Shadin16-08-2014 10:41:23 //
57063
A pontosság kedvéért, az 5w40 volt először az ajánlás és utána módosították 5w30 C2-re. És igen, halkabb a motor tőle melegen és szerintem hidegen is.
2007:

2011:

mzo16-08-2014 10:39:12 //
57062
Igen egyreszt ez is benne van, bar nekem a 40-es olajjal is takkra ugyanugy fogyaszt az auto mint anno a 30-as olajjal. Ha van is kulonbseg a fogyasztasban az a hetkoznapokban annyira elenyeszo, hogy gyakorlatilag a 0 val egyenlo. Viszint a motornak turbonak valszeg jobban hasznal a 40-es olaj mint amennyit esetlegesen megsporolhatsz uzemanyagon a 30-assal. De mondom en semmilyen valtozast nem tapasztaltam a 40- es olajjal a 30-ashoz kepest. Hacsak nem azt hogx egy picit mintha tenyleg halkabb lenne a motor tole.
Csabi16-08-2014 10:25:21 //
57061
a 30-as olajat inkább azért favorizálják mert azok többnyire C2-es olajok, azaz üzemanyag takarékosak....ergo a gyári fogyi adatokat jobban tudják hozni vele...
mzo16-08-2014 10:20:24 //
57060
Pomt Forditva :)
Egyebkent a 30-as olaj is csak azert volt ajanlas a Dpf miatt mert regen nemigen volt 40-es dpf kompatibilis olaj. Ma mar van eleg sok a kinalatban, bar a selenianak meg ma sincs 40-es dpf es olaja.
Csabi16-08-2014 10:18:34 //
57059
pont fordítva ;)
Liquid16-08-2014 10:16:57 //
57058
az 5w40 a DPF miatt kell tudtommal, a motornak viszont inkább az 5w30 jó
mizooo16-08-2014 08:58:27 //
57057
Hali, nem hagyott nyugodni a gyári 5w40 ajánlás gondolata és bár a neten fellelhető kezelésiben valóban 5w30 van, de a kocsimhoz adottat átbogarásztam és jól emlékeztem abba már 5w40 van írva :) ezért erősködtem az 5w40 mellett. Amúgy lehet, hogy placebo hatás nem is nagyon hiszek az ilyesmiben de mintha az 5w40-el melegen halkabb lenne a motor. Előzőleg 20e Km-t mentem 5w30-al.
Chianti15-08-2014 15:02:51 //
57056
Kösz a tippet, ügyesen megoldottad! Egy próbát az enyémnél is megér, majd tudósítok hogy sikerült...
Hali! :)
Alfedepo.hu...innen kaptam az ajánlatot.
De...már nincs rá szükségem, remélem végleges a művem :D
Kiszedtem a csíkot, áthajtogattam a kidomborodott részeket kissé negatívba, megigazgattam a rögzítéseket is, majd vissza. Most nem is púpos és passzentosabb is lett. :)
Haddel15-08-2014 08:35:54 //
57054
Ez vagány :-)
A beazasrol szemelyes tapasztalat.
Elozo offos kocsimnal is beazasos tunet, de nagyot, kb olyan kacsausztato. A jobbos ajto leveheto paneljanal amin a mechanika van korben volt egy tomites az a ragacsos gumis tomites es mikor mechanikat csereltem visszarakasnak nem vettem eszre hogy mar elporladt. igy esonel a ajtoban lecsurgo viz nem ki, janem befele fojt at a muanyag kuszob alatt szepen. eso utan nekem is csak az latsszott hogy a falcbol egy vodor viz bugyogott ki. Tanulsagos volt ketszer beleztem szet a kocsit szaritas viz szivatas miatt.
Én télen a kézimosóba - a befagyás ellen használt folyamatosan csurgó vízzel -, mosás után mindig (nyitott ajtóknál) öblítem a sós, koszos, habos falcokat.
Kár, hogy nyáron ez nem működik.
Hiába, a fekete az fekete.
Nálam még ez se fér bele.
Kivétel a talira készülős matricák, zászlók.
Apropó. Lementem a Lidl-be ma motorral esőben egy koktélért, de se híre, se hamva nem volt. Mérgemben vettem magyaros autózászló párt ötszázért. Ezeknek sokkal jobb a rúdjuk, mint a mieinknek. Van benne egy "O" gyűrű a felfogatási ponton, ami védi az ablak fóliát.
Liquid14-08-2014 21:43:16 //
57048
majd hozd ez az aktuális VTT-re, megnézném közelebbről :))
Liquid14-08-2014 21:41:51 //
57047
az komoly :)
Csabi14-08-2014 21:40:56 //
57046
Kitartó vagy! :D de Brerából még kevesebb van:)
a belső kéder eltekeredik és úgy folyik be akkor más lehetőség nincs...
Shadin14-08-2014 21:36:26 //
57044
Lehet, h kettő is
Csabi14-08-2014 21:17:36 //
57043
Jah...olyan verzió is van, de pl most, nyitás nélkül jött be a víz...Jobban rá kell nézzek...
ki kell várni a megfeleő pillanatot... én már 2,5 éve várom a Brera-ra :P
Csabi14-08-2014 21:15:35 //
57041
Könnyen lehet, de azért nem kapkodunk :) Sok az SW, pedig én Berlina párti vagyok, uh nem tudom mi lesz...:)
Üdv.Eddig semmi problémám nem volt a Pantherral,mert én így hívom.Most négy éves én három évesen vettem.Németországból hoztam 76000km-rel.Most van rajta 91000km.86000.nél cseréltünk első fékbetéteket és tárcsákat,Brembot.Ennyi.
az anyós oldalon? nekem is volt ilyen akkor folyik be mikor kinyitod az ajtót a két kédergumi között ragad meg a víz...
Közeli jövőkép? Lesz a VTT3.0-án egy TiBi is :-)
HSZ56923-ba feltettem egy linket. Ott pont egy világos belsősön van kép róla. Jól ki tudod nagyítani, talán látszik a pozíciója.
Csabi14-08-2014 20:41:41 //
57034
Üdv TBi -s kartársak!
Kíváncsi lennék a tapasztalataitokra, milyen problémák fordulnak elő egy 159 TBI-nél...ha előfordulnak persze :P...Sajna a hazai oldalakon gyakorlatilag nem lehet találni semmit, külföldieken már igen, de nem számottevő....
Azért kérdezem, mert gyakorlatilag már eldöntöttem, h a 2,4 utódja egy TBi TI lesz, és hát az informálódás nem árt ....:)
Én a múltkor a mosóban láttam egy faszit, mosta az OFF-ot, egyszer csak kinyitotta az ajtó és a magasnyomásúval végigcsapatta a küszöböt, meg a lábtérkátpitot, majd becsukta az ajtót és mosta tovább a kocsit. A túloldalt ugyanígy megismételte.
Hát csak gratulálni tudok!
Én is úgy látom...csak gondoltam hátha...de ha nem, hát nem.
Haddel14-08-2014 20:13:30 //
57030
Szerintem ezt ne eröltesd :-) :-)
Csabi14-08-2014 19:31:39 //
57029
Egyelőre a megoldást keresem...
játszadozik velem, mert múltkor egy hatalmas felhőszakadáson mentem keresztül, és egy csepp víz sem folyt be. Ma pedig ismét vízes lett a szőnyegem...
Végig törölgettem már, magasnyomásúval mosogattam már, nincs eldugulva egyik kifolyó lyuk sem a guminál, uh nem tudom...
Gondolom akkor ezzel nemnagyon lehet mit kezdeni... :(
Csabi14-08-2014 19:02:47 //
57027
Jah, nálam jobb hátul az ajtó és a küszöb között csorog be a víz...Szemre nem tűnik fel semmi, és van hogy nem ázik be....gondolom függ h éppen hogyan csukódik rá az ajtó a gumikéderre...MInimális hézag lehet, de sajna ez pont elég ahhoz, h utat találjon magának a víz...
GTPeti14-08-2014 18:31:13 //
57026
Találkoztunk. Igaz a 156-nál. Van az ajtókereten egy lépcső, az okozta. (A gumikéder nem tudta teljesen felvenni a formáját.)
Olyannal találkoztatok már, hogy esőben álló helyzetben a jobb 1 alul beázik?
Kinyitom az ajtót és szó szerint valahonnan folydogál be a víz a szőnyegre.
A küszöb, ahol az Alfa Romeo felirat is van az tiszta víz volt ma is, pedig az az ajtó ki sem volt nyitva...
Így van, a könyv se ír biztosítékot hozzá.
Kicsi a valószínűsége, hogy a jobb első helyzetjelzőnek nek külön biztosítéka van.
Ha lehetne, most nyomnék egy "Like"-ot :-)
Nekem még a régi, nagyonofftopic autómon volt 5-6 éve nagyobb méretű matrica, ami direkt oda lett tervezve (kerék, index elhelyezés, stb.).

Akkor még kifejezetten tetszett, de aztán kinőttem belőle, a 159 meg szintén komolyabb és elegánsabb autó, amire én nem tennék már ilyesmit. Hasonló részletességű kép csak nagyban mutat jól, ha szolidabb, kis matricát akarsz, ami esetleg népszerűbb itt, akkor lehet, hogy valami sokkal egyszerűbb kellene, ld. kígyó, lóhere, meg ilyesmik, amiket az első kerékív mögé szoktak sokan felrakni.
Srácok!
Van néhány felszereltség esetén az anyósülés felől a középkonzol oldalán egy háló!
Nekem nincs, de kapok hamarosan.
Valaki, akinek világos belsős a kocsija, megtenné, hogy lefotózza nekem a pontos pozícionálás végett?
Mellesleg mivel van rögzítve?
nem húztam fel az orrom, csak lemaradt véletlenül a smile a kommentem végéről
Liquid14-08-2014 15:44:45 //
57017
be cool :)
Na ez a gumi lapka nekem baromira nem tűnt fel, hogy van, munka után megnézem! Még jó, hogy nem feszegettem ki a helyéről, merthogy biztos patenttal van rögzítve. :) Köszönöm!
Megsasoltam a kézikönyvbe, de ott én sem találtam helyzetjelzőhöz biztosítékot a táblázatban. Tompítotthoz, távolságihoz, irányjelző/vészvillogóhoz van csak feltüntetve...
Chianti14-08-2014 15:30:42 //
57014
Szeva! Melyik bontót kérdezted? Nem gondolnám, hogy újonnan be lehet ilyesmit szerezni, úgyhogy még jó hogy van egyáltalán. Az ár meg annyi amennyi... ha nagyon kell, úgyis megveszed! :o)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.