Haddel23-08-2014 23:23:17 //
57426
Részben Off ,de ha már szóba került itt a borospince,talán ide vág.A héten szabadságon voltam ,végre eljutott az autóm is a nagyszervízre,én meg nekiálltam a pince kitakarításának .Nagyon sok munka lesz még vele ,de remélem jövő ilyenkorra már kész lesz a férfi játszó helyiség :) kis bárral ,csocsó asztallal,darts-szal házi mozival :)
Majd felavatjuk egy jó kis alfás összejövetellel is :)


No erre kíváncsi leszek. A cinknek pont az lenne a funkciója, hogy "összegyógyuljon" a vassal. (Mondjuk szűz kipuffra fújtam.)
A pár éve sima hőálló ezüsttel lefújt katalizátorom viszont még jól néz ki.
legtöbben használtan vették...4-7 milláig
Biztos ez is szerepet játszott. De akkor is ők voltak azok, akik kiadtak egy vadizsírtechnikás autóért 7-10 millát.
GTPeti23-08-2014 23:00:04 //
57422
Így van, és a téli autópályás v. országutas használat ilyen szempontból a legrosszabb, sajnos. :( Dehát valahol erre tartjuk az autót. Én azt vallom, hogy egy kis plusz konzerválás ahol lehet, oda kell. :) Feltéve, hogy cél a hosszútávú használat.
sokan eladták a vasat mivel szoptak a DPF stb, dolgokkal és 2008-2009-ben senki nem értett az 59-hez, nagyon nem is láttak szerelők ilyen autót....
Ua. a bevonat van rajta mint a kívül az elemeken. A lökös alatt meg nem sérülhet.
A gond meg ugye általában akkor van, ha megsérül a bevonat folytonossága és védtelenné válik a vas...
Egyébként a 159-ek ugyanúgy rozsdásodnak mint a elődjeik (és a konkurensek). Ez a kateforetikus alapozás egy lóf@sz. (Vagy csak a programozott ét. ezt kívánja meg) Minden csak azon múlik hogy milyen közegben-környezetben használják, tárolják.
GTPeti23-08-2014 22:49:35 //
57419
Cink, vagy horgany. Vagy már német lett itt a hivatalos nyelv? :)
Én most cseréltem kipufogót az Uno-n, ott több réteget fújtam az új dobra cink sprayből, majd több réteg fekete hőálló festéket. Sajnos a 156-nál elszalasztottam, így ott a fél éves MTS dob itt-ott már rozsdás. De majd orvoslom.
a,a ... majd, ha teljesen készen lesz!
addig hírzárlat van :)
(annyit mondok csak, hogy, ha összejön, ütős lesz)
A hőingást nem bírják általában. A zink meg jó cucc, de hordozó akrilgyanta elfárad és lepereg. Ezeket a csináld magad mozgalmas festékeket már oda-vissza kipróbáltam. Tele vannak kompromisszummal. Puhák és nem is tapadnak jól.
Ipari festék jó lenne, de az csak bazi nagy kiszerelésben van, és nem is olcsó.
Meg az igazság az, hogy kipufogót festeni nem egy profi dolog.
Majd elfelejtettem!
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM, AKI RÉKA MATRICÁJÁRA SZAVAZOTT. MÁSODIK HELYEN VÉGZETT!
Igazából szerintem már az is nagy dolog aki feljutott a szavazólistára. Viszont Ő - többek között nektek is köszönhetően - a második lett.
Persze GT-t - többek között ebben sem - lehetett legyőzni. De nem is erről szóét a dolog :)
Még 1x köszi!
GTPeti23-08-2014 22:41:40 //
57415
Becsületes bevonat, naja. Addig minden bevonat annak tűnik, amíg nem kezd megjelenni a rozsda. A bizalom ilyen esetben sajnos a legrosszabb amit tenni lehet. Tudod, szoktam néha idézni a "de hiszen nem rozsdásodik, minek kenegessem?" fonémát... Persze, hogy nem. Még. Múló állapot. De ne legyen igazam. A 159 esetén talán nem lesz, de általában ez az ábra.
Azért filóztam rajta, mert becsületes bevonat van rajta és nincs kitéve mechanikai hatásnak.
De meggyőztél, ha már megvettem ott a helye. ;)
Ez a mamámnál van.
A garázs pincéje nincs elég mélyen. Sajna semmire nem jó.
Liquid23-08-2014 22:36:21 //
57412
ne csigázz! :)
remélem nemsoká meglátod, hogy most mit építek !
ez hol van? hol van pincéd?
vagy a garázs szerelőaknájában tartod?
..minden kedvenc egy helyen?
Ne szívózz! :)
(1! év alatt készült el.)
Egyébként Cartárs, lesz ez még rosszabb is.
Mostanra beelőztük a 166 flottát:

1,5-2 év alatt megduplázódtunk. Az új tagok zöme viszonylag "csendes" tag.
Nem sok idő és jön a sok pupák ide is, ahogy zuhan egyre lejjebb a típus ára.
Talán van még néhány szép éve a topicnak.
Egyébként nagyon kíváncsi lennék, hogy mi van a 2005-2009-10 közti lakóval ők pl. teljesen eltűntek. Erhard az egyedüli kivétel, de ő is csak a fenti intervallum vége óta van itt.
Liquid23-08-2014 22:30:11 //
57407
az se hangzik rosszul :)
GTPeti23-08-2014 22:28:59 //
57406
Ja... akkor nem értem mi a kérdés? Oda tökéletes lenne a Perma, gondolkodás nélkül mehet fel.
Még annyit hozzá, hogy a "kályhaezüst" 700 fokot bírt. Nem a meleg miatt pergett le, szerintem a zinkhez nem tapad megfelelően.
én meg eperbort ...nagyon jó :)
Liquid23-08-2014 22:25:52 //
57403
nemduma, te meg ágyút építettél :D
Liquid23-08-2014 22:25:31 //
57402
HŰ ez korrekt :)
Zink festék? A
Spider kipufogóját azzal alapoztam le. A hőálló már pár helyről lejött róla, de a zink réteg sértetlen.
Hogy neked mi mindenre van időd ! :)
Liquid23-08-2014 22:14:51 //
57398
érdeklődöm :)
Most érdeklődsz, vagy csak dicsekszel? :)
Liquid23-08-2014 22:08:57 //
57396
mit iszol? Én "A kutya fáját 2010"-et fogyasztottam, némi grillezett tarja és cevap társaságában :)
Meggyőztél, kimegyek én is egyért. :)
Liquid23-08-2014 22:03:55 //
57394
vagy csak szimplán bort - én is azt tettem :)
Nem egy olcsóság, de nincs más alternatívám jelenleg. Ha megveszem és beválik, hálás leszek. :)
A Robogón hellyel-közzel
ez vált be.
Szürkében szerényebb a hőállósága és nem korrózióálló.
Csabi23-08-2014 21:49:44 //
57392
nem kell megvenni...demo verzióban is látod amit MES-ben, csak van néhány korlát, pl egyszerre csak 4 paramétert tudsz monitorozni élőben, nem tudsz hibakódot törölni, vagy éppen erőltetett regent indítani...
Ez jonak nez ki viszont ez horror draga szoftver... tudom mindenki feketezik de en megszoktam venni ezeket.. ennyit viszont tuti nem adok erte..
Inkább arra adj ötletet, hogy kipuffal mit csináljak.
Tartós festék nem igazán létezik rá. Horganyozni meg bajos lenne. :(
Kátránylemezt gondoltam gázperzselővel rámelegíteni, amit zsindely alá használnak a tetőfedők.
:)
Peti... hát persze, hogy Permafilmről beszélünk. :)
GTPeti23-08-2014 21:20:48 //
57387
Az attól függ, hogy milyen alvázvédőszered van. Ha őskori bitumenes, akkor megspórolhatod a műveletet...
Patika lett:



Még nem tudom, hogy a hátfalat alvázvédőzzem-e. Szépen le van lakkozva.
180-nál már majdnem mindegy. :)
Annyi új tag van itt a fórumon, hogy csak na!
Régebben, ha csatlakozott valaki, akkor először szépen beköszönt: "Sziasztok ez vagyok, örülök, hogy csatlakozhatok stb..."
Utána szépen visszaolvasgatott, hogy ne tegyen fel buta kérdéseket.
Most meg egyszercsak in medias res, ez a gondom, segítsetek.
Mintha ez valami VW-s fórum lenne :(
Sic transit gloria mundi!
szerintem lexlutornak van blogja erről, de lehet rosszul emlékszem.
vagy scannelni kell a portot, utána megy
Szia,a ket vegen van hatarolo illetve az egyik vegen van egy rugo.leszedtem a masik,oldalt hogy lassam hogyan van osszerakva mert az eredeti szetugrott teljesen.megall szepen csak gobdoltam tanul:-)mert igy ennek se lesz hosszu elete,fenti allasban meg tekerne csak mar nem engedi a hatarolo.nem vokt szamomra egy egyszeru mutatvany:-)
Még jó, hogy hazajöttem eprezni. :)
Sejtettem, hogy a lámpa alatt is van csavar.
Hátsó lökhárító leszerelés:
(Csak, hogy meglegyen itt is.)

B@ssz... nincs infó fent 159-es hátsó lökös leszerelésről.
Shadin23-08-2014 16:54:32 //
57377
Akinek esetleg még kell, felöltöttem Google-be az eLearn és ePer ISO-kat.
link
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.