Forum >> 159

Gábor7905-02-2013 21:25:46 // 30280
Köszi!
Remélem leírja :-)
Ha ez lenne a baja, a nehézkes hidegindításon kívül produkál még más tünetet (csak hogy könnyebben be tudjam azonosítani)?
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 21:24:54 // 30279
jaja a mienkez 46-48
Csabi05-02-2013 21:22:12 // 30278
Az enyémhez (2,4) néztem, a legolcsóbb új 78e/db, a gyári felújított meg 48e/db...Erhard ha akarja akkor leírja nála mennyi... :)
Alfa GT-Csaba05-02-2013 21:20:14 // 30277
egy időben azt mondták mindig hogy az EGR-t 1szer lehet takaritani aztán kuka!Én már 4szer darabokra szedtem és semmi baja!!Akkor ki akar gazdagodni?
Gábor7905-02-2013 21:19:25 // 30276
Ja értem... akkor ez azt jelenti, hog a Bosch újít fel...
És nagyságrendileg ezért mennyit kérnek? A Bosch-ban megbízom, különös tekintettel arra, hogy nekik dolgozom :-)
Gábor7905-02-2013 21:17:43 // 30275
De nekem vadiúj banner aksim van :-(
Viszont ma reggel csinált ismét egy érdekes dolgot, immáron másodszor: benyomtam a gombot, forgatott 2-t, majd se kép se hang... minden kijelző elment, mutatók visszaálltak alapba... mintha "leverte volna a biztosítékot". Benyomtam a gombot ismét, izzított és indult szépen (vagyis inkább azt mondom, hogy indult ahogy szokott). Ez olyan aksi-problémának tűnik, de ha első indításra megzakkan, akkor másodikra miért bír tekerni akár sokáig is gond nélkül?
Hétvégén megnézem terhelővillával az aksit...
Csabi05-02-2013 21:13:29 // 30274
Ez az üzlet... tisztítás,esetleg kap egy új mágnest amit kb 5ezer forintra sem saccolok és 36-ért dobja...de az a helyzet, h így a versenyző is jobban jár, mert nem 50-ért vesz újat.... A szeleptest meg gyakorlatilag soha nem megy tönkre...ezért kérik vissza :S
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 21:10:55 // 30273
jobban bízom abban amit ott újítanak fel ahol gyártják....egy szokott tönkre menni
Gábor7905-02-2013 21:06:30 // 30272
Mennyibe fájna az új? Egyesével lehet venni vagy 4-et (lehet ez hülye kérdés... bocs)
Illetve... ezt nem nagyon értem: nem újíttatod fel, de veszel felújítottat? Vagy nem ezen, hanem a Bosch-on volt a hangsúly?
Alfa GT-Csaba05-02-2013 20:40:15 // 30271
És felraknak egy másikat ami szintén bontott volt csak kipucolják és 36 ezer ,ami szinte a fele ára az újnak,és a levettet nem kapod meg hanem kipucolják 2 kv között és eladják szintén 36 ért!Amikor megvettem a gt-t segg hülye voltam hozzá és 2 hét múlva én is beszoptam ezt!És a számlán az volt irva hogy fel újított !
droberto05-02-2013 20:33:28 // 30270
Reméljük összejön! :)
Júlia05-02-2013 20:16:46 // 30269
Megírom majd mire jutottam.Remélem igazad lesz!!!:)
Csabi05-02-2013 19:41:20 // 30268
Érdemes... :) egy kis szerencsével tízezreket spórolhatsz...
Júlia05-02-2013 19:35:51 // 30267
Persze nem a szalonban...
Júlia05-02-2013 19:34:22 // 30266
Akkor benevezek egy tisztításba.:)
Csabi05-02-2013 19:32:23 // 30265
A fél óra alatt szinte biztos, h nálad is csak félmunkát végeztek...
Júlia05-02-2013 19:04:45 // 30264
Biztos jobb nekik ha cserélik igen.Én is erre gondoltam.Ők meg arra hogy na egy szőke...:)De ráhibáztak velem.:)
Júlia05-02-2013 19:02:59 // 30263
Szerintem nekem megsem nézték úgy igazából.Kb fél órát voltam a szalonba.Ennyi idő szerintem nem elég egy motordiagnosztikához meg még egy egr szelep vizsgálathoz.
Júlia05-02-2013 19:00:42 // 30262
akkor most kereshetjük a korom hibát is..(
Csabi05-02-2013 19:00:20 // 30261
Szia!
A leírtak alapján, több lehetséges dolog is felmerül:
- Ha a tekercset is leszerelték a szelepről (fekete részt) és megműködtették sikertelenül, akkor sajnos tényleg csak a csere a megoldás.
- Ha viszont csak a szeleptestet "tisztogatták" akkor sajnos az annyit ér,mint halottnak a csók, viszont még jó esély van arra, h egy teljes körű tisztítással , újra működni fog. (Amikor én jártam szervizben mindig pucoltattam az EGR-t, 3különböző szervizesből 2 csak félmunkát végzett, 1 szaki szerelte csak le a működtető tekercset/mágnest és úgy végezte a tisztítást...Ezért gondolom, h talán nálad is csk "félmunkát" végeztek)
-ha nem vagy biztos benne, h nálad miképp végezték a tisztítást akkor szerintem kérdezd meg a szakitól aki csinálta.

Sajna nekem az a tapasztalatom, h egy szervizben nem foglalkoznak az anyagiakkal, csere aztán kész, nekik ez egyszerűbb...
Júlia05-02-2013 18:59:44 // 30260
Fiat szalonba vittem mert sajnos a szerelőm nem tudja gépre rakni.viszont mondta hogy mindenképpen tisztítással próbálkozik csere előtt.Éppen most hívtam,mert már felidegesítettem magam.:)Melegen amúgy megy mint állatt csak reggel nincs erő benne.:(
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:53:25 // 30259
Nem a burkolathoz vezeti a kormot, ha nyitva van. Ha a burkolat alatt kormos, akkor az máshonnan jött.
Piritu - 1.000.00005-02-2013 18:52:20 // 30258
Könnyű kimérni ha szakadt. (Feltételezve, hogy olyan szerelőhöz vitted, aki ért hozzá.)
Júlia05-02-2013 18:16:48 // 30257
Jaa azt is mondtak hogy kicsit nyitva van a szelep.Tény hogy a motorburkolat alatt sok korommal találkoztam.:(
Júlia05-02-2013 18:15:13 // 30256
Kérdeztem hogy tisztható e de azt mondták a benne lévő tekercselő meghalt.:(Bár én nem tudom hogy ezt így kerek perec ki írja egy motordiagnosztika?Most már bizonytalan vagyok.
'''''05-02-2013 16:58:21 // 30255
Ennyiért kiírják és még meg is chippelik az autód.
droberto05-02-2013 15:42:20 // 30254
A csere előtt egy tisztítást (mozgató tengelyt is) megpróbálnék.
droberto05-02-2013 15:11:38 // 30253
Vsz. ez valami CAN kommunikációs hiba. Proxy rendezés segíthet....
Júlia05-02-2013 14:49:32 // 30252
Szia
Sikerült kitisztítíni tényleg gyors volt.:)Jól el volt koszolódva,de sajnos nem oldotta meg a problámát.Olyannyira nem hogy el is keserítettek.:(a egr adta be a kulcsot amire kapásból 45-65 ezres árat mondtak.:(
'''''05-02-2013 14:43:01 // 30251
2.4-nél is van eltérés a könyv és a valóság közt az izzítógyertyánál?
Dömpi (il dottore)05-02-2013 14:00:04 // 30250
Tegnap este az asszony saját kezűleg vitte el a szerelőhöz a kocsiját.
Tényleg komolyan gondolta néhány hete :)
blog
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:47:34 // 30249
Ez érdekes, ugyanis az enyém FL (2008) utáni 8V-s. Mikor először cseréltük, illetve csak cseréltük volna az izzítógyertyát, a VIN alapján rendelt rövidnek bizonyult. Úgyhogy az aranykezű szerelőm elvitt egyet mintának az autósboltba, ahol dolgozik, és úgy hozott.
Ugyanaz kell bele, mint valamelyik opel-be. Pontosan nem tudom, de ma megyek hozzá és rákérdezek, ha valakit érdekel.
Lényeg, hogy amit a VIN szerint kidob az alkatrészbolt számítógépe, az tutira nem jó, rövid.
Dömpi (il dottore)05-02-2013 13:42:54 // 30248
Nekem volt. De nálam kombinálva azzal, hogy nem tudtam bezárni a kocsit. Majd győzött a "windows"-os megoldás: akkusaru le, majd vissza.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:34:33 // 30246
Kicsit el vannak írva...
amivel a legjobban jársz 2L Matryx, 1-2L 5.1 fékolaj és 2L dextron IV
Coolby05-02-2013 13:33:29 // 30245
köszi, ezek lesznek a jók...

Szervóra ír még elaforg GI/R-t?
Coolby05-02-2013 13:18:14 // 30244
ne bazz, ezeket itt találtam az autó adatlapján, akkor nem stimmel ezek szerint :(
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:17:11 // 30243
3-ból egyet sikerült :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 13:16:43 // 30242
váltó olaj 2L Matryx, Fékolaj amilyet akarsz 1L, Szervo GI/E 2L vagy dextron III, én IV-et tettem bele,
Coolby05-02-2013 13:16:24 // 30241
váltóolaj: Tutela Car Tecnix
szervóolaj: Tutela GI/A
fékolaj: Tutela Top4

már csak mennyiségben kérnék segítséget :)
Coolby05-02-2013 13:13:43 // 30240
Sziasztok!

Hétvégén esedékes lesz a lendkerék, kuplung csere az autón. (Amúgy érdekes, mert egy ideje a pedálon érezhető rezgés megszűnt és alig van jelensége a dolognak, kb leállításnál csak az oldalirányú rántás)

Node, amiben segítséget szeretnék kérni, hogy olvasgattam, hogy milyen folyadékokból, milyen mennyiségre van szükség, de nem állt össz a kép. Tudtok segíteni? (Node jó, nem találom, amit összeírtam, így kezdem előlről)

Szóval váltóolaj, fékfolyadék, szervóolaj típusa és szükséges mennyisége érdekelne.

Most nekiállok közben újra utánanézni...
Pityukoma05-02-2013 12:31:56 // 30239
Sziasztok,
Ma egy érdekes jelenséget vettem észre: villogott a km számlálóm. Kb egy 5km-es úton végig. Leállítás, újra indítás után már nem. Egyebet nem vettem észre a működésben. Mintha már egyszer említett volna valaki ilyesmi parajelenséget. Tudjátok esetleg mit akart a tudtomra hozni szeretett vasam?
159 Indigo Gray 2.4 Monster05-02-2013 11:30:00 // 30238
A pormentes szoba árát igyekeznek is gyórsan visszaszerezni. Nekem egy tömítést a cr pumpámba 45e ft ért akartak ki cserélni, persze szereltessem le én az autóról ők ilyennel nem időznek. Miután a szerelőm levette a pumpát a motorról azt a 4 db torx csavart nem volt nehéz kitekerni és kicserélni azt a kis tömítést. Ugy hogy az anyukájukat magukévá tehetik a pormentes szobájukba :)
Shadin05-02-2013 11:10:42 // 30237
Nos a többszöri izzítás + gyengébb akku eredményezheti az üzeneteket. Nekem, ha sokáig áll és már nem 100-as az aksi, indításkor ugyanezeket dobálja...
.......................05-02-2013 09:46:43 // 30235
Györben az Interdiesel
befektetett sok 10 millát gépekbe és pormentes szobába
Tozo05-02-2013 09:33:34 // 30234
Üdv,
nekem ők pörgették ki az injektoraimat 1,5 éve, hidegindítási problémák miatt. 20k volt a ki- és beszerelés, és kb 1,5 óra.Nekem mint laikusnak, elég ügyesnek tűntek. Aztán kiderült, hogy az izzítógyertyák voltak rövidek a motorban, összes 2008 előtti 8V-ét érintő dolog állítólag, szóval akinek nehezen indul a vasa, érdemes első körben ellenőrizni a gyertya típusát!
Zoli
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:29:07 // 30233
szerencsére Alfáéknál amúgy sem jellemző a porlasztóhalál :) Egyébként meg tényleg mindenki arra költ amire akar én is felvázolom mit miért nem tennék :P
droberto05-02-2013 09:24:34 // 30232
A te szavaiddal élve: "Mindenki azt csinál amit akar!" :)
Mindenki saját pénztárcájának kovácsa. :)
Én csak vázoltam a lehetőségeket.
Erhard 242 (Pure Energy)05-02-2013 09:15:13 // 30231
én meg soha nem fogok felújíttatni porlasztót inkább veszek gyári vagy bosch felújítottat ...ez a szerviz befektetett 20-40-60 millát egy pormentes szobába?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.