itt a nagy igazsag.
mint a mosogepem ki venne 5 ev utan ujat ha az meg jo. senki.
Forum >> 159
Ákos (dewvil)23-02-2014 14:52:50 // 48715
Ákos (dewvil)23-02-2014 14:51:16 // 48714
jobb mint egy denso amihez nincs potalkatresz csak uj cserebe.
Liquid23-02-2014 14:47:04 // 48713
ez az egyik, a másik meg a modern fogyasztói társadalom...
Liquid23-02-2014 14:45:41 // 48712
a szervízben újították fel, vagy becserélték felújítottra? Hol csinálták?
GTPeti23-02-2014 14:45:01 // 48711
És érdekes módon a 159 előtt még tudtak injektort gyártani. (Bár ahogy a mondás tartja, azt kapja a megrendelő, amit kér és amit megfizet...)
direttore23-02-2014 14:44:42 // 48710
injektorok, nem csucsok.
direttore23-02-2014 14:44:13 // 48709
Bosch csinálta...gratula érte, amugy ezek a csucsok a legszarabbak azt mondták, sok gond van velük..
Liquid23-02-2014 14:36:32 // 48708
ott valamit elbaxtak :(
direttore23-02-2014 14:36:04 // 48707
Attól, hogy nekem is bosch szervíz újította fel és még 1 évet se bírt ki.....
Ákos (dewvil)23-02-2014 14:09:28 // 48705
egyszer en is jartam igy egy crafterral a 4esen felfele olyan laza 160as tempot nyomott csak gyoztem kergetni:-)
Ákos (dewvil)23-02-2014 14:00:25 // 48704
mitol nem lenne hosszu? ha megfelelo muhely vegzi elmegy az sokaig. a gezerol minosege befolyasolja ugyan. bosch csucshoz minden van elerheto aron cca 30-35 netto per darab es ebben benne van a bemeres is.
akkor van szivas ha denso csucs lenne hozza.
akkor van szivas ha denso csucs lenne hozza.
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2014 13:54:41 // 48703
pl a 3.2TDCI 200 ló ...
Pityukoma23-02-2014 13:39:42 // 48702
Gyerekek, tegnap munkából hazafelé igen csak meg kellett küzdenem egy Ford Transit-al! Mondom egy Transit-al! Nem tudom milyen moci volt benne, de épp csak el tudtam menni előle, az összes lovat be kellett fognom és így is csak nehezen maradt el. Felbosszantott, mert a buszsávból előzött meg engem is és az egész sort. Aztán befogtam és letudtam nagy nehezen:-)
direttore23-02-2014 13:39:12 // 48701
Felesleges ügyvédeskedni. 3000 km alatt olyan gázolajat tankoltál ami tönkretette az injektoraidat---ez lesz a válasz, tehát értelmetlen az egész. Méresd ki, melyik nem tökéletes, felujítás és kész....Bár a felújítás se hosszu távú megoldás......
Pityukoma23-02-2014 13:33:09 // 48700
Igazán nincs mit :-) 3óra? nem is tűnt fel mert közben jót beszélgettünk:-)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2014 12:08:31 // 48699
injektor kérdésnél pl a megőrzött tankolási blokkal ...de ez veszett fejsze nyele :(
.......................23-02-2014 12:07:23 // 48698
Ja mostmár hallom,
Nekem is ilyen volt,
Injektorok felújítva és ez megszűnt
Nekem is ilyen volt,
Injektorok felújítva és ez megszűnt
.......................23-02-2014 12:04:58 // 48697
Én nem látok a videon semmi rendelleneset,
Egy kis injektor tisztítóval megpróbálkozhataz ,lehet segít
Egy kis injektor tisztítóval megpróbálkozhataz ,lehet segít
Ricsi 14723-02-2014 11:05:16 // 48696
Elvileg 1 hónapja van nálam az autó, és azóta 3 ezer km-t mentem vele. Hogyan tudom én bizonyítani hogy rendeltetés szerűen használom az autót? Holnap beszélek az egyik ügyvéd ismerősömmel, de amit bemásoltam, ott meg pont az írják, hogy 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a vásárlás után keletkezett....! "Általánosságban: a kereskedőtól vásárolt autóra 2 év szavatosság jár, melyet szerződésükben a felek érvényesen 1 évre csökkenthetnek. Ezen belül a teljesítést követő első 6 hónapban vlelmezni kell, hogy a hiba oka már a teljesítéskor fennállt. Itt egy nagyon fontos különbségre hívnám fel a figyelmet: a "hiba" és a "hiba oka" közötti különbségre. A szavatosság arra vonatkozik, hogy a termék a teljesítés, azaz a vétel időpontjában mefelelt a szerződésben, vagy jogszabályban foglalt tulajdonságoknak, azaz a vétel időpontjában nem volt hibás, a később jelentkező hiba oka pedig még nem állt fenn. A szavatossági időben jelentkező/felismert hiba tehát nem minden esetben vonható az eladó szavatossági felelőssége körébe, csak akkor, ha olyan hibáról van szó:
- amely a teljesítéskor már fennállt, de arról a vevő a teljesítéskor nem tudott és nem is kellet tudnia, vagy
- amely még nem állt fenn ugyan, de a hibát kiváltó ok a teljesítés időpontjában már fennállt." Nem offolom ezt a topikot tovább, a jogi topicba folytathatjuk :).
- amely a teljesítéskor már fennállt, de arról a vevő a teljesítéskor nem tudott és nem is kellet tudnia, vagy
- amely még nem állt fenn ugyan, de a hibát kiváltó ok a teljesítés időpontjában már fennállt." Nem offolom ezt a topikot tovább, a jogi topicba folytathatjuk :).
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2014 10:49:24 // 48695
majdnem, szavatosság esetén mindig a fogyasztónak kell bizonyítani a rendeltetés szerű használatot, a garanciánál van úgy ahogy írod, az sokkal jobb ... a vicc hogy az új alkatrészre is csak szavatosság van az EU-ban mivel nem tartós fogyasztási cikk jah és csak 6 hónap hivatalosan :(((
Ricsi 14723-02-2014 10:44:11 // 48694
Akkor most már csak 2 dolgom van, elvinni az autót egy szervizbe, hogy ellenőrizék/javítsák meg az injektorokat ha szükséges. A másik pedig, hogy felkeressem a kereskedőt és benyújtsam neki a számlát....! Persze ez nem lesz olyan egyszerű ahogy most olvasom...
"Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta."
"Sokkal előnyösebb jogilag a használtautó vásárló számára, ha az autót kereskedőtől vásárolja. Ez esetben fogyasztói szerződésről beszélünk.
A törvény minimálisan 1 év szavatosságot ír elő, és ettől szerződésben sem lehet eltérni.
Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett. Ennek tipikus esete, ha a fogyasztó a gépjárművet nem rendeltetésének megfelelően használta."
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2014 10:39:09 // 48693
sajnos igen... az 1.3mjet eur5-nél is nagy problémák vannak vele mikor puccant pl kis terhelésnél hígítja az olajat és mivel olajos a vezérlés láncfeszítése ezért nem feszít rendesen és átugrik a vezérlés, sokan 5-7e-ként cserélnek olajat...
direttore23-02-2014 09:37:19 // 48692
Hello!
Injektorokkal van baj. A nyikorgás meg a szíjaktól jön.
Ennyi, nagyon nem kell ragozni.
Injektorokkal van baj. A nyikorgás meg a szíjaktól jön.
Ennyi, nagyon nem kell ragozni.
'''''23-02-2014 09:35:09 // 48691
10-20mp és utána már semmi gond.Menet közben sincs hiba.Most még megvárom amíg kész lesz a turbó és cooler átépítés mert utána úgy is másik progit kap.Ha azzal is szarakodik akkor ki kell derítenem a hiba okát.
Ricsi 14723-02-2014 09:30:05 // 48690
Az kiraly lesz ha az injektorok lesznek rosszak :S Bár akkor azt remenyeim szerint nem en fogom fizetni hanem a kereskedo, gondolom erre a hibara is ervenyes a 6 honap kotelezo garanciája a kereskedonek?! De neked is abba hagyja olyan 1-2 perc után a remegest meg a nyiszogast?
'''''23-02-2014 07:09:08 // 48689
Nekem is ugyan ezt csinálja csak még füstöt is dob rendesen.Az a nyüszögő hang főleg idegesít.Eddig két dolgot mondtak rá így távgyógyítás szinten: injektorok és vagy program.
Chianti22-02-2014 22:54:37 // 48688
"Nagyon lehet tolni az M0-án :)" ...azért a sünökre figyelj! még csak pár napja volt a miénk a Vörös Démon, a feleségem ELSŐ alkalommal vezette (nem rutintalan, céges autóval szokott járni a városban)...kimentünk a 0-ásra...ö-öm é bódottá, következő héten meg is kaptuk a rendőrségtől a "szeretettel köszöntjük az autósok táborában" c. levélkét 30.000-...80-as táblánál 100... pedig időben észrevettük őket...legalábbis akkor úgy gondoltuk...szegénykémet nagyon bosszantotta a dolog (már csak azért is mert autóvásárlás után lett volna hova tenni azt a kis összeget!), de most komolyan... milyen már, hogy a legelső örömautózást se tudja igazán élvezni az ember, vagy az asszony???... én sem vagyok 1 Senna típus, de néha úgy kipróbálnám hogy megy!!! de most akkor tényleg hol lehet ilyet kockázatmentesen csinálni??? menjen ki az ember mondjuk a Hungaroringre??? vagy járjon gyorsulási versenyekre??? esetleg költözzön Németországba??? ...tudom, vegyek 1 radardetektort... :o)
mzo22-02-2014 22:30:01 // 48687
És Pityukoma jóvoltából ismét működik a bal hátsó ablakemelőm! Juhhéé :)
A csúszka volt az eredendő bűnös, majd ezek után valószínűleg a sok próbálgatástól a bowden is letekeredett a helyéről, szóval volt egy kis gubanc.
A képen megjelölt kis fül hajlamos letörni, ezek után az ablakot már nem lehet mozgatni, ill legfelé még igen felfelé már nem. A nagyobbik részt már én törtem le amikor megpróbáltam kézzel felhúzni az ablakot.
Miután láttam hogy PItyukomának is volt már ilyen problémája írtak neki, ő egyből felajánlotta a segítségét és garázsát és röpke 3-om óra alatt meg is csináltuk -akarom mondani csinálta- a cserét. :) Igazából eredetileg úgy gondoltam, hogy én csinálom ő meg segít ha kell, nos ebből az lett hogy kvázi lámpatartóként funkcionáltam, mert megcsinált helyettem mindent. Ezúton is köszönöm István, jó volt ez a közös szerelgetés. Már ezért megérte Alfásnak lenni! :)
A csúszka volt az eredendő bűnös, majd ezek után valószínűleg a sok próbálgatástól a bowden is letekeredett a helyéről, szóval volt egy kis gubanc.
A képen megjelölt kis fül hajlamos letörni, ezek után az ablakot már nem lehet mozgatni, ill legfelé még igen felfelé már nem. A nagyobbik részt már én törtem le amikor megpróbáltam kézzel felhúzni az ablakot.
Miután láttam hogy PItyukomának is volt már ilyen problémája írtak neki, ő egyből felajánlotta a segítségét és garázsát és röpke 3-om óra alatt meg is csináltuk -akarom mondani csinálta- a cserét. :) Igazából eredetileg úgy gondoltam, hogy én csinálom ő meg segít ha kell, nos ebből az lett hogy kvázi lámpatartóként funkcionáltam, mert megcsinált helyettem mindent. Ezúton is köszönöm István, jó volt ez a közös szerelgetés. Már ezért megérte Alfásnak lenni! :)
Dömpi (il dottore)22-02-2014 22:27:35 // 48686
Dömpi (il dottore)22-02-2014 22:23:42 // 48685
Nekem 1.9 8V (igaz chippelt, bár ez valszeg nem módosítja a bemelegedési időt) és télen 0 fok alatt kb. 8 km kell neki, ha egyből kimegyek a főútra. De reggel a városban, mire széthordom a gyerekeket (ovi/suli) és elindulok dolgozni a szomszéd városba, már meleg.
Neked a kieg fűtés miatt még előbb kellene melegednie, mert az nemcsak az utastár fűtését melegíti elő, hanem a motort is - legalább is ha jól tudom.
Szóval termosztát lesz, az tuti.
De nézd meg úgy, hogy hidegen beindítod, majd a kezeddel tapintsd meg a termosztát után a csövet ami megy a hűtő felé. A kanyarulat külsején érzed először, ha kezd melegedni. Ha átereszt, még az előtt érzed a melegedést, mielőtt elérné a vízhőfok a 90-et.
Neked a kieg fűtés miatt még előbb kellene melegednie, mert az nemcsak az utastár fűtését melegíti elő, hanem a motort is - legalább is ha jól tudom.
Szóval termosztát lesz, az tuti.
De nézd meg úgy, hogy hidegen beindítod, majd a kezeddel tapintsd meg a termosztát után a csövet ami megy a hűtő felé. A kanyarulat külsején érzed először, ha kezd melegedni. Ha átereszt, még az előtt érzed a melegedést, mielőtt elérné a vízhőfok a 90-et.
Ricsi 14722-02-2014 22:06:35 // 48684
Igen nagyjabol addig, de csak az elejen a durva ahogy lehet is hallani, a 20. masodpercnel kezd el felerosodni a nyiszogas is meg a remeges is. Ezt nem tudom, talan megnezi a kollega a videot aztan akkor beazonositja, hogy neki is ilyen volt-e...!
Giuntini22-02-2014 22:01:47 // 48683
Egyébként neked milyen gyorsan melegszik fel a vízhőfok? Azt mondják, hogy a 2.4-nél ez is probléma, hogy nagyon nehezen (ha eléri) az üzemi hőfokot. Télen gondolom nálam az is lassítja a motor melegedését, hogy van egy gyári kiegészítő fűtés. Ahogy beindítom a motort, már jön a meleg az utastérbe. Így az állandóan működő fűtésradiátor is lassítja a motor üzemi hőfokának elérését.
Szabolcs 15922-02-2014 22:01:08 // 48682
termosztát csere azonnal én nem rég cseréltem alig akarta el érni az üzemi höfokot
Pityukoma22-02-2014 21:56:42 // 48681
Ahogy Dömpi is írja. A termosztátod szarakszik:-(
Giuntini22-02-2014 21:42:56 // 48680
Köszi.
Dömpi (il dottore)22-02-2014 21:41:36 // 48679
Az nem jó! nagyon nem jó! Annak fel kell mennie 90-re és ott kell maradnia! Cserélj termosztátot mielőbb, mert átereszt!
Feleségem 147-ében ugyanez volt a gond, azonnal cseréltük.
Feleségem 147-ében ugyanez volt a gond, azonnal cseréltük.
Dömpi (il dottore)22-02-2014 21:40:03 // 48678
Az enyém is most kezd élni: majd minden 7végén pénteken és szombaton megyek fel Pestre egyetemre, ez 200 km oda-vissza per nap...mondanom sem kell, élvezi. És ráadásul szerencsére nem városozok Pesten, mert 4-es, M0, majd M3 bevezető, onnan meg 1,5 km csak a suli. Nagyon lehet tolni az M0-án :)
Giuntini22-02-2014 21:38:36 // 48677
Nekem nagyon nehezen melegszik be, de vasárnap a külső hőmérséklet 12 fok körül lehetett, az autópályán a vízhőfok mérő végig valamivel 90 fok alatt volt, olyan 85-90 fok között. Most a városban ha felmelegszik ott marad 90 fok körül, viszont téli 1-2fokban max. 80 fokra megy fel.
Dömpi (il dottore)22-02-2014 21:36:29 // 48676
0,40 mp-ig csinálja kb. a dadogást, jól hallom? Mint egy teherautó, úgy csinál. Legalábbb is a video alapján.
Asszem Shadin-nak volt hasonló korábban...vagy nem?
Asszem Shadin-nak volt hasonló korábban...vagy nem?
Giuntini22-02-2014 21:30:10 // 48675
Igen, ezt vettem észre a héten az utolsó autópályázás után. Eddig általában 140-145 tempomattal, mindig éreztem hogy szeretne menni, de mindig kíváncsi voltam a fogyasztásra a Mareával összevetve, meg nem igazán akarom támogatni a rendőrséget. Utoljára viszont 150-165 végig tempomattal, éreztem az autó fellélegzett ez kell neki, a fogyasztás semmivel sem volt több nagyobb tempónál, most a városban úgy látom, hogy kevesebbet eszik. Igaza volt annak idején olasz barátaimnak, akik mindig azt mondták, az Alfa kéri a sebességet, és ez a dízelre is igaz.
Dömpi (il dottore)22-02-2014 21:21:17 // 48674
A vízhőfokod milyen? Oda van szögezve a 90-re? vagy inkább néha mozdul le-fel?
Ha igen, lehet termosztát is.
Ha igen, lehet termosztát is.
Dömpi (il dottore)22-02-2014 21:19:37 // 48673
Meg tanult a comp. Ha folyamatosan városozol, belassul, ha kiviszed a pályára, megpörgeted, akkor utána fickósabb lesz. A minden ilyen kibernetikus rendszerben benne van egy bizonyos öntanulás, azaz figyeli, hogy milyen külső jelek alapján hasonló esetben hogyan reagált, majd ezt képezi le az algoritmusaival. Ha változnak a külső körülmények, új algoritmusokat állít fel a szabályzáshoz, majd ezeket újra képes leképezni hasonló inputok esetén = tanul - persze bizonyos határok között, mert azért ez még nem a sci-fi világa :)
Ricsi 14722-02-2014 21:05:53 // 48672
Üdv mindenkinek! Csináltam egy videót a jelenségről :) általában így indul nekem elsőre, van mikor kicsit rosszabb és olyankor le is áll, viszont füst most már nincsen...! http://www.youtube.com/watch?v=1ibqQKT5gUs
Giuntini22-02-2014 21:01:58 // 48671
Akkor az eltömődés elkerülésének egyetlen módja, magas hőmérsékleten tartani a kipufogórendszert ami csak autópályán nagy sebességgel érhető el.
Liquid22-02-2014 20:59:19 // 48670
úgy tudom az a fő oka, hogy messze tették a DPF-et a leömlőtől és nehezebben tudja elérni a megfelelő hőfokot a regeneráláshoz, a 2.0-nál javítottak rajta
Giuntini22-02-2014 20:52:44 // 48669
Mi az oka ,hogy a 159 különösen hajlamos a DPF eltömődésére, a többi márkához viszonyítva? A 2.4-nél ahogy hallom, ez még hatványozódik. Az Alfás szerelőm mondta, hogyha viszonylag gyakran regenerál (kb.400km-enként), akkor jól működik a rendszer. Amikor regenerál, soha nem állítom le a motort, inkább elmegyek egy körre, amíg befejezi, ezt tanácsolták. A sziszegésről: olyan 2000-2100-nál van egy sziszegés, de szerintem ez szabályos, az összes TD autóm süvített egy kicsit, ami a turbó sajátossága. Gondolom a 2.4-nél is ez szabályos.
GTPeti22-02-2014 20:31:44 // 48668
Szerintem a mama nem akarná, mert papa vonzereje nagymértékben növekedne. :))
GTPeti22-02-2014 20:24:29 // 48667
Egy műszaki zsákutca az a cucc... Remek dolog amúgy, csak a polcon a helye. :)
sas-15922-02-2014 20:23:40 // 48666
Ma láttam Dunakeszin egy matt piros Mito-t.
Nagyon jól nézett ki, még nem találkoztam matt piros autóval.
Gyönyörű.
Nagyon jól nézett ki, még nem találkoztam matt piros autóval.
Gyönyörű.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
555
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?