Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)06-11-2014 19:47:18 // 60983
persze hogy van...miért ne lenne?
[k i z z o]06-11-2014 19:41:22 // 60982
A 2.4 JTD -hez létezik 1. túlméretes gyári dugattyú szett?
Giuntini06-11-2014 19:24:02 // 60981
Ezt én is így gondoltam csak kivàncsi voltam a véleményekre. Màs részről pont ma gondoltam bele hogy valami ok folytàn felforrt a víz. Valami nem volt ok. Jövőre tervezem hogy lemegyek vele Szicìliàba. Belegondolni is rossz ha ez ott az autópàlyàn történik ez meg.
forrasr06-11-2014 19:12:35 // 60980
Szia!
Tudom, kérdésre kérdéssel nem illik válaszolni, ennek ellenére még is azt kérdezem, Te annak idején mennyivel adtál volna többet az autódért(mondjuk %-ban kifejezve) ha felújított lett volna a motorja, egyáltalán megvetted volna, vagy kerestél volna másikat?
Haddel06-11-2014 18:55:13 // 60979
Szerintem nem növeli. A jövőbeli vevő ugyis a negatívumokat nézné,hogy miért kellett már felújítani,ki tudja,hogy lett megcsinálva stbstb. Ezt az autót neked kell használnod hosszú évekig. Te tudod, hogy jó,kommentjeidből ki is derül,hogy szereted nagyon.Úgyhogy szerintem felesleges ezzel foglalkozni, hogy többet ér e.
doby06-11-2014 18:52:16 // 60978
szerintem semmivel.
inkább elriassza az ilyesmi a vevőt.
a rutinos kereskedők nem is szokták megemlíteni.
Giuntini06-11-2014 18:06:50 // 60977
Sziasztok Úrak.
Kívàncsi vagyok a véleményetekre. A motoron teljes generàl van, ami azt jelenti hogy dugók cseréje fúràs hengerfej minden felújítva. Ezen kívül gen. önindító felújítàs szívósor csere. Természetesen teljes tömítés csere. Alíg vàrom hogy meglegyen de a költségeket ne kérdezzétek. Azért vertem magam ebbe a megoldàsba mert az autót még hosszú évekig akarom hasznàlni. Mégis érdekelne szerintetek egy ilyen 0 kilométeres garis kizàrólag gyàri alkatrészekből felújított motor mennyivel növeli az autó értékét?
norbi040906-11-2014 11:48:28 // 60976
Rendben, köszi! :)
tdemeter06-11-2014 08:07:43 // 60975
Nemtudom, majd megnezem ha megvan a vas
tdemeter06-11-2014 08:06:19 // 60974
Oke, akkor tudomasul vettem:) Koszi a valaszt!
tdemeter06-11-2014 08:06:00 // 60973
Az valami ronda dolog volt?:)
Remelem nem en irtam:)
Tedi05-11-2014 23:29:07 // 60972
Igen
norbi040905-11-2014 23:10:02 // 60971
Reméljük hamar meggyógyul :)
Amúgy Neked olajsaras a turbód? :/
St.Tomi05-11-2014 23:04:57 // 60970
Nekem is hasonlóan kezdődött-írtam is korábban,hogy mi lehet az oka,hogy 90fokról egy pillanat alatt 130fokra felugrik-hibaüzenet-aztán visszamegy 90fokra!
Nálam az volt a megoldás-nem kis fejtörést okozva a rokonnak,aki csinálta-hogy elszökött a víz valahol.
Ennek sajnos olyan következménye lett,hogy a kevesebb víz miatt magasabb volt az üzemi hőmérséklet és szép lassan elkeményítette a főtengely szimeringet-ami alatt beszivárgott az olaj a kuplunghoz+a kettőstömegű lendítőkerékhez:(
Szóval kuka a régi-most lett kész végre!
Szóval figyelni fogom a vízszintet is,mert arra épp nincs szenzor(vagy ha van akkor nem szólt)
St.Tomi05-11-2014 22:53:47 // 60969
Hello!
Az enyém most lett kész-tényleg nem egyszerű hozzáférni!
Az unokatestvérem férje csinálta meg végül-nem a gyári-de olcsó és működik!
Egy teniszlabdából csinált rugót és most nem kattog és örök élet!:)
Piritu - 1.000.00005-11-2014 22:03:50 // 60968
Úgy néz ki, hogy igen.
Liquid05-11-2014 21:44:43 // 60967
ilyenkor átszámozódik?
dev16605-11-2014 21:32:37 // 60966
Hogy szoktatok turbó változó geometriát tisztítani? Szokott eredményt hozni vagy vigyem turbóshoz?
Tedi05-11-2014 21:04:26 // 60965
Sziasztok,

Egy aprócska szolgálati közlemény: a 60378-as, a 60386-os, a 60396-os és a 60404-es hozzászólást direttore saját kérésére (mind az ő postja volt) töröltem.

Tedi
tdemeter05-11-2014 20:25:00 // 60964


Semmi előjel nem volt, egyszercsak lenyomtam és eltort. Megijedtem de valami csoda folytán úgy tört szét h ettől még vissza tudja nyomni a pedált, de csak a lélek tartja.
Lexlutor05-11-2014 20:24:34 // 60963
Ok megpróbálom. Erre én is gondoltam már.
yani🍀05-11-2014 20:07:47 // 60962
Próbáld meg az akku sarut levenni néhány percre!
Lehet, hogy elég kivenni az F23-as biztosítékot is, így nem kell az órát és a dátumot újra beállítani, és nem veszti el a napi Km-et sem.
norbi040905-11-2014 20:02:19 // 60961
Volt valami előjele a dolognak? Ropogás vagy bármi...

Más...
Mi a véleményetek a turbón lévő olajsárról? Valaki azt mondja természetes...valaki hogy nagy baj. Mi az igazság? Orvosolni kellene a dolgot? Ha igen, hogy? :)
Giuntini05-11-2014 19:52:58 // 60960
Nekem akkor dobta ki a hibát amikor a víz 130 fokon volt. Emelkedőn egy pillanat alatt fenn volt.
Giuntini05-11-2014 19:51:24 // 60959
Nálam annyiból lehetett látni, hogy a bal előtt, ha kihúztad a nívópálcát semmi gőz vagy füst nem jött ki. A felforrás után viszont dőlt belőle.
Pityukoma05-11-2014 19:44:42 // 60958
Hú, nemrég írt valaki ugyan erről. Ha jól emlékszem egy feszültség mentesítés gyógyította meg. Azért a nyakam nem tenném rá. Talán a többieknek beugrik.
Pityukoma05-11-2014 19:42:01 // 60957
Szia, 159-es kpl. pedál visszahúzó rugó cseréről nem tudok nyilatkozni, de kamionból van tapasztalatom. Ott legalább 2órás cumi. Brutál szar helyen van, és eleve van egy előfeszítése úgyhogy a beakasztása is nehéz. Ebből kiindulva gondolom hogy nálunk se túl egyszerű.....
Lexlutor05-11-2014 18:53:32 // 60956
Helló.
Egy kis segítség kéne. Pár napja nem ismeri fel a pendrive-ot a fejegység. (Blue And Me rendszer) . Egyik napról a másikra történt. Próbáltam másikkal de azzal se megy. Mindig az írja ki hogy nem talál médiát, mintha nem lenne bedugva. Találkozott már valaki ilyennel? Valami ötlet?
tdemeter05-11-2014 18:52:27 // 60955
Eskusznek ra hogy 2-3 ora melo
Shadin05-11-2014 18:36:48 // 60954
156-on max negyed óra volt cserélni.
Shadin05-11-2014 18:33:39 // 60953
Bocsi a bugyuta kérdésért, de hogy/hol kell nézni a kartergázt?
tdemeter05-11-2014 18:21:15 // 60952
Beszeltem egy autoszerelovel errol, o azt mondta, hogy nem furnak abba olyan sokat, csak minimalisan
Giuntini05-11-2014 18:09:06 // 60951
Sajna igen.
tdemeter05-11-2014 17:58:49 // 60950
Furni kellett?
Giuntini05-11-2014 17:52:55 // 60949
Még nincs. Dugattyúkat is ki kell cserélni egy két nap és megérkeznek majd indul az összerakàs.
tdemeter05-11-2014 14:51:40 // 60948
Tegnap irtam mar, de a kerdes aktualis meg:
Eltort a kuplunk pedal-visszanyomo rugom .
A rugot 4800 huf-ra mondtak, szerelessel egyutt 23-25e ft-ra saccoltak.
Ez realis? allitolag orakba telik kicserelni.
tdemeter05-11-2014 14:49:32 // 60947
Nem olvastam vissza mindent, kesz van mar a gep?
.......................05-11-2014 11:46:59 // 60946
Diesel ben nincs olajhőm,
Turbonyomás van helyette
gpek05-11-2014 11:41:56 // 60945
víz fogyásra figyelmeztető lámpa nincs, de hőmérsékletét mérő óra van, még talán kenőolaj hőmérő is van (olajosba nem tudom hogy van-e), ami gondolom dob egy check engine hibát v. hasonlót mielőtt teljesen felforr.
.......................05-11-2014 10:20:25 // 60944
Megfőtt ,ennyi
Elment a vized ,nem keringett,ennyi
Túl későn vetted észre
sajna az alfákban nincs a víz fogyásra figyelmeztető lámpa
Pedig fontos az is
Giuntini05-11-2014 10:11:10 // 60943
Én is ebben látom az okot, csak annyit nem értek, hogy miért volt tökéletes, és hirtelen mitől lett kartergáz?
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2014 10:07:31 // 60942
csak akkor tudsz pontos diagot felállítani ha egy autó 0km-es korától nálad van, előtte mi volt sosem fogod megtudni...a kopás nagy mértékben lehet a 30e-es olajcserétől, főleg a WRD nem is jó a DPF-es 59-be...egy felhígult, magas hőfokon szétégetett olaj mit ken 10e km után?
Giuntini05-11-2014 09:59:12 // 60941
Igen és hozzátéve ebből válik kis hazánkban remek kétmillás autó. El lehet gondolkozni azon amikor egy jó állapotú 180-200ezer km-t futott autónak az árát sokallják.
Giuntini05-11-2014 09:30:52 // 60940
És ahhoz viszonyítva nincs is lelakva.
Giuntini05-11-2014 09:22:10 // 60939
Én ebben teljesen igazat adok neked. Én hiszem azt, hogyha ezt az autót én újonnan megveszem, nálam minimum ez a motor elmegy 450ezer kilométert. Ahogy a Croma TD-t 450ezerrel adtam el tökéletes eredeti motorral, Vagy a Mareat 310ezerrel, és még a kuplung is eredeti volt. Én pokolian tudok vigyázni az autóimra, de nem vagyunk egyformák. Viszont egyszerűen nem találok magyarázatot hogy mi történt az én motorommal. Amikor megvettem, nem jött kartergáz, a későbbiekben kiderült, egy csepp olajat nem fogyasztott. A szerelőm vette az elején észre, hogy ennek már le volt véve a hengerfeje, de emiatt ne nyugtalankodjak. Ő egyébként Ős Fiatos, és Alfás még a hőskorból a Boldizsár utcából. Ő ezt a munkát otthon nem vállalta volna el. Bent a szervizben viszont ez kifizethetetlen lett volna.

Tehát most már érdekelne a magyarázat, hogy mi okozta ezt a hirtelen motor összeomlást. Mindenki le volt nyűgözve a motor hangjától, érezhető volt a motorerő, halk volt, tehát úgy működött ahogy a nagykönyvben meg volt írva. A VTT-n Shadinnal, Tdemeterrel, Kardos dokival mentünk egy kört, azt mondták ez a 2.4 az automatával fantasztikus, és ők is azt mondták lenyűgöző ez a motorhang. És akkor minden előjel nélkül, kicserélt vezérléssel, friss olajjal, szűrőkkel (5000km-t futott olajcsere óta) letérdel. És igazi magyarázat a mai napig nincs rá. Az tény hogy a hf le volt véve, és paszta volt alatta, de ez még nem ok rá. A vízpumpa lapátja sem forgott el. Viszont a hf megrepedt, a hengerek falán bemaródások vannak miközben a dugók tökéletesek amikor azoknak ilyen mértékű motorkárosodásnál olvadási nyomokat kellett volna mutatni. Senki sem tudja megmondani az okot, mert ez a motor tökéletesen működött. Én is a hf-ben keresem a magyarázatot, de valójában ez nem kielégítő. Ha megmondod az okot én Nobel díjat.
dev16605-11-2014 08:58:01 // 60938
igen csak a km lesz benne egyre kevesebb, ahogy utazik kelet felé... :))
David | Centocinquantanove05-11-2014 08:47:23 // 60937
És szerintem fog ez még menni sokáig...
dev16605-11-2014 00:11:05 // 60936
becsúszott egy V6 is...
dev16605-11-2014 00:05:56 // 60935
159 380ekm 159-nél ez a csúcstartó
dev16604-11-2014 23:59:01 // 60934
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.