Forum >> 159
afla15912-10-2014 19:20:08 // 59867
Akkor Te már elől és hátul is eregeted a kormodat??? :D :D Nem ér...én is szeretném!!!!
norbi040912-10-2014 19:15:25 // 59866
Rendben. Hogy érsz rá?
Piritu - 1.000.00012-10-2014 19:01:52 // 59865
Azért egy angol biztosító tényleg autentikus információ forrás :-DD
ValeRossi4612-10-2014 19:01:34 // 59864
Pityukoma :) megneztem rendesen a fustoles helyet..
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
az egyik cso tove mozog abban a kartergaz "mittudom en"
mibe. Onnan jon a fust. De a jo oldalat nezem,van fustgepem :D
Piritu - 1.000.00012-10-2014 18:59:27 // 59863
Aztán beraktam a mélynyomót, és máris értelmetlen a munkájuk :-)
Vermacy12-10-2014 18:54:19 // 59862
Ma eltörtem a 16-os gyertyakulcsot, hogy döglene éhen az ilyen szerelő...
tdemeter12-10-2014 18:46:21 // 59861
A linkelt cikkhez itt egy ellentetes cikk, bar regi mar kicsit, de hasonlo eredmenyeket irnak mint amit a totalcaros cikk is idez.
Origo
Origo
tdemeter12-10-2014 18:43:17 // 59860
Azt gondolom, hogy nem lesz olyan nap ami mindannyiunknak megfelelo lesz.
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
Lehet, hogy azt csinaljuk, hogy a heten eljuttatom hozzatok a cuccot, egyeztetunk 1-1 idopontot aztan lesz majd valami
norbi040912-10-2014 18:38:21 // 59859
Egyszer csak összehozzuk ;)
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
Jövő héten pénteken-szombaton érek rá majd egész nap.
Amúgy csak délelőttönként sajna...
.......................12-10-2014 18:26:11 // 59858
Liquid12-10-2014 18:11:28 // 59857
a fészliftnél faragtak vagy 100kg-ot
Haddel12-10-2014 18:08:20 // 59856
Hogy jártam ma?! Tesómékkal menni akartunk kirándulni,az aksim meg teljesen le volt merülve. Nem értem ,hogy lehet.Létezik ,hogy tönkre ment volna? Felraktam tölteni,kiváncsi vagyok mit mutat majd.
Shadin12-10-2014 18:06:25 // 59855
Akkor benéztem a súlykülönbséget...
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Az enyém 1660Kg forgalmi szerint.
Pityukoma12-10-2014 18:06:13 // 59854
Nem, persze hogy pörgött a kerék. De az a Q4 az brutálisan jó dolog.
Pityukoma12-10-2014 18:03:12 // 59853
Az enyém forgalmi szerint 1680kg Gyári136Le + chip ~166Le. Mérve nem volt egyik sem.
tdemeter12-10-2014 18:02:03 // 59852
Bakker, jo nektek.
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
Kb soha az eletben nem jutunk el oda, hogy odaadjam nektek az odb olvasokat.
Jovoheten?
'''''12-10-2014 17:00:23 // 59851
Az enyém 1680kg.Lemérettem.A q4 biztos több.
Liquid12-10-2014 16:05:51 // 59850
Nem tudom Pityukomáé mennyire van feltekerve.
Liquid12-10-2014 16:02:32 // 59849
1635 a forgalmi szerint
Shadin12-10-2014 15:53:36 // 59848
Jelentős persze, de szerintem a hajtás is nagyon sokat segít. Mennyivel nehezebb a Tiéd mint Pistié? Egy LE-re jutó tömeget nézve nincs 60-70 LE-nyi különbség.Fejben számolva, Neked 7,5Kg/1LE, Pistinek 9,5. Kb. Brutál jó az a Q4...
vargadre12-10-2014 15:42:22 // 59847
Sajnos melózom plusz autószerelés is van. (Igaz nem az Alfát) Azért köszönöm az ajánlatot.
ValeRossi4612-10-2014 14:08:56 // 59846
Liquid12-10-2014 14:05:45 // 59845
60-70 lóerő azért jelentős különbség.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
De persze a megfelelő rajt még fontosabb, illetve a kipörgésgátló is vissza tudja fogni.
Vermacy12-10-2014 12:24:43 // 59844
Meghiúsult! Család "rendet" rakott a szerszámosban és nincs meg egyetlen szerszámom/eszközöm sem és eltört a gyertyakulcsom...
Shadin12-10-2014 12:04:39 // 59843
Nem lehet ennyivel erősebb a 2.4 :-(
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Tudtál rendesen indulni, vagy elcsúszott a kerék? Én azt vettem észre, hogy amit az én autómban kipörgésgátlónak hívnak, na az nem tudom, hogy mi. Nem hogy csak simán kipörög, még el is pattog az útról...
Giuntini12-10-2014 11:34:25 // 59842
Egyetértek. Én a fő problémának a hosszú olajcsere periodust látom. Nincs kenés, és ez egy idő után meglátszik a hengerek falán. Kíváncsi lennék, hogy a tökéletesnek tartott motorokon, milyen bemaródások lehetnek a hengerek falain.
.......................12-10-2014 11:22:21 // 59841
Ja ,egy pár 2,4 es kikönyökölt e miatt
mzo12-10-2014 11:05:29 // 59840
? voltak az 59-esekben rossz szériájú injektorok?
Erről nem is tudtam...
Erről nem is tudtam...
.......................12-10-2014 10:31:09 // 59839
Hát sikerült a boschnak a 159 azért szar széria injektorokat szállítani
mzo12-10-2014 10:23:55 // 59838
Teljesen egyetértek, én is meglepődtem hogy a PSA/Ford 1.6 dieselt nem tették be, pedig a koromképződés talán ennél a motornál legjellemzőbb hibaforrás. És ennek akövetkezményeként turbóhalál stb... Unokatesóméknak van ilyen motorral autó, annyi a teendő, hogy 10-mx 15 eként olajcsere, turbó előtti olajcső szűrő kötelezendően takarítani kell. Így egész megbízható motor az is. A 1,3 JTD-kről (mivel van egy ilyen nekünk is igaz Opelben) annyi, hogy ott két fő veszélyforrás van -az olajcserén kívül- a vezérműlánc (bár jóval tartósabb mint némely VW és BMW tipusokban, valamint kifejezetten ajánlott a kézifék használata parkoláskor) és az hogy a levegőszűrőnél befolyhat az esővíz amit ha beszív a motor akkor kalap. A PD TDI-knél meg konkrétan rosszul írták hogy a Continental PD elemekkel volt baj, pont az és a BOSCH volt a jó és a SIEMENS volt a rossz. Ezt motorkód alapján lehet ellenőrizni, különböző VW fórumokon fent vannak azok a szériák amikben siemens volt. Bár ezek nagyrészét már cserélték gariban, ha szerencsés az ember.
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
Egyébként, ahogy írtátok előttem is páran, le lehet vonni azt a következtetést, hogy a fő hibaforrás a nagyon sok esetben a hosszú olajcsere periódus, láncos vezérlés, valamint a közvetlen befecskendezésben van.
dev16612-10-2014 09:33:47 // 59837
nem akarok légből kapott általánosítgatásokba bocsátkozni, de a cikk, az Erhard által leírták és saját tapasztalataim alapján körvonalazódni látszik néhány fő probléma forrás a modern motoroknál:
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
- láncos vezérlés
- hosszú olajcsere periódus(sztem szándékos avultatási behatás a gyártó részéről)
- súlycsökkentés, de valójában gyengébb minőségű ötvözetek és mindenhol ócska műanyagok (PD TDI szelepfedél, megvan?:)))
- nagyon magas teljesítmény/hengerszám arány
- Delphi, Denso, Siemens bef. rendszerek (akármennyit is szidjuk a fosch-t, ez a legkevésbé fos)
- károsanyag szabványoknak való megfelelési kényszer és ennek köszönhető konstrukciós bonyolultság
de mindenek felett és csupa nagy betűvel:
PROFITMAXIMALIZÁLÁS
ebben a BMW és a VW, igazi élharcos :)))
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 09:16:27 // 59836
ja és a második helyezett 150e km-től teljes üzemanyag rendszer csere/ felújítás a Ford és Delphi közös csúcs fejlesztése 2000-2006-ig a 2.0TDCI
dev16612-10-2014 09:14:42 // 59835
Hozzáteszem, h tudnám bővíteni ezt a huszas listát: ne maradjon ki a hírhedt BMW V6-os kormosa sem, ami hajtókarcsapágyas lesz 200e előtt, az olajzabáló CR-TDI 2.0, a bámulatosan rossz V10 TDI, hirtelen haragú Honda VTEC és néhány TDCi variáns is pályázhatna.
Erhard 242 (Pure Energy)12-10-2014 09:13:34 // 59834
teljesen valós dolgokat írnak de... minden szentnek maga felé hajlik... kimaradt a listából jó pár konstrukció hibás platform ami ezeken kívül nálunk is lecsapódik, mondjuk amit a sor elejére raktam volna az az 1.6 PSA dejzel és mindent amit ezzel szereltek , az 1.5dci-vel holtversenyben, az összes VW konszern 1.4 16V-s benyás, 1.6 benya 100-110le-ig, az 1.2-1.4 láncos benyás (csak az 1.2-őt írták be), az 1.8T láca...a többi dejzelt beírták, a legendásan fos és garantáltan 100e-ként teljes generált kívánó Smart, a vezérműláncos Almera-k, Micrak, új generációs Pajero-k
no talán ennyi ...
no talán ennyi ...
Vermacy12-10-2014 09:09:55 // 59833
...megyek is olajat cserélni...
Vermacy12-10-2014 09:06:26 // 59832
Ezaz! Magyar autós oldalon nincs szarolaszozás! Ez már a mai magyar újságírás legalja... >:-)
dev16612-10-2014 09:00:22 // 59831
belelapoztam és furcsa is volt, h sorozatosan gyalázza német csúcsmotorokat a cikk. mi ez eltévedtem, nem is a tc-n vagyok? ilyet. aztán látom, h csak lefordítottak egy cseh cikket.:))
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
Nincs itt semmi szarolaszozás. Az 1.3 JTD-ről nem tudok nyilatkozni. A TS/JTS-ről enyhén túlzó, de nem alaptalan állításokat fogalmaznak meg (telj. orientált konstrukciók, ez van), tehát összességében tárgyilagos, korrekt cikk. Nem fikázták azt, ami tényleg jó (TBi, régi JTD-k, Busso V6, stb.) A BMW kifutó és most futó motorsorozatai mind időzített bombák? a PD-TDI egy alapvetően elhibázott ötlet botrányosan silányan kivitelezve? a Denso-alapú rendszerek mind hulladékok és drágán javíthatók? a dCi-k betegágyak? ki lepődik ezeken meg? csak az aki, csukott szemmel jár és bedől a prémiummaszlagnak és társainak.
Üde színfolt a magyar autós cikkek között, mert nem elfogult, kilóra megvett firkászok írták.
Vermacy12-10-2014 08:34:41 // 59830
Beszar*k! (Tényleg a buin ülök :))! Szarolasz megint! Valójában nem volt német konstrukció, ami ne lett volna megemlítve az őskövületet aranyáron számoló Mercedest leszámítva.
Igen, kb. ennyi és ezért is örülök, hogy a szarolaszt kedvező áron lehet megvásárolni...
Igen, kb. ennyi és ezért is örülök, hogy a szarolaszt kedvező áron lehet megvásárolni...
Vermacy12-10-2014 08:24:47 // 59829
"Nagyobb futásteljesítmény esetén horribilis olajfogyasztás"
szarolasz. Sokat használod, elkopik... :o)
szarolasz. Sokat használod, elkopik... :o)
Vermacy12-10-2014 08:17:45 // 59828
Én három éve vettem 16-os acélfelni készletet Matador téli gumikkal 20 ezerért. Egy idény után eladtam ugyaneinnyiért.
Vermacy12-10-2014 08:06:16 // 59827
Csak a vezérműlánc szakad szét 160 ezernél...
Vermacy12-10-2014 07:57:33 // 59826
Próbáld ki a spanyolokat is... :o)
yani🍀12-10-2014 07:53:12 // 59825
Vermacy12-10-2014 07:50:49 // 59824
Mert a magyarok óckodnak az olasztól főleg azok, akiknek sosem volt. Nézzétek a dolog jó oldalát. Második autó is lehet egy 159-es :)
Vermacy12-10-2014 07:49:56 // 59823
210 óra szerint, de 190 felett már kelletlenül gyorsított...
Vermacy12-10-2014 07:49:07 // 59822
tuning-box.hu-s. Asszem... :)
Igazából érzetre Én nem tapasztaltam nagy különbséget, csupán kevesebbet fogyaszt (és cserés lett a kuplung :)). Korábban nem volt alkalmam vigéckedni más autókkal szemben.
Esetleg hétvégén Simon-Júdás vásáron megkukkanthatod.
Igazából érzetre Én nem tapasztaltam nagy különbséget, csupán kevesebbet fogyaszt (és cserés lett a kuplung :)). Korábban nem volt alkalmam vigéckedni más autókkal szemben.
Esetleg hétvégén Simon-Júdás vásáron megkukkanthatod.
Pityukoma11-10-2014 22:21:15 // 59820
A tiéd nem hullámzik, egyszerűen állva hagy :-) :KUL-on Jó együttes ez a Q4+2.4+Chip kombó :-)
Pityukoma11-10-2014 22:12:10 // 59819
Le a kalappal :-) Gratulálok. Ez hosszú életű lesz. Én tavaly horganyoztattam az első lökös és a hűtők tartóit + a zárhíd merevítőit. Épp a múltkor bontottam le az alját az olajcsere miatt, akkor néztem be oda, olyan mint amikor beszereltem őket.
Pityukoma11-10-2014 22:06:57 // 59818
AlfaCity-n ők voltak:Árendás Kft. Egészen biztos meg tudják csinálni. Az Adok-veszek-ben is hirdetett valaki horpadás javítást, de már nem találom.
Az enyém is írt (1.9 16v 136LE) és nem hullámzik.
Az enyém is írt (1.9 16v 136LE) és nem hullámzik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?