Forum >> 159

.....30-06-2014 11:02:03 // 55433
Lehetett fed.computer nélkül rendelni, külön extra volt.
ValeRossi4630-06-2014 10:50:08 // 55432
Ilyesmi ez is,csak nem ennyire világos a belseje. Érdekes,mert nincs benne fed.computer,tempomat,digit klima,de a párom azt mondta ezek nem érdeklik, Kicsit szerényebb a felszereltsége,ezen meglepődtem,főleg a computeren .

ez lenne az
ValeRossi4630-06-2014 10:42:41 // 55431
Nagyon kíváncsi leszek :) alig várom.
Nézem a blogod dömpi :D
Dömpi (il dottore)30-06-2014 10:05:25 // 55430
Biztosan nem az első autód veszed, de hátha tudok jó tanácsot adni. Mi így néztük át Rékáét anno: blog
Erhard 242 (Pure Energy)30-06-2014 09:58:37 // 55429
próbáld ki miután kicserélték az EGR-t...ha jó akkor tényleg csak ennyi volt a baja...
ValeRossi4630-06-2014 09:39:19 // 55428
Nagyon nehéz találni. Pedig ez 2007-s,tudom nem jelent semmit. kár érte,mert eddig ez volt a legszebb :)
Dömpi (il dottore)30-06-2014 09:32:23 // 55427
mikor mi néztünk Rékának 147-et, az összes dízel szét volt hajtva...maradtunk az 1.6 TS-nél :)
ValeRossi4630-06-2014 08:33:34 // 55426
Jó reggelt!
Néztem egy 147-t asszonynak,1,9 8V 120 le. Füstöl és nem is megy,rángat rendesen. Az eladó szerint EGR-t mondák neki,ma megcsináltatja. De nekem gyanús,h csak az lenne.
Vagy tényleg okozhatja ezt mind?
GTPeti30-06-2014 00:21:31 // 55425
Nekem egyszer a fordulatszámmérő fagyott le. :)) Konstans 2xxx giri-t mutatott.
(Vagy az ECU küldött rossz jelet.)
Újraindítás és jó lett. :)
Zsombor30-06-2014 00:13:11 // 55424
A szokásos öngyógyuló alfabetegségek :)
Dömpi (il dottore)29-06-2014 23:13:09 // 55423
Ma érdekes dolog történt: elbénáztam a kuplungkezelést (beakadt a kerti melós cipőm megrepedt talpa a szőnyegbe) és a kapubejáróból kitolatás után sikerült lefullasztanom a kocsit. Ezután gyors indítás, de a műszerfalon elkezdett sípolni a kis ikon, hogy nem vagyok bekötve...csakhogy be voltam. Akkor hagyta abba, mikor a jobbomon a láthatatlan embert is becsatoltam.
A visszaúton már nem kellett. Lehet, hogy ő már nem jött velünk vissza?
Dömpi (il dottore)29-06-2014 21:08:41 // 55422
öt vizsga 5-ös, három vizsga 4-es, egyből lesz UV jövőre, kicsit soknak bizonyult ugyanis egy 460-oldalas könyv 4 napra. Ha még 1 napom lett volna, talán átmegyek.
Kaucsuk29-06-2014 19:18:35 // 55421
Köszönöm, de holnap elgurulok vele szervizbe!
.....29-06-2014 18:07:48 // 55420
Szfváron ha jársz ki tudom neked olvasni MES progival.
Shadin29-06-2014 15:06:56 // 55419
Én ilyet használok. A programot többé-kevésbé márkaszervizben tudják rátölteni.
Liquid29-06-2014 14:14:46 // 55418
a hátsó ülés lap alatt van a vésznyitó bowden, a bal oldalon.
Kaucsuk29-06-2014 13:57:20 // 55417
Biztos írtad már sokszor, de pontosan milyen obd csatlakozót használsz? Ezt a progit fel lehet itthon is tölteni, vagy bízzam a Csörgőékre?
Shadin29-06-2014 11:18:56 // 55416
Javít is meg ront is :-( Gyakrabban ill. más rutin alapján regenerál, nem engedi telítődni a DPF-et, cserébe a fedkomp. szerinti fogyi kevesebb lesz mint a tankolt. A 2007-es sw-nél kb. pontos volt, viszont a 2011-essel nem állt meg alattam egyszer sem.
Kaucsuk29-06-2014 10:33:22 // 55415
Fogalmam sincs. Fél éve van nálam az autó. Kb 6000 km-t tettem meg vele. Az uccsó regen. nemrég volt, kb 200-el ezelőtt. Látszólag minden rendben lezajlott akkor.
Mit javít az új progi?
Shadin29-06-2014 10:29:24 // 55414
Ez az eset kísértetiesen hasonlít droberto (második?) DPF hibájára. Tudni, hogy frissítve lett-e az autó a '11-es szoftverrel?
Kaucsuk29-06-2014 10:22:34 // 55413
Köszi a gyors választ.

Érdekes a történet, ugyanis mentem a járgánnyal és egyszer csak nem.akart harmadikban emelkedőnek húzni. Vissza a 2-es és ment is. Utána odaértem a célállomásra, majd kb. 2 óra múlva haza. Akkor még semmi hibaüzi. Este pedig mikor indítottam már ez fogadott. :(
Remélem nem komoly, mert a köv. héten megyek Horvátországba.
Azért ha van valaki a környéken (Veszprém) FES/MES progival, szívesen venném a segítséget.

Jobb hétvégét mindenkinek!
Giuntini29-06-2014 10:07:40 // 55412
A regennel kapcsolatban múltkor írtam, hogy nem lehetett észrevenni a műveletet, mégis a teszt szerint az autópályán 122 km-el előtte regenerált. Hát ez szerintem nem volt igaz, mert aznap amikor jöttem vissza Lellére, az autópályán elindította a regent, és észrevehető volt a szokott jelek szerint (lejjebb a hatótáv, a fogyi megemelkedett, alacsonyabb turbónyomás). Vagy 15-20km-en keresztül csinálta. Létezik az, hogy csak volt egy szándék a regen elindítására, aztán mégsem csinálta, de a compban benne maradt?
Shadin29-06-2014 09:59:35 // 55411
Ezt hívják LIMP módnak. Bár nem tudom miért. Hiba megállapítás ill. törlés nem csak szervizben lehetséges, ha van Veszprém környékén cartárs FES/MES programmal, akkor ki tudjátok olvasni, a továbbiak pedig a hiba(kód) függvénye. Pénteken voltam arra felé :-(
Giuntini29-06-2014 09:57:11 // 55410
Gratula! Csütörtökön megünnepeljük.
Kaucsuk29-06-2014 09:45:01 // 55409
Sziaztok,

tegnap megjelent egy csodálatos üzi a kijelzőmön. (check engine)
Hibatörlés csak szervízben lehetséges?
Meddig lehet ilyen hibaüzivel közlekedni?
A turbónyomásból visszavett, alíg van ereje az autónak.

Annyit tudok, hogy valami a befecskendező rendszerben lehet.
MatthewGT29-06-2014 09:23:53 // 55408
Kérdés: Kicsit offos...sedannál hol és hogyan lehet kinyitni a csomagtér ajtót a kulcson kívül? :)
Vermacy29-06-2014 08:26:36 // 55407
Ha sikeresek voltak a vizsgák, akkor gratula, ha nem, akkor segítünk vhogy... :)
Vermacy29-06-2014 08:25:54 // 55406
Ezt osztom bár Nekem még nincs bent 40 ezer óta. 330d és 525d az ellenfél most már és mivel az EGR már korábban bef*s*tt, így arról nem tudok nyilatkozni. Viszont nálam semmilyen korom, pamacs nem jön a kipuffból, legalábbis komáktól megkérdezem egy-egy "menet" után. Viszont a V6 benzin-hibrid Lexus nyomja a korompamacsot padlógáznál :o)
Tuningbox-koromképződés : Lehetséges-e, hogy a box által a motor jobban megtolja a kipufogó gázt és az viszi magával a korábban lerakódott kormot? Egy ötlet.
Liquid28-06-2014 22:24:15 // 55405
azjóóó :) grat
Dömpi (il dottore)28-06-2014 22:07:35 // 55404
Na urak, végeztem a vizsgáimmal :)

Lehet újra amore-zni :)
Piritu - 1.000.00028-06-2014 17:26:37 // 55403
Ez ebben a formában nem igaz. Mint írtam többen is 100e km felett vannak boxal gond nélkül,én 53-at mentem.
Piritu - 1.000.00028-06-2014 16:17:01 // 55402
A 156 nekem akkor kormolt (pontosabban dobott pamacsot) a gyorsításnál, amikor az egr ár a végét járta és nem működött rendesen. Aztán megszorult, ki lett cserélve és az újjal megint füstmentes volt.
vargadre28-06-2014 13:24:45 // 55401
Köszi srácok az infót, egyébként én is azt hallottam, hogy a tuningbox nem tesz jót a kocsinak. Az chiptuning sokkal korrektebb, pontosabb és finomabb.
Erhard 242 (Pure Energy)28-06-2014 13:14:13 // 55400
ami a furcsa, hogy nálam anno sosem volt limp üzemmód, vagy hiba jelzés, miközben ment a regen az autó nem ment többel, mint 130-140, rángatózás és ennyi...de ez sem mindig és csak 20 fok felett....
Erhard 242 (Pure Energy)28-06-2014 13:09:11 // 55399
szfváron van egy nagyon jó ismerősöm, ő foglalkozik DPF pucolással meg megfúrja úgy, hogy többet nem pucolja a comp kiírás nélkül...most viszem hozzá az 1.3-as multifost
Csabi28-06-2014 12:58:16 // 55398
Jah, végül is igazad van, tudnia kellene a deltap mérésből, h tele van...
Erhard 242 (Pure Energy)28-06-2014 12:43:12 // 55397
gyakorlatilag nem lehet, mivel van nyomáskülönbség érzékelő ami a kipuffgáz áramlását figyeli és többek között ez (meg az oxigén szenzor) alapján indítja a komp a regent...az új szoftverrel max a százalékokkal játszanak ami alapján kitolják az értékeket ... itt vagy rossz valamelyik szenzor, vagy el van tömődve a DPF...
mizooo28-06-2014 12:27:54 // 55396
Most teszteltem az előbb a Manky féle programot, egy 320d után haladtam, előtünk egy Lada 60-al főúton.... Jött az egyenes term. a Bimmer index nélkül kivágott én szabályosan utánna, ő visszament én nem. Láttam, hogy tolja neki nem is volt nagy a különbség de gyönyörű volt ahogyan a motorom tovább húzott és nem gyengült el a felső tartományban. Sipítozó anyám, működő klíma és telitank ellenére is megfogtam :D
Csabi28-06-2014 11:55:36 // 55395
VTT óta már akartam róla írni, de elmaradt... Szóval a VTT-n a box próbálgatás után feltűnt, ha a kipuffjaim a megszokottól 2X jobban kormosak.... +Rossi meg is jegyezte, h amikor próbálgattuk, a gyorsítás elején azért füstölt a verda...ergo a DPF-et megfüstöltetni azért nem kis dolog ....nagyjából ezért mondtam le a boxról, ha láthatóan több a füst akkor mi lesz a DPF-el....
Szóval ezután többször megfordult bennem a tavalyi eseted....nem lehet, h a box miatt több a kormod, ami előjön hatványozottan a pályás menetben, az ECU pedig nem tud róla a box miatt, és ezért nem regenerál időben?
Persze ez csak az én elméletem, viszont az tény h szemmel láthatóan több korom volt a boxxal az én autómnál...
Másrészt tényleg próbáld meg a frissítést, lehet segít.
vzolee28-06-2014 11:53:23 // 55394
Örülök, hogy tetszett. Azt el is felejtettem mondani, hogy a tó után fordulj balra és pár km után az út bal oldalán van egy pisztrángos, amit érdemes megnézni.
Shadin28-06-2014 10:48:04 // 55393
'11-es frissítés? :-(
droberto28-06-2014 10:21:56 // 55392
Sajnos a tavalyi autópályás DPF-es tünet is visszatért.

(Most megyek még csak diagolni, de vsz. ua. lesz a hiba.)

Annyiban tért el a múltkoritól, hogy most nem volt limp, hibaüzenet. Jöttünk már haza az M6-on, Újváros magasságában - pont ott ahol tavaly letérdeltünk -, fokozatosan elment a motorerő vagy 80%-a. Úgy vettem észre, hogy mentünk fel a dombon, aztán tempomat ellenére elkezdett le-le esni néhány km/h-át a sebesség. Padlógázra pedig már nem gyorsult jobban. Pillanatnyi fogyi sem ment feljebb. Motorhőfok, jó, turbónyomás rendben. Ami érdekes, hogy restart után egész jó lett (visszajött az erő 80%-a), de kis idő után újra legyengült, illetve kissé remegett a motor. Most ott volt a Laptop, de siettünk, nem akartam baszakodni vele.
Egyébként meg Egerben benne volt a fejemben, hogy nézek egy nyomáskülönbséget, de lusta voltam. :(

Szerintem megint elfelejtett regenerálni a drága.

Tehát ismét felütötte a fejét a tavalyi talány:
Miért megy fel autópályán lassabban, a tömődés százaléka?
A nyomáskülönbségen kívül, mér-e mást, mikből számolja a dugulás értékét?
Miért térdel le annyi 159 a pályákon?
droberto28-06-2014 10:04:42 // 55391
Megjöttünk az Egerből. Tegnap még Vzolee tanácsára :) kerültünk egyet Lillafüred-Miskolc irányába. Mit is mondjak? 30 km tömény szerpentin a Bükk szívében. Lélegzetelállító látvány volt.



Nem volt most kőkemény raccing, de a fékezni nem fékeztem. Belőttem a tempomatot 58-ra, és csak úgy faltuk a kanyarokat. :)
~700 km-t mentem, és a nagyfogyim 6,8 lett (1 dl-t ment vissza az odaút fogyija). Ebben volt 520 km autópálya, 100 km hegyi szerpentin, és 80 km város.
droberto28-06-2014 09:44:32 // 55390
Ez nem volt korrekt hozzászólás. Pontosabban nem kellett volna általánosítanod.
Akit pedig érdekel, a blogomba elolvashatja a saját tapasztalataimat.
dev16628-06-2014 09:33:23 // 55389
az árán kívül abszolút semmilyen előnyét nem látom egy korrekt chippeléshez képest és az egész tuningbox ötlet alapelve műszakilag minimum erősen megkérdőjelezhető.

az meg hogy minek árt és minek nem, hosszú távon derül ki, általában pont a következő tulajnál:)
Piritu - 1.000.00028-06-2014 09:14:21 // 55388
Most tűnik csak fel, hogy az oldal a 2,0-hoz csak plusz lovakat ír, Nm-t nem. A gyakorlat azért nem ezt mutatta :-)
'''''28-06-2014 08:11:26 // 55387
25.000Ft volt az első és hátsó emblémával együtt.
droberto28-06-2014 00:16:54 // 55386
Láttál már, próbáltál már boxot, vagy csak a szomszédod sógorának a barátja olvasta ezt az interneten?
Pityukoma27-06-2014 21:15:54 // 55385
Olvastam :-)
Haddel27-06-2014 21:01:21 // 55384
Leadtam ma a verdát a lökhárító törés miatt. A helyi Vw szalont ajánlották a kollegáim. Szimpatikus volt a munkafelvevő hozzáállása. Hétfőn kihívja a kárfelmérőt ,aznap meg is rendeli az új lököst.Talán pénteken készen is lesz az autó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.