Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 21:46:20 // 60921
TI volt?
Giuntini04-11-2014 21:45:59 // 60920
Viszont az is az igazsághoz tartozik, hogy a mai dízelektől ne várjuk el azt a futásteljesítményt mint a régiektől. Egy Croma TD normálisan karbantartva lazán kirázta a kisujjából az 500000km-t vagy még jóval többet is. Viszont a maiak teljesítményre vannak csavarva, emellett az olajcsere periódus marketing okokból a négyszeresére nőtt. Kint 30ezer km-enként cserélik az olajat, és hat év után eladják, szívjon az új tulaj. És igenis ezek miatt az okok miatt, a 200ezer kilométer lehet sok is. Ezek a motorok max. 300ezer kilométer élettartamra vannak tervezve. Ami természetesen lehet jóval több is. De mi van akkor ha az előnyös autópálya használat azt jelenti, hogy a németeknél 200felett állandóan, és mellette 30ezres olajcsere? Nahát itt a válasz, hogy miért adják meg magukat ezek a motorok 200ezernél.
Liquid04-11-2014 21:31:23 // 60919
nem lehetetlen az ilyen természetesen, az ismeretségi körömben is van számos olyan autó amiről nem hinném el mennyi km van benne, ha nem ismerném személyesen a tulajt, de ezek jellemzően kisautók, nem nagy motor dízel utazók. Csak arra próbáltunk utalni, hogy ne essünk az átlag magyar autóvásárló hibájába. Hanem lássuk meg a pozitívat abban ha valaki nem tekeri vissza az órát.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 21:16:51 // 60918
kevés a Sedan ...
Giuntini04-11-2014 21:16:42 // 60917
Csak itt Magyarországon, mert főleg sz@rokat árulnak. A normálisabbak kint 8000€ környékéről indulnak. Hidd el senki sem jótét lélek, hogy te örüljél a markodban, hogy milyen jó üzletet csináltál. Ami olcsó annak oka van.
Piritu - 1.000.00004-11-2014 21:13:44 // 60916
Munkatársam 156-ot vett 8 évesen, 86e km-el olaszból.
Giuntini04-11-2014 21:11:57 // 60915
Én annak idején a Cromákkal évi 60ezreket mentem.
yani🍀04-11-2014 21:11:26 // 60914
Ebben az esetben csak egy dolog Km. Azt még elfogadom, hogy az évi átlagos 28K elmegy, de én az árát ehhez képest sokallom.
Piritu - 1.000.00004-11-2014 21:10:40 // 60913
Értem én, de ha annyi vas van a piacon miért ne válogasson akinek van pénze kocsira? A mai buheravilágban alapvetően gyanús minden javítás. Itt az Amorén is van, aki udvaron fényez, miért ne idegenkedjen a vevő a festett, javított kocsitól? Előbb utóbb talál olyat, ami kevesebb kompromisszumot kér. Az ilyen képek pont visszahozhatják a bizalmat. Sok tizenhuszon éves ép kocsi van.
A fillérb@szás más téma, nem pár liter olajon kell behozni az élet veszteségeit...
A fillérb@szás más téma, nem pár liter olajon kell behozni az élet veszteségeit...
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 21:06:34 // 60912
nem nagyon fogsz 8 éves autóban kevesebbet találni főleg ami kintről jött...
Haddel04-11-2014 21:05:34 // 60911
Igen tudom ,hogy mondtad .Kérdés utána ,hogy viselkedne a kis, téli kerékkel?
Én ezekkel mentem idén 18-20e km-t. Sajnos nem írtam fel a km állást amikor felrakattam .
Én ezekkel mentem idén 18-20e km-t. Sajnos nem írtam fel a km állást amikor felrakattam .
Liquid04-11-2014 21:02:56 // 60910
ez rendben van, de gondolj bele hogy egy 8 éves nagy dízel utazóban valóban sok-e a 228e km?
Ez évente 28e, azt azért nem lehetetlen összehozni. Az első 3 évben belefutott mondjuk 150e, majd a további 5 évben a többi 70. Teljesen normális.
Az enyémben 6 évesen 168e van, ami szerintem mahinálva volt, és nem megyek sokat.
Hugomék 147-ese 118e-rel került hozzájuk szűk 3 évesen. (1.6TS)
Ez évente 28e, azt azért nem lehetetlen összehozni. Az első 3 évben belefutott mondjuk 150e, majd a további 5 évben a többi 70. Teljesen normális.
Az enyémben 6 évesen 168e van, ami szerintem mahinálva volt, és nem megyek sokat.
Hugomék 147-ese 118e-rel került hozzájuk szűk 3 évesen. (1.6TS)
.......................04-11-2014 20:59:07 // 60909
A sebesség index függvénye a kopás,ill. A gumikeverék lágysága
Egy T s gumi elfut 100ekm is ,de erősen limitált a sebesség
Olyan 40ezret elfut a 19 ek,nekem legalább is
Én montam,hogy állítsatok elöl kerékösszetartást,úgy nem eszi
Egy T s gumi elfut 100ekm is ,de erősen limitált a sebesség
Olyan 40ezret elfut a 19 ek,nekem legalább is
Én montam,hogy állítsatok elöl kerékösszetartást,úgy nem eszi
yani🍀04-11-2014 20:58:22 // 60908
Nem vagyunk egyformák. Én sokallom a más pedig nem. Azért ha saját magunknak veszünk autót mindannyian a kevesebbet futott felé hajlunk.
Liquid04-11-2014 20:55:11 // 60907
egy sportos/puha gumi nagyon hamar kopik. ez olyan 20-30e km-t jelent
Haddel04-11-2014 20:53:56 // 60906
Nekem tetszik ez. Én megnézném.
Haddel04-11-2014 20:52:53 // 60905
A mai gumiabroncsok átlagosan mennyit mennek el ? Kinek mi a tapasztalata?
Azért kérdem ,mert a hétvégén lecseréltem a nyári kerekeket ,télire,és az első tengelyen lévő gumik belső széle eléggé megkopott. Tudom írtátok ,hogy enni fogja a gyári futómű beállítással ...
Azért kérdem ,mert a hétvégén lecseréltem a nyári kerekeket ,télire,és az első tengelyen lévő gumik belső széle eléggé megkopott. Tudom írtátok ,hogy enni fogja a gyári futómű beállítással ...
.......................04-11-2014 20:47:53 // 60904
Sok a km?
hol éltek?
a400ezer a sok
TI optikás bőrös fasza ,
Én megnézném
Mivel tempomatos az jó jel,autópályán futott valszeg
hol éltek?
a400ezer a sok
TI optikás bőrös fasza ,
Én megnézném
Mivel tempomatos az jó jel,autópályán futott valszeg
Giuntini04-11-2014 20:42:30 // 60903
Én azt mondom érdemes vele foglalkozni, és ha jó nem drága. A leírás és a képek alapján úgy néz ki ennek szerető gazdája volt, és egy használt autónál ez a legfontosabb.
Liquid04-11-2014 20:33:03 // 60902
képek és leírás alapján nem rossz, de kissé drága szerintem.
Egy megnézést megér...
Egy megnézést megér...
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 20:30:28 // 60901
nem érted, az a baj itthon átestünk már a ló túloldalára, de mindenben, annyi a hülye ember hogy csak na, autónál mindenki rétegmerővel megy vásárolni még a 14 éves autót is körbe mérik és a szervizkönyvet keresik, mikor kiderül volt fújva egy két elem akkor az már kettő autóból rakták össze vagy TK volt, a km meg 170ekm ...atya Úr Isten hát az meg hogyan lehet, áhhhh...
Ma is bejön az ember a boltba, hogy hogy ilyen olcsó a Castrol olaj máshol drágább...biztos hamisított, vagy nem ugyan az a minőség...biztos így van
Telefonon....Selenia olaj kellene fém dobozban...csak műanyag van ...áhh ne...akkor nem kell ...
Mikor utalták vissza az alkatrész árát, kb egy órája...igen akkor miért nem látom? kb 15 perc múlva, mi van még most sem látom...fél óra, még mindig nem...
Komolyan mondom a sok fillérb@szó, idióta ember, aki van ebben az országban remélem tényleg belelép a sz@rba minden területen...
Ma is bejön az ember a boltba, hogy hogy ilyen olcsó a Castrol olaj máshol drágább...biztos hamisított, vagy nem ugyan az a minőség...biztos így van
Telefonon....Selenia olaj kellene fém dobozban...csak műanyag van ...áhh ne...akkor nem kell ...
Mikor utalták vissza az alkatrész árát, kb egy órája...igen akkor miért nem látom? kb 15 perc múlva, mi van még most sem látom...fél óra, még mindig nem...
Komolyan mondom a sok fillérb@szó, idióta ember, aki van ebben az országban remélem tényleg belelép a sz@rba minden területen...
Pityukoma04-11-2014 20:28:48 // 60900
A témához kapcsolódó tanulságos Blog Imi156 Cartársunk jóvoltából :-) Hogy ne szívjon senki, megosztotta velünk a kálváriáját.
Giuntini04-11-2014 20:27:23 // 60899
Valójában mi az olcsó? Idén kerültek be az országba a legyalázott, kint eladhatatlan az autók. Mai fejjel én csakis a teljes kinti garanciás autót venném meg. Itt mindenki kettőstömegű, szívósor, kormánymű, DPF, és egyéb hibákról beszél. Mindenki aki megvett két-két és félmillós autókat, a gatyájukat költötték rá. Én eddig megúsztam, csak új gumikat, hátsó rugókat emblémákat vettem rá, de asszem most nagyobbat szívok vele mint az öthengeres szívósora, és az egész Amore együttvéve. És lehet, hogy röhögni fogtok, de nem bántam meg az autót, mai fejjel is ugyanilyent vennék, csak kicsit másképp. Első: csak kinti olyan megbízható kereskedésben venném meg, ahol teljeskörű garanciát tudnám érvényesíteni itthon is. Így viszont mélyen zsebbe kell nyúlni. Min. 12-130000€. Viszont az árkülönbséget utólag könnyen ki lehet fizetni, ha olcsó húsban gondolkodunk. Biztos úgy gondoljátok, hogy el vagyok keseredve. Hát nem vagyok feldobva. És nekem tökéletesen muzsikált a motor. Nem füstölt, egy csepp olajat sem fogyasztott, ment és nagyszerű volt a hangja. És csak egy pillanat és kész. És most már tudom nem én vagyok az első. Egy olasz car-társsal ugyanez történt.
Piritu - 1.000.00004-11-2014 20:17:00 // 60898
Olyan nagy meló elkészíteni azt a videót? Ma, amikor nem is mobil, ami nem tudja? Lehet, hogy pont emiatt visziek el a tiedet és nem a másikat.
Piritu - 1.000.00004-11-2014 20:14:47 // 60897
Munkatársam vett egy 156-ot, aminek pár eleme szintén "optikai" fényezésen esett át. Jó volt látni, ahogy a tulaj küldte a javítás előtti képeket. Főleg úgy, hogy a kocsin lévő gumit is azonosítani lehetett.
Giuntini04-11-2014 19:56:56 // 60896
Meg kell nézni a valóságban. Ez úgy néz ki nem tekert darab. "A motorba nem lehet belelátni". Sajnos ilyen km mennyiségnél bármi megtörténhet. A 2.4 nagyon jó, de ha valami van a költségek az egekben.
David | Centocinquantanove04-11-2014 19:55:30 // 60895
Szerintem annyira nem vész az ára, bár én is alkudnék belőle.
A felni és a 3 zónás digit klíma plussz pont, az, hogy 8 éves az talán minusz, de legalább ehhez képest a futása nem sok, reális kategóriás, ami viszont megint plussz pont csak úgy mint az hogy nem kereskedőnél van.
Összességében szerintem rendben vagyon.
A felni és a 3 zónás digit klíma plussz pont, az, hogy 8 éves az talán minusz, de legalább ehhez képest a futása nem sok, reális kategóriás, ami viszont megint plussz pont csak úgy mint az hogy nem kereskedőnél van.
Összességében szerintem rendben vagyon.
yani🍀04-11-2014 19:48:00 // 60894
Szerintem nagyon drága. Bevallottan is sok benne a km és évjáratban sem fiatal.
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 19:46:23 // 60893
nekem azt ajánlották videózzam le körbe, úgy, hogy benne legyen az alvázszám, meg én is ...de azért ez cefet, én nem fogok magyarázkodni senkinek, meg bizonygatni...mit várnak egy 1-2 millás autótól nem is értem...
MatthewGT04-11-2014 19:34:52 // 60892
Ha már 59eseknél tartunk...
Vélemény? Érdemes vele foglalkozni? Ismerős akar venni verdát...ez is közte szerepel :)
Vélemény? Érdemes vele foglalkozni? Ismerős akar venni verdát...ez is közte szerepel :)
Chianti04-11-2014 19:07:31 // 60891
Az enyém is nemrég volt fényezőnél, kavicsfelverődés, ajtórányitásból eredő horpadások, karcok, azaz használatból eredő sérülések miatt lett fényezve, ill. javítva. A géptető, az első lökös, ill. a csomagtér ajtó lett telibe fújva, az ajtók meg a sárvédők pedig javítva lettek. Gondolván a későbbiekre csináltam pár before / after fotót, meg néhányat meló közben is. Aztán jöhetnek a vastagságmérővel, ha odáig fajulna a dolog, hogy eladásra kerülne a kicsike. Majd rakok fel képeket...
Haddel04-11-2014 18:54:15 // 60890
Én lecseréltettem a 140 ezres szervíznél.Mondjuk különbséget nem vettem észre váltás érzetben.
David | Centocinquantanove04-11-2014 18:19:30 // 60889
100.000-150.000 között valahol ha lecseréled az elég.
Ha bemelegszik, akkorsem veszi könnyebben?
Ha bemelegszik, akkorsem veszi könnyebben?
tdemeter04-11-2014 18:19:19 // 60888
Na a mai napon megtortent az elso alfas esetem.
Menet kozben egyszer csak szettort a kuplung visszanyomo rugo a kocsiban....:(
A makom az volt, hogy valahogy megiscsak mukodott tovabb es vissza nyomja, de gondolom csak a lelek tartja.
Be is ugrottam vele gyorsan a szakihoz, akik sec-pec azt mondtak, hogy a rugo 4800 huf a javitas pedig 2 ora, igy osszesen 23-25e ft lenne.
Ez realis szerintetek? tenyleg 2 ora kiszerelni a pedalt es kicserelni benne a rugot?
Menet kozben egyszer csak szettort a kuplung visszanyomo rugo a kocsiban....:(
A makom az volt, hogy valahogy megiscsak mukodott tovabb es vissza nyomja, de gondolom csak a lelek tartja.
Be is ugrottam vele gyorsan a szakihoz, akik sec-pec azt mondtak, hogy a rugo 4800 huf a javitas pedig 2 ora, igy osszesen 23-25e ft lenne.
Ez realis szerintetek? tenyleg 2 ora kiszerelni a pedalt es kicserelni benne a rugot?
Piritu - 1.000.00004-11-2014 18:16:33 // 60887
Nekem 100.000-nél lecserélte Csöri.
Laosz15604-11-2014 18:10:34 // 60886
Sziasztok. Egy olyan kerdesem lenne,h valtoban milyen idokozonkent kell olajat cserelni? mert ma eszrevettem,mintha nehezebben venne a sebessegeket...
mzo04-11-2014 17:23:17 // 60885
A tartaly csurig toltese helyett en azt javaslom inkabb nezd meg (ha tudod) hogy a szervo tartalyban levo szuro nem fordult e el mert az szokott ilyen problemat okozni. Orvoslasa ennek a tartaly csereje. Eleg jellemzo hiba az 59-eseknel.
.......................04-11-2014 15:19:18 // 60884
Öntsd csurig a servoolajat ,a tartályt tele,ne a maxig a fölé bőven
A felesleg úgyis kifolyik
a szint gyárilag szarul van megadva,túl alacsony...
Vagy ékszíl lesz
A szivattyú nem szokott meghalni
A felesleg úgyis kifolyik
a szint gyárilag szarul van megadva,túl alacsony...
Vagy ékszíl lesz
A szivattyú nem szokott meghalni
hidvegib04-11-2014 15:07:36 // 60883
Üdv. Cartársak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől:
Egy ideje egyre hangosabban hallom a kormányszervó hangját, tudjátok ezt a tipikus szervó (síró/búgó) hangot (nem az ékszíj!).A működésében viszont nem észlelek semmi változást, rendeltetésszerűen működik, nem akad, nem darabos, csak hangosan "sír". A szervó olaj szintje jó, nem csöpög, nem folyik, ill. ellenőriztem, hogy amikor elfordítom a kormányt akkor "bugyog" a tartályban.
Érdekes módon nem mindíg csinálja, valamikor hangosabb, valamikor halkabb.
Pl. amikor először beindítom, akkor semmi gond, de az első lámpánál már hangosan hallom a hangját. Pár éve azt hiszem olvastam már hasonló hibáról a fórumon, de nem vagyok benne biztos, hogy a szervószivattyú a ludas.
Előre is köszönöm a segítséget!
További szép napot mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a hozzáértőktől:
Egy ideje egyre hangosabban hallom a kormányszervó hangját, tudjátok ezt a tipikus szervó (síró/búgó) hangot (nem az ékszíj!).A működésében viszont nem észlelek semmi változást, rendeltetésszerűen működik, nem akad, nem darabos, csak hangosan "sír". A szervó olaj szintje jó, nem csöpög, nem folyik, ill. ellenőriztem, hogy amikor elfordítom a kormányt akkor "bugyog" a tartályban.
Érdekes módon nem mindíg csinálja, valamikor hangosabb, valamikor halkabb.
Pl. amikor először beindítom, akkor semmi gond, de az első lámpánál már hangosan hallom a hangját. Pár éve azt hiszem olvastam már hasonló hibáról a fórumon, de nem vagyok benne biztos, hogy a szervószivattyú a ludas.
Előre is köszönöm a segítséget!
További szép napot mindenkinek!
yani🍀04-11-2014 14:50:46 // 60882
Az elment futómű egy vizsgálat során simán kimérhető. Ha törve volt, nem tudják a gyári értékeket újra beállítani.
Giuntini04-11-2014 14:32:50 // 60881
Hàt velem pont az ellenkezője történt. Utólag persze az ember lehetne okos fe hàt ez van. Körbemértem ami tőlem telhetett mindent megnéztem a motorba nem lehetett belàtni. Az autó egy évig úgy működött mint az óramű. De akkor mi van ha nem veszed észre és az autó olyan mértékben volt törött hogy soha nem lesz jó a futómű és örökké eszi a gumit?
.......................04-11-2014 14:19:00 // 60880
Szerintem sokkal jobban jársz ha veszel egy lelakottat bagóért,a motor jó legyen annyi
A többit meg ki lehet cserélni
A többit meg ki lehet cserélni
Erhard 242 (Pure Energy)04-11-2014 13:51:52 // 60879
teljesen egyet értek veled...sokan jönnek a sérülés mentes hisztivel...mi van ha volt cserélve egy elem? vagy csak javítva volt? akár törött is volt ha jól meg van csinálva ki az istent érdekel engem biztos nem
Giuntini04-11-2014 13:49:41 // 60878
Mielőtt félreértenél én nem a te autódról beszéltem hanem a szóban forgó autóról. És ebben nincs igazad. Egy hasznàlt autó előélete lekövethetetlen kivéve ha ismerted a tulajt ill. mindig màrkaszervizbe hordtàk és minden szerepel a szervizkönyvben. A szóban forgó szervizkönyv nem hivatalos màrkaszerviz bélyegzője. A szervizkönyvbe bàrmi bejegyzés bekerülhet. Azt srm osztom hogy a magyar autók jobbak. Mitől is? A szakadt útjainktól. A sumàk szervizektől? Ez egy olyan félreértés mint a női tulaj. Te megvédted ezt a kereskedést, de hidd el őnekik is csak az az érdekük hogy haszonnal adjàk el az autót.
Dömpi (il dottore)04-11-2014 13:26:33 // 60877
Azért szerintem igenis számít a km is, továbbá az életkor is. Szoszának igaza van az üzemóra kapcsán, de az csak a motor. A futott km viszont befolyásolja a futómű és a féltengelyek állapotát/elhasználódását, míg az életkor az alváz korrózióját. Ez utóbbi persze annak is a függvénye, hogy honnan jön a kocsi (nem mindegy, hogy osztrák, vagy olasz, tengerparti, vagy sem stb.)
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Szóval nem tudok egyet érteni azzal sem, hogy km-et nézzünk de önmagában azzal sem, hogy állapotot (értsd: beltér/motortér/külső), mert pl. a futómű állapotát nem tudod megállapítani (hacsak nem szeded atomjaira).
szerintem mindent egyszerre kell nézni. Ne legyen lelekva, de a körülményekhez/lehetőségekhez képest minél fiatalabb és minél kevesebbet futott legyen.
Ebből a szempontból pl. előbb vennék egy szépen javított, tört, de relatíve fiatal és relatíve kevés km-el rendelkező, szép állapotú (akár körbefényzett) kocsit.
De mindez az én véleményem, nem kell osztani.
Giuntini04-11-2014 13:04:22 // 60876
Köszi és sok mindent elfogadok. Szosza car tàrsnak tökéletesen igaza van és az autóâllag nem attól függ hogy mennyi km van benne hanem gogy hasznâltàk. Amiben viszont nem fogadom el a leírtakat. A 159 anyagai sokkal jobb minőségüek mint a többi olasz autóé és àllha bőven az összehasonlítàst a 3-as BMW-vel. Ergo: nem lehetnek rajta ilyen kopàsok. N az a baj hogy az autót fényezték, hanem a törés mértéke és az az a későbbiekben derül ki. Amit te mondasz hogy flotta autó pont ezért többnek kell benne lenni. A flotta autókat ha jól tudom kb. 3 éves korukban cserélik. Ennél az első szervízt 15000 km. àllásnàl csinàltàk . A többi szervíz egy másik szerelőtől szàrmazik. A comp.-ot úgy lehet àtírni ahogy gondoljàk. A kereskedő ne nyilatkozzon a valós km-ről. Azt csak Examinerrel lehet megnézni. Az pedig csak a Fiat màrkaszervizekben van. Nem az a baj hogy megveszel egy sokat futott autót hanem az a baj ha azt hiszed hogy kevés van benne.
Dömpi (il dottore)04-11-2014 12:56:28 // 60875
én csak azt akartam érzékeltetni, hogy 60e km-nél még nem kéne a váltógombnak sz@rrá kopva lennie...akkor sem, ha városozott...hacsak nem lánckesztyűben vezették a kocsit :)
Dömpi (il dottore)04-11-2014 12:52:45 // 60874
"Azért én megnézném, hogy 58ezer km. alatt, miért lyukad ki a szőnyeg a gázpedál mellett."
A válasz: tűsarkú (női vezető)
A válasz: tűsarkú (női vezető)
Dömpi (il dottore)04-11-2014 12:50:48 // 60873
meg a kerékátmérő és a gumiszélesség, meg a gumi kopottsága, meg a gumi márkája
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
Nekem tavaly nyáron a 255/35 ZR19 kopott Michelin-nel 1 literrel (!) evett kevesebben, mint most a 235/40 ZR19 vadiúj Bridgestone-al. A Michelin eleve puhább anyagú, ráadásul eléggé kopott volt.
A téli 215/55 R16-tal megint más fogyasztásokat produkál.
Vezetési stílus: ha mindent betartva közlekedek, akkor pl. 90 km/-nál képes 4,3-at enni, míg 120-130 km/h-nál már 6,5-7,0 liter.
Nagyon változó, hogy ki hogyan vezet és milyen gumikkal, mekkora kerék van alatta.
gpek04-11-2014 12:11:28 // 60872
Véleményem szerint van pro és kontra is, így egyértelműen nem lehet kijelenteni, hogy a km mindegy vagy hogy erre vagy arra kell figyelni. stb. A használt vásárlás lutri.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?