Forum >> 159
Dömpi (il dottore)16-06-2013 22:27:30 // 36980
	az volt tavaly javítva, ott eresztett
	
Csabi16-06-2013 22:21:06 // 36979
	Ha rendszer nyugalmi helyzetében a klímagáz nyomása nem éri el a 2bart akkor nem kapcsol be, letiltja..(5-10bar-nak kell lennie külső hömérséklet függvényében).a gáz "kapja" fel az olajat és úgy keni a kompresszort, ha kevés a gáz nincs megfelelő kenése a kompresszornak, ezért van a védelem.
	
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2013 22:15:54 // 36978
	típusbetegség hogy a kompresszorra menő klímacsőből a véknyábbik ereszt a fém és a gumi talákozásánál
	
Dömpi (il dottore)16-06-2013 22:15:17 // 36977
	Hát majd még meglátjuk!
Kaptam olyan tippet is, hogy mossam ki a hűtőt, mert a közé szorult bogártetemek is akadályozhatják a hűtést (levegőáramlást), és ettől megy fel a nyomás, amitől meg a kompresszor védelme letilt.
	
Kaptam olyan tippet is, hogy mossam ki a hűtőt, mert a közé szorult bogártetemek is akadályozhatják a hűtést (levegőáramlást), és ettől megy fel a nyomás, amitől meg a kompresszor védelme letilt.
direttore16-06-2013 22:05:40 // 36976
	Akkor megoldjátok, hajrá!
	
direttore16-06-2013 22:04:33 // 36975
	De bekapcsol.
	
Dömpi (il dottore)16-06-2013 22:00:24 // 36974
	Tavaly eresztett a rendszer, kevés volt a gáz. Annak már ismerem a hangját. Ez most más! Ráadásul elkezd hűteni, majd nem hűt (ekkor jön a búgó hang), majd újra hűt, immár hang nélkül. Pont, ahogyan Csabiii159 írta.
Amúgy a rendszer máj. 13-án lett kitakarítva és feltöltve. Kapott gázt és olajat is. Ráadásul meg is lett festve, szóval ha valahol ereszt, az meglátszik. Látnám a neonzöld foltot a kocsi alatt a betonon, ahogy tavaly is.
	
Amúgy a rendszer máj. 13-án lett kitakarítva és feltöltve. Kapott gázt és olajat is. Ráadásul meg is lett festve, szóval ha valahol ereszt, az meglátszik. Látnám a neonzöld foltot a kocsi alatt a betonon, ahogy tavaly is.
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2013 21:42:38 // 36973
	kevés a gáz a kompresszor be sem kapcsol....
	
Piritu - 1.000.00016-06-2013 21:26:57 // 36972
	like :-)
	
direttore16-06-2013 21:24:27 // 36971
	Kevés benne a gáz, töltesd fel. Nekem ugyanez volt.
	
mizooo16-06-2013 21:15:46 // 36970
	
	
GTPeti16-06-2013 21:14:24 // 36969
	"Ezek szerint ebből is kapcsolós interface kellene?" Inkább vezetékes+kapcsolós.
	
Dömpi (il dottore)16-06-2013 20:42:48 // 36968
	Köszi, reggel hívom a klímásomat, hogy mennyire töltötte a múltkor. Vélhetőleg igazad lesz, mert a tünetek stimmelnek.
	
mizooo16-06-2013 20:29:15 // 36967
	Köszi, amikor sikerül a motorral összekapcsolnom elég stabilnak látszik, de majd elmondok pár imát és meghagyom a távolságot a lufiktól :) Ezek szerint ebből is kapcsolós interface kellene?
	
Csabi16-06-2013 20:20:09 // 36966
	A kompresszor adja mert túl van terhelve. Az optimális nyomás 15-20bar lenne,ehelyett nálad 25-30bar között ingadozik amikor ki-be kapcsolgat.
A ventilátor gondolom megy 2. fokozaton, ha nem akkor az is okozhatja a túlnyomást.
50-100g gáz leengedésével orvosolható....klímás tudja megcsinálni normálisan.
Nálam 300g gázzal megy tökéletesen,(pedig 460g a gyári mennyiség) mert többször lett már olaj utántöltve.ergo ezért kell kevesebb gáz az optimális működéshez, amit sok klímás nem vesz figyelembe.
	
A ventilátor gondolom megy 2. fokozaton, ha nem akkor az is okozhatja a túlnyomást.
50-100g gáz leengedésével orvosolható....klímás tudja megcsinálni normálisan.
Nálam 300g gázzal megy tökéletesen,(pedig 460g a gyári mennyiség) mert többször lett már olaj utántöltve.ergo ezért kell kevesebb gáz az optimális működéshez, amit sok klímás nem vesz figyelembe.
Dömpi (il dottore)16-06-2013 20:06:06 // 36965
	És mi adja azt a hülye búgó hangot?
Amúgy túltöltésnél mi a teendő? Úgy értem szakember kell hozzá, vagy otthon, házilag orvosolható?
	
Amúgy túltöltésnél mi a teendő? Úgy értem szakember kell hozzá, vagy otthon, házilag orvosolható?
GTPeti16-06-2013 19:58:59 // 36964
	Bár nem néztem utána a 159 eLearnjában, hogy itt is 3-as-e a légzsák, de meg lehet próbálni.
Itt látod, hogy hogyan:

A 4-es és az 5-ös mindkettő föld, ezért vannak összeforrasztva.
Azt azért mindig hozzáteszem, hogy egy BT kábel nem feltétlenül a stabil működés záloga. Főleg légzsáknál nem, ahol lufik is vannak. (Elég egy "szakadás" és legrosszabb esetben "pukk"...) Motornál nem nagyon csinálhat galibát.
	
Itt látod, hogy hogyan:

A 4-es és az 5-ös mindkettő föld, ezért vannak összeforrasztva.
Azt azért mindig hozzáteszem, hogy egy BT kábel nem feltétlenül a stabil működés záloga. Főleg légzsáknál nem, ahol lufik is vannak. (Elég egy "szakadás" és legrosszabb esetben "pukk"...) Motornál nem nagyon csinálhat galibát.
Csabi16-06-2013 19:37:19 // 36963
	A túltöltésre szavazok...MES-el nézd meg a motor menüben a klímanyomást. 30°felett legyen a külső hőmérséklet, azaz a héten bármikor megnézheted nappal.
A klímakompresszor védelme kapcsolja le a kompresszort 30bar -nál. Ezért van , hogy néha hideget fúj néha langyosat...viszont egy idő után, mivel ki-be kapcsolgat csak langyosat fog fújni vagy még azt sem.
	
A klímakompresszor védelme kapcsolja le a kompresszort 30bar -nál. Ezért van , hogy néha hideget fúj néha langyosat...viszont egy idő után, mivel ki-be kapcsolgat csak langyosat fog fújni vagy még azt sem.
ALFI15616-06-2013 19:20:33 // 36962
	Majd meglátjuk.
	
mizooo16-06-2013 19:20:04 // 36961
	Kellene GTpeti ő nagyon vágja  :)   Hol vagy????
	
Piritu - 1.000.00016-06-2013 19:17:43 // 36960
	Ennyire nem egyértelmű, ha az lenne, sose lenne hideg levegő.
	
ALFI15616-06-2013 19:16:36 // 36959
	Klimakompresszor
	
Piritu - 1.000.00016-06-2013 19:08:54 // 36958
	Ha jól értelmezem az infókat, a 7-esről kellene a 3-asra átforrasztani.
	
Dömpi (il dottore)16-06-2013 18:54:06 // 36957
	Jön a kánikula, nekem pedig pont mint a tavalyi kánikulában, sz@rakszik az Arkangyal klímája.
Bekapcsolom, elkezdi tolni a hideg levegőt, majd felzúg valami, ekkor nem hideg levegő jön, hanem csak langyos, majd elmúlik a zúgás, és jön a hideg levegő. Mindezt kb. 15 másodpercenként váltogatva.
MI EZ AZ ÚJABB BORZALOM?
Cserés lenne a klímakompresszor?
	
Bekapcsolom, elkezdi tolni a hideg levegőt, majd felzúg valami, ekkor nem hideg levegő jön, hanem csak langyos, majd elmúlik a zúgás, és jön a hideg levegő. Mindezt kb. 15 másodpercenként váltogatva.
MI EZ AZ ÚJABB BORZALOM?
Cserés lenne a klímakompresszor?
mizooo16-06-2013 18:28:49 // 36956
	
	
Lexlutor16-06-2013 17:59:04 // 36955
	Hello! Ma beépitettem utólag a gyári fényszoró mosót. (Nemsokára írok blogot róla) Az lenne a kérdésem, hogy tudja valaki hol kell lennie a relének? Biztositék a helyén de még nem megy gondolom kell még egy relé bele. Anno Omegám-nál is így volt.
	
Piritu - 1.000.00016-06-2013 17:11:19 // 36954
	GTPeti blogja szerint viszont a 3-as lábon van a légzsák. Az adapter helyből a 7-esre van kötve, mert az a motorvezérlés.
	
Piritu - 1.000.00016-06-2013 17:04:03 // 36953
	A MES oldala szerint mennie kéne :-(
	
mizooo16-06-2013 16:52:12 // 36952
	Sziasztok, rádiót cseréltem  Piritu Blaupunkt 410-ére. A bekötést követően bekapcsolt rádiónál gyújtás rá és taccsravágta a műszereket :) minden mindent mutatott világított mint a karácsonyfa. Telefonos egyeztetés után, levágtam a csatiról a CAN kábeleket és csak a 12V maradt bekötve így szuper. Viszont a légzsákpilács világít :(.... 
Tudja valaki hány újraindítást követően alszik el ha nincs hiba?
Illetve van egy Bluetooth ELM327 adapterem, amivel az istennek sem tudok csatalkozni az Airbaghez. Próbáltam 3 féle FES és MES-t (Regisztrált) a motorhoz tökéletesen csatlakozik de az a többihez nem.
Valakinek van normális leírása, hogy kell átalakítani a Bluetooth-ost? Próbáltam itt keresni de érdemlegest nem találtam csak a lezáró ellenállásról, de az enyémen nincsenek jelölve számmal :(
	
Tudja valaki hány újraindítást követően alszik el ha nincs hiba?
Illetve van egy Bluetooth ELM327 adapterem, amivel az istennek sem tudok csatalkozni az Airbaghez. Próbáltam 3 féle FES és MES-t (Regisztrált) a motorhoz tökéletesen csatlakozik de az a többihez nem.
Valakinek van normális leírása, hogy kell átalakítani a Bluetooth-ost? Próbáltam itt keresni de érdemlegest nem találtam csak a lezáró ellenállásról, de az enyémen nincsenek jelölve számmal :(
Pityukoma16-06-2013 15:55:13 // 36951
	Szia jól nézd végig a papucsokat a vason, mert valamibe belemehettél :-) 2x is kihúztak a tombolán. Ha találsz rajta v.mit nehogy leszedd!!! A nyesteket is távol tartja azonkívül hogy szerencsét hoz:-)
	
GTPeti16-06-2013 15:47:37 // 36950
	Nagy flash lehetett. :)))
	
Liquid16-06-2013 15:45:29 // 36949
	köszi! :)
	
Vermacy16-06-2013 10:19:51 // 36948
	
	
Vermacy16-06-2013 10:10:53 // 36947
	Egy bömbös ment előttem reggel a bejárathoz, aztán észre vette, hogy ez nem az Ő napja, akkor megfordult az erőd előtt de az út egyautós szélességű és csöndben, zavart vigyorral megvárta, amíg 1-es alapjárattal (had gyönyörködjön, ha már nem bírt autót venni >:-)) elmentem mellette. Nem mert idegeskedni :o)
	
Dömpi (il dottore)15-06-2013 23:56:15 // 36946
	
	
Tibcsi16615-06-2013 23:01:50 // 36945
	Hát én még soha nem szedtem ki, de ha Droberto jól írta akkor T5 tehát igen.
	
Liquid15-06-2013 22:42:22 // 36944
	
	
Lexlutor15-06-2013 21:40:24 // 36942
	
	
Lexlutor15-06-2013 19:42:12 // 36941
	Köszi! Nagyon tetszett a felnid!
	
Bigtotti15-06-2013 19:10:41 // 36940
	Lexlutor képei mondtam nagyon jó képek .Haza felé meg néztem 200 körül milyen érzés.Nem rossz :D
	
Bigtotti15-06-2013 19:06:22 // 36939
	Sziasztok most értünk haza és látom vasam ,harmadik képen a most ki görgőzött,autó gyári fekete színére fényezett,új gumikkal   245 40 18 firestone  felniivel . Egész jól  mutat ez AC-re készült. Egyébként nagyon tetszett a találkozó.
	
GTPeti15-06-2013 19:05:50 // 36938
	Ennyi zord nézésű autót. >[ Asszem a BMW-sek menekültek amerre láttak. :))
	
Lexlutor15-06-2013 16:53:18 // 36937
	
	
direttore15-06-2013 11:54:41 // 36936
	Szia, ez a napellenzőben lévő tükörbe való izzó?
	
GTPeti15-06-2013 10:28:13 // 36935
	A mozgásérzékelős, 4x góliátakkus nyestriasztót kétlem, hogy nagyon kedvelik.
	
Csabi15-06-2013 10:10:45 // 36934
	Ki gondolta volna :)) Olvastam a hozzászólásokat, de mint írtam nem meggyőzőek a tapasztalatok.
	
GTPeti15-06-2013 09:24:51 // 36933
	(A motortérbe építhető ny.riasztók a motorteret védik. NEM a kasztnit.)
	
GTPeti15-06-2013 09:23:05 // 36932
	Ilyenkor utálom, hogy nem tag-elhetők a hozzászólások. Kb. párhete, beszélgettünk erről a témáról. Most nem írok le mindent újra.
Amúgypedig , 156 topic 2009-04-01 15:00:36 és 2011-01-15 20:17:48, amit hirtelen találtam. (Arra kerestem rá, hogy "mozgásérzékelős". A Kereső jó dolog. ;)
	
Amúgypedig , 156 topic 2009-04-01 15:00:36 és 2011-01-15 20:17:48, amit hirtelen találtam. (Arra kerestem rá, hogy "mozgásérzékelős". A Kereső jó dolog. ;)
Csabi15-06-2013 09:14:49 // 36931
	Nyestriasztón gondolkodtam...de nem egyértelmű a hatásossága...160°ban sugároz csak, ha beépítem a motortérbe lefelé, akkor érhet valamit. Viszont akkor mi a helyzet a kasztnival? Már kétszer hagyott ott "csomagot" az antennámnál a tetőn...gondolhatjátok milyen látvány reggel felfedezni a frissen mosott autón, az ott figyelő menyétsz@rt! Bár lehet macska is, de a lényegen nem változtat...a lábnyomokról apróbb karcokról nem is beszélve...Szóval valami olyan műszer lenne a hatásos ami mondjuk 3m sugarú körben riasztaná el ezeket a jószágokat....létezik ilyen?
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
378
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?



























