Forum >> 159

David | Centocinquantanove29-11-2013 11:55:21 // 44349
De ki lehet!
Le kell csavarni LO állásig, majd még egy kicsit tovább, és akkor a kijelzőn ki is írja, hogy OFF, és ekkor teljesen kikapcsol. Magyarul egy jó nagyot kellett rajta csavarni, ezt kiváltották egy OFF gombbal, mert lássuk be a MONO-nak se volt túl sok értelme.
Piritu - 1.000.00029-11-2013 11:44:50 // 44348
Csak nincs gondod vele?
Amikor a Párducot rendeltem szériában benne volt, külön kértem, hogy NE tegyenek bele. (Meg aut. sötétedős tükröt se.)
direttore29-11-2013 11:40:25 // 44347
hali, a esőérzékelős ablaktörlőt mes-ben nem lehet kikapcsolni véletlenül?
Csabi29-11-2013 11:36:50 // 44346
Ki lehet kapcsolni a 2008elöttiekben is, annyit kell tenni, h a ventilátor '-' gombját kell nyomkodni ha eltűnt az összes fokozatjelző csík, utána kikapcsol.
.......................29-11-2013 11:36:03 // 44345
pedig az e Kombi nagyon jó autó,
az új meg marha jól néz ni
ja és 700 Liter a csomagtér
Csabi29-11-2013 11:33:06 // 44344
130ezer/db körüli áron van. Próbáltad több fajta elemmel is?
Én jártam úgy, h alig akarta nyitni, elemet cseréltem, de akkor sem lett jobb...vettem még egy elemet, jobb minőségűt és (valszeg nem éveket állt a polcon) tökéletesen nyitotta az az ajtókat -10ben is...egy próbát megér szerintem, ha eddig még nem tetted volna.
Piritu - 1.000.00029-11-2013 11:26:36 // 44343
Miért kellene kikapcsolni? Ventit nullára veszed és ugyan ott vagy, igaz ez pár gombnyomássa több.
Piritu - 1.000.00029-11-2013 11:23:48 // 44342
Pedig egyszerű, azért nem kapcsolja be télen, hogy ne párásodj be azonnal.
mzo29-11-2013 11:23:11 // 44341
Úgy látszik ez ilyen :) Kozben utana neztem es a MY 2008 evtol -azaz a tipus frissites utan- szerelték modositott klima vezerlovel az 59-eseket. Mondjuk kicsit fura hogy 2008-elott nem lehetett kikapcsolni a szelloztetetest...
mex8629-11-2013 11:20:08 // 44340
belsejét ät lehet könnyen pakolni mäsik häzba sztetek?
mex8629-11-2013 11:19:45 // 44339
a krómot fujtad le?
mzo29-11-2013 11:15:35 // 44338
Na igen erre voltam kíváncsi. Viszont nem értem hogy hidegben miert nem tartja fontosnak a belso levego keringetes kapcsolgatasat a rendszer. Nem csak melegben an kipufogo gaz meg pára stb..
David | Centocinquantanove29-11-2013 11:02:29 // 44337
Na költséghatékony, ami a kulcsházat illeti az nincs. Gyári komplett kulcsot rendehetsz 50k/db áron kompletten.
Én vettem fekete PlastiDip aeroszolt és lefújtam 2-3 rétegben. Egész pofás lett, nem azt mondom, hogy gyári minőség, de a csúfságot elrejti, tovább nem romlik az állapota, és elrontani sem lehet (mármint a fújást). Ha hólyagos, vagy levegős lesz, akkor megvárod míg megszárad, egybe lekaparod és kezded elölről.
mex8629-11-2013 10:51:21 // 44336
ja ha mär kulcs

az egyik kulcsom krómja mär nem szép
van erre vmi költségkimélö megoldäs?
häz külön vagy vmi?

szeretném ha mindegyik szép lenne, nem elkoptatni a mäsikat is aztän lesz 2 csuf :)
David | Centocinquantanove29-11-2013 10:47:59 // 44335
Azt írják, hogy az 5-ös alkatrész (gyújtáskapcsoló cikkszám: 156061620 vagy 156061621 "J") cseréjével megoldódik a probléma.
Valaki tudja mennyibe kerülhet ez az alkatrész? Gondolom nem olcsó...
David | Centocinquantanove29-11-2013 10:39:36 // 44334
Nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával: 159/Brera Remote locking in freezing weather... :(((

Megoldásra még nem bukkantam... Ha valakinek van tapasztalata, te tartsa vissza! :)
Shadin29-11-2013 10:35:47 // 44333
X fok alatt nem világít.
vzolee29-11-2013 10:09:35 // 44332
Nekem is OFF gombos, FULLAUTO nélküli klímám van és ugyanazt csinálja, mint a tiéd. Nyáron világított a kis A, most viszont nem.
Dömpi (il dottore)28-11-2013 23:12:01 // 44331
Ma jött egy német kolléga hozzánk az új céges E-osztályos kombijával...a parkolóban megkérdeztem tőle, hogy a koporsó mellett általában mekkora hely marad a csomagoknak :)
Alfonis28-11-2013 23:02:34 // 44330

Jó éjszakát Piritu módszerrel és hóval :P :D
Liquid28-11-2013 21:50:44 // 44329
műszakilag nem tudok nyilatkozni, de ültem mindkettőben.
Mikor húgomék vették a 147-et, akkor ott a állt bent az eladótérben egy új sport Bravo kint meg megnéztük/megvettük a 147-et. Beülve ég és föld volt a különbség. Sokkal szebb, igényesebb, kényelmesebb, kellemesebb tapintású stb. volt a 147.
Erhard 242 (Pure Energy)28-11-2013 21:21:12 // 44328
ezt azért nem írnám alá :P
mex8628-11-2013 21:14:13 // 44327
durva ez a garázs!
grat hozzá!
droberto28-11-2013 21:05:00 // 44326
Köszi, meg a többieknek is. :)
Melós volt, de szép
Igazából a Brera-ról volt csak szó. Kinézte a legolcsóbbat, amiről próbáltam lebeszélni. Erre meg jött a Bravóval. Igazából jól döntött. :)
droberto28-11-2013 20:37:58 // 44325
Köszi...
Nem tettem, az a páraérzékelő. Befér a vas 15-15 cm hely marad, de a szekrény előtt kell kiszállnom. Ennyi kompromisszum kellett a sok cucc miatt.
David | Centocinquantanove28-11-2013 20:20:54 // 44324
Nagyon... mostmár addig megyek amig ki nem derítem melyik alkatrész hibás, csak nem tudom honnan induljak igazán...
mizooo28-11-2013 20:18:34 // 44323
110 körül megy, nem lesz baj.
Alfonis28-11-2013 19:51:22 // 44322
szerintem ez szoftveres lesz! :D :D nemám :P
Alfonis28-11-2013 19:51:06 // 44321
megelégelted a kulcsozást? :D
mizooo28-11-2013 18:59:45 // 44320
Igen :) pont én írtam, hogy az enyémen csak Auto mód van :) és a manual-ban is csak auto-t ír. De igazából mindegy mert szeretem tekergetni és még az auto-t sem használom.
David | Centocinquantanove28-11-2013 15:56:26 // 44319
Nem tudja valaki, hogy a távirányítós kulcsnak a vevő része a kocsiban merre van?
Liquid28-11-2013 15:02:56 // 44318
nagyon szép lett

147-est nem nézett a barátod? mert a Barvo kategóriája, de annál szerintem sokkal komolyabb
Csabi28-11-2013 14:54:56 // 44317
Szép lett Robi! :) Már kezdtem azt hinni felhagytál a fórumozással! :P
Csabi28-11-2013 14:53:07 // 44316
Akkor van értelme bekapcsolni, ha párásodik a szélvédőd, mondjuk tartós esős időben indokolt lehet...rögtön leviszi a párát.
A levegő páratartalma nem a szélvédőn, hanem a klíma hőcserélőjén csapódik le... sokkal szárazabb levegő jut az utastérbe. 3-4°C kinti hőmérséklet alatt pedig hiába kapcsolod, nem kapcsol be a kompresszor, a lefagyást elkerülve.
Piritu - 1.000.00028-11-2013 13:38:29 // 44315
A víz már régóta benne volt :-(
Dömpi (il dottore)28-11-2013 13:07:37 // 44314
Azt hittem a tiéd xenon!

Nekem LG +50%plus-os van már lassan 2 éve és bírja, pedig azt mondták rá, hogy az is sűrűn tönkremegy.
Dömpi (il dottore)28-11-2013 13:05:40 // 44313
Király lett! Mikor telefonon dumálgattunk és meséltél a garázsfelújításról, nem gondoltam, hogy az eredmény ilyen nagyszerű lesz!
Dömpi (il dottore)28-11-2013 13:04:14 // 44312
Tegnap este elkövettem azt az ostobaságot, hogy behúztam a kéziféket.
Ma reggel nem is tudtam elsőre kiengedni. Annyira kiengedett, hogy ki tudtam tolatni, aztán a kapu előtt behúztam, kiengedtem, megint behúztam, kiengedtem ... ezt jó párszor, mire végre kiengedett teljesen.
Pedig nem volt csapadék az elmúlt napokban, és persze kocsit sem mostam.
Mitől fagyott be akkor -5 fokban?
droberto28-11-2013 12:24:29 // 44311
Azért, mert a gazembereket nem lehet megfogni és pénzt leszedni róluk.
Szerezz egy GPS-et és csekkold le.
Dömpi (il dottore)28-11-2013 11:02:29 // 44310
105-nél még nem, de 106-nál már igen...klatty

...érdekes viszont, hogy 110-es táblánál még 130-cal még lehet hasítani, feltéve, hogy nincs kiszedéses rendszer.
vzolee28-11-2013 10:33:35 // 44309
Nekem is az van és sokszor elfelejtem felkapcsolni a refit külterületen, sötétben :)
David | Centocinquantanove28-11-2013 10:28:13 // 44308
90 helyett 104, most a "még belefér" kategória, 105-től már jön a sárga cetli. Ha jól hazudok...
mex8628-11-2013 10:12:35 // 44307
ujuj

most mik a jätékszabälyok?

lätszik 1,5 éve mär csak ritkän koptatom kishazänk útjait
Ferke28-11-2013 09:59:45 // 44306
A 90 helyett 107-et már elfelejtheted, az régen volt. Már más szabályok vannak, muszáj "jobban teljesíteni":))
Shadin28-11-2013 09:41:29 // 44305
100 helyett 94 :-)
David | Centocinquantanove28-11-2013 09:33:25 // 44304
Nekem ilyen méretű gummák vannak és kb ~6-7 km/h óra az eltérés a GPS és az óra közt, (130-nál már 8-9km/h) tehát az óra szerintinál ennyivel mentél lassabban. De ennek is nyilván lehet némi aprócska szórása.
David | Centocinquantanove28-11-2013 09:28:50 // 44303
Nekem ugyanez van. Az autó 2007/11 születésű. MONO gomb és AUTO/FULLAUTO mód van benne ami oldalanként külön állítható.
Páraérzékelő nincs benne, szóval a párásodásra csak gombnyomásra reagál olymódon, hogy klímakomp be, hőmérsékletet HI-HI állásba rakja, ventilátorok tökig fel, levegőáramot csak fentre veszi. Így megy 1-2-3 percig, majd magától visszaáll a gomb megnyomása előtti állapot paramétereire.

Amikor fűtésre tekerem a hőfokot (tehát a kint hidegebb van mint amit bent akarok) akkor van értelme működtetni a klímakompresszort? A motor által termelt hőt engedi az utastérbe úgyis. Vagy hiába van benyomva attól még effektíve nem működik?
mex8628-11-2013 09:27:19 // 44302
sztem ezen ne nagyon izgulj
(bär most nemtom hirtelen ez mennyivel mäs mint a gyäir méret)

van rähagyäs mig a trafi "bekattan"

eleve 90 helyett 107töl van bünti ha nem kiszedös mérés van
én anno mindig 90nél ora szerinti 110el tempomatoztam az ugy pont jo volt :)
Dömpi (il dottore)28-11-2013 09:21:48 // 44301
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata arról, hogy 215/55 R16-os kerékkel óra szerint 120-nál mennyit mutat a GPS? Azaz mennyi a valós sebesség? (ergo az óra lefeleé vagy felfelé csal?)

Ma reggel a kib@szott zsaruk megint kint voltak én meg 110-es seb.korlátnál kb. 120-al ereszkedtem.
(Nem tudom, ilyen bűnözés mellet mi a k*rva anyjukért nem a rablókat keresik, miért minket b@sztatnak?)
mex8628-11-2013 09:16:27 // 44300
klimähoz:
2006.12. havi a vasam

amit észrevettem hogy ez is belsö keringetést tesz és klimät esöben

ebben van minden szenzor.

a 166osom egyzonäs automata klimäja ilyet nem csinäl.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.