Forum >> 159
MatthewGT02-11-2014 19:11:32 // 60815
Gondolom ha nem szakadt akkor vmennyi ohmot fog visszajelezni a műszer?! Am thx a képet! ;)
Zsombor02-11-2014 19:10:14 // 60814
Köszi szèpen :)
MatthewGT02-11-2014 19:10:04 // 60813
Most már én is elég valószinűnek tartom..ill h a csatlakozó van elbaszódva v vmi hasonló...
Pityukoma02-11-2014 19:05:57 // 60812
Kipufogó gáz hőfok érzékelő hiba. Itt találtam. Itt is ezt emlegetik... 2 vezetékes csatit keress.
dev16602-11-2014 19:02:42 // 60811
Piritu - 1.000.00002-11-2014 19:00:06 // 60810
Minden jel erre mutat. Ott is van hőmérséklet érzékelő. Mi van ha az szakadt?
MatthewGT02-11-2014 18:56:45 // 60809
A DPF-n!!? Ha jól gondolom?! :)
Piritu - 1.000.00002-11-2014 18:48:05 // 60808
No ez a szöveg kellene pontosan. A gugli szerint: "Kipufogógáz hőmérséklet érzékelő áramkör 1. hengersor érzékelő 3"
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
Tehát nem jó helyen keresgéltetek eddig. A motor túlsó végén lesz gond.
MatthewGT02-11-2014 18:40:10 // 60807
Narancssárga :) Erőtlen,turbó leesik, 120tól többel nem nagyon akar menni.
dev16602-11-2014 18:36:20 // 60806
:)) a füstöt nem a kipufogón nézzük egy DPF-es autón.
Mivel jár a vészüzemmód ezen az új motoron? ford.szám limit van vagy csak ég a piros check engine?
Mivel jár a vészüzemmód ezen az új motoron? ford.szám limit van vagy csak ég a piros check engine?
MatthewGT02-11-2014 18:30:03 // 60805
Az nagy baj...ilyen hogy lehet? :S :)
MatthewGT02-11-2014 18:28:59 // 60804
50%-on van a ciklusokra nem emlékszek...abszolut nem füstöl...úgyh remélem aza jeladó lesz a bűnös!? :S
Shadin02-11-2014 18:21:20 // 60803
Sehol nem találok újabbat
még 4c is van basszus, de 1750 TBi vagy 2.0 sehol se nincsen :-(
még 4c is van basszus, de 1750 TBi vagy 2.0 sehol se nincsen :-(
dev16602-11-2014 18:20:41 // 60802
inkább olvasd ki a DPF adatait a fes-sel...
ha gyakoriak a regen-ek, akkor kormol a kicsike (pl a korábbi gyengélkedő LMM vagy EGR szelep miatt) és lehet, hogy el van tömődve a DPF és emiatt mér fals értékeket a hőfokjeladója. persze kontakthiba is szóbajöhet vagy rossz jeladó, de ezek kevésbé valószínűek.
ha gyakoriak a regen-ek, akkor kormol a kicsike (pl a korábbi gyengélkedő LMM vagy EGR szelep miatt) és lehet, hogy el van tömődve a DPF és emiatt mér fals értékeket a hőfokjeladója. persze kontakthiba is szóbajöhet vagy rossz jeladó, de ezek kevésbé valószínűek.
MatthewGT02-11-2014 18:12:08 // 60801
Akkor le se töltsem? :S
dev16602-11-2014 18:07:35 // 60800
én is itt kaptam a tippet nemrég: fault diag menüpont alatt vannak a hibakódok a legalsó sorban, de a te adatbázisod is régi. nem lesz benne.
Shadin02-11-2014 18:05:26 // 60799
https://drive.google.com/folderview?id=0B5zL6tsNKAy-MW5NdjdGeVQxZ1k&usp=sharing
Shadin02-11-2014 18:02:22 // 60798
Könyvtárak dátuma 2005.05.10.
Más verziót nem látok.
Hibakódokat hol kell keresni?
Más verziót nem látok.
Hibakódokat hol kell keresni?
mzo02-11-2014 17:54:57 // 60797
Nekem ami idaig a legjobb volt az az SWF. Anno a skodamon es a passaton is ez volt a gyari szereles es nagyon sokaig jok voltak. A Skodan majd 2,5 evig fent volt es amikor ledobtam rola se csikozott, csak mar zajos volt torleskor. Utana Valeot vettem, kb egy nyar utan tobb helyen is csikozott. Utana egyszer kiprobaltam egy tescos olcsot, gondoltam egyszer megnezem mit tud. Meglepoen puha volt, de a lapat ket szelen konkretan nem fekudt fel a szelvedore es maszatolt. Ezek utan vissza tertem a gyari SWF-re majd masfel ev mulva azzal a lapattal is adtam el az autot. Es akkor meg jo volt.
dev16602-11-2014 17:53:52 // 60796
neked megvan az új elearn? a 2006-osban még nem szerepel ez a hibakód.
Shadin02-11-2014 17:50:13 // 60795
eLearn-t feldobom. Szólok, ha felment...
Liquid02-11-2014 17:49:17 // 60794
nekem Aerotwin van, nagyon jó, de már nem annyira mint a 156-on volt.Nagy hidegben hajlamos ugrálni. Azonkívül viszont hibátlan. Nagyon gagyit nem érdemes venni, mert akkor meg cserélheted évente és közben se igazán jó. Ha nem akarsz Aerotwin árkategóriát, akkor keress valami köztes megoldást.
MatthewGT02-11-2014 17:38:46 // 60793
Persze!MES-el lett kiolvasva ez a kód! Vmi hőmérséklet be vagy kiáramló nem megfelelő...
dev16602-11-2014 17:36:09 // 60792
FES/MES-sel olvastátok már? pontosan mit jelent ez a P242A? Más típusoknál ez a DPF hőfokjeladójának a hibáját jelöli.
MatthewGT02-11-2014 17:05:25 // 60791
Pedig megköszönném!:) P242A-t dob folyamatosan...SOS-be volt már vkinek ilyen mit és hol lehetne megoldani h ne legyen vészmódba???
Piritu - 1.000.00002-11-2014 16:56:59 // 60790
Egyre inkább biztos vagyok benne. Már gondolkodtam, hogy újra ablakot cserélek. Csak az a rendszám matrica nem lenne ott. Nincs kedvem az ocsmányirodában sorba állni. Még egyszer meg nem hiszem, hogy át tudják ragasztani.
Szívesen elbeszélgetnék azzal, aki ezt a matricát kitalálta. Meg tudja valaki mondani, hogy mi értelme van????
Szívesen elbeszélgetnék azzal, aki ezt a matricát kitalálta. Meg tudja valaki mondani, hogy mi értelme van????
dev16602-11-2014 16:17:23 // 60789
Hosszbordás: A hosszbordás feszítő szokott ciripelő hangot adni, ha már nem feszít rendesen. Extrém esetben félrekophat a szíj és leszakadó gumidarabok berepülhetnek a vezérlésbe, a következményeket inkább nem ecsetelném. Ha hangot ad, de még nem kopik a széle, akkor még nincs nagy veszély.
Vezérműszíj: A vezérműszíjat km-től függetlenül legfeljebb 5 évente kell cserélni, a vezérlés többi alkatrészét (vízpumpa, görgők) pedig 80ekm-enként nyilván szíjjal együtt. Egyébként gyári beszerelésű alkatrészekre 120e-et engednek meg.
Vezérműszíj: A vezérműszíjat km-től függetlenül legfeljebb 5 évente kell cserélni, a vezérlés többi alkatrészét (vízpumpa, görgők) pedig 80ekm-enként nyilván szíjjal együtt. Egyébként gyári beszerelésű alkatrészekre 120e-et engednek meg.
Zsombor02-11-2014 15:58:53 // 60788
Sziasztok! 2.4 jtdm... Mennyi időnként "illik" vezérlést cserélni? A jelenlegiben kb 50.000 van, és mintha valami görgő néha nyekkenne egyet.
Köszi.
Köszi.
ValeRossi4602-11-2014 15:56:24 // 60787
megleltem! Most mar csak ossze kell raknom :(
16v be 1,5ora egy csere..ezen mar 3oraja szopok :)))
16v be 1,5ora egy csere..ezen mar 3oraja szopok :)))
droberto02-11-2014 15:08:55 // 60786
Lehet itt van tényleg a kutya elásva.
Az enyém is tiszta hullámtenger. Pucoláskor, RainX dörgöléskor jól érezni...
Az enyém is tiszta hullámtenger. Pucoláskor, RainX dörgöléskor jól érezni...
droberto02-11-2014 15:06:28 // 60785
Valeo First.
A Dacia-n a bal alsó sarkot (~5 cm) kihagyja, 10°C alatt 120 felett zörög.
Teszt 1. (Szosza, ha tudsz nem Adac-osat, nem németet várom a linket. :))
Magyarul.
Teszt 2.
Teszt 3.
Testberichte.
A Dacia-n a bal alsó sarkot (~5 cm) kihagyja, 10°C alatt 120 felett zörög.
Teszt 1. (Szosza, ha tudsz nem Adac-osat, nem németet várom a linket. :))
Magyarul.
Teszt 2.
Teszt 3.
Testberichte.
Piritu - 1.000.00002-11-2014 14:56:53 // 60784
Így van, nekem a gyári bő egy évet bír, ami 4Xe km-t jelent. Nyáron szinte mindig a napon áll a kocsi. Bármi mással csak hónapokat. Volt fosh, ami egy német utat se bírt ki anno...
Most viszont az se működik rendesen. Meg bármi más se :-(
Az ok az, hogy a szélvédő cserekor valami kínai mocskot tettek be a Pilkington helyett, amin van egy "dudor" alul keresztben. Ez a dudor elemeli a lapátot.
Most viszont az se működik rendesen. Meg bármi más se :-(
Az ok az, hogy a szélvédő cserekor valami kínai mocskot tettek be a Pilkington helyett, amin van egy "dudor" alul keresztben. Ez a dudor elemeli a lapátot.
Shadin02-11-2014 14:53:59 // 60783
Én folyamatosan sherelem, de most épp leszedtem :-(
Piritu - 1.000.00002-11-2014 14:52:36 // 60782
Elvileg az eLearn-ban kellene lennie. Nekem nincs, mert még nem kellett, de itt a topikban tuti adtak már tippet, hogy honnan lehet letölteni.
dev16602-11-2014 14:49:05 // 60781
én hidegben 4-5-ször is izzítók, mielőtt elindítom és ezután ugyanolyan gyorsan beröffen, mint nyáron. lehet, hogy izzítás nélkül is így lenne, de azt hidegben még nem próbáltam.
ha sokszori izzítás után is lassan indul, akkor rálesnék az injektorkorrekciókra, milyenek hidegen alapjáraton (2-3 percig). Mivel indításkor még nem korrigál az ECU, lehetséges, h a gyengébben dolgozó injektor(ok) nem is kapnak többletnaftát (hosszabb nyitás), amikor kéne.
ha sokszori izzítás után is lassan indul, akkor rálesnék az injektorkorrekciókra, milyenek hidegen alapjáraton (2-3 percig). Mivel indításkor még nem korrigál az ECU, lehetséges, h a gyengébben dolgozó injektor(ok) nem is kapnak többletnaftát (hosszabb nyitás), amikor kéne.
dev16602-11-2014 14:42:32 // 60780
egy fő oka van amiért nem veszek olcsó ablaktörlőt: leválhat a gumiperem és akkor fennáll a veszélye, hogy megkarcolódik a szélvédő és persze törölni sem fog többé a lapát, ami pl sűrű hóesésben autópályán ultra szopó tud lenni. Márpedig az 500Ft-os lapátok nagyon hamar szétszakadnak... felesleges fillérbaszás ilyenen spórolni.
droberto02-11-2014 14:20:12 // 60779
A Bosh hidegben kikeményedik. A gyárit próbálnám ki, mert Piritu favorizálja (kiváncsi lennék a gyártójára). Kiváncsi lennék a Championra is. A Tipo-n anno bevált. A cégesre Valeo olcsó Valeo-t vettem (nem Silencio-t). Nő, ez is kikeményedik, 140-nél kopogtatja a szélvédőt.
Bilux02-11-2014 14:15:46 // 60778
Ezt én is tapasztaltam, 15-16 fokban nehezebben indul mint mondjuk 4 fokban. De akkor ez nem egyedi eset
Szabolcs 15902-11-2014 14:14:10 // 60777
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2014 13:53:46 // 60776
inkább kínai fos...amire rászitálják MM :P
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2014 13:53:06 // 60775
EGR hűtő? az EGR ház 3-om csavarral rögzül kettő elöl fent, lent, hátul meg csak lent
ValeRossi4602-11-2014 13:03:45 // 60774
8szelepesben hol az egr huto felfogatasa ? Az elso megvan,hatsot nem talalom es ezzel szopok :( addig a termosztatot sem rudom.levenni. az enyembe 1 ora alatt megvolt.most meg ki sem vettem es nar 2 ora :)
Shadin02-11-2014 12:01:18 // 60773
szarolasz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2014 11:53:07 // 60772
annyit sem bír, mint egy "gagyi" SCT ellenben az ezerpárszáz ft....
Chianti02-11-2014 11:47:46 // 60771
Én Alfa Cityben vettem Ofi Cartárstól 1 pár Marelli lapátot kb. 5 ezer pénzért. Eleinte tökéletes volt, de már csíkoz! Természetesen csak a vezető oldalon, pont szemmagasságban, olyan 5 cm-es sávban... Szóval ez a márka nekem nem igazán jött be. :o(
MatthewGT02-11-2014 10:56:38 // 60770
előzőbe a kérdéseket neked címeztem! :)
MatthewGT02-11-2014 10:52:43 // 60769
Ilyen rajzot hol talalok?Tudsz benne segiteni?Vagy h mi lehet a problema esetleg?!
mzo02-11-2014 10:35:59 // 60768
Köszönjük a blogot, számomra élmény olvasgatni ezeket :)
.......................02-11-2014 10:34:59 // 60767
15 Fokban nehezen indul,mert alig izzít,
0 fokban jó lesz
0 fokban jó lesz
mzo02-11-2014 10:26:37 // 60766
Nekem hál'Istennek pöccre indul, kb fél főtengely fordulat és már jár is a motor. Viszont erre a nehezen indulós problémára: Az egyik barátomnak még régebben az volt a gond, hogy valami elengedte az üzemanyag nyomást. Ha izzítólámpa kialvása után egyből indított akor viszonylag sokáig tekert az önidító, ha várt még kb 4-5 mp-et a lámpa kialvása után (jól hallható ilyenkor hogy dolgozik az üa pumpa), akkor már jól indult neki. Persze ez csak tipp. Egyébként érdekes, annó a céges passaton megfigyeltem azt hogy ott az ajtó kinyitása után már búgott-pumpált az üa pumpa, míg az Alfánál, vagy a Corsánkál csak akkor hallaható ha ráadom a gyújtást.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
353
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?