Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2014 20:57:12 // 55383
legalább én is hozzá tettem valamit :)))
Piritu - 1.000.00027-06-2014 20:56:07 // 55382
Írtam is egy blogot a tesztkörről :-)
Shadin27-06-2014 20:53:12 // 55381
Jaa :-D
DrB27-06-2014 20:49:55 // 55380
a karbon pajzs tetszik is, a króm nekem már kezd erősen kopni, lehet, le kellene karbonoztatnom, hmmm
DrB27-06-2014 20:48:25 // 55379
Kösz mindenkinek a tőcsavar német fordítását, egyszerűen felsorolom mindegyiket, s mint Erhard javasolta, vadul gesztikulálni fogok hozzá. :D
Piritu - 1.000.00027-06-2014 20:42:15 // 55378
53ezret mentem s 156-al egy Bacar boxal, semmivel se fogyasztott többet. Csak 8-on belül volt százon a kis 1,9 mjet SW. A motornak és a befecskendező rendszernek se lett semmi baja. A turbó ugyan kukás lett, de annak én voltam az oka, mert hidegen nyomtam neki. Van itt olyan is, aki 100e felett ment boxal, gond nélkül. Persze nem szabad minden szart megvenni.
Bilux27-06-2014 20:34:43 // 55377
Egész vagány így feketén :)
Vermacy27-06-2014 19:47:49 // 55376
Negatív változás? Hááát, az új 525d-t nem tudom otthagyni, csak a ~10 éves 330d-t :o)
'''''27-06-2014 19:43:10 // 55375
Mivel nem kell soha cserélnem semmit a verdán,így unalmamban lekarbonoztattam a pajzsot és kapott két új emblémát is. :-)

Laosz15627-06-2014 18:28:31 // 55373
Ma csont nelkuli muszaki vizsga! km: 179 000
Grando27-06-2014 18:20:01 // 55372
Óh, közben látom, hogy GTPetire reagáltál, csak félrenyomtad. Bocs! >:)
Pityukoma27-06-2014 17:29:40 // 55371
droberto Cartárs használ Novitec Pwerrail5 boxot. Tudtommal csak neki van közülünk. Ha box akkor csak ez. Mást ne használj, ahogy dev166 Cartás is írta előttem.
Szabolcs 15927-06-2014 16:16:19 // 55370
Ma sikeres TÜV vagyis müszaki szép napot
dev16627-06-2014 15:51:10 // 55369
ha jobb motorkarakterisztikára vágysz, akkor a remap a megoldás (a régi ECU kód egyébként bármikor visszatölthető). a tuningbox csak a rail nyomást emeli meg és meghamisít néhány érzékelt jelet. alapvetően egy dilettáns tuning módszer és a vége befecskendező rendszer (nagynyomású, injektorok, nyomásszabályzó), a turbó vagy az egész motor korai halála lesz. ja és többet is fog fogyasztani.
Grando27-06-2014 15:26:55 // 55368
Nem bolzen, hanem Stehbolzen. Ne szarakodjunk már ezen. :D
David | Centocinquantanove27-06-2014 12:34:47 // 55367
A bolzen az a klasszikus értelemben véve nem a leghelyesebb, mert az csapszeget (menet nélküli) jelent, de a Gewindestift és a Stiftschraube az ok. Inkább az előbbi.
vargadre27-06-2014 11:27:44 // 55366
Srácok 1.9 jtd-ben (150 Le) használ valaki huzamosabb ideje tuningboxot? Ha igen mik a tapasztalatai, milyet használ, érez e a kocsi szerkezetében negatív változást.
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2014 09:26:24 // 55363
magyar módra: " ich spreche langsam....tőőőőőcsaaaavaaar ...ferstehst du? :)))))
Vermacy27-06-2014 05:56:09 // 55362
Ez király húzás volt! :o)
DrB26-06-2014 23:27:30 // 55361
GTPeti, Grando, Haddo!

Kösz mindhármótoknak!
GTPeti26-06-2014 23:25:46 // 55360
Jól mondod én v. simán Bolzen-nek nevezném, vagy Gewindestift-nek.
Grando26-06-2014 23:09:35 // 55359
(Auspuff-)Stehbolzen
(Esetleg Gewindestift, netán Stiftschraube) :)
Haddel26-06-2014 23:08:19 // 55358
Azt hiszem Stockschraube.
DrB26-06-2014 22:55:32 // 55357
Köszi, holnap megkukkantom.
Csabi26-06-2014 22:51:33 // 55356
lehet segít behatárolni, anno leírtam
nézd meg
Csabi26-06-2014 22:47:50 // 55355
Mehetsz vele nyugodtan, ha egyáltalán az a probléma.
DrB26-06-2014 22:40:36 // 55354
Törött tőcsavarral lehet azért még menni óvatosan, holnap még el kellene mennem melóba, hétfő reggel meg szervizbe?
DrB26-06-2014 22:38:36 // 55353
Törött tőcsavar(ok) nekem is eszembe jutottak. Még a 120 ezres szerviznél nézettem rájuk Csörivel, akkor rendben voltak. Hétfőn viszem szervizbe. Tudja valaki, hogy mondják németül a tőcsavart?
Csabi26-06-2014 22:34:23 // 55352
Első tippre, valahol kifúj a szívósor és a turbó között, úgy h nem veszed észre a töltőnyomásban, vagy pedig Nálad is beérett a tőcsavar csere, azaz eltört egy vagy több tőcsavarod a leömlőnél...
DrB26-06-2014 22:25:36 // 55351
Pár hónapja volt a 150 ezres szerviz, szokásos olaj, szűrőcserék, soros EGR tisztítás. Azután kezdődött, nem tudom pontosan, mikor, hogy 2000-től 3000-es fordulatig hallható egy hang, olyan, mint egy furulya hangja. Először nem foglalkoztam vele, azt gondoltam, csak ráizgulok valamilyen normál zajra, de a héten határozottan hangosabb lett. Lehet, hogy 3000 fölött is ott van, de akkor valszeg már elnyomja a motorhang/menetzaj. Mindegy, hogy gyorsítok vagy elvett gáznál esik a fordulatszám, ebben a fordulatszám tartományban mindig hallható. Ha egy adott fordulaton tartom, akkor 2000 ill. 3000 környékén a lehangosabb. 3000-nél magasabb ez a hang, mint 2000-nél. Független mind a sebességfokozattól, mind a turbónyomástól. S a légkondit ki/bekapcsolva sem változik. Az autó teljesen normálisan megy, a turbó is úgy tölt, ahogy szokott, a fogyasztás sem változott. Ötlet?
Pityukoma26-06-2014 22:17:35 // 55350
Nekem (nagy navis) a "personal info"-ba beírt bármilyen szöveg km-hez kötve megjeleníthető a kijelzőn. Szoktam is vele szórakozni:-)
A jó múltkor tudtam hogy kollégáim (ketten) fognak beülni, előre beállítottam hogy 2km múlva írja ki: "szólj a hátsó ülésen utazónak hogy kösse be magát" Volt ám pislogás hogy ez az ALFA miket tud :-DDD
Chianti26-06-2014 21:58:39 // 55349
Nem kicsit irigyellek a körút miatt, biztos egy életre szóló élmény marad... pláne hogy az imádott verdával minden gond nélkül teljesítetted... :o)
mzo26-06-2014 21:44:57 // 55348
Ezt mondtam én is :)
Shadin26-06-2014 21:39:49 // 55347
MES-sel át lehet írni az évet és a km-t is.
DrB26-06-2014 21:12:56 // 55346
Kiderült, mitől "halt" meg az aksi. Kiszállásnál valszeg véletlenül rátenyereltem a vészvillogó gombjára, aztán villogott vagy 9 órán keresztül...

Mindezt úgy tudtam meg, hogy mikor ma meséltem a melóhelyen, hogy jártam tegnap, az egyik munkatársam megszólalt (nem tudta, melyik az én autóm), hogy tegnap reggel látta a parkolóban, hogy egy Alfának villog a vészvillogója, szólt is recepción, de azok sem tudták, kié a kocsi. Bakker, egy köremailt küldhettek volna azért...

Tegnap hazafelé volt alkalma feltöltődnie, indul is rendesen azóta. Ma rámérettem azért, rendben vannak az értékei, úgyhogy marad még. :)
mzo26-06-2014 21:01:43 // 55345
Én meg erre írtam, hogy igen lehet csak kell hozzá MES! :) Azzal olyan értékre állítod az intervallumot amire szeretnéd :)
tdemeter26-06-2014 20:59:14 // 55344
Errol beszelek. Atirni magat az intervallumot. Olyat lehet?
David | Centocinquantanove26-06-2014 20:44:10 // 55343
Nekem ilyen tuti nincs. Ha eléred a szervizintervallumot, akkor szövegesen figyelmeztet, de ilyen menüpont nincs.
mzo26-06-2014 20:28:43 // 55342
Én úgy emlékszem, hogy nekem volt valahol egy menűpont ahol kiírta hogy service xxxxxx km-er. De már lehet csak halucinálok... :)
mzo26-06-2014 20:27:45 // 55341
Ezt meg lehet csinálni a MES-el, ott olyan értékre állítod amire szeretnéd.
David | Centocinquantanove26-06-2014 20:07:47 // 55340
Én nem tudok róla, hogy lenne ilyen (vissza)számláló a fedélzetiben... Nekem legalábbis nincs.
tdemeter26-06-2014 19:58:53 // 55339
Bar nem tudom a valaszt, de annyi erdekelne engem is, hogy van-e lehetoseg ra (mint az offos picassoban) hogy a szervizintervallum kijelzest 30000-rol 10000-re allitsam at? Tehat en azt szeretnem, hogy 10000 km-enkent anyazzon, hogy vigyem el olajat cserelni.
mzo26-06-2014 19:41:50 // 55338
Gyerekek a szerviz esedékesség kijelzőre vonatkozó kérdésemben tud valaki segíteni? :)
Piritu - 1.000.00026-06-2014 18:13:24 // 55336
Szerintem a teleszkóp forgalmazóknak igenis jót jelent :-(
mzo26-06-2014 17:37:58 // 55335
Köszi :)
David | Centocinquantanove26-06-2014 17:34:29 // 55334
Igazam van, ha azt mondom ez túl sok jót nem jelent? :) :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.