Forum >> 159

David | Centocinquantanove23-07-2014 14:36:14 // 56133
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok e ajánlani olyan belső kárpittisztítót ami olyan kárpitra való mint a 159 plafonján és oszlopain van, az a világos színű? Egy két jobban látszó foltot kéne kiszednem...
ValeRossi4623-07-2014 14:03:07 // 56132
Köszi :)
amit néztem azon már nem jutottam el odáig :(
bizsó15923-07-2014 13:10:55 // 56131
Dpf-akart lenni
bizsó15923-07-2014 13:09:44 // 56130
Üdv kérdésem lenne ha kiiktatom a rendszerből a PDF-szűrőt úgy hogy a programból nem lesz egyenlőre kiírva használhatóm úgy vagy egyszerre kellene a kettőt?
.......................23-07-2014 12:10:44 // 56129
ha nulla áll a futott kiométer helyén akkor biztos pörgetve Volt
,az írások száma lehet 1 töl nagyobb is ,hisz a Mito is kapott több szoftverfrissítést is,ott is 3 on áll az írások száma
David | Centocinquantanove23-07-2014 11:18:36 // 56128
Ezeket az adatokat igazolni tudom! Nekem chip nélküli 8V és úgy fogyaszt ahogy írtad!
Abszolut tök vegyes amiben szinte minden van az 6.6 l/100km.
Nem egy versenyautó ezt tudjuk, de nekem elég... :)
ValeRossi4623-07-2014 10:14:00 // 56127
Multiecuscannel megtudom nézni h volt e pörgetve az óra?
Annyit látok,h írások száma .
Dömpi (il dottore)22-07-2014 23:01:31 // 56126
Hát erő elég ... a chip-pel, de hogy takarékos???
Nekem újabban 90-nél 4,2 majd 110-nél 5,2 de 120-nál már 7,2 130 felett meg stabilan 8 l/100km.
Régebben takarékosabb volt, kb. minden sebességné stabilan 6,2-6,8 volt, nem tudom mi lett vele. Lehet, hogy az új gumi miatt van? Mondjuk a Bridgestone Potenza nem a legüzemanyagtakarékosabb, az biztos. Valahogy nem elég neki a 18 km ahhoz, hogy 120 felett is beálljon a fogyi 6-7 l/100 km közé. Hosszabb úton beáll.
Ki érti ezt?
Viszont megy, mint a barom!
GTPeti22-07-2014 22:03:07 // 56125
Egy szomszédom most vett egy turbó-benzines 4x4 Insigniát 40e euróért. 280LE, de akkor is...
Liquid22-07-2014 21:21:21 // 56124
ez inkább Opeldízelmegoldás nem JTDm
Liquid22-07-2014 21:19:49 // 56123
inkább úgy mondanám hogy nem igen durván alulmotorizált :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 21:09:43 // 56122
olvastam, semmi köze az Alfa-hoz, a körítés mindenkinek a sajátja az opel spúrolt mint mindig ...
Vermacy22-07-2014 20:53:51 // 56121
Vermacy22-07-2014 20:30:57 // 56120
off
Mi autónk márkaszervizbe elvittem a Cabriót fékfelújításra, vittem az alkatrészeket, fékmunkahengerek, fékcsövek miegymás. Első úton Anyósom már az első körforgalomnál visszafordult, mert be-berántotta a hátulját vmi az árokba. A kézifékkötél rossz helyen lett elvezetve a jobb hátsó keréknél... Ez volt Áprilisban.
Most Vasárnap Családommal tartunk haza Sárvárról Mórra, Pápa-Kisbér felé, amikor is "beesik" a fékpedál egy nagyforgalmú kereszteződés előtt. Volt némi fékhatás, igazából leblokkolta a jobb egyet, ha nyomtam a pedált, de a többi keréknél semmi.
Mai diagnosztika, hogy elfolyt a fékolaj méghozzá egy vadiúj fékcsőnél a jobb hátsó keréknél, mert a cső hozzáverődött a hídhoz.
Gratulálni tudok a márkaszervizek teljesítményéhez ill. már írom is a levelet az illetékeseknek. Ugye közvetlen Élet- és Balesetveszélyes helyzetet teremtettek...
on
Vermacy22-07-2014 20:21:37 // 56119
Az jó! Hagyjátok is meg nekem a 16V Distinctive Rossokat... :-)
.......................22-07-2014 19:51:18 // 56118
Az 1,9 8v t váltotta az 1,6 jtdm 120 lóval,a Grande Puntoban összehasonlíthatod,
Kb fél literrel kevesebet eszik ,ugyanannyi nyomatékot produkálva
norbi040922-07-2014 19:21:34 // 56117
Egyet értek! A 16V-ről sem hallottam sok rosszat. Max olyat mint ami bármelyik másik dízelnél előfordulhat :)
Alfonis22-07-2014 19:12:58 // 56116
h érted h igen régi? igen... Régi bevált technológia. 8V vel nemigen van baj. Erő elég és spórolós ;)
atesssz22-07-2014 18:53:24 // 56115
az 1.9 már igen régi technológia, nem vennék 159-cet 1.9 jtd-vel, akár a 120, vagy a 150 lovas.
norbi040922-07-2014 18:13:21 // 56114
Köszi szépen! :)
Shadin22-07-2014 18:12:15 // 56113
Akkora kulcs nem kell a 159-hez...
Shadin22-07-2014 18:10:59 // 56112
Sajna rombolni kell :-D
mizooo22-07-2014 18:01:35 // 56111
Mekkora szerszám van a kezében :P
mizooo22-07-2014 18:00:58 // 56110
Én nem tudtam elég Selenia-t venni bele annyit evett az 1.6-om :D... Ha annyira eszi az olajat, akkor a ráolvasás meg az ima nem fog segíteni. Közben faszánt tönkrevágta a Lambdát is stb... Ha annyira eszi és nem akarod megtartani akkor vagy töltesz valami olcsóbbat vagy megcsináltatod a motort és nem eszi Pont
Pityukoma22-07-2014 17:57:20 // 56109
Találtam a környéken egy megbízható szerelőt, szabi előtt elvittem a vasat egy átvizsgálásra. Biztos ami biztos alapon :-D
Pityukoma22-07-2014 16:54:43 // 56108
Első + hátsó fékcseréim Blogjai. Hátha segít :-)
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 16:15:01 // 56107
nemtom de valami nem jó szerintem gyengébb az anyag
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 16:09:48 // 56106
egyébként vennék benyás autót vagy inkább CNG-t de nincs értelmes alternatíva meg nincs CNG kút szfváron....marad a dejzel sötét ereje :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 16:05:06 // 56105
nem is akarok győzködni senkit csak leírom a tapasztalatokat... nem tudom ki mit él meg de a Maserban ott lakik a dejzel az biztos... a 2.0 Bravo-nal érzem hogy kihozták belőle az erőt pedig lehetne tovább is húzni ..."vicces" fogyasztással
ethanol22-07-2014 15:34:24 // 56104
Ezzel nem győztél meg. De ez így is van rendben. Számomra az Alfa = benzin. , A TBI motor igazi alfás motor. Az 1.6 TS-nél is azt éreztem, mennyire ki tudták hozni belőle az erőt. Bár lehet, még megérem a Ferrari 1.9 JTDMxxx-et, vagy a napkollektoros Lambot.
Piritu - 1.000.00022-07-2014 15:11:06 // 56103
Ez eddig oké, de mi más a kettő között, ami ezt okozza? Anyag? Vagy egyszerűen valami félresiklott? A 146-om már műanyag fedeles volt, abban most már bőven 300e felett van.
Hol megy el az egyáltalán az olaj? Dugattyú mellett, szelepszárnál, vagy máshol? (Vagy egyszerűen a userek nem ellenőrzik a szintet?)
Piritu - 1.000.00022-07-2014 14:13:26 // 56100
Mi lehet az, amit itthon meg lehet csinálni, kint meg nem? Ahogy eddig észrevettem a kinti szakszervizek kicsit jobbak, mondhatni igazi profik.
norbi040922-07-2014 13:57:14 // 56099
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a fékbetétek elhasználódását jelzi az autó, igaz?
Valamint azt honnan tudom, hogy milyen a fékrendszerem? Csak mert fékbetéteknél olvastam olyat hogy pl Lucas, de mondjuk egy másiknál meg TRW volt feltüntetve.
Joker 15622-07-2014 13:54:29 // 56098
Hello! Adott egy 159...Adott a kilóméteróra,fordulatszámmérős óracsoport. Nah most egyik napról a másikra nem világít a ködlámpa visszajelző, miközben a ködlámpa kapcsol szépen. Hogy lehet szétszedni tudja valaki? Egyáltalán ebben az ilyen piktogrammoknál ugyanolyan rizs izzó van mint a 156-ba ahogy volt? Köszi Srácok előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 13:24:23 // 56097
cf3-nál vannak ezek a gondok....
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 12:50:27 // 56096
nem tudták megcsinálni...
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:19:26 // 56095
Ott valami nagyon gáz, a Pókkal már 4e km-nél tartunk, még nem kellett rátöltenem. (Ja, és átléptük a 170ezret.)
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:17:08 // 56094
Ezért kár volt eladni, engem is 3x hagyott ott a kormos külföldön, csak én kint csináltattam meg :-(
Liquid22-07-2014 10:47:30 // 56093
mi a baja? az azért durva olajkajálás
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 10:31:41 // 56092
itt van javításon egy 47 ami szinte új nincs 70e km benne 380km-en 1,5l olajat eszik meg...
Dömpi (il dottore)22-07-2014 10:06:11 // 56091
állítólag az 1.6 TS is issza...én még nem tapasztaltam a 147-nél.
Hallomásból tudom, hogy aki nem SAE 20K-t rak bele annak eszi, aki meg SAE20K-t, annak nem.
Én szigorúan a SAE20K-t rakom és teljesen jó a gép.
Erhard 242 (Pure Energy)22-07-2014 09:47:34 // 56090
én egy TBI tulajt ismertem de az még pár éve volt ő leadta az autót 3x trélerezték külföldről haza az 59-ét ... az idő megmondja majd mennyire jó konstrukció a dejzel azért csapódik le, mert mindenkinek az van 2005-2006-tól most meg 2014 van ... 1.4TBI-ről viszont van tapasztalat a HF tömítést viszik hozzá....meg isszák az olajat
tdemeter22-07-2014 09:08:18 // 56089
Szülinap? Isten éltessen!:)
Liquid22-07-2014 08:35:07 // 56088
így van, sajna már nincs olyan mint a nem olyan régi szívók, mint pl. a TS.
Nekem a karakterisztikája miatt nem tetszett a TBI, hozzáteszem hogy nem vezettem.
És ha már a karakterisztika adott így inkább a kisebb fogyasztást választottam, bár ez utóbbi alapvetően nem fontos nálam.
Ezenkívül akkoriban szinte nem volt eladó példány, és az is nagyságrendekkel drágább volt.
Giuntini22-07-2014 08:03:39 // 56087
Màr a 2.4 is kompromisszum. Mint dízel az1.9 az előnyös. Aki ezt vrszi a menetteljesítmények és a hangja miatt veszi.
ethanol22-07-2014 07:54:04 // 56086
A mai, modern autók tele vannak problémaforrásokkal. Mondjuk, én lehet, csak szerencsés vagyok, a korábbi 1.6TS 156-ot is sokan szidták, nekem meg semmi gondom nem volt Vele. A tény, TBI-specifikus hibaforrásokat nemigen olvastam, pedig külföldi fórumokat is olvastam rendszeresen. Szóval lehet, vannak problémaforrások, csak nem lényegülnek át problémává. Ezt nem tartom bajnak.
ethanol22-07-2014 07:50:36 // 56085
Ehhez nem értek. Az biztos, hogy benzines a hangja is. Nem kormol. Elég régóta követem a fórumot, de a fő témák a dizel üzemmódhoz köthetőek. Ugyanakkor elég sokatoknál olvastam, hogy a TBI-vel szemezgetett, de az ára és a fogyasztása miatt döntött a gázolajos mellett. Szóval, akinél ez a két kompromisszum vállalható, akkor nem látom az érvet a gázolajos mellett...
ValeRossi4622-07-2014 07:23:59 // 56084
Köszi,Én is azt teszem,bár még keresem a jó fogást :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.