Köszi!
Remélem leírja :-)
Ha ez lenne a baja, a nehézkes hidegindításon kívül produkál még más tünetet (csak hogy könnyebben be tudjam azonosítani)?
Forum >> 159
Gábor7905-02-2013 21:25:46 // 30280
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 21:24:54 // 30279
jaja a mienkez 46-48
Csabi05-02-2013 21:22:12 // 30278
Az enyémhez (2,4) néztem, a legolcsóbb új 78e/db, a gyári felújított meg 48e/db...Erhard ha akarja akkor leírja nála mennyi... :)
Alfa GT-Csaba05-02-2013 21:20:14 // 30277
egy időben azt mondták mindig hogy az EGR-t 1szer lehet takaritani aztán kuka!Én már 4szer darabokra szedtem és semmi baja!!Akkor ki akar gazdagodni?
Gábor7905-02-2013 21:19:25 // 30276
Ja értem... akkor ez azt jelenti, hog a Bosch újít fel...
És nagyságrendileg ezért mennyit kérnek? A Bosch-ban megbízom, különös tekintettel arra, hogy nekik dolgozom :-)
És nagyságrendileg ezért mennyit kérnek? A Bosch-ban megbízom, különös tekintettel arra, hogy nekik dolgozom :-)
Gábor7905-02-2013 21:17:43 // 30275
De nekem vadiúj banner aksim van :-(
Viszont ma reggel csinált ismét egy érdekes dolgot, immáron másodszor: benyomtam a gombot, forgatott 2-t, majd se kép se hang... minden kijelző elment, mutatók visszaálltak alapba... mintha "leverte volna a biztosítékot". Benyomtam a gombot ismét, izzított és indult szépen (vagyis inkább azt mondom, hogy indult ahogy szokott). Ez olyan aksi-problémának tűnik, de ha első indításra megzakkan, akkor másodikra miért bír tekerni akár sokáig is gond nélkül?
Hétvégén megnézem terhelővillával az aksit...
Viszont ma reggel csinált ismét egy érdekes dolgot, immáron másodszor: benyomtam a gombot, forgatott 2-t, majd se kép se hang... minden kijelző elment, mutatók visszaálltak alapba... mintha "leverte volna a biztosítékot". Benyomtam a gombot ismét, izzított és indult szépen (vagyis inkább azt mondom, hogy indult ahogy szokott). Ez olyan aksi-problémának tűnik, de ha első indításra megzakkan, akkor másodikra miért bír tekerni akár sokáig is gond nélkül?
Hétvégén megnézem terhelővillával az aksit...
Csabi05-02-2013 21:13:29 // 30274
Ez az üzlet... tisztítás,esetleg kap egy új mágnest amit kb 5ezer forintra sem saccolok és 36-ért dobja...de az a helyzet, h így a versenyző is jobban jár, mert nem 50-ért vesz újat.... A szeleptest meg gyakorlatilag soha nem megy tönkre...ezért kérik vissza :S
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 21:10:55 // 30273
jobban bízom abban amit ott újítanak fel ahol gyártják....egy szokott tönkre menni
Gábor7905-02-2013 21:06:30 // 30272
Mennyibe fájna az új? Egyesével lehet venni vagy 4-et (lehet ez hülye kérdés... bocs)
Illetve... ezt nem nagyon értem: nem újíttatod fel, de veszel felújítottat? Vagy nem ezen, hanem a Bosch-on volt a hangsúly?
Illetve... ezt nem nagyon értem: nem újíttatod fel, de veszel felújítottat? Vagy nem ezen, hanem a Bosch-on volt a hangsúly?
Alfa GT-Csaba05-02-2013 20:40:15 // 30271
És felraknak egy másikat ami szintén bontott volt csak kipucolják és 36 ezer ,ami szinte a fele ára az újnak,és a levettet nem kapod meg hanem kipucolják 2 kv között és eladják szintén 36 ért!Amikor megvettem a gt-t segg hülye voltam hozzá és 2 hét múlva én is beszoptam ezt!És a számlán az volt irva hogy fel újított !
droberto05-02-2013 20:33:28 // 30270
Reméljük összejön! :)
Júlia05-02-2013 20:16:46 // 30269
Megírom majd mire jutottam.Remélem igazad lesz!!!:)
Csabi05-02-2013 19:41:20 // 30268
Érdemes... :) egy kis szerencsével tízezreket spórolhatsz...
Júlia05-02-2013 19:35:51 // 30267
Persze nem a szalonban...
Júlia05-02-2013 19:34:22 // 30266
Akkor benevezek egy tisztításba.:)
Csabi05-02-2013 19:32:23 // 30265
A fél óra alatt szinte biztos, h nálad is csak félmunkát végeztek...
Júlia05-02-2013 19:04:45 // 30264
Biztos jobb nekik ha cserélik igen.Én is erre gondoltam.Ők meg arra hogy na egy szőke...:)De ráhibáztak velem.:)
Júlia05-02-2013 19:02:59 // 30263
Szerintem nekem megsem nézték úgy igazából.Kb fél órát voltam a szalonba.Ennyi idő szerintem nem elég egy motordiagnosztikához meg még egy egr szelep vizsgálathoz.
Júlia05-02-2013 19:00:42 // 30262
akkor most kereshetjük a korom hibát is..(
Csabi05-02-2013 19:00:20 // 30261
Szia!
A leírtak alapján, több lehetséges dolog is felmerül:
- Ha a tekercset is leszerelték a szelepről (fekete részt) és megműködtették sikertelenül, akkor sajnos tényleg csak a csere a megoldás.
- Ha viszont csak a szeleptestet "tisztogatták" akkor sajnos az annyit ér,mint halottnak a csók, viszont még jó esély van arra, h egy teljes körű tisztítással , újra működni fog. (Amikor én jártam szervizben mindig pucoltattam az EGR-t, 3különböző szervizesből 2 csak félmunkát végzett, 1 szaki szerelte csak le a működtető tekercset/mágnest és úgy végezte a tisztítást...Ezért gondolom, h talán nálad is csk "félmunkát" végeztek)
-ha nem vagy biztos benne, h nálad miképp végezték a tisztítást akkor szerintem kérdezd meg a szakitól aki csinálta.
Sajna nekem az a tapasztalatom, h egy szervizben nem foglalkoznak az anyagiakkal, csere aztán kész, nekik ez egyszerűbb...
A leírtak alapján, több lehetséges dolog is felmerül:
- Ha a tekercset is leszerelték a szelepről (fekete részt) és megműködtették sikertelenül, akkor sajnos tényleg csak a csere a megoldás.
- Ha viszont csak a szeleptestet "tisztogatták" akkor sajnos az annyit ér,mint halottnak a csók, viszont még jó esély van arra, h egy teljes körű tisztítással , újra működni fog. (Amikor én jártam szervizben mindig pucoltattam az EGR-t, 3különböző szervizesből 2 csak félmunkát végzett, 1 szaki szerelte csak le a működtető tekercset/mágnest és úgy végezte a tisztítást...Ezért gondolom, h talán nálad is csk "félmunkát" végeztek)
-ha nem vagy biztos benne, h nálad miképp végezték a tisztítást akkor szerintem kérdezd meg a szakitól aki csinálta.
Sajna nekem az a tapasztalatom, h egy szervizben nem foglalkoznak az anyagiakkal, csere aztán kész, nekik ez egyszerűbb...
Júlia05-02-2013 18:59:44 // 30260
Fiat szalonba vittem mert sajnos a szerelőm nem tudja gépre rakni.viszont mondta hogy mindenképpen tisztítással próbálkozik csere előtt.Éppen most hívtam,mert már felidegesítettem magam.:)Melegen amúgy megy mint állatt csak reggel nincs erő benne.:(
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:53:25 // 30259
Nem a burkolathoz vezeti a kormot, ha nyitva van. Ha a burkolat alatt kormos, akkor az máshonnan jött.
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:52:20 // 30258
Könnyű kimérni ha szakadt. (Feltételezve, hogy olyan szerelőhöz vitted, aki ért hozzá.)
Júlia05-02-2013 18:16:48 // 30257
Jaa azt is mondtak hogy kicsit nyitva van a szelep.Tény hogy a motorburkolat alatt sok korommal találkoztam.:(
Júlia05-02-2013 18:15:13 // 30256
Kérdeztem hogy tisztható e de azt mondták a benne lévő tekercselő meghalt.:(Bár én nem tudom hogy ezt így kerek perec ki írja egy motordiagnosztika?Most már bizonytalan vagyok.
'''''05-02-2013 16:58:21 // 30255
Ennyiért kiírják és még meg is chippelik az autód.
droberto05-02-2013 15:42:20 // 30254
A csere előtt egy tisztítást (mozgató tengelyt is) megpróbálnék.
droberto05-02-2013 15:11:38 // 30253
Vsz. ez valami CAN kommunikációs hiba. Proxy rendezés segíthet....
Júlia05-02-2013 14:49:32 // 30252
Szia
Sikerült kitisztítíni tényleg gyors volt.:)Jól el volt koszolódva,de sajnos nem oldotta meg a problámát.Olyannyira nem hogy el is keserítettek.:(a egr adta be a kulcsot amire kapásból 45-65 ezres árat mondtak.:(
Sikerült kitisztítíni tényleg gyors volt.:)Jól el volt koszolódva,de sajnos nem oldotta meg a problámát.Olyannyira nem hogy el is keserítettek.:(a egr adta be a kulcsot amire kapásból 45-65 ezres árat mondtak.:(
'''''05-02-2013 14:43:01 // 30251
2.4-nél is van eltérés a könyv és a valóság közt az izzítógyertyánál?
Dömpi (il dottore)05-02-2013 14:00:04 // 30250
Tegnap este az asszony saját kezűleg vitte el a szerelőhöz a kocsiját.
Tényleg komolyan gondolta néhány hete :)
blog
Tényleg komolyan gondolta néhány hete :)
blog
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:47:34 // 30249
Ez érdekes, ugyanis az enyém FL (2008) utáni 8V-s. Mikor először cseréltük, illetve csak cseréltük volna az izzítógyertyát, a VIN alapján rendelt rövidnek bizonyult. Úgyhogy az aranykezű szerelőm elvitt egyet mintának az autósboltba, ahol dolgozik, és úgy hozott.
Ugyanaz kell bele, mint valamelyik opel-be. Pontosan nem tudom, de ma megyek hozzá és rákérdezek, ha valakit érdekel.
Lényeg, hogy amit a VIN szerint kidob az alkatrészbolt számítógépe, az tutira nem jó, rövid.
Ugyanaz kell bele, mint valamelyik opel-be. Pontosan nem tudom, de ma megyek hozzá és rákérdezek, ha valakit érdekel.
Lényeg, hogy amit a VIN szerint kidob az alkatrészbolt számítógépe, az tutira nem jó, rövid.
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:42:54 // 30248
Nekem volt. De nálam kombinálva azzal, hogy nem tudtam bezárni a kocsit. Majd győzött a "windows"-os megoldás: akkusaru le, majd vissza.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:34:33 // 30246
Kicsit el vannak írva...
amivel a legjobban jársz 2L Matryx, 1-2L 5.1 fékolaj és 2L dextron IV
amivel a legjobban jársz 2L Matryx, 1-2L 5.1 fékolaj és 2L dextron IV
Coolby05-02-2013 13:33:29 // 30245
köszi, ezek lesznek a jók...
Szervóra ír még elaforg GI/R-t?
Szervóra ír még elaforg GI/R-t?
Coolby05-02-2013 13:18:14 // 30244
ne bazz, ezeket itt találtam az autó adatlapján, akkor nem stimmel ezek szerint :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:17:11 // 30243
3-ból egyet sikerült :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:16:43 // 30242
váltó olaj 2L Matryx, Fékolaj amilyet akarsz 1L, Szervo GI/E 2L vagy dextron III, én IV-et tettem bele,
Coolby05-02-2013 13:16:24 // 30241
váltóolaj: Tutela Car Tecnix
szervóolaj: Tutela GI/A
fékolaj: Tutela Top4
már csak mennyiségben kérnék segítséget :)
szervóolaj: Tutela GI/A
fékolaj: Tutela Top4
már csak mennyiségben kérnék segítséget :)
Coolby05-02-2013 13:13:43 // 30240
Sziasztok!
Hétvégén esedékes lesz a lendkerék, kuplung csere az autón. (Amúgy érdekes, mert egy ideje a pedálon érezhető rezgés megszűnt és alig van jelensége a dolognak, kb leállításnál csak az oldalirányú rántás)
Node, amiben segítséget szeretnék kérni, hogy olvasgattam, hogy milyen folyadékokból, milyen mennyiségre van szükség, de nem állt össz a kép. Tudtok segíteni? (Node jó, nem találom, amit összeírtam, így kezdem előlről)
Szóval váltóolaj, fékfolyadék, szervóolaj típusa és szükséges mennyisége érdekelne.
Most nekiállok közben újra utánanézni...
Hétvégén esedékes lesz a lendkerék, kuplung csere az autón. (Amúgy érdekes, mert egy ideje a pedálon érezhető rezgés megszűnt és alig van jelensége a dolognak, kb leállításnál csak az oldalirányú rántás)
Node, amiben segítséget szeretnék kérni, hogy olvasgattam, hogy milyen folyadékokból, milyen mennyiségre van szükség, de nem állt össz a kép. Tudtok segíteni? (Node jó, nem találom, amit összeírtam, így kezdem előlről)
Szóval váltóolaj, fékfolyadék, szervóolaj típusa és szükséges mennyisége érdekelne.
Most nekiállok közben újra utánanézni...
Pityukoma05-02-2013 12:31:56 // 30239
Sziasztok,
Ma egy érdekes jelenséget vettem észre: villogott a km számlálóm. Kb egy 5km-es úton végig. Leállítás, újra indítás után már nem. Egyebet nem vettem észre a működésben. Mintha már egyszer említett volna valaki ilyesmi parajelenséget. Tudjátok esetleg mit akart a tudtomra hozni szeretett vasam?
Ma egy érdekes jelenséget vettem észre: villogott a km számlálóm. Kb egy 5km-es úton végig. Leállítás, újra indítás után már nem. Egyebet nem vettem észre a működésben. Mintha már egyszer említett volna valaki ilyesmi parajelenséget. Tudjátok esetleg mit akart a tudtomra hozni szeretett vasam?
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-02-2013 11:30:00 // 30238
A pormentes szoba árát igyekeznek is gyórsan visszaszerezni. Nekem egy tömítést a cr pumpámba 45e ft ért akartak ki cserélni, persze szereltessem le én az autóról ők ilyennel nem időznek. Miután a szerelőm levette a pumpát a motorról azt a 4 db torx csavart nem volt nehéz kitekerni és kicserélni azt a kis tömítést. Ugy hogy az anyukájukat magukévá tehetik a pormentes szobájukba :)
Shadin05-02-2013 11:10:42 // 30237
Nos a többszöri izzítás + gyengébb akku eredményezheti az üzeneteket. Nekem, ha sokáig áll és már nem 100-as az aksi, indításkor ugyanezeket dobálja...
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:47:32 // 30236
na oda vinném :P
.......................05-02-2013 09:46:43 // 30235
Györben az Interdiesel
befektetett sok 10 millát gépekbe és pormentes szobába
befektetett sok 10 millát gépekbe és pormentes szobába
Tozo05-02-2013 09:33:34 // 30234
Üdv,
nekem ők pörgették ki az injektoraimat 1,5 éve, hidegindítási problémák miatt. 20k volt a ki- és beszerelés, és kb 1,5 óra.Nekem mint laikusnak, elég ügyesnek tűntek. Aztán kiderült, hogy az izzítógyertyák voltak rövidek a motorban, összes 2008 előtti 8V-ét érintő dolog állítólag, szóval akinek nehezen indul a vasa, érdemes első körben ellenőrizni a gyertya típusát!
Zoli
nekem ők pörgették ki az injektoraimat 1,5 éve, hidegindítási problémák miatt. 20k volt a ki- és beszerelés, és kb 1,5 óra.Nekem mint laikusnak, elég ügyesnek tűntek. Aztán kiderült, hogy az izzítógyertyák voltak rövidek a motorban, összes 2008 előtti 8V-ét érintő dolog állítólag, szóval akinek nehezen indul a vasa, érdemes első körben ellenőrizni a gyertya típusát!
Zoli
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:29:07 // 30233
szerencsére Alfáéknál amúgy sem jellemző a porlasztóhalál :) Egyébként meg tényleg mindenki arra költ amire akar én is felvázolom mit miért nem tennék :P
droberto05-02-2013 09:24:34 // 30232
A te szavaiddal élve: "Mindenki azt csinál amit akar!" :)
Mindenki saját pénztárcájának kovácsa. :)
Én csak vázoltam a lehetőségeket.
Mindenki saját pénztárcájának kovácsa. :)
Én csak vázoltam a lehetőségeket.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:15:13 // 30231
én meg soha nem fogok felújíttatni porlasztót inkább veszek gyári vagy bosch felújítottat ...ez a szerviz befektetett 20-40-60 millát egy pormentes szobába?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
514
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?