Forum >> 159

Giuntini22-02-2014 10:02:44 // 48621
Nem tudom hogy ti is így tapasztáltok, de még nem találkoztam olyan Mito-s márkatárssal, aki vissza intett vagy üdvözölt volna. Jól tudom, hogy az egy feltupírozott Punto, de ha már valaki egy Alfa Romeo emblémájú autóval jár-kel nap mint nap, illene ismerni a márkához tartozó szokásokat, hiszen mi az egész világ Alfásaival egy nagy család vagyunk. Tudom, hogy a Mitosok nagy része a "gyengébb" nemet képviseli, de ha valaki egy ilyen autót "kap" vagy választ akkor ismerni kellene a márka arculatát és tradícióit, és ha mellé rámosolygok, és intek, ne az jöjjön le, hogy én ismerkedni akarok.
'''''22-02-2014 07:28:26 // 48620
Nálam sincs sok különbség a fogyiban 140 helyett 170-nél pályán.
Pityukoma21-02-2014 23:56:46 // 48619
Szia még egy ötlet: Utastér szellőzés vízkifolyót nézd meg nincs-e eltömődve. A képek róla egy régi HSZ-ban vannak. Lehet hogy semmi köze, de hátha bejön. Nyomkodd meg és akkor kihullik belőle a szemét.
Nicola Romeo21-02-2014 23:43:14 // 48618
Lehet h valóban az purcan ki, mert tegnap töltődött 12 órát és már pezsgett ezerrel... Sajnos az előző tulaj egy neve nincs akksit tett bele, ami nem gondozásmentes. Na de holnap rárakjuk egy tökéletes bosch akksira, megnézzük mit szól hozzá :) ha semmi változás akkor szerelő.... És bármi lehet. De majd írom a helyzetjelentést :)

Jóéjt!
Nicola Romeo21-02-2014 23:35:19 // 48617
Nyomja ezerrel persze. De am a hátsó szélvédőn is elég csúnya pára volt ma reggelre (természetesen belül).
GTPeti21-02-2014 22:44:24 // 48616
Ahogy nő a railnyomás javul a porlasztás is. (Talán a nagyobb turbónyomás is előnyös bizonyos mértékben.)
Ezt egyébként már én is megfigyeltem az enyémnél. A jelek szerint alig nő a fogyasztás, ha 140 helyett 160-nal megyek.
.......................21-02-2014 22:32:58 // 48615
Ezt aláírom,ha 140 el megyek nekem kb ugyanannyit eszik mint 170 el a 2,4
3000 ford felett zárva az Egr így jobb a hatásfok is,
Egyszer osztákot végignyomtuk 180 tempomattal,
8,5 körül evett
Ha szarakodok 130..140 el akkor is
Giuntini21-02-2014 22:26:53 // 48614
Én nagyon sokat megyek autópályán, főleg nyáron. Általában 140-re állítottam a tempomatot, és olyan 2100 körüli fordulaton mentem végig. Gondoltam így optimális a fogyi. Hát a fenéket. Most 160-as tempóval mentem végig, tempomattal, a motor végig 2500-2600-on volt. Hát min. ez kell neki. És állítom a fogyasztás nem emelkedett, sőt. Csak állandóan figyelni a radart, vagy a háromlábút nem kellemes. Aztán magyarázhatsz, hogy ez a kocsi ezt szereti.
mzo21-02-2014 22:10:46 // 48613
Pályán én is mindig megyek 10-15 kilométert 3000-3200 fordulaton 4-esben. És idáig szinte majdnem mindig beindult a regen is.
Haddel21-02-2014 20:58:34 // 48612
Én azt mondom ,nyomj egy parkettát!! :-)
ALFI15621-02-2014 19:11:22 // 48611
Nem muszáj gyorsan menni.Pörgesd.Mehetsz 3-ba is 4-be is csak pörgesd a motort.Volt egy vectra.Fönököm anyukája járt vele új kora óta 4évig.Mikor beülltünk nem ment csak 160-at.Párszáz kilóméter megtéte után mindjárt érezhető különbség volt.Iszonyatossan el tud lustulni a sok koxlerakódástól.
David | Centocinquantanove21-02-2014 19:02:17 // 48610
Jaja ki kell menni hajtani egy kicsit, csak az a baj hogy a háromlábúval is elég sokszor kintvannak legalábbis errefelé.
Giuntini21-02-2014 17:46:21 // 48609
Igen, 91 óta dízelezek, de ez az első DPF-es autóm, és itt lehet hogy hatványozottan jelentkezik. Viszont, ez az ok nélküli hűtővíz üzenet izgat, hogy mi lehet.
ALFI15621-02-2014 17:28:25 // 48608
Minden dieselnek jót tesz ha ki van huzatva.A várososzás a halála.Elkormolódik minden benne.Le van kormolódva.Hetente ajánlatos kimenni és megtépni a száját rendessen.Nem kell félteni.Ezzel jót teszel neki.
'''''21-02-2014 17:27:24 // 48607
Bocs,nekem elöl-hátúl radar van.
Giuntini21-02-2014 17:25:14 // 48606
Nem tudom ilyennel találkoztatok-e, nekem most egy pillanatra kiírta hogy a hűtőfolyadék szintje alacsony, alig tudtam elolvasni, már el is tűnt a hibaüzenet. Megálltam a víz a melegen max. felett volt ahogy szokott. Lehet, hogy egy pillanatra megkergült? A másik észrevettem, hogy a hosszú autópályázás után viszonylag nagy sebességgel, itt Budapesten kicsit megváltozott az autó viselkedése. Fickósabb, a motor még fenyegetőbben morog, és a computer szerint kevesebbet fogyaszt a szokottnál. Elképzelhető hogy a DPF jól kiégett és kevésbé veszi le a motor teljesítményét?
'''''21-02-2014 17:24:49 // 48605
Pedig annak fokozatosan kéne mutatnia.Nálam szépen teszi a dolgát.
mizooo21-02-2014 16:33:29 // 48604
Ugye megjegyeztétek a piszkos aszfaltos utakat :D Na nálunk még utak sincsenek csak a sár......
Előtte:
Utánna(mosás):
Az okozója: Az első képen jól látszik a saját pénzen/munkával feltöltött kocsibejárónk.
Önkormányzat álláspontja: Türelmet kérnek.


Történt ma jó dolog is :) régóta szerettem volna JTDm inside :D matricát a kocsira. Nem vagyok egy nagy matricázós, mint VW-s barátaink de ennek nem tudtam ellenállni. Természetesen GT cartárs sietett a segítségemre aki le is gyártott pár darabot és ma már meg is érkezett. Először a gyári motorjelzés helyére gondoltam, de túl "mindennapi" lett volna ott, így a hátsó szélvédő aljára került egyenlőre. A jövőben majd meglátom, egyenlőre így tetszik.



Közben hazafelé fékezésnél néha remegett megint a kocsi és a kormányt is rázta :( Erhard ha megjön a fizu hívlak egy jó fékszett miatt :D
Norby21-02-2014 16:03:49 // 48603
Hello!

Nekem ABS jeladó csere oldotta meg a problémát.
mzo21-02-2014 15:47:57 // 48602
Na ez jo kerdes, sztem "buta" hozza az alap hatso radar. De ez csak tipp
.....21-02-2014 15:27:25 // 48601
Miért nem mutatja a távolságot?
David | Centocinquantanove21-02-2014 13:47:44 // 48600
Ezeket a hibaüziket úgy tudom, hogy a döglődő akksi okozhatja. Nekem volt, hogy menet közben is bedobta, rá pár hétre be is adta a kulcsot az akksi.
David | Centocinquantanove21-02-2014 13:45:53 // 48599
Pollenszűrő okozhat ilyet. Ha rányomsz a szélvédő páramentesítésre akkor fújja rendesen a levegőt?
mzo21-02-2014 13:27:01 // 48598
Nekem ezt jelzi mindig amint elkezd csipogni fuggetlen a tavolsagtol:
vzolee21-02-2014 13:25:35 // 48597
Köszi, akkor nem sok értelme van :/ Azért VTT-n lehet, hogy megkérek valakit, hogy engedélyezze és kipróbálom :)
.......................21-02-2014 13:14:46 // 48596
semmit nem jelez ki?
a Mito n is csak hátul van,és ott kijelez
Nicola Romeo21-02-2014 12:55:57 // 48595
Tegnap este felraktam tölteni az akksit, úgy h levettem mind a két sarut is (biztos ami biztos). Most megnéztem de semmi változás :// az akksi meg fel lett töltve rendesen. Holnap szerintem elgurulok vele a szerelőhöz.
Nicola Romeo21-02-2014 12:52:22 // 48594
Kiszedtem a pollenszűrőt és makulátlan állapotba van... nem csoda, mert ősszel lett nagyszervíz alatt kicserélve. A motor szépen jár, annyit leszámítva, hogy kopok a lánc, mert már nagyon a végét járja.
mzo21-02-2014 11:45:52 // 48593
Igen be lehet kapcsolni MES-el. A látványon kívül sok értelme sajnos nincs, mert a csak hátsó radarosoknál nem fog kijelezni pontos távolságot sajnos. Ergo nem lehet majd nyomon követni rajta milyen messze is van az adott tárgy az autó mögött.
vzolee21-02-2014 11:29:32 // 48592
Csak hátsó tolatóradarom van, ezt a kijelzőn való megjelenítést akkor is be lehet kapcsolni?
ValeRossi4621-02-2014 11:11:33 // 48591
Soha nem hittem volna,hogy a pollenszűrő ilyen jelenséget okoz :)
Eszembe nem jutott volna,pedig anno (offos autónál) ugyan így szenvedtem a párásodással. aztán elmagyarázták :D
Pityukoma21-02-2014 10:16:21 // 48590
Cartársak=Cartársaknak :-)
Pityukoma21-02-2014 10:14:08 // 48589
Szia,volt már Cartársak ilyen hibaüzenet dömping gyújtás ráadáskor. Akku probléma okozta. A szélvédő csere előtt nem párásodott? Lehet pollen szűrő is ahogy ValeRossi46 is írta.
Szabolcs 15921-02-2014 08:12:10 // 48588
szép kis kocs
'''''21-02-2014 07:55:54 // 48587
Lehet program hiba is.Nekem is elég csúnyán csinálja amióta átírattam a programot.Az első írt programmal nem volt gond.
Béci Ɨ|ѯ21-02-2014 07:40:07 // 48586
Nexus6 cartárs ugyanezzel a problémával szembesült pár hete. Akkor a kuplung pedál kapcsoló, illetve a féklámpa kapcsoló hibája jött fel lehetséges hibaforrásként.
ValeRossi4621-02-2014 07:29:03 // 48585
Párásodás lehet a pollenszűrő miatt is,Én már jártam így. Kicseréltettem és jó lett.
Dadog a motor?
Nicola Romeo21-02-2014 00:07:51 // 48584
Sziasztok! Elég nagy a gáz mostanába Alfa téren... Úgy bepárásodik a szélvédőm belölről, hogy rendesen folyik róla a víz :S Összel lett szélvédő cserélve. Létezik, hogy rosszul lett berakva?

Másik problémával/problémákkal ma délelött találkoztam. Beültem gyújtást ráadtam és ezek a hibaüzenetek fogadta: ABS NOT AVAILABLE - CONSULT HANDBOOK
HILL HOLDER UNAVAILABLE - CONSULT HANDBOOK
VDC UNAVAILABLE

??? :/ nem tudom mi történt. Találkozott már valaki ilyen problémákkal? Szívesen fogadok minden tanácsot! Nagyon elszomorított a dolog.

Jóéjt mindenkinek
mzo20-02-2014 23:13:45 // 48583
Liquid20-02-2014 23:06:24 // 48582
első körben legyen minden rendben mechanikailag, én is így tettem
Liquid20-02-2014 23:05:40 // 48581
bakker, az enyém is :( úgy nézett ki mintha poros lett volna majd esik rá pár csepp eső, de hát por nemigen van
Ricsi 14720-02-2014 22:38:49 // 48580
Nem tudom mennyire lehet hibas maga a programja mert a hideg inditasnal jelentkezo remegesen kivul nincs gondja, amit ma mar nem csinalt... :D Tehat szepen gyorsul, 225-öt mentem mar vele persze ora szerint, atlag 150-160 kozott megyek vele tehat menet kozben nincs gaz...! Megkerdezem a szerelom, hogy naluk van-e ilyenre lehetoseg (nem tudom mi kell hozza) ha nincs akkor jelentkezem :)!
Ákos (dewvil)20-02-2014 22:04:33 // 48579
ha az alap konfig hibás addig a csipsz is felesleges. Én is ezért hanyagolom még. Bár ez a fajta egr szinte mindig javitható és tisztitható.
Injektor bemérésben van korrekt cimem ha kell.
Ricsi 14720-02-2014 21:51:27 // 48578
Igen, az olaj szintet eleg surun nezegettek, de az EGR-en kivul mas problemat nem irtak, vajon kicserelhettek az EGR-t? Akkor a legfontosabb most hogy az injektorokat megnezessem, addig amig nincs rendben ez a resze a chipelest is hanyagolnom kellene ugye?
Szabolcs 15920-02-2014 21:24:20 // 48577
ennek örülök remélem még sokáig igy marad ,de ha be is dugul a dpf engem akkor se szivat meg mert a dpf elé raktunk egy lamda szonda nagyságu csavart ha a végét járja a dpf csavar ki hajt és ujbol üzemképes a kocsi
Szabolcs 15920-02-2014 21:21:30 // 48576
csak ki irom egrt dpf et mindeki ki iratja 135 nél járok és hiba mentes 14 % ra pucolja mindig egr nyit zár ahogy kell
Szabolcs 15920-02-2014 21:08:46 // 48575
aszt el is hiszem csak figyelj nehogy belefuss valamibe mert ezek mindenhol ott vannak sajna
Ákos (dewvil)20-02-2014 21:05:02 // 48574
hát igen itthon más.
Én ha végére érek a dolgoknak muszáj leszek törvényt szegni, már alig várom:)
Szabolcs 15920-02-2014 21:03:54 // 48573
nem csak ott esett ilyen esö itt németbe is tiszta sár a rosso
Ákos (dewvil)20-02-2014 21:03:44 // 48572
és fekete pucér csajok ültek a motorháztetőn?:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.