Ha ismersz tudod, hogy egyébként "a korom nem való a szívócsőbe" iskola híve vagyok. ;)
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
Forum >> 159
GTPeti04-10-2013 13:31:17 // 41740
Vermacy04-10-2013 12:59:44 // 41738
A Tiéd emészthetőbb volt :o) bocsi Erhard!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Vermacy04-10-2013 12:58:20 // 41737
Bázz! Ezt nem láttam a szervizkönyvben... :(
GTPeti04-10-2013 12:55:19 // 41736
Ismétlem magam. Amit én elképzelhetőnek tartok, az az hogy alapjáraton járatva, zárt szívórendszer mellett órák alatt bepermetezett pára lassan (!) leoldhatja a lerakódásokat, amik a leoldás lassúsága miatt maximum akkora koncentrációban jelennek meg a motorban, mint sok padlógázas gyorsításkor.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
mzo04-10-2013 12:48:29 // 41735
Én eredendően az LM-es videóról beszéltem, de akkor legyen egy óra. Te beleöntenéd, a járó motorba?
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 12:32:17 // 41734
LMM csak a bosch megy ugyi tönkre no Nissan Patrol 3.0DiD gyári 210e :)))
GTPeti04-10-2013 12:28:26 // 41733
1+ óra a művelet a másik, hasonló technológiával (amit emlegettem). Nem 5 perc! (Ld. 41732)
mzo04-10-2013 12:15:03 // 41732
Én sem kampányolok csak eszmét cserélek. ;) Oké nem írtad hogy egy, de sztem így is sántít egy kicsit. És hogy nem egyben szedi le persze -kb 2-3-5 perc alatt? Az se sokkal jobb csak egy kicsit javít a leányzó fekésén. :) de képzeld el máshogy: szdjük ki a szívósorban lerakódott tisztességes mennyiségű kormot, oldjuk fel valamilyen szerrel, kapink egy gyönyörű olajos kokszos masszás egyveleget majd ezt szép lassan pá perc alatt öntsük bele a szívósorba. Hm?
GTPeti04-10-2013 11:49:58 // 41731
"egy db kövér padlógáz után" Sehol nem írtam "egy db"-ot. Hangsúlyozom, nem egyben szedi le a lerakódásokat, hanem lassan távolítja el. (Ellenkező esetben tényleg kicsit durva lenne... :) Az, hogy esetenként egy rakás korom jut be az égéstérbe egy dízelmotor számára majdhogynem megszokott dolog. (Továbbra sem kampányolok a megoldás mellett.)
mzo04-10-2013 11:45:43 // 41730
Azt nem gondolhatod komolyan hogy egy ilyen több 10, illetve 100 e km alatt lerakodott dzsuva kipucolásakor mindössze annyi korom juthat a motorba mint egy db kövér padlógáz után? Én már egy sima Egr szelep pucolásból származó korom mennyiséget sem juttatnékbe vissza a szívósorba cseppfolyós vagy akármilyen állapotban, nem hogy egy komplett szívósorét. Abban viszont igazad van, hogy ettől a befecskendező rendszer nem károsodhat, mivel az külön rendszer.
Csabi04-10-2013 11:43:28 // 41729
Erhard rövidebben összefoglalta, elkerülte a figyelmem :P
Csabi04-10-2013 11:41:34 // 41728
Összességében a gondot az áramlásmódosító lapátkák okozhatják, amik a lerakodott korom miatt megszorulhatnak, vagy akadozva járhatnak...Műanyag lapátosoknál ez gyakori hiba...de mivel 2007v 2008-tól már fém lapátosak, ott már nincs gond...
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
GTPeti04-10-2013 11:39:45 // 41727
Végülis korrektek, hogy előírják a cserét. (Ezzel elismerve, hogy addigra teletömődik korommal.)
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 11:23:55 // 41726
mindegyik dejzel ilyen.... BMW-nél előírás a 200e km-nél csere pl...mindegyiknek van jövője vagy megy mehetsz gyalog, mint a .... :D
GTPeti04-10-2013 11:08:12 // 41725
Az injektor semmit, mert ez a lerakódás a levegővel jut be a motorba. A "majdnem egyben válik le" dolgot én kétlem. Olvastam egy hasonló (profibb) technológiáról, ott 1 óra alapjáratozás alatt tisztítják meg a szelepeket. Úgy tippelem, ezáltal max. annyi korom juthat be adott idő alatt, mint padlózáskor (a 159-es motorok nem agyonregulázott verzióinál).
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
Vermacy04-10-2013 11:00:41 // 41724
Rosso Brera? Motorháztető? Jobb első sárvédő és első lökhárító rendben voltak?-)
Vermacy04-10-2013 10:59:50 // 41723
150 ezrenként szétszedni vagy pucoltatni??? Ha ez a jövője az olasz dieselnek, akkor nem sokáig marad életben!
Vermacy04-10-2013 10:57:53 // 41722
Most építünk "szürke teret" egy új projektnek. 200 mikronos a tisztasági előírás! Sztetek, ha ez az előírás, akkor egy szabad levegős, majd nem egyben válik le mutatványnál mit kaphat az injektor, közös nyomócső ...stb?
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Vermacy04-10-2013 10:54:53 // 41721
Pedig az átlag a lényeg! Készülök a parlamentbe :o)))
Nem, nem erről van szó! Csupán a kézikönyvet a februári nagyszerviz után néztem meg és ott a csereperiódus a 150 ezer. Próbálom ezt tartani. Gondolom, a sok városi használat miatt itt is előbbre kell hozni. Bár talán még Októberben, max. November elején meglesz az új verda (Off-os) az Alfa mellé és akkor nem Piroskát nyúzom napi 2x5 km-re...
Nem, nem erről van szó! Csupán a kézikönyvet a februári nagyszerviz után néztem meg és ott a csereperiódus a 150 ezer. Próbálom ezt tartani. Gondolom, a sok városi használat miatt itt is előbbre kell hozni. Bár talán még Októberben, max. November elején meglesz az új verda (Off-os) az Alfa mellé és akkor nem Piroskát nyúzom napi 2x5 km-re...
Shadin04-10-2013 10:11:33 // 41720
Marginálisan :-)
David | Centocinquantanove04-10-2013 09:58:20 // 41719
Hát ma reggel először kirakta a hópihét a vas, "Possible ice on the road", és villog a -0,5 fok! Mondom WTF? És tényleg... Kicsit korai még... :(
'''''04-10-2013 09:56:35 // 41718
Van érdi kartárs köztünk?
Shadin04-10-2013 09:33:21 // 41717
Vettemvettem:-)
ValeRossi4604-10-2013 09:16:13 // 41716
ok,ott leszek :D
Shadin04-10-2013 08:56:41 // 41715
A szürke épület
Shadin04-10-2013 08:51:40 // 41713
Erhard ott lesz már! Rád vonatkozik :-)
ValeRossi4604-10-2013 08:40:50 // 41712
ok :D és az hol van,még sosem voltam nálad.
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 08:37:50 // 41711
az a nem mind1 hogy a 100e km-es korommennyiséget 3 perc alatt kapja meg nem beszélve az x percig pörgetett dejzel álló helyzetbenei ohne hűtéssel ... a TFSI tulajok ezrei meg oldják meg ahogy tudják :P
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 08:34:43 // 41710
Rád én mindig ott vagyok abban az időpontban :P
ValeRossi4604-10-2013 08:32:29 // 41709
Ez rám vonatkozik,vagy Erhardra? :)
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 08:20:52 // 41708
ok ott leszek :)
Shadin04-10-2013 08:09:13 // 41707
Vagy összefutunk valahol Csepelen. 4 körül megyek a gyerekekért. Erhardnál (ZSU) pl. lehetne kb 1/4 5.
ValeRossi4604-10-2013 07:41:15 // 41706
Üdv. Szervízállást csak progival lehet nullázni,ha igen le kell töltenem az 50 euróst,mert a free nem engedi.
Alfonis04-10-2013 00:24:29 // 41704
:) jóéjt!
Dömpi (il dottore)04-10-2013 00:18:19 // 41703
Most értem haza a féltengelyekkel.
Lenyomtunk az Arkangyallal az alkatrészeiért vagy 280 km-et, de megérte. Szinte zsír új. A 7végén csinálok fotókat, meg blogbejegyzést még a hétfői beszerelés előtt.
A "donor" egy olasz brera volt ami rommátört mégmielőtt 20ezret lefuthatott volna.
Na, jó éjjt! Húzós nap volt basszus!
Lenyomtunk az Arkangyallal az alkatrészeiért vagy 280 km-et, de megérte. Szinte zsír új. A 7végén csinálok fotókat, meg blogbejegyzést még a hétfői beszerelés előtt.
A "donor" egy olasz brera volt ami rommátört mégmielőtt 20ezret lefuthatott volna.
Na, jó éjjt! Húzós nap volt basszus!
Csabi03-10-2013 23:25:55 // 41702
A DPF-en biztos nem akad fenn, elötte van az előkatalizátor inkább ott...+ a DPF-el egybeépítve még egy katalizátor. De ettől függetlenül én sem tartom sokra az ilyen beavatkozást... Érdemesebb kicserélni a szívósort 150ezrenként, vagy pucoltatni...
GTPeti03-10-2013 23:19:26 // 41701
A DPF-en nem baj, ha fennakad, az kap valamikor egy csomó naftát, hogy elégesse a tartalmát. Mindenesetre én sem vagyok biztos benne, hogy ez jó így. De érdeklődéssel figyelem a témát a JTS-em miatt...
Szinte kizárt, hogy hosszútávon ne találjanak megoldást, mert a TFSI tulajok ezrei biztos nem találják viccesnek a hengerfejleszedős szívószeleptisztítást... (Főleg német szervízdíjakkal számolva.)
Szinte kizárt, hogy hosszútávon ne találjanak megoldást, mert a TFSI tulajok ezrei biztos nem találják viccesnek a hengerfejleszedős szívószeleptisztítást... (Főleg német szervízdíjakkal számolva.)
mzo03-10-2013 23:12:45 // 41700
Na igen, de az a korom ami lerakódott az több 10 e kilométer alatt termelődik, majd ezt kb 2-3-om perc alatt feloldják valamilyen szerrel és átküldik a motoron. Ha máshol nem is a DPF-en biztos fennakad ez a hirtelen jött nagy mennyiség.. Azonkívül nem tudom mennyire jó cseppfolyós kormos dzsuvát bejuttatni a hengerekbe is pl. Nekem ez a megoldás nem igazán szimpatikus.
GTPeti03-10-2013 22:48:46 // 41699
Szerintem, ha nem egyben esik le, hanem apránként, az semmi gondot nem okoz. Ugyanaz a korom, amit amúgy a motor benyel.
mzo03-10-2013 22:47:50 // 41698
Engem az érdekelne, hogy a feloldott szennyeződés mit csinál ha bejut a motorba, majd a DPF-be...
GTPeti03-10-2013 21:51:41 // 41697
Teljes mértékben igazat kell, hogy adjak. A kételyek megalapozottak. Ez így nem működhet, a lemért levegő is megy a szabadba, cserébe jön akármennyi (ami ráadásul szűretlen is).
Lehet, hogy írok a LM-nak és megkérdezem, hogy ezt pontosan hogy gondolták.
(Egy tökéletesen záró közdarabot oda, a pillangószelep elé el tudnék képzelni, ahova a spray csatlakozik. Természetsen csak a kezelés idejére.)
Hogy ez az egész tisztítóspray dolog amúgy jó-e/működik-e erről beszélgethetünk. Még én sem néztem utána. Az biztos, hogy a hagyományos tisztítás a legjobb.
Lehet, hogy írok a LM-nak és megkérdezem, hogy ezt pontosan hogy gondolták.
(Egy tökéletesen záró közdarabot oda, a pillangószelep elé el tudnék képzelni, ahova a spray csatlakozik. Természetsen csak a kezelés idejére.)
Hogy ez az egész tisztítóspray dolog amúgy jó-e/működik-e erről beszélgethetünk. Még én sem néztem utána. Az biztos, hogy a hagyományos tisztítás a legjobb.
Piritu - 1.000.00003-10-2013 21:42:56 // 41696
Mit fog szólni a kocsi, ha széthúzom a csövet, és 2.500-as fordulatot tartok? A turbóval mi lesz? Terhelés nélkül nem pörgi szét magát?
GTPeti03-10-2013 21:33:03 // 41695
Találtam nektek valami érdekeset. LM szívósor tisztító.
Tedi03-10-2013 21:09:38 // 41694
Alfonis03-10-2013 21:06:19 // 41693
épp most nézegetem a bicikliket mert akciózzák le őket rendesen. Kár h nincs alfás mert akkor nem lenne a bőség zavara :D a márka adott lenne ... :P
Alfonis03-10-2013 21:05:16 // 41692
na találd már meg az egyensúlyt :D 100 E km ig 3 szett utána nosza még 150 Ezer km a kvöetkezőre :D nem átlagot kell ám itt számolni ... :D
ui: tudom tudom ott van az elvileg. :P
ui: tudom tudom ott van az elvileg. :P
Alfonis03-10-2013 20:58:06 // 41691
hát ha autópályán lerobbanok a tréler tuti levisz a szervizig.... elvileg 10 liter üzemanyagot is hoznak ingyen ha kifogy a FUEL. :P remélem nem kell kipróbálnom. De am meg ha nincs és le kell húzatni akkor az elég húzós tud lenni. :S
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
400
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?