Forum >> 159
vzolee14-11-2013 10:32:17 // 43640
aha, de ezt most miért is? :)
David | Centocinquantanove14-11-2013 08:09:57 // 43639
Úgí van, ahogy Erhard mondja.
A Thema nem más mint Lancia emblémás Chrysler 300C, ami megintcsak nem egy mai konstrukció, de nem is tegnapi.
Amenniyre én tudom ugyanott is gyártják őket, csak a krájzleres megy ámerikába, a Lanciás meg marad európában. Semmi extra...
Ültem már a főnök 300C SRT8-asában... tényleg kényelmes és tágas, gyors, erős és minden, de műszakilag ahogy én hallom a sztorijait nem egy tartós autó ez sem... sőt. A Lancia meg mitől lenne más.
Rendszeres futómű és kormánymű problémák vannak, ráadásul ezek nem olcsó dolgok. Amivel még szopik, hogy alig talál magának gumit rá, mivel amerikai szabványos méretű kell rá a legnagyobb sebeségindexszel... Új gumma neki rá a leg akciósabb 60-tól felfele/db... amennyire én hallom...
Ami még szép, hogy téligumija nincs is rá, mert drága, ezért ha leesik a hó, akkor átugrik a Lianába... Az meg elég egy prosztó járgány... :))
Ha megjelenésben, érzésben alfa utódot kerestek, nem a Thema lesz az, ez biztos.
A Thema nem más mint Lancia emblémás Chrysler 300C, ami megintcsak nem egy mai konstrukció, de nem is tegnapi.
Amenniyre én tudom ugyanott is gyártják őket, csak a krájzleres megy ámerikába, a Lanciás meg marad európában. Semmi extra...
Ültem már a főnök 300C SRT8-asában... tényleg kényelmes és tágas, gyors, erős és minden, de műszakilag ahogy én hallom a sztorijait nem egy tartós autó ez sem... sőt. A Lancia meg mitől lenne más.
Rendszeres futómű és kormánymű problémák vannak, ráadásul ezek nem olcsó dolgok. Amivel még szopik, hogy alig talál magának gumit rá, mivel amerikai szabványos méretű kell rá a legnagyobb sebeségindexszel... Új gumma neki rá a leg akciósabb 60-tól felfele/db... amennyire én hallom...
Ami még szép, hogy téligumija nincs is rá, mert drága, ezért ha leesik a hó, akkor átugrik a Lianába... Az meg elég egy prosztó járgány... :))
Ha megjelenésben, érzésben alfa utódot kerestek, nem a Thema lesz az, ez biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2013 07:12:06 // 43638
300c
Liquid13-11-2013 22:51:34 // 43637
az nemrossz, de még fiatalnak érzem magam hozzá :)
.......................13-11-2013 22:40:36 // 43636
én próbáltam autópályán ,még feszesebben rugózik mint a Brera
a 3 lieres VM diesel azért elbánik a 2,2 tonnájával
ja és megy 230 kmh felett is, :)
a 3 lieres VM diesel azért elbánik a 2,2 tonnájával
ja és megy 230 kmh felett is, :)
Piritu - 1.000.00013-11-2013 22:38:11 // 43635
Nem néz ki rosszul, de pont az ellentettje az Alfa által sugárzott könnyedségnek. (Oké, már a 159-nek is kicsit hasonló, de akkor is nagyon durva váltás lenne szerintem.)
Piritu - 1.000.00013-11-2013 22:24:11 // 43634
Ezt a feladatot a Pók fogja teljesíteni :-P
.......................13-11-2013 22:19:28 // 43633
a Lancia Thema senkinek?
.......................13-11-2013 22:12:41 // 43632
akkor úgy toljad neki ,hogy birja 400ezer ig :)
Alfonis13-11-2013 21:54:27 // 43631
http://1.2.3.9/bmi/img2.iqfighter.com/uploads/hirek/2653/kanadai_vs_magyar_utak.jpg
Liquid13-11-2013 21:52:15 // 43630
hát bizony a jelenlegi kínálatból csak a Ghibli az amit el tudnék képzelni
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 21:05:54 // 43629
lassan pedig majd jön az ülésmagasító végre jó lehet egy sedan is de hát mit? mind1 addig Phedrazom igaz racsnis a könyöklő meg nem Alfa de nem rugdossa senki a hátam...jah meg ebben eddig egyszer sem láttam mikor puccant a DPF :P
Maser lesz ebből már látom...4 év...
Maser lesz ebből már látom...4 év...
Piritu - 1.000.00013-11-2013 20:54:57 // 43628
Közeleg a Párduc harmadik szülinapja. Egyike volt az utolsó daraboknak. Még csak reményt se látok, hogy legyen méltó utód, mire elérjük 200ezret :-(((
Lexlutor13-11-2013 20:33:14 // 43627
Nekem is sikerült. Bedugott pendrival . Autoplay off, pendrive ki-be és úgy néz ki nekem se indul magától.
Szabolcs 15913-11-2013 20:23:32 // 43626
Remélem hogy valami komoly géppel áll majd elő az alfa mert már itt az ideje,
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 19:12:08 // 43625
nézd 2006 óta van, volt Alfám kb minden éveben elmondták hogy jön a 169..na mindjárt 2014...ez a gáz
vzolee13-11-2013 17:28:30 // 43624
Én is így csinálom. Most, hogy van tempomat, hágóvas se kell :)
Alfonis13-11-2013 17:21:47 // 43623
U nekem is. Bakancs hisszuorru borcsuka ilyesmikbe nwm is tudok vezetni. Bedobom gyorsan a sportcipot abba vezetek majd cserelgetem. Cipo miatt nem akarok balesetes papirt irni :S
Dömpi (il dottore)13-11-2013 16:59:33 // 43622
hátha mégis...jó lenne némi op-ti-miz-muuuus!!!
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 16:45:27 // 43621
a legnagyobb baj, hogy nincs a közép kategóriában semmi házon belül ezért vettem én is más márkát...ez van...meg ez is lesz ahogy látom :(
Dömpi (il dottore)13-11-2013 16:08:58 // 43620
csak nem megfizethető...nekünk legalább is
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 13:35:12 // 43619
hát igen elég egyvonalas a német ipar...mondjuk legutoljára vittek németekhez egy A8 Long-gal én becsücsültem hátra, elfektettem a hátsó ülést és bekapcsoltam a gerincmasszázst ...nem volt szar na :P
Dömpi (il dottore)13-11-2013 13:21:01 // 43618
"szinte minden germán testalkatú( hosszú kéz hosszú láb)"
ja, néhol a WC-re is fellépő kellene, hogy felüljek :)
ja, néhol a WC-re is fellépő kellene, hogy felüljek :)
mex8613-11-2013 12:24:14 // 43617
én is használtam már Golf7-et, 1.6tdi-t dsg-vel az elég vérszegény volt.
viszont már kb 2e km tapasztalat van utasként és vezetöként is egy 2.0tdi 150le-vel is.
az viszont bejön, nem eszik, elférünk benne 4en is, megy is, futomü is van alatta meg a firlefrancok is jók benne ezek a beparkolo izék meg satobbi.
én egy jo autonak tartom megfelelö motorral, venni ennyiért persze nem vennék. (33e euro a listaära aztän nem egy teljesen fullos darab)
DE nem Alfa, tehát eléggé lélektelen egy valami számomra, nem véletlen pártoltam el a germánoktól anno.
viszont már kb 2e km tapasztalat van utasként és vezetöként is egy 2.0tdi 150le-vel is.
az viszont bejön, nem eszik, elférünk benne 4en is, megy is, futomü is van alatta meg a firlefrancok is jók benne ezek a beparkolo izék meg satobbi.
én egy jo autonak tartom megfelelö motorral, venni ennyiért persze nem vennék. (33e euro a listaära aztän nem egy teljesen fullos darab)
DE nem Alfa, tehát eléggé lélektelen egy valami számomra, nem véletlen pártoltam el a germánoktól anno.
Liquid13-11-2013 12:20:33 // 43616
a sajátján :D
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 12:18:33 // 43615
egy autót nem az alapján ítélek meg hogyan működik a könyöklő effektív pontlesz@arom
vzolee13-11-2013 12:17:42 // 43614
Nekem zavaróan beleakad és nem tudom egyből áttenni a lábam a gázról a fékre, ami balesetveszélyes. Igaz, ennek a bakancsnak elég vastag a talpba. Mivel csak a hegyekben használom, amúgy sem szeretek beszállni vele az autóba, így ezért nem fogom lecserélni a 159et :)
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:59:02 // 43613
te most melyik oldalon is állsz?
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:58:28 // 43612
akkor én mit szóljak a westercsizmában...de megtaláltam az optimális pozíciót nagynehezen...
...de a 159-ben legalább meg lehet találni
...de a 159-ben legalább meg lehet találni
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:56:19 // 43611
három gondom volt vele:
1) "bunkó, vidéki vagány" stílusban - jobb kéz majdnem nyújtott karral a kormány tetején középen, bal könyék a önyöklőn - nem vezethető, mert nem tudtam hozzá beállítani az ülést. Ha hátratoltam nem értem el a pedálokat, ha előrehúztam, de leengedtem a magasságot, nem láttam ki, ha előrehúztam és felemeltem akkor meg túl közel volt a kormány
2) "laza stílusban" - jobb könyék feltámaszt az ajtón, kormányfogás 9-óránál - elzsibbadt a karom (megjegyzem a Fiat Marist Abony-Salzburg távon így vezettem anno végig és nem zsibbadt el a kezem)
3) van a kormányon egy kitüremkedő él a vezetővel szemben, ami nyomta a tenyerem
Ja, és mi az hogy nincs ködlámpa? Alfáéknál ez alap nem? Itt olyan köd volt és szitáló eső, hogy nagyon elkelt volna a ködlámpa. De bezzeg ülésfűtés, meg érintőképernyős navi, meg parkassziszt az van! Belül érezd jól magad, nem baj hogy nem látsz semmit!
Ez elektromos kézifékről ne is beszéljünk! Mire rájöttem, hogyan kell kiengedni...bakker!
1) "bunkó, vidéki vagány" stílusban - jobb kéz majdnem nyújtott karral a kormány tetején középen, bal könyék a önyöklőn - nem vezethető, mert nem tudtam hozzá beállítani az ülést. Ha hátratoltam nem értem el a pedálokat, ha előrehúztam, de leengedtem a magasságot, nem láttam ki, ha előrehúztam és felemeltem akkor meg túl közel volt a kormány
2) "laza stílusban" - jobb könyék feltámaszt az ajtón, kormányfogás 9-óránál - elzsibbadt a karom (megjegyzem a Fiat Marist Abony-Salzburg távon így vezettem anno végig és nem zsibbadt el a kezem)
3) van a kormányon egy kitüremkedő él a vezetővel szemben, ami nyomta a tenyerem
Ja, és mi az hogy nincs ködlámpa? Alfáéknál ez alap nem? Itt olyan köd volt és szitáló eső, hogy nagyon elkelt volna a ködlámpa. De bezzeg ülésfűtés, meg érintőképernyős navi, meg parkassziszt az van! Belül érezd jól magad, nem baj hogy nem látsz semmit!
Ez elektromos kézifékről ne is beszéljünk! Mire rájöttem, hogyan kell kiengedni...bakker!
vzolee13-11-2013 11:56:15 // 43610
bakancsban nekem nem csak súrolja, hanem bele is akad
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 11:54:53 // 43609
neked a felhúzás nyűg nekem meg a gombnyomkodás ...akkor mindegyik szar? :)))
.......................13-11-2013 11:49:33 // 43608
azért a cipöm orra súrolja néha a pedáloknál a müszerfalat alulról,
szóval az lehetett volna jobb is
egyébként sokak kérdezték a német kollégák közül miért van alfám,
mert nekik is Volt ,és szinte minden germán testalkatú( hosszú kéz hosszú láb) a 159 ben kényelmetlennek találta a vzetö ülést
szóval az lehetett volna jobb is
egyébként sokak kérdezték a német kollégák közül miért van alfám,
mert nekik is Volt ,és szinte minden germán testalkatú( hosszú kéz hosszú láb) a 159 ben kényelmetlennek találta a vzetö ülést
.......................13-11-2013 11:44:28 // 43607
"kormány rohadt kényelmetlen"
akkor nem csak nekem Volt a golf kormýánya ilyen nyomi,
de ez az ETALON !!
akkor nem csak nekem Volt a golf kormýánya ilyen nyomi,
de ez az ETALON !!
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:40:07 // 43606
ja, azt nem is kell állítani, az úgy kényelmes, ahogy van.
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:39:22 // 43605
alapvetően nem, de azért a koppig nyomott gázpedál kissé meglepett. Választhattam volna egy 4karikás A1-et is de az meg automata volt...nem vagyok én hülye amcsi!
(hallotam egy japóról, aki Ferihegyen felvette a bérautót, majd egyesben, üveghangon ment 100 km-et, mire szétégett a rendszer...azt hitte automata)
(hallotam egy japóról, aki Ferihegyen felvette a bérautót, majd egyesben, üveghangon ment 100 km-et, mire szétégett a rendszer...azt hitte automata)
Pityukoma13-11-2013 11:37:53 // 43604
Az 59-ben pedig úgy jó ahogy van :-)
Dömpi (il dottore)13-11-2013 11:36:45 // 43603
attól még lehet sz@r. a 147-ben benyomsz egy gombot, és szabadon állítod...a hülye olaszok, mi?
Erhard 242 (Pure Energy)13-11-2013 10:02:01 // 43602
rengeteg autóban ilyen a könyöklő mivel racsnis :P
David | Centocinquantanove13-11-2013 09:50:51 // 43601
Nem is értelek... Mást vártál egy góftól? :))
Dömpi (il dottore)13-11-2013 09:07:04 // 43600
OFF
Sziasztok!
Ma kint vagyok a germánoknál. A reptéren kaptam egy VW Golf-ot. Dízel. Van benne kb 3500 km.
Ekkora sz@rt!!!
A könyöklőt ahhoz, hogy beállítsd először tökig fel kell húzni, utána megy csak lefele. A kormány rohadt kényelmetlen. Mindössze 160 km-et jöttem vele tegnap éjjszaka Kölnből kassel irányába, de kb. 50 km után már zsibbadt a karom - sehogy se volt jó. Arról nem is beszélve, hogy az alfában még sohasem nyomtam tövig (értsd koppanásig) a gázpedált ... hát ebben az autópályán elég sokszor koppant, pedig 150-155-nél többel nem mentem.
ON
Szóval FORZA ITALIA, FORZA ALFA!
Sziasztok!
Ma kint vagyok a germánoknál. A reptéren kaptam egy VW Golf-ot. Dízel. Van benne kb 3500 km.
Ekkora sz@rt!!!
A könyöklőt ahhoz, hogy beállítsd először tökig fel kell húzni, utána megy csak lefele. A kormány rohadt kényelmetlen. Mindössze 160 km-et jöttem vele tegnap éjjszaka Kölnből kassel irányába, de kb. 50 km után már zsibbadt a karom - sehogy se volt jó. Arról nem is beszélve, hogy az alfában még sohasem nyomtam tövig (értsd koppanásig) a gázpedált ... hát ebben az autópályán elég sokszor koppant, pedig 150-155-nél többel nem mentem.
ON
Szóval FORZA ITALIA, FORZA ALFA!
mzo13-11-2013 06:58:15 // 43599
Nekem is sikerült, nagyjából hasonlóan. Kivettem a pen-t - autoplay off - gyujtás ki - gyujtás be - pen vissza és kész. Innentől már csak csatlakoztatás után indul el a pen, valamint akkor ha vagy hangvezérléssel, vagy menűből elindítom. Simán csak gyujtás ráadásra már nem.
Liquid12-11-2013 22:16:43 // 43598
így van, azért hogy semmilyen körülmények között ne mutat hassoon többet a valósnál
mi az hogy köztudott? "Jöjjön csak közelebb, Safranek!" :)
mi az hogy köztudott? "Jöjjön csak közelebb, Safranek!" :)
_ÁRPÁD_12-11-2013 22:10:54 // 43597
Ott én még nem tarok :D még túl friss a szerzemény és kevés időm volt rá hogy kitapasztaljam. Így maradnak az ebédszünetek meg a vasárnapok a közelebbi ismerkedéshez :) a telefont már összehangoltam vele, , csörgött is a hangfalakon keresztül.
Alfonis12-11-2013 22:07:43 // 43596
pedig az a jó benne h magától indul :Dén akarok egy kijelzőset, kár h ilyen drágák :P
Piritu - 1.000.00012-11-2013 22:04:13 // 43595
"Az autoplay off-on van pedig. Erre vmi megoldás?" - alternatívaként ajánlom az én megoldásomat. Ment a B&M a levesbe :-DD
_ÁRPÁD_12-11-2013 21:59:36 // 43594
A media player.... Az autoplay off-on van pedig. Erre vmi megoldás? Igen, van :) Ha kiveszed aljzatból a pent. Utánna kapcsolod ki az autoplay-t. De lehet hogy elég az is ha kikapcsolod > kiveszed > visszateszed.
épp ma játszottam vele ebédszünetben :D Hogy melyik volt a helyes megoldás nem tudom, de nálam már nem indul azonnal. csak ha én akarom ;D
épp ma játszottam vele ebédszünetben :D Hogy melyik volt a helyes megoldás nem tudom, de nálam már nem indul azonnal. csak ha én akarom ;D
Piritu - 1.000.00012-11-2013 21:58:26 // 43593
Csak mint köztudott, a gyárak eleve úgy készítik az autót, hogy többet mutasson az óra :-(
Liquid12-11-2013 21:48:42 // 43592
igen, csak sztem azon akadtak fent, hogy azzal se 100 a 100, sőt igazából a 19-essel nagyon pontos
Horász12-11-2013 20:12:25 // 43591
Ha pesten jàrsz szívesen bemèrjük az akkumulàtorod ès ez szól minden alfamore tagnak:) Díjmentes termèszetesen... Akinek fontos a tuti reggeli indítàs hívjon nyugodtan! 06303518292. Tibi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?