Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 20:30:59 // 60127
semmi extra :) csak egy 1.9-es grafit, jól felszerelt ...
Shadin16-10-2014 20:09:53 // 60126
Milyen? Képek?
Shadin16-10-2014 20:08:58 // 60125
Az első fele nálam is így van, tehát normális :-D Fogy a vákuum...
Az, hogy a kuplungnak mi köze hozzá azon kívül, hogy egy kulacsból isznak, nem tudom.
Az, hogy a kuplungnak mi köze hozzá azon kívül, hogy egy kulacsból isznak, nem tudom.
David | Centocinquantanove16-10-2014 19:55:47 // 60124
Szerintem teljesen jól csinálod, én is így szoktam.
Ha felengeded 60-ig városon belül és nem kell lassítani vagy megállni (zebra, lámpa, forgalom, stb. miatt) akkor mehet a 4., nem lesz tőle baja.
Ha felengeded 60-ig városon belül és nem kell lassítani vagy megállni (zebra, lámpa, forgalom, stb. miatt) akkor mehet a 4., nem lesz tőle baja.
.......................16-10-2014 19:36:33 // 60123
Helyes
Tozo16-10-2014 19:28:35 // 60122
Sziasztok,
van vkinek ötlete, hogy mi okozhatja a következő hibajelenséget?
Többszöri fékezést követően a fékpedál felkeményedik, pár másodperc múlva megint minden ok. Ha benyomom a kuplungot azonnal kőkeménnyé válik a fék, kuplungot kiengedve megint ok?!
Találkozott már vki ikyen hibával?
Előre is köszönöm!
van vkinek ötlete, hogy mi okozhatja a következő hibajelenséget?
Többszöri fékezést követően a fékpedál felkeményedik, pár másodperc múlva megint minden ok. Ha benyomom a kuplungot azonnal kőkeménnyé válik a fék, kuplungot kiengedve megint ok?!
Találkozott már vki ikyen hibával?
Előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 19:11:56 // 60121
áhh addig beszéltek itt már minden márkáról, hogy megint vettem egy 59-et :) meg lesz egy GT is az asszonynak ha minden igaz :D
Vermacy16-10-2014 19:05:58 // 60120
Én a benzinesnél is ezt tapasztalom. Kivéve az Opelnél. Annak FOS mindegy, mert ígyisúgyis FOS
Piritu - 1.000.00016-10-2014 18:41:43 // 60119
A világ olajkészletét már elpöfögték a V8-asokkal a Föld túlsó felén :-(
Pár éve volt botrány németben, mert felmerült, hogy x LE felett ne lehessen autót forgalomba hozni. Valahol 150-160 LE körüli értékről volt szó. Ha a készletekkel való takarékosságot komolyan vennénk ilyenekben kell gondolkodni.
A benzin és a gázolaj egyszerre keletkezik a kőolajból. Ha csak dieselek lennének az a sok benzin a nyakunkon maradna.
Pár éve volt botrány németben, mert felmerült, hogy x LE felett ne lehessen autót forgalomba hozni. Valahol 150-160 LE körüli értékről volt szó. Ha a készletekkel való takarékosságot komolyan vennénk ilyenekben kell gondolkodni.
A benzin és a gázolaj egyszerre keletkezik a kőolajból. Ha csak dieselek lennének az a sok benzin a nyakunkon maradna.
Jupiter15516-10-2014 18:21:16 // 60118
Sziasztok!
Olvasgatom, hogy ki hol vált fel. Én 3000 környékén, és a városban legszívesebben 3.-ban közlekedek (50-es tempó mellett), 2000 fordulat környékén, mert úgy érzem, hogy itt még nem erőlködik (mint ha 4.-ben mennék, alacsonyabb fordulaton), viszont meg is indul visszaváltás nékül, ha a helyzet úgy hozza :)
Még csak egy hete az enyém az autó, sosem vezettem előtte dízelt, szóval, lehet, hogy még mindig benzinesen vezetek? :) Rosszul csinálom? A dízelt másként kellene vezetni?
A használati útmutató szerint az elektromos üléssel felszerelt modelleknél be lehet állítani, hogy a jobb külső tükör parkolóállásba álljon. Ezt a funkciót elő lehet csalogatni valahogy elektromos ülés nélkül is? (Az elektromos ülés csak a "programozáshoz" kell)
Olvasgatom, hogy ki hol vált fel. Én 3000 környékén, és a városban legszívesebben 3.-ban közlekedek (50-es tempó mellett), 2000 fordulat környékén, mert úgy érzem, hogy itt még nem erőlködik (mint ha 4.-ben mennék, alacsonyabb fordulaton), viszont meg is indul visszaváltás nékül, ha a helyzet úgy hozza :)
Még csak egy hete az enyém az autó, sosem vezettem előtte dízelt, szóval, lehet, hogy még mindig benzinesen vezetek? :) Rosszul csinálom? A dízelt másként kellene vezetni?
A használati útmutató szerint az elektromos üléssel felszerelt modelleknél be lehet állítani, hogy a jobb külső tükör parkolóállásba álljon. Ezt a funkciót elő lehet csalogatni valahogy elektromos ülés nélkül is? (Az elektromos ülés csak a "programozáshoz" kell)
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:53:48 // 60117
Tapasztalatom szerint a prémium nyállal halkabb lesz a diesel. Lassabb az égés, nem annyira kopogós.
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:52:50 // 60116
A méret nem zavar. Bizonyíték erre a Spider a maga 110 (!!) literes csomagtartójával :-))
De ettől még kicsi. Sokan azért adták el, mert nem fért bele a család.
De ettől még kicsi. Sokan azért adták el, mert nem fért bele a család.
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:51:07 // 60115
Tudom, de azzal se sokra megyek, én egy ALFÁ-t szeretnék venni nem Fiatot :-((
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:49:56 // 60114
Összeszerelésről csak a sajátomról tudok nyilatkozni, amibe még a gyári fóliás állapotában ültem bele. Először az ülésben kezdett nyöszörögni a magasság állító (SKRISZ-ében is), aztán szívócső, aztán a váltókar kezdett zörögni 4-6-ban (megcsinálták, de később visszajött, már lesz@rom), aztán a bal hátsó ajtó burkolata, mert Giovanni egy kárpitpatentet elgörbített benne az összerakásnál (hiába cseréltem a zaj marad, mert valószínűleg deformálódott valami). A műszerfal nem fut egyik oldalon se az ajtóhoz, a rés a két oldalon nem egyforma :-((
.......................16-10-2014 17:26:07 // 60113
A diesel 30% jobb hatásfokú mint a benzines,
Ez kíméli az olajkészletet ergo később fogy el a világ olajkészlete
Ez kíméli az olajkészletet ergo később fogy el a világ olajkészlete
Vermacy16-10-2014 17:17:00 // 60112
Ezt nem kétlem, sőt! Azonban pont azért vannak a gyűrődési zónák, hogy túléljünk. Legjobb példa erre a Smart! Betonkemény utascella, csak az ütközés erejétől a belső szerveid robbannak szét...
Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Giuntini16-10-2014 17:14:32 // 60111
A biztonságos közlekedésről annyit, hogy a mai autók jobban törnek az energia elnyelő zónák miatt. Kisebb koccanásoknál régen az autókon alig látszódott valami, most meg százezrekbe kerül. Én nem azt mondtam, hogy nincs fejlődés, hanem annyit, hogy a motorok terén a dízelek elvesztették megbízhatóságukat, és igénytelenségüket. Amit ma ráköltünk kettőstömegűekre, szívósorra és egyebekre 150-200ezer kilométer környékén, abból bőven tudtuk volna tankolni a régi dízeleket. A Croma td első komolyabb javítása kuplungcsere volt 400 ezer kilométernél. 450ezerrel adtam el, és hiszem, hogy azzal a motorral, mindig rendesen karbantartva 800ezer kilométert el lehetett menni. A Mareával 300ezret mentem, és a motorra rá sem kellett nézni. Sajnos, ma az autógyártók beépítik az alkatrészekbe az avultatást. Ez vonatkozik minden ország gyártmányaira.
Vermacy16-10-2014 16:53:53 // 60110
"Sajnos" ez van raktáron, de nem gyorsulás volt, hanem 70-nél kifordult mögém a főútra és mivel dobott a Bömös egy korompamacsot (beterítette fél Alaszkát) így dobtam egy 3-ikat és ráléptem Én is...
Vermacy16-10-2014 16:51:48 // 60109
Miután nem tudott utána már nem volt más szempont ;-) Feltétlenül fontos volt az erőfitogtatás, mivel az éppen aktuális Gyárigazgató taposta a Bömöst... >:-)
Vermacy16-10-2014 16:49:28 // 60108
Utoljára 9 milla volt listaáron a 2.0 JtdM
gecsa16-10-2014 15:37:46 // 60107
a "jól megy" eléggé relatív fogalom.. :D én pla a mostanira sem mondom azt, hogy jól megy..
mex8616-10-2014 15:22:41 // 60106
gyorsuläsra tudnék néhäny alkalmasabb tipust mondani mint egy ólomnehéz 1.9es 159 :D
akär alfa palettäbol is, nemigen kéne sokat gondolkodni :DD
akär alfa palettäbol is, nemigen kéne sokat gondolkodni :DD
gecsa16-10-2014 15:09:57 // 60105
na ja, meg az eszetlen sebességi fokozatszám növelés..
gecsa16-10-2014 15:08:34 // 60104
ha csak gyorsulási versenyre kell, akkor sanszos, hogy nem.. :D
Liquid16-10-2014 15:07:58 // 60103
így van, az elfuserált fogyasztásmérés illetve az arra épülő törvények miatt kellenek a szarrá bonyolított turbós fűnyírómotorok
Giuntini16-10-2014 15:05:14 // 60102
Létezik, de az csak rajtad múlik. Viszont ami céges, azt ütik vágják.
mex8616-10-2014 14:47:55 // 60101
nem gondolod hogy van esetleg más egyéb szempont is mint az hogy állva tud hagyni-e vagy sem?
gecsa16-10-2014 14:27:57 // 60100
A 2.0 V6 TB, és a 3.0 V6 közel azonos teljesítménnyel, és közel azonos fogyasztással is rendelkeznek. A downsizing inkább a környezetvédelmi és egyéb előírások miatt született meg, a kisebb turbós motor simán beszippant annyit, mint a nagyobb szívó társai.
.......................16-10-2014 14:27:57 // 60099
Mire gondoltàl 9 milla-èrt
David | Centocinquantanove16-10-2014 14:17:59 // 60098
Kinek?
Vermacy16-10-2014 14:17:55 // 60097
Márakinek. Sztem, hogy egy 525d nem tud állva hagyni az azt jelenti, hogy nem ér egy fikarcnyival sem többet, nemhogy 9 milla helyett 15...
Vermacy16-10-2014 14:07:57 // 60096
Hol a fogyasztási fejlődés? Természetesen a súlykülönbségre "megy" el, ami viszont biztonságosabbá teszi a közlekedést és az eseteges törést.
Mivel látok egy-két menedzsert az ingyen üzemanyagon nyélgázon közlekedni mindenhol a másfél tonnával (és a felett) ezért kerestem EGY EMBERES BEJÁRÁSRA! HA meg kell halnom egy ilyen miatt, akkor dögöljön meg Ő is, mert a fizikát nem tudja átverni!
Egyébként nem lenne szükségem ekkora és/vagy ilyen autóra, ettől függetlenül tetszik. :o)
Mivel látok egy-két menedzsert az ingyen üzemanyagon nyélgázon közlekedni mindenhol a másfél tonnával (és a felett) ezért kerestem EGY EMBERES BEJÁRÁSRA! HA meg kell halnom egy ilyen miatt, akkor dögöljön meg Ő is, mert a fizikát nem tudja átverni!
Egyébként nem lenne szükségem ekkora és/vagy ilyen autóra, ettől függetlenül tetszik. :o)
.......................16-10-2014 14:06:40 // 60095
De az ötös bömös 50 % -al többet is èr
Vermacy16-10-2014 13:59:47 // 60094
Nézzetek meg egy 2005-ös C-s Mercit :o) Sztem hányás ránézésre, de tapintásra elfogadható. Mégis kva drága, mert jó a marketingje. Ezzel szemben áldottam magam, hogy megnéztem a 159-est, mert két nagyságrenddel minőségibb a beltere! IS...
Vermacy16-10-2014 13:57:04 // 60093
Sztem az olaszon is érezhető a prémium és normál üzemanyag közötti különbség. Tegnap toltam tele a kis cabriót Evo Neoval és sztem csendesebb lett...
Vermacy16-10-2014 13:52:59 // 60092
NE aggódj! Az 5-ös Bömös sem nagyobb, cserébe ~50%-al drágább...
Vermacy16-10-2014 13:52:09 // 60091
1,4 TSi Octavia Mór-BP-Mór 14 liter átlag. Céges, pull car.
1,9 Mjet 16V 159 Mór-Mannheim-Mór 6,5 liter átlag. Saját, céges úton.
Felhasználó függő, de a TSi-vel nem értünk volna ki egy tankkal 1000 km-re.
Továbbá 140 lovas Tdi Tiguan 9,8 liter!!! átlagban Csehországba oda-vissza úgy, hogy Én vezettem és Én nem nyomom. F.O.S, gyenge motor és 4x4. Azért a 10 literes átlag így is elképesztően kúúúrva sok!
1,9 Mjet 16V 159 Mór-Mannheim-Mór 6,5 liter átlag. Saját, céges úton.
Felhasználó függő, de a TSi-vel nem értünk volna ki egy tankkal 1000 km-re.
Továbbá 140 lovas Tdi Tiguan 9,8 liter!!! átlagban Csehországba oda-vissza úgy, hogy Én vezettem és Én nem nyomom. F.O.S, gyenge motor és 4x4. Azért a 10 literes átlag így is elképesztően kúúúrva sok!
Vermacy16-10-2014 13:43:04 // 60090
Én már 2000 körül szívom a fogam :o) Lehet, Malévosnak kellett volna mennem, de már arról is lecsúsztam...
Vermacy16-10-2014 13:40:48 // 60089
Asszem vhol olvastam, hogy az Alfás vonalat törölték, de a Barchetta visszatérhet...
Vermacy16-10-2014 13:25:51 // 60088
...és önmagától kiüti a műszerfali hibakódot :o)
mzo16-10-2014 13:12:23 // 60087
Oke de az alfanal ra voltak kenyszeritve. Arrol nem beszelve hogy a 2.0 dizel tul kepp konszern motor nem kifejezetten Alfa fejlesztes, kvazi leemeltek a polcrol es beleraktak meg ugye az eu normakat se tudta kiszolgalni mar rendesen a koros 1,9-es. A mazda meg a 6-ossal kapott uj korszeru (oke ford) motorokat amiket csak csiszolgatni kellett a szeria vegeig.
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 12:54:46 // 60086
bakker most nézem nem fejlesztettek semmit a Ford blokkját tették bele benyásba :P
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 12:51:25 // 60085
59-nél maradva csak bele rakták a benzinből az 1.8TBI-it ami merőben más, mint előtte, dejzelbe meg csak kifejlesztették a 2.0-át...a Mazda meg 13 évig semmit...közben volt facelift náluk is...
.......................16-10-2014 12:50:30 // 60084
Láttam nem egy alfát 156 ot,Gt t 400ezer km el tökéletes motorral
Vermacy16-10-2014 12:40:32 // 60083
Én 20 ezerért (64.-€) vettem használtam, ami újonnan 45-50 ezer (160.-€) volt. Egyenlőre negtvumot nem tapasztaltam a fogyasztási 2-3 dl-es csaláson kívül, de még így is kevesebb a valós, mint korábban...
Vermacy16-10-2014 12:37:41 // 60082
6-ban 3000-et forog 170-nél :)
mzo16-10-2014 12:34:56 // 60081
Oke de amit irsz az egy szeria, adott szeriakon belul nem szoktak egetvero fejleszteseket csinalni. Jott az uj 6-os es minden uj lett benne. Ahogy a regi 6-os is uj volt a 626-os hoz kepest. Mind a dizel mind a benzines. A 626 ban pl Comprex dizel is volt ugyi.
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 12:28:43 // 60080
mondjuk oly marha sokat tényleg nem fejlesztenek pl Mazda 6 2002-13-ig 2.0 LF17, LFF17 ugyan az kicsit játszottal a teljesítménnyel pár lovacskát, az 1.8 2002-óta ugyan az, most 2014 van, alapvetően a dejzelük is tök ugyan az 2002 óta...
vzsiros16-10-2014 12:10:09 // 60079
1et értek. Az új 6-os valami nagyon szép lett, és a technikája is meggyőzőnek hangzik. Csodálkozom, hogy olyan valaki, aki utoljára a 626-ban ült, mer komoly és meggyőzőnek tűnő érveket a modern Mazdák ellen felhozni.
Apámnak 6osa van, sokszor használtam. (az a 2 lityós dízel, a 159-em meg az 1.9-es, szóval majdnem ugyanaz motorikusan) Jó autó. Az igaz, hogy sokkal luxusabb érzés a 159ben ülni - , pl. sokkal puhábbak az anyagok benn. De maga összességében a 6-os egy nagyon jó autó, mint a legtöbb megfizethető társát, kisebb kompromisszumokkal be lehet vállalni.
Hogy miért nem 6osom van akkor? ;-) Egyszerűen olyan a 159 design-ja, hogy szinte bármilyen foscht rám sózhattak volna, egyszerűen az érzelmeimre hatott ;-)
Apámnak 6osa van, sokszor használtam. (az a 2 lityós dízel, a 159-em meg az 1.9-es, szóval majdnem ugyanaz motorikusan) Jó autó. Az igaz, hogy sokkal luxusabb érzés a 159ben ülni - , pl. sokkal puhábbak az anyagok benn. De maga összességében a 6-os egy nagyon jó autó, mint a legtöbb megfizethető társát, kisebb kompromisszumokkal be lehet vállalni.
Hogy miért nem 6osom van akkor? ;-) Egyszerűen olyan a 159 design-ja, hogy szinte bármilyen foscht rám sózhattak volna, egyszerűen az érzelmeimre hatott ;-)
mzo16-10-2014 09:50:30 // 60078
Ne haragudj, de konkretan nem igaz amit irsz. En is ultem Mazda 6-ban (konkretan itt van a munkahelyem mellett kozvetlen) es abszolut kivalo a kivitelezes minosege, es az hogy 20 eve nem fejlesztenek semmi motorok teren... Akkor a skyactive motorcsalad mi?
Motorterben se lattam keszekuszasagot.
Nekem az egyik legkivanatosabb auto a kategoriajaban jelenleg. Kivulrol mindenkepp, belul egyedul a radio elhelyezesevel nem voltam kibekulve telesen de sorjas muanyagokkal rossz hezagokkal nem talalkoztam sehol.
Arrol nem beszelve hogy a 6-os kategoriajanak a legkonnyebb autoja! Tobb 100 kiloval konnyebb mint egy Astra vagy egy 59 pl
Motorterben se lattam keszekuszasagot.
Nekem az egyik legkivanatosabb auto a kategoriajaban jelenleg. Kivulrol mindenkepp, belul egyedul a radio elhelyezesevel nem voltam kibekulve telesen de sorjas muanyagokkal rossz hezagokkal nem talalkoztam sehol.
Arrol nem beszelve hogy a 6-os kategoriajanak a legkonnyebb autoja! Tobb 100 kiloval konnyebb mint egy Astra vagy egy 59 pl
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
622
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?