Forum >> 159

Pityukoma01-03-2014 18:39:19 // 49116
:-) Tudják azt nagyon jól:-) ezért is szarolaszoznak, mert idegesek lesznek a távolodó hátsó lámpáink látványától:-D
Pityukoma01-03-2014 18:19:28 // 49115
:-) igen oda. A blogomban részletesen (legalábbis igyekeztem) leírtam :-)
Pityukoma01-03-2014 18:18:08 // 49114
Nem is rossz ötlet:-) vagy akár lábtérfény. Nagyon kreatívak vagyunk:-)
Piritu - 1.000.00001-03-2014 18:13:10 // 49113
El tudnám képzelni csomagtér világításnak is. A kalaptartó aljából a csomagtér aljára világíthatna...
mizooo01-03-2014 18:10:56 // 49112
Hehe arra gondoltam, a hátsó lökös aljába is lehetne rakni egyet és sötétben a mögötted jövő tudná mit nem bír megelőzni :P
Ákos (dewvil)01-03-2014 18:09:04 // 49111
Szevasz Pityukoma:)
Egy hajszálnyit csak, DE nekem is tettszik:)
Hova raktad, ajtókárpit aljába?
Piritu - 1.000.00001-03-2014 18:08:20 // 49110
Szerintem ez pont az a kategória, ami akkora marhaság, hogy már kell. :-)
Pityukoma01-03-2014 18:05:24 // 49109
Sziasztok:-)
Ma barkácsoltam egy kicsit. Blogom Lehet hogy kicsit giccses, de nekem akkor is tecccik:-)
Ákos (dewvil)01-03-2014 17:28:31 // 49108
lehet más van olcsóé:)
.......................01-03-2014 17:14:40 // 49107
Ugyan minek kellene eltérni a 225 50 r17 től?
Ákos (dewvil)01-03-2014 16:54:00 // 49106
Kicsit el lehet térni:)
Nekem a télim 225 55 17, a mutató szerint 100 gps el mérve 97 a sebesség. És megemeli a kocsit 2 centivel, így nem vered oda sokszor:)
csocsi01-03-2014 16:41:41 // 49105
Üdv Mindenkinek :))))))))))))

Nyárigumit kell vennem.
Véleményeket szeretnék kérni mennyire lehet/érdemes eltérni a 225/50/17 mérettől???
A szekér 1,9 jtdm 150 LE.

ELőre is köszi az észrevételeket.
.......................01-03-2014 15:37:23 // 49104
Én a bmw ,merci audi ra gondoltam
A Ford nekem nem német
Ferke01-03-2014 15:24:44 // 49103
Pont igy van a german vasaknal is, csak maximum azzal nincs tapasztalatod. A mondeo 12 eve nem adja a homerseklet szenzorat kulon, csak egyben a termosztattal, ami meg 70ezer ft....es sorra szarnak be a hom.szenzorok, mert tipushiba. Ez tehat nem alfaspec, hanem az alkatreszlobbi logikaja diktalja...
Mirrmurr01-03-2014 14:18:29 // 49102
Köszi szépen. Kiindulási alapnak jónak látszik..
Mirrmurr01-03-2014 13:57:21 // 49100
A 159esek felszereltségéről hol lehet találni leírást? Olyan érdekelne, ami sorba állítja a különböző felszereltségi szinteket.
Próbálok utánnaolvasgatni, de elég hamar belezavarodtam. Van ahol azt találom, hogy
Reale-Turismo-Sportiva-TI valahol meg azt, hogy Impression-Proggression-Distinctive a felszereltségi sorrend.
Aztán futottam bele Lusso, Imola és Elegant megnevezésekbe.
Elsősorban az Elegant tartalma érdekelne.
Mint ez... Azt olvastam, hogy fűthető bőr? üléssel szerelték őket. Létezeik, hogy volt fűthető-hűthető ülés is belőle?
Előre is köszönöm, aki tud segíteni.
GTPeti01-03-2014 13:30:38 // 49099
Főleg a legendás 1.4-es motorral. 100e-t végülis kibír. Talán. Az ilyeneket miért nem mérlegelik a döntés meghozásakor? Jó, tudom, ébredjek fel...
mex8601-03-2014 12:52:02 // 49098
sajna nemigen van új olasz, ezért nincs mit tesztelni.
Lancia süllyesztőben, Alfánál 4C óta nincs semmi, Giu már régóta kintvan.
Még a Fiat se igen hoz ki új dolgokat pedig az lenne a tömeg...
kár.
Giuntini01-03-2014 12:41:08 // 49097
Ezeket senki nem vitatja, én nem is szeretem köpködni a más autóját, mert lehet hogy nagyon sokat takarékoskodott vagy dolgozott érte. Ha minket folyamatosan köpködnek mi ne legyünk olyanok mint a más véleményen lévők. De azért kíváncsi lennék, milyen feltételekkel (mit fizetnek) adják oda a képviseletek tesztelésre az autókat. Ha megnéztek egy Auto Bildet csak a német autók hozsannázása folyik, és mindig azok az elsők, ritkán japán. Olasz autót nem is szerepeltetnek, vagy csak nagyon ritkán. A Masereti Q-portét utolsónak hozták ki a kategóriában. Természetesen a BMW, és a Merci nyert, a randa digit műszerfalaikkal.
.......................01-03-2014 12:39:51 // 49096
Annyi hogy a germán vasakhoz minden van ,még a legutolsó kis szilent a futóműbe,
Próbálj szerezni 159 be ball joint ot hátulra a csonkállványba,
Még az Eper sem hozza külön,csak egyben csonkállvánnyal,persze akkor kell ABS jeladó is
cakli pakli 100 eFt
Egy 5 ezer ft os alkatrész miatt

Szóval ezek a dolgok NEM tetszenek
.......................01-03-2014 12:33:51 // 49095
Minig az az év autója aminemk tömegesen kell fogynia,
Kizárólag üzlet,semmi köze a szépséghez,a műszaki tartalomhoz,

Az a baj hogy foglalkoztok vele,
Svájcban és németo ban elismerik az alfa design terén elért sikereit,
De be kellett látniuk ,ha a germán testalkatra akarnak autót nem Brerát vagy 159 est fognak venni,

A magyar génállomány jobban hasonlít a déli népekéhez,így többen érzik jól magukat a talján ergonómiában is
GTPeti01-03-2014 12:24:25 // 49094
"Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???" Az előző Golffal. :))
Alfa GT-Csaba01-03-2014 12:19:37 // 49093
És az ülése gondolom olyan fapados mint az előzőeknek,mert arra igénytelenek!!Meg egy semmit mondó fröccsöntött műszerfal!
mex8601-03-2014 12:13:18 // 49092
mondjuk ettől még nem kellett volna évautója legyen
mex8601-03-2014 12:12:23 // 49091
tudom Alfa oldalon vagyunk, lehet köpködni a 7est látatlanul.
viszont nekem van párezer km tapasztalatom többféle dízelmotoros 7essel is (1.6 és 2.0tdi), unalmas egy vmi de igenjó célszerszám...
beleszeretni nem tudnék, de jó autó vitán felül.
atom halk, van alatta futómű, helykinálatban veri a magasabb kategóriákat, a 2literes egész jól szedi a lábát stb, és ebben nem lenen vita senkivel aki próbálná mert ez nem érzelmi kérdés
ALFI15601-03-2014 11:58:53 // 49090
Azt mondták a teszten szépnek nem szép,de egy tökéletes használati eszköz a mindenapokra.
Piritu - 1.000.00001-03-2014 11:13:06 // 49089
Az év autója díj odaítélésekor több tucat autót tesztelnek és értékelnek a nemzetközi zsűri tagjai. Az egyik Totalcar-os is tagja ennek a csoportnak, az Égéstérben sokat mesél a dilemmáikról. Írnak is róla elég sokat az oldalon.
'''''01-03-2014 11:04:48 // 49088
A legnagyobb gáz,hogy a golf lett a 2013-as év autója! Mivel hasonlították össze,ha ez a legszebb,legjobb???
Giuntini01-03-2014 10:35:22 // 49087
Érdekes ez a német-Alfa összehasonlítgatás. Nem találni összehasonlító tesztet némez oldalról a Giulietta QV és a Golf GTI között. Talán féltik a Golfot az Alfától egy pályán. A totalcaron külön-külön van teszt. Röhej A tesztelő nem tudott fogást találni az Alfán, hát végig a fogyasztásával volt elfoglalva. Kitaposva 12.5l. Neki ez sok. Meg azt hogy minek ilyen autó. Hát neki valóban minek. Ellenben a GTI-nél semmivel sem voltak megelégedve, mégis azt tartják kult autónak, és azt nem birizgálják a fogyasztásával. Uraim tisztességes teszteket, ne marketinget.
mizooo01-03-2014 08:49:52 // 49086
Hehe én már mentettem Opelt Alfával, többször is :) de engem még nem kellett. Még csapágyasan is elment a dokihoz.
Haddel01-03-2014 08:42:57 // 49085
Az én környezetemben szinte mindenki német ,vagy japán autó rajongó,de mikor meglátták a kocsimat mindenki elismerően nézett.
Persze aztán páran megjegyezték ,majd jönnek menteni ,ha lerobbanok.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2014 08:29:08 // 49084
így van ez jól kitalálva :) S mercinél pl típushiba hogy tönkre megy a brembo féknyereg 150e/ oldal, ott is kopnak a lengőkarok... 30 millás autóról beszélgetünk...
Giuntini01-03-2014 08:09:06 // 49083
Igazad van, mindegyik autóval lehetnek problémák, különösen a használt autó vásárlásánál. Mindegyiknél vannak problémák. Inkább az a lényeg, melyikben érzed igazán jól magad, és mire akarod használni.
Ákos (dewvil)01-03-2014 07:12:28 // 49082
csakhogy a toyota milyen jo is, epp tegnap fejeztunk be egy avensis fel generalt hengerfej cserevel 150 e km, augusztusban meg egy rav 4 motorcseret:-) ugy hogy nem is toyota szerviz vagyunk.
Igazabol tokmindegy miy veszel mindennek van buktatoja es szepsege aztan annyi.
Haddel01-03-2014 00:51:14 // 49081
Majd ha kifogy :)
Zsifi sw28-02-2014 23:29:05 // 49080
Pont ezt akartam írni... :) De ez igaz a Japán csodákra is.
Cégnél van Opel is és Totoja is...
Opel Astra 98.000 km hengerfejes
Toyota Avensis állandó váltóprobléma 2 éves korától
Igen, biztos minden függ a használattól is, de sajnos már egyik cég sem az örökkévalóságnak épít.
Csabi28-02-2014 23:08:51 // 49079
meg az 1,9-re is...csak nehogy az jöjjön le, h a 2,4-el több a gond :)
Giuntini28-02-2014 23:08:28 // 49078
Nekem az autóm a második napon tréleren volt. Természetesen mindenki rajtam röhögött. Az első nap este be akartam indítani, dadogás és leállt. EGR eltömődött, ki sem lehetett tisztítani, be lett téve egy felújított. Más rögtön világgá kürtölte volna, hogy mekkora szar az Alfa. Mint ahogy rögtön BMW-s haverom. Én megcsináltattam, és azóta is nagyon szeretem a gépet. Sajnos nálunk Magyarországon ha autóról van szó mindenki szakértő. Ha bemegyek futóműves haveromhoz (német autó buzi), idióta fejű pl. Skoda Octaviás, lenézően megmosolyogja a 159-es Alfát. Mert Magyarországon a megbízhatóságot az igénytelenséggel kötik össze. A taxis mentalitás. Csak azt felejtik el, hogy nem mindenki egyforma, és hál istennek nemcsak német és japán autókból áll a világ.
Ákos (dewvil)28-02-2014 22:15:01 // 49077
jo ez igaz. de ez a modern dizelek atka. csak a propelleres markanal mindent szuoernak adbak el. egy marka egy statusz ami orok elet hat nem. es meg matha drlga.
.......................28-02-2014 21:50:15 // 49076
Ezek ugyanígy érvényesek a 2,4 re is
Porlasztó,egr ,kis pillangók,főfékhenger, alutomata Aisin ,vízpumpa,

Nemy egy tag szívott vagy szív mostis ezekkel
Ákos (dewvil)28-02-2014 20:19:26 // 49075
odaát mennyi ilyet hallok a bmw-s kollegáktól:) aztán hogy el vannak telve. és a többiről még szó sem esett.
dehát ez már túlistul off:)
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2014 20:14:22 // 49074
plusz törik a főtengely ...
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2014 20:08:25 // 49073
ma volt egy E60-as M5-os olajért... V10 hát jah ..... de egy Brera sokkal szebb az biztos :D
Ákos (dewvil)28-02-2014 20:06:38 // 49072
Nagy átlagban semmi:) csak párszor, csúcs, turbo, néha kis egr, kulcs fogadó egység, hajlamos a frissebb 163 lóerő felett 20d-k, hogy elszakítják a láncot.
Ilyen presztízs márkánál még magának se vallja be hogy szar, nemhogy másnak. Szal tökjo meg minden csak fos:)
Erhard 242 (Pure Energy)28-02-2014 20:04:23 // 49071
ez így ebben a formában nem igaz a 3-as rosszabb,mint az 59-es az biztos, viszont az 5-ös sokkal jobb
David | Centocinquantanove28-02-2014 18:30:17 // 49070
Múltkor EGR ügyben guglizgatva feltévedtem egy fauvé fórumba, ott is vannak ám bajok vegyesen ahogy bele beleolvastam! A bimmer mitől lenne más...
Dömpi (il dottore)28-02-2014 18:23:01 // 49069
nem mondják, mert ciki...kollégám is véletlen szólta el magát, hogy hátsó csapágycsere volt 150000 km-nél (320d)
David | Centocinquantanove28-02-2014 18:11:16 // 49068
Persze, nagy átlagban ma már se több se kevesebb probléma nincs mondjuk egy bimbi meg egy alfa között, ha összehasonlítjuk.
Engem főként az a hájpolás zavar, ami a német autókat körbelengedezi, hogy a német autó az zsírkirály, de az olasz az sz*r. Pedig szvsz már régen nem erről van szó.
.......................28-02-2014 18:05:22 // 49067
Furi ,eén sok 320 d e90 tulajt kérdeztem,és nagyátlagban semmi bajuk
soha
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.