Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2014 20:11:52 // 56033
németeknél azért szeretnek sokan a neten rendelni, mert 50 eur felett a vissza küldés költsége is az eladóé, ráadásul összesen 30 napja van arra, hogy elálljon ....
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2014 20:09:31 // 56032
nem azért nyomtuk fel, mert nem akarták megküldeni ha nem mert meg sem tudták rendelni mivel nem volt...a daparton így nem lehet hirdetni ...amit belinkeltél nincs, csak a cikkszám létezik Valeo-ban is van cikkszáma az nincs 100e ft sem, csak az sincs ami elérhető az a LUK az kint is 655 eur....
bonyesz20-07-2014 18:58:48 // 56031
Hali car- társak van-e olyan 2000jtd-m-es tulaj aki meg chipeltete a vasát.A régi 1.9-em 8 szelepest én meghuzattam és mentem vele majdnem 100ezret semmi baj nélkül.Alul hiányzik az erő.Nem létszükség de minden megoldás érdekel.
.......................20-07-2014 16:46:59 // 56030
Ez tény hogy sokat kell várni a dapartos rendelésekre,
De nekem eddig iminig minden megjött,
Nem a postán tűnt el,mert német magyar viszonylatban igen rossz a csomagküldés terén a tapasztalatom
GTPeti20-07-2014 16:45:14 // 56028
Hál'istennek nekem meg szokták hozni a cuccokat, ráadásul a megadott árért.
No-ban azok akik maguk szerelnek szinte kivétel nélkül interneten rendelik meg az alkatrészeket. És vannak párszázezren. (Ha kivételesen van sarki autóalkatrészkereskedés, az sokszor jóval drágább.)
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2014 16:43:06 // 56027
a daparton mostansag nyomtunk fel 2 ceget is, elore utalas aru meg sehol... zsir nem?
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2014 16:40:55 // 56026
ismerem az ilyen nemet oldalakt rendeld meg es varj... es varj.... jah nincs az nalunk ingye van :)
GTPeti20-07-2014 16:32:07 // 56025
Nem lepne meg, ha a Unixnál a kiskerára 300eFt lenne...
.......................20-07-2014 16:26:59 // 56024
http://www.daparto.de/Teilenummernsuche/Sachs/2294701040?categoryId=107&kbaTypeId=24736
400 ezer ? Ez csak 450 euro
Szabolcs 15920-07-2014 15:46:12 // 56023
Turbo benya vagy 2.0 Jtdm
Szabolcs 15920-07-2014 15:45:25 // 56022
Csak Rosso vagy fehèr de csak nènetorszägi mert ITT èlek de a feltètel ti nagy navi
Shadin20-07-2014 13:18:20 // 56021
És ez? Vagy esetleg ez? Netalán nagy duzzogva ez? Erről meg már ne is beszéljünk...
GTPeti20-07-2014 12:40:47 // 56020
Rendesen ott van. B)
Erhard 242 (Pure Energy)20-07-2014 12:32:46 // 56019
A ZMS fele annyi....hozzál nekem fele annyiért vevő vagyok rá a 2.0-hoz ...a LUK kisker ára 4 kiló ...
Szabolcs 15920-07-2014 11:23:03 // 56018
ez jo is lenne
Szabolcs 15920-07-2014 11:13:23 // 56017
A következö Amit veszek Az a 170 lovas lesz Diesel vagy 1,8 Turbo benya 159 es csak Az a gondom hogy a Turbo benyàrol Nincs Semmi infom hogy bevaltak e?
GTPeti20-07-2014 11:02:46 // 56016
Piritu+Párduc 2.0 JTDM auf der Autobahn=BMW driver's bad day. >)
.......................20-07-2014 10:48:18 // 56015
Megy az a 170 lovas is,kérdezd Piritu kartársunkat 220 kmh simán megy,
A 2,4 meg épphogy megy 230 at,nekem még annyit se
Ha nem fontos hogy 5 hengeres legyen,akkor a 2,0 jtdm sokkal racionálisabb és okosabb döntés
Másrészt a 2,0 van Opelban is ,és minden van hozzá,akár bontott motor is azonnal,
És a ZMS is fele annyi hozzá,az injektorok is olcsóbbak
Míg a 2,4 ek eltűntek a bontókból
GTPeti20-07-2014 10:37:16 // 56014
Hát eltartott egy darabig, míg felnőttek a kávécserjék. :))

Keresgéltem klímakomp. témában és ezekszerint a 159 topic ezen része is köztük volt Tettem-vettem, nem néztem a dátumokat, csak válaszoltam. :)
mizooo20-07-2014 10:32:03 // 56013
Bakker ez gyorsan megvolt :D
GTPeti20-07-2014 09:58:25 // 56012
Csak elmentem kávéért. :)


Az, hogy két láb össze van kötve, az teljesen OK (signal ground, chassis ground). Mindkettő test. (Úgy dereng, hogy a 4-es és az 5-ös.)
Tibcsi16619-07-2014 22:38:23 // 56011
A 2.0 biztos jobb és újabb konstrukció. De ha 2.4 betegségeit kiiktatod (DPF-off,EGR-off,Pillangó-off) + egy kis chip tuning, akkor a 2.4-el menni is lehet! Igaz kicsit többet fogyaszt (kb. 1 liter) de a vezetési élmény azért teljesen más. Én biztos 2.4-et vennék ismét.
Tibcsi16619-07-2014 22:27:41 // 56010
Ha Phon cartárs megígérte, akkor az meg is lesz! Én már sokat üzleteltem vele és minden OK volt. Remélem hamar talpra áll a vasad, és ismét mehetnek bele az 1000km-ek! :)
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2014 19:15:51 // 56009
az teljesen baráti ár....
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2014 19:13:25 // 56008
nincs EGR gond csak az EGR hűtéssel....DPF-re meg aludjunk egyet majd ha lesznek 2 kiló feletti futásteljesítménnyel 2.0-ák...
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2014 19:11:45 // 56007
attól függ mit szeretsz
.......................19-07-2014 17:42:18 // 56006
Én a 170 lovassal vennék 159 sw t 7 et eszik,legújabb konstrukció,
Nincs egr dpf szívósor gond többé mint a 2,4 nél
A 210 lovas meg 9 et eszik bár ha keveset mész akkor megéri inkább az 5 henger
A hangja miatt,de ott számítanikell dpf egr és injektor gondokra,
150 e km nél szinte minden jtdm injektorjai felújításra szorulnak
,míj a jtdm 2 kibír 300 ezret is bontás nélkül
afla15919-07-2014 17:00:11 // 56005
Hali cartársak!

Ma délelőtt lekerült a hengerfejem....hát rohadt szerencsém van...a dugók nem sérültek a szelepeket még nem vettük ki, de már igazán csak az állapotuk milyenségére leszünk kíváncsiak, mert Erhard és Szosza Cartárs segítsége révén sikerült elérni Phon cartársat és ő ígéretet tett, hogy jövőhéten lesz egy komplett hengerfej, vezérműtengellyel cakli-pakli és még a vákuum pumpa is rajta lesz. 80 pézért. (Remélem nem jön közbe semmi )
Ami még szerencse a történtekben, hogy hol és mikor történt ugyanis június 28.-ától július 5-ig voltunk Olaszba majd Ausztriába, cirka 2200 km-t belepakolásztunk alfácskába....de haza hozott minket és a nagy baj az már itthon történt. Mondja még valaki hogy az alfáknak nincs lelkük....igenis van :D :D haza hozott és nem hagyott ott kinn a f@szba cserben.

Üdv mindenkinek és még egyszer köszönöm Nektek a részvétet a segítséget a tippeket. Ezért jó ez a "kis" csapat itt az amorén, mert valóban számíthat az ember a többiek segítségére.

Szép napot és hétvégét
atesssz19-07-2014 15:43:33 // 56004
159 SW-t a 2.4-es (210LE), vagy a 2000-es dízellel (170LE) érdemesebb venni?
.......................19-07-2014 11:39:54 // 56003
olaszautobonto.hu Tatán a Trencsik Roland,
Vagy alfadepo.hu Pesten a Phon nevű kartárs
A kettő közül itt biztos lesz alkatrész
Shadin19-07-2014 10:24:23 // 56002
hupsz becsúszott egy F5 :-(
Shadin19-07-2014 10:19:29 // 56001
NM segítünk ahol tudunk :-)
Shadin19-07-2014 10:19:27 // 56000
NM segítünk ahol tudunk :-)
Wasco19-07-2014 07:48:51 // 55999
Többek közt ezért is szeretem ezt a helyet, mert mint most is mindig van hasznos ötlet!
Köszi, ez a jeladó nem volt kompatibilis azért jelzett hibát. Bontóból vettem mert újonnan
80e körül van egy kormánykapcsoló, a kódszám már ott nem stimmelt az autómon lévőn szereplővel de volt nekik egy ilyen program ahova beütik a kódszámokat és kiadja kompatibilis e a meglévővel. Nos ez azt mutatta igen ....de ugye mégse. A többi része megfelelően működik így a két kormánykapcsolóból rakok össze egyet. Amúgy teljesen szétszedve azt mondom a BOSCH is tud alkotni, egy hihetetlen piti hiba miatt kellet már régóta vacakolnom ezzel...
Liquid18-07-2014 23:30:40 // 55996
appppááám! ez karaj, irigyellek :)
Buddha18-07-2014 23:19:45 // 55995
Tehát a vákuumszivattyúd állt meg. Ez nem egy gyakori hiba, legalábbis én még nem javítottam olyat ami megállt és beakadt. Lehet a kenésével történt valami probléma?
Ez a könnyített szíjkerék nem olyan erős mint gondolnád, de amire tervezték azt bőven tudja. ;-) Mint írtam más típusoknál gyakrabban elfossa magát ha akadályozva van a veztengely a forgásban.
Komplett hengerfejet relatíve jó áron lehet kapni, mert nem egy fogyóeszköz szerencsére.
Erhard 242 (Pure Energy)18-07-2014 23:00:25 // 55994
az biztos a legolcsóbb megoldás egy bontott komplett HF vagy blokk ...hívj nyugodtan ha kell bármilyen segítség...
Erhard 242 (Pure Energy)18-07-2014 22:58:45 // 55993
mivel Alfa-m nincsen ezért ma Bravoztam egyet ...ezt az 1350kg-ot nagyon jól viszi a 2.0jtdm... :)
afla15918-07-2014 21:54:07 // 55992
BOCSI CSAK MOST OLVASTAM VISSZA AZ ELSŐ BEÍRÁSOMAT...VALÓBAN FELCSERÉLTEM A TENGELYEKET :) SZÓVAL A VEZÉRMŰTENGELYEN LÉVŐ FOGAZOTT VEZÉRMŰSZÍJTÁRCSA NYÍRÓDOTT LE A FŐTENGELYEN LÉVŐ SZÍJTÁRCSA (AMI A HAJTÁST ADJA TÖBBEK KÖZÖTT A SZERVÓNAK, GENERÁTORNAK STB.)
... GUMI ÁGYA PEDIG SZÉTOLVADT... ERRŐL NEM SIKERÜLT MÉG KÉPET CSINÁLNOM, DE MEG LESZ.
droberto18-07-2014 21:36:40 // 55991
Kellemes hétvégét:
afla15918-07-2014 21:30:44 // 55990
Hali Cartársak!!

Meg van a vezérműtengely szíjtárcsa ledarálásának oka, legalábbis is a logika szerint !!! Eddig úgy néz ki, hogy a vezérműtengely egyik, illetve a másik oldalán (szíjtárcsával ellentétes oldalon) van egy kompresszor...vakuumszivattyú ahogy tetszik ami a fékrásegítőre dolgozik (majd képeket is felrakok az elkövetkezendő napokban)....szóval az a kis kompresszor szétszakadt, majd 2-3 darabja a vezérműtengely végébe ékelődött és megszorult. Abban a pillanatban ahogy a tengely "beállt" a lendület a szíjtárcsát a szó-szoros értelmében ledarálta ami könnyített a tengely körül. Az biztos hogy iszonyú erők léptek fel és a vezérműszíj is rohadt erős tud lenni. Hihetetlen de ez eddig az oknyomozás eredménye. A szerelő aki csinálja és idáig is szervizelte a közvetlen rokonom és az EGR szelep tisztításkor én is ott voltam....sőt szinte mindent én csináltam....kizárt dolog hogy akármi is a szívócsonkba vagy a szívósorba került volna....főleg úgy hogy az EGR tisztítás után még vagy 30-40 km-t elmentem.
A hengerfejet még nem sikerült leszedni de már a végső stádium kezd kirajzolódni.
Bővebbet a jövőhét folyamán tudok mondani.
Mindenkinek NAGYON köszönöm az együtt érző szavakat és a felajánlott segítségeteket ( ..pl Valerossi barátom egy csere járgányt ajánlott fel míg el nem készül a masina, bár ez nem valósult meg és nem is fogadtam volna el, de igazán köszönöm ezúton is)és lehet, hogy kérek segítséget TŐLETEK, főleg Erhard-tól akinek -neked biztos vannak ismeretségeid ebben a témában is!!! Új alkatrésztől sem volnék elhatárolódva, ha az megfizethető, de ezt kétlem. Szükségem lenne olyan bontó címekre ismeretségetek által, ahol bontott hengerfejet (8V) tudnék venni vezérműtengellyel szelepekkel együtt.

Ennyi a történet és vigyázzatok a vasaitokra....mocskosul tud hiányozni :( :(

Szép estés és szép napot mindenkinek.
Shadin18-07-2014 19:38:18 // 55989
Mindamellett a kormány perdület jeladó a kormánycsigán keresztül van vezetve, az jelez(het) ilyen hibát...
Shadin18-07-2014 19:36:58 // 55988
Ha engem kérdezel akkor másfél a biztonságos a kuplunggal együtt :-D Nekem 2 :-) Hivatalosan meg talán 6dl, de ez f@szság...
David | Centocinquantanove18-07-2014 19:27:21 // 55987
Engem pedig a ködlámpa kapcsoló körüli kicsi panel érdekelne ha van.
Sajnos az enyémnek az egyik fülét a szervizben letörte valami agyoniskolázott.
David | Centocinquantanove18-07-2014 19:25:11 // 55986
Arról amiről én beszélek ott a digitális kijelzőn van piktogram a kövi indításig. Ha nem múlik el, akkor ki kell vallatni az autót.
Dani2618-07-2014 18:56:38 // 55985
Szia Car-társ.Érdeklődék hogy pontosan mi van még ami eladó!?? a kormány az érdekelne meg a navi is ha megvan.
Wasco18-07-2014 18:30:45 // 55984
Köszi, akkor még várok egy kis időt, bár kitartó, mert folyamatosan jelzi minden indítás után, és persze a sárga piktogram az meg is marad a műszerfalon. Jövő héten megpróbálom kiüttetni, ha nem sikerül akkor lehet, hogy van összefüggés a kormánykapcsoló cserével. Majd visszateszem a régit és ha annál nem világít akkor egyértelmű. Csak az elég macerás azt akartam elkerülni. üdv.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.