Ezt majd úgyis Szerdzsó fogja megmondani! "Sajnos", mert közgazdász s nem csípi a verdákat, de talán így életben marad a márka!
Kommerszesedésnél azt értem, hogy nem Felícia szintjére süllyed, hanem BMW-jére, mai azért inkább csak az embélma miatt kedvelt/szép...
Forum >> 159
Vermacy13-09-2013 15:42:08 // 40840
Vermacy13-09-2013 15:39:55 // 40839
Nálam 35E-nél egy csíkot ugrott vissza. Aztán olajcsere. Már Lanciánál (Dömpinek :o)) is bíztam a Fedcomp olajszintjelzőjében és amint ellenőriztem, hogy valóban annyi, amennyit mutat, akkor itt is fogok!
Pedig a Prisma '86-os volt és pár éve váltam meg tőle...
Pedig a Prisma '86-os volt és pár éve váltam meg tőle...
Liquid13-09-2013 15:36:21 // 40838
nem feltétlenül kell kommerszesedni, csak kissé szélesebb paletta kellene szerintem
Shadin13-09-2013 15:36:12 // 40837
Nem nálam. DobosHunor cartársnak a 156-osa viccelődik :-(
Ezeket találtuk benne, de jelenleg nem állnak fenn. Törlés után próbakőr után sem jött hiba. Viszont nagyon erős fehér füst ill. padló gázon 0,6 a max töltés. Egyik oldalon sípol, a másikon csörög a turbó.
Úgy hisszük csere :-(
ECU ISO Code: FD 86 02 16 70
2013.09.13. 13:31:38
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Bosch EDC15 Diesel Injection (2.4)
--------------------------------------------------------------
ECU ISO code: FD 86 02 16 70
FIAT drawing number: 46479991
Hardware number: 0281001588
Hardware version: 00
Software number: 1037357649
Software version: 0000
Homologation number: 5U932$
ECU programming date: 09/11/1997
READING ERROR CODES:
1: U1600 - Electronic key
Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
Possible causes:
- Key non original or broken
- Ignition coil antenna disconnected or damaged
- Electronic key ECU supply
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0380 - Preheating control unit
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
3: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
4: P0191 - Fuel high pressure sensor
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
5: P0655 - Engine Overheat Light circuit
Engine Hot Lamp Output Control Circuit
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
6: P1320 - Cam/crank signal synchronization
The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:
1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).
2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.
A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU
B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
CLEARING STORED FAULT CODES...
READING ERROR CODES:
No fault codes
Ezeket találtuk benne, de jelenleg nem állnak fenn. Törlés után próbakőr után sem jött hiba. Viszont nagyon erős fehér füst ill. padló gázon 0,6 a max töltés. Egyik oldalon sípol, a másikon csörög a turbó.
Úgy hisszük csere :-(
ECU ISO Code: FD 86 02 16 70
2013.09.13. 13:31:38
CONNECTED TO:
Alfa Romeo 156 2.4 JTD
Bosch EDC15 Diesel Injection (2.4)
--------------------------------------------------------------
ECU ISO code: FD 86 02 16 70
FIAT drawing number: 46479991
Hardware number: 0281001588
Hardware version: 00
Software number: 1037357649
Software version: 0000
Homologation number: 5U932$
ECU programming date: 09/11/1997
READING ERROR CODES:
1: U1600 - Electronic key
Anomaly concerning the electronic key ECU immobilizer function. The electronic key ECU has not received the key code or the code is not included among the memorized ones.
Possible causes:
- Key non original or broken
- Ignition coil antenna disconnected or damaged
- Electronic key ECU supply
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
2: P0380 - Preheating control unit
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
3: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
4: P0191 - Fuel high pressure sensor
Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
5: P0655 - Engine Overheat Light circuit
Engine Hot Lamp Output Control Circuit
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
6: P1320 - Cam/crank signal synchronization
The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:
1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).
2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.
A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU
B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
CLEARING STORED FAULT CODES...
READING ERROR CODES:
No fault codes
Vermacy13-09-2013 15:33:35 // 40836
nincs ;-)
Tanulni sosem szégyen, a BMW pedig az egyik legnyereségesebb és legfejleődőképesebb autómárka. HA az ALFA nem akar a Saab sorsára jutni, akkor sajna sokat el kell hagynia az egyéniségéből és kommerszesednie kell. Azt kell gyártania, amit a fizetőképes kereslet kifizet és KERES!
Tanulni sosem szégyen, a BMW pedig az egyik legnyereségesebb és legfejleődőképesebb autómárka. HA az ALFA nem akar a Saab sorsára jutni, akkor sajna sokat el kell hagynia az egyéniségéből és kommerszesednie kell. Azt kell gyártania, amit a fizetőképes kereslet kifizet és KERES!
Liquid13-09-2013 15:14:36 // 40835
ajaj, ez nem náald van, ugye? :(
Dömpi (il dottore)13-09-2013 15:09:05 // 40834
ajajj! :(
Dömpi (il dottore)13-09-2013 15:06:35 // 40833
nem vagyok gyári-fanatikus, úgyhogy tetszik
Dömpi (il dottore)13-09-2013 15:05:26 // 40832
én ma reggel ellenőriztem mindkét paripát. Réka 1.6 TS-ébe kellet vagy 8 dl, mert a min szint felett volt egy hangyaf*sznyival.
Dömpi (il dottore)13-09-2013 15:03:58 // 40831
nehéz az érzelmeim szavakba önteni...:):):)
viszont ma 180-nál beállt mögém egy 5ös bömbölő, majd szépen lemaradt. Biztosan valami gyíkarc lehetett a sofőr, mert simán lealázhatott volna...de hát sokszor a megfelelő fellépés is elegendő a hiányzó kraft pótlására :)
viszont ma 180-nál beállt mögém egy 5ös bömbölő, majd szépen lemaradt. Biztosan valami gyíkarc lehetett a sofőr, mert simán lealázhatott volna...de hát sokszor a megfelelő fellépés is elegendő a hiányzó kraft pótlására :)
Dömpi (il dottore)13-09-2013 15:01:15 // 40830
semmit, januártól januárig zéró fogyás
Shadin13-09-2013 14:34:41 // 40829
Skacok, a csörgő turbó és a fehér füst égett olajszaggal mire utal?
Ildiko13-09-2013 11:09:20 // 40828
Az utolsó kép nagyon tuti. :)
Piritu - 1.000.00013-09-2013 10:58:31 // 40827
Voltunk a doktor bácsinál a karcolások miatt.
Eltüntetni nem lehet, de nagy valószínűséggel ki lehet polírozni, mert az alapozó nem sérült.
Hétfőn délelőtt megpróbálják, aztán az eredmény alapján döntünk a továbbiakról. Ha nem okvetlenül kell, nem festeném a tetőt.
Eltüntetni nem lehet, de nagy valószínűséggel ki lehet polírozni, mert az alapozó nem sérült.
Hétfőn délelőtt megpróbálják, aztán az eredmény alapján döntünk a továbbiakról. Ha nem okvetlenül kell, nem festeném a tetőt.
Alfonis13-09-2013 10:43:32 // 40826
Mar az is jo ha ugyanott marad a szint es nem no. Foleg akinel 350 kmkent regel...:P
mzo13-09-2013 10:32:31 // 40825
:) nem, mondom puszta kiváncsiság.
Shadin13-09-2013 10:26:10 // 40824
EGR :-D
David | Centocinquantanove13-09-2013 10:24:54 // 40823
Ez most provokáció? :)
Shadin13-09-2013 10:17:03 // 40822
Jobb ha fogy mintha nem :-)
Nekem 15-20e -1liter
Nekem 15-20e -1liter
Shadin13-09-2013 10:15:56 // 40821
Persze, mert pótolja gázolajjal :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2013 09:32:41 // 40820
4,5 kell bele...mindig is annyi kellett
mzo13-09-2013 09:17:45 // 40819
Tényleg az 1.9-be mennyi olaj kell? A szervizkönyv és a netes találat szerint 4,6 L. Szamosiéknal viszont a szerelo 5 l töltött bele, és amikor rákérdeztem akkor azt mondta hogy a 4,6 hülyeség, nem értenek hozzá. Így most max felett van egy picivel. Jó ettől még nem lesz baja a motornak csak érdekel, hogy Alfáéknál ez vmi bevett szokás hogy picivel túltöltik, aztán majd úgyis elfogyasztja a motor, vagy csak lusta volt méricskélni a szerelő?
Liquid13-09-2013 09:05:09 // 40818
nekem nincs nagy tapasztalatom, csak kb. 13e km-t mentem az 1. olajcsere óta, de a kijező szerint fullon van
Piritu - 1.000.00013-09-2013 08:50:26 // 40817
Semmit :-P
Lehet, hogy a Párduc a maga 107 ezrével még nem mérvadó, de a 156 nálam volt 190ezerig, abba se kellett, a Pók (TS) se kért 3-4 decinél többet két olajcsere közt.
Lehet, hogy a Párduc a maga 107 ezrével még nem mérvadó, de a 156 nálam volt 190ezerig, abba se kellett, a Pók (TS) se kért 3-4 decinél többet két olajcsere közt.
'''''13-09-2013 08:22:26 // 40816
Erhard 242 (Pure Energy)13-09-2013 07:13:26 // 40815
használat függő mikor hajtottam a 2,4-et akkor fél litert hozzá kellett önteni vagy elégeti de inkább a turbónál ereszti el...
mzo13-09-2013 06:27:10 // 40814
Szia, csak kíváncsiságból, milyen olajat használsz? :)
mizooo13-09-2013 05:48:23 // 40813
Csabi12-09-2013 23:41:24 // 40812
hm érdekes...nem tudom melyik a jobb...valamennyi olajfogyasztásnak kell lennie főleg 10-15km alatt...
David | Centocinquantanove12-09-2013 23:35:04 // 40811
15 E bocsi! Pedig nem a gyári ajánlottat töltöm bele! De tényleg nem akarok visszakanyarodni az olajügyre!
David | Centocinquantanove12-09-2013 23:32:54 // 40810
Nekem 25E km alatt egy deci nem fogy... kopp kopp! :)
Alfonis12-09-2013 23:30:27 // 40808
miiiii? Én semmit. Maxra feltöltöm 15 km és még mindig max.
Alfonis12-09-2013 23:28:49 // 40807
Dömpi! Alfába vetett hitet rendíthetetlen, de kérünk ne termeld feleslegesen stressz hormonjaid miattunk mikor más autómárkákat említünk.
Ma elkezdjük a terápiát 3 autómárkával, kérlek figyelj a levegővételre miközben a nevüket olvasod.
Lada, Skoda, Seat
mit tapasztaltál? :D
Ma elkezdjük a terápiát 3 autómárkával, kérlek figyelj a levegővételre miközben a nevüket olvasod.
Lada, Skoda, Seat
mit tapasztaltál? :D
Csabi12-09-2013 23:27:23 // 40806
Amúgy Ti mennyi olajat szoktatok utántölteni, ha szoktatok?
Nálam olajcserekor a max.-ig töltöm...aztán 10e kilométer alatt több részletben 1liter elfogy, h a maxon tartsam a szintet...
Nálam olajcserekor a max.-ig töltöm...aztán 10e kilométer alatt több részletben 1liter elfogy, h a maxon tartsam a szintet...
Alfonis12-09-2013 23:19:39 // 40805
ez de durva. :D +pár littyó.. Én meg anno stresszeltem mikor pár decivel több lett, h minél előbb le tudjam engedni :D
Alfonis12-09-2013 23:16:14 // 40804
a bútorokért mentél? :D
Dömpi (il dottore)12-09-2013 23:03:00 // 40803
Dömpi (il dottore)12-09-2013 22:56:59 // 40802
el én...mindent :)
Liquid12-09-2013 22:37:43 // 40801
azé ennyire nem tragikus, most ha itt beszélgetünk akkor nem fogok átugrani az offos topikba, aztán meg vissza, ennyit csak elbírsz :)
David | Centocinquantanove12-09-2013 22:11:46 // 40800
+1
Dömpi (il dottore)12-09-2013 22:05:31 // 40799
oké, csak újabban többször van szó offos fosokról, mint alfákról.
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a mindenem az alfa,és azért amorezom, mert arról akarok fórumozni...más márkát látok eleget az utakon.
Komolyan mondom, lassan kiírhatjuk, hogy 159 és BMW, Opel, Maserati - topic
(a fentiek alól kivételt képeznek azon infók, melyek arról szólnak, hogy törik a 320d-ben a főtengely) :)
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a mindenem az alfa,és azért amorezom, mert arról akarok fórumozni...más márkát látok eleget az utakon.
Komolyan mondom, lassan kiírhatjuk, hogy 159 és BMW, Opel, Maserati - topic
(a fentiek alól kivételt képeznek azon infók, melyek arról szólnak, hogy törik a 320d-ben a főtengely) :)
Piritu - 1.000.00012-09-2013 22:02:23 // 40798
Piritu - 1.000.00012-09-2013 21:55:13 // 40797
Az sose baj, ha az ember kicsit szétnéz a világban, van mihez viszonyítani. Ez történt ma este is, immáron sokadszor.
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2013 21:47:53 // 40796
még az is lehet
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2013 21:47:13 // 40795
erre van a csevegés gomb nincs kedvünk topicról, topicra ugrálni főleg hogy párhuzamokat húzunk :P
Dömpi (il dottore)12-09-2013 21:45:41 // 40794
akkor meg vegyél egyet
Dömpi (il dottore)12-09-2013 21:43:23 // 40793
hát én utálom mint a sz*rt..
...de miért beszélünk itt OFF-os autókró? Ha már valakinek késztetése van, akkor erre van külön topic.
GYEREKEK! BOCS, HOGY EZT MONDOM, DE NAGYON SZÉTESTÜNK!
Néhány hónapja még szentésgtörés lett volna ide BMW-s fotót feltölteni, vagy opelekkel, de még akár fiatokkal is példálózni.
EZ EGY ALFA FÓRUM, KÖNYÖRGÖM!!!
Persze szóljatok, ha nincs igazam.
...de miért beszélünk itt OFF-os autókró? Ha már valakinek késztetése van, akkor erre van külön topic.
GYEREKEK! BOCS, HOGY EZT MONDOM, DE NAGYON SZÉTESTÜNK!
Néhány hónapja még szentésgtörés lett volna ide BMW-s fotót feltölteni, vagy opelekkel, de még akár fiatokkal is példálózni.
EZ EGY ALFA FÓRUM, KÖNYÖRGÖM!!!
Persze szóljatok, ha nincs igazam.
Dömpi (il dottore)12-09-2013 21:33:54 // 40792
az kb. 3x annyi, mint amennyi kellene bele, ha jól értem
Erhard 242 (Pure Energy)12-09-2013 21:33:06 // 40791
egy Maser sokkal szebb az biztos, no meg egy 59-es is ez tény :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?