakolva voltunk nyaralni. Nézd meg a rugóidat hátul lehet hogy gond van velük. Én nekem az volt az első amit cseréltem a vas vásárlása után nemsokkal. Nem vészes az ára, akkor 17K volt a 2db gyári. +2cm-rel emelkedett a hátulja üresen.
droberto21-08-2012 20:37:38 // 23598
Nem rossz ötlet!
droberto21-08-2012 20:37:09 // 23597
Tegyél rá nagy kereket! :) Nekem amióta a nyári van fent kopp-kopp-kopp, még sehol sem ért le!
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
Csosznorbert21-08-2012 20:26:29 // 23596
Észrevétel..... 4 felnött, 1 gyerek, csomi tele börönddel utazáshoz. 84-71-es utakon Balatonfüredig, és vissza Szombathely....... vagy 20x koppant le durván a vonóhorog. Ebböl történt a következtetés: magyar utakon nyaralni menni a 159-el nem lehet.... :(
GTPeti21-08-2012 19:26:34 // 23595
Majd én jól átvariálom, hogy tisztességesen működjön... ha úgy hozza a sors... B)
droberto21-08-2012 19:22:41 // 23594
Így ez már már csak egy műsz@r! :)
GTPeti21-08-2012 19:15:50 // 23593
A fenébe. Nagy kár, hogy ők is átvették ezt a hülyeséget.
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
direttore21-08-2012 18:21:18 // 23592
Szia, nekem volt ilyen, ...termosztát csere lett belőle. ja és a fogyasztást is növelte:((
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
Piros Madaaar21-08-2012 14:38:35 // 23591
Udv.
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
droberto21-08-2012 10:48:53 // 23590
Az enyém áll 90-en mint a cövek! Sajnos igen megtévesztő módon. :(
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
'''''21-08-2012 10:16:00 // 23589
A hőfok nekem is ilyen.A fogyasztás ErHardnál,pályán simán reális.Nálam is volt már ennyi.
Coolby21-08-2012 08:55:51 // 23588
Sziasztok!
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
droberto21-08-2012 00:24:42 // 23587
Továbbá kavicsfóliáztam az emblémáimat!
droberto21-08-2012 00:23:33 // 23586
Megoldottam a fékfolyadékban levő szennyeződés kérdését! :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 22:06:19 // 23585
Nem az erő hiányzik, az elég, hanem a dulpakuplung közé beszúrt gázfröccs :-(
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 22:04:50 // 23584
na ezért jó a 2,4-es ott van kraft :)
Liquid20-08-2012 22:03:58 // 23583
hááát, a TS-nél ha 3000 fölé esik vissza a fordulat akkor van power késedelem nélkül :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:57:45 // 23582
Nincs az négy felett elváltva sem :-(
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:56:37 // 23581
Elég sok sofőrrel találkozni, aki erős kihívásokkal küzd :-(
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 21:54:16 // 23580
3000-nél kell elváltogatni és van turbónyomás :)
droberto20-08-2012 21:42:12 // 23579
Azt hittem, hogy mindenkinek bent állt a garázsban a vas a hosszú hétvégén, hogy nem történt semmi...
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Én egy 200 km-es Siófok etapot mentem ma a géppel. Volt pár értetlen f@sz, aki nem értette, hogy nem azért nem megyek az előttem haladó seggébe a városban mert nem megy a bódé. Városon kívül azért sikerült velük megértetnem... :)
Piritu - 1.000.00020-08-2012 21:41:48 // 23578
Mi az osztrákoknál voltunk, de az első visszafordítósnál megbántam, hogy nem a Pókkal mentünk. Viszont amit lépett felfelé a hosszú emelkedőn (10+%), azon nagyon meglepődtem. Csak az a nyomorult turbónyomás épülne fel hamarabb váltás után!
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Utaztunk egy komoly kormossal is, de az már OFF autós topik :-)
Erhard 242 (Pure Energy)20-08-2012 21:33:26 // 23577
no a hosszú 7végén megjártuk Pag-ot ott tartottuk a barátom legénybúcsúját lefelé siettünk hogy minél előbb elkezdhessük a bulit háztól-házig 600km 5 óra alatt le is tekertünk ebben volt vacsi megállás is... lent volt pár alfa főleg olasz fiatalok meg egy magyar is velünk buliztak az este :) Nem nagy esélyt adtam volna hogy találkozunk magyarokkal főleg Alfással...az olasz fiatalok jöttek oda a parkolóban és áradoztak az Alfa-ról :)
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
jah a fogyi felpakolva sietősen 7,8 lett...a gép hátulja meg tiszta korom de hát a szerpentineken oda kellett tenni a dolgokat :DDD
'''''19-08-2012 08:39:12 // 23576
Itt az adok-veszekben hirdették.Elég sok kavicsfelverődés van a lökösön,ha már fújatom,mindjárt fel is rakom rá.Hirdetnek még egy küszöböt is,nekem már van,valakinek közületek?Jól mutat az is! :-)
droberto18-08-2012 22:37:43 // 23575
Csak nem bíírtad ki!?! :)
Novitec tuning. :)))
Novitec tuning. :)))
Piros Madaaar18-08-2012 22:24:51 // 23574
Nappali fenykent nekem mar van led sor.valameyik kepen latszik is de nemfog egyforman vilagitani a ivelt lokos miatt.
Pityukoma18-08-2012 22:13:26 // 23573
Grat:-) szerintem is kiváló ötlet a ledsor oda.
Liquid18-08-2012 21:51:56 // 23572
szép, szerintem jól mutatna ott a ledsor
'''''18-08-2012 21:49:10 // 23571
Piros Madaaar18-08-2012 12:06:23 // 23570
Udv Doby,
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
Nemtudok irni uzenofaladra ezert itt.regen jartam ki a lurdyhoz(piros trans am szlovak rendszam).
doby18-08-2012 08:40:47 // 23569
vettem 2004 ben egy jeepet magamnak. a feleségem kipróbálta a focusát eladtuk és azóta a csirkét használja. tavaly kitalálta a mitót, hogy nagyon tetszik neki. hoztam egyet
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
és 2x elvitte vele a gyereket az iskolába és vissza ült a jeepbe.
én járkálok most vele egyre jobban tetszik, de tény hogy a 159 jobban bejönne.
úgyhogy megértelek.
Piros Madaaar17-08-2012 08:33:58 // 23568
Nekem volt fenn 225/40 r19 az valamivel olcsobb mint a gyari eloiras.most 235 lesz mar hetvegen visszakerulnek:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Itt (szlovakia)a legolcsobb dunlopot talaltam 220€/db a tobbi 300€.es hat sok km nem mennek el:-(na de valamit valamiert:-)
Zsolt15517-08-2012 07:38:11 // 23567
Nekem a téli gumi lett Michlein. idővel a nyárit is arra cserélem majd.
Piritu - 1.000.00017-08-2012 07:31:32 // 23566
Egyerértek. A 146-on az volt, aztán kipróbáltam majd indent nyáriban. Most a Párducon gyárilag Michelin van. Nem is lesz más.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?