Forum >> 159
'''''22-12-2014 07:48:38 // 62567
Ha már összehasonlítja,gondolom a 2005-2006-os gyártási szériáról mivel a 159 is akkor került gyártásba.
Piritu - 1.000.00022-12-2014 07:43:23 // 62566
Perdix visszatért :-D
Piritu - 1.000.00022-12-2014 07:41:57 // 62565
Melyik Megane-ról van szó?
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
Csak azért kérdem, mert volt szerencsém a legutolsó szériás kombival menni kb. 400 km-t. Nem az jött le, hogy kényelmes és szép lenne. A belső tere kimondottam olcsó műanyagokkal volt tele, az ülése meg hát finoman szólva se volt kényelmes. A 150% műszállal készült huzatról nem is beszélve...
'''''22-12-2014 07:40:14 // 62564
Nem akarlak bántani de amiket leírtál az tényleg szöges ellentétben van a valaha leírtakkal amiket tesztekben vagy akár bármelyik fórumon megjelent.
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
Törékenynek nehezen nevezhető (pont a súlya miatt szoktunk inkább panaszkodni ami ebből adódik).Gyengének sem nevezném (pl az én 2.4-em is csak program módosítással is 250le). Külalakot sem szeretném összehasonlítani,elfogadom,hogy neked a megane szebb.Méretével nekem nincs bajom (1990-től minden típus volt nálam) igaz,hogy a 166-nál kisebb de a 156-nál már nagyobb.
Ezek fényében nem tudlak igazán megérteni.
Jól láttam,a főképeden egy mito van?Összehasonlítanád azt is a megane-val?
'''''22-12-2014 07:05:26 // 62563
Most akkor össze is raktad?
Chianti22-12-2014 01:37:30 // 62562
Természetesen mindenkinek joga van a tapasztalatait és/vagy véleményét megosztani másokkal. Te ezt elég rossz helyen és időben tetted. Ne számíts túl nagy népszerűségre nálunk...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
Igen az Alfa Szerelem... és igen, lehet hogy nem tökéletes... na de mutass nekem egy tökéletes autót! A Mégane-on kívül!
Viszont azt állítani a 159-ről hogy "vacak", pláne egy Mégane-hoz képest, már ne is haragudj, de elég nagy ostobaság!
Az Alfa Romeo emblémájában több dizájn van, mint amit a Renault a létezése óta magáénak tudhat...
Szóval nem haragszom rád, tiszteletben tartom a hozzászólásodat, de jogom van vele nem egyetérteni...
GTPeti22-12-2014 00:59:11 // 62561
"az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest. "
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
Vegyük sorra.
Szűk. Az. Nem egy 7-es busz, de még csak nem is egy egyterű. Viszont pont ugyanannyira szűk, mint a vásárláskor volt.
Kényelmetlen. A fene vigye el, én a 156-omból 900km után mindig úgy szállok ki, hogy lenne még bennem párszáz km... Utaztam már 159-ben is, ott sem volt ez másképp. Ellenben a legtöbb általam próbált német autó kemény ülései megviseltek.
Gyenge. Erősebb motorral kellett volna venni. Egy 2.4-ről mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy gyenge. De még egy 1.9 v. 2.0 mJet is egész jó társ lehet. Persze gondolom egy sportosságáról híres Mégane magasra teszi a mércét. (Sajnos a futóműről nem írtál semmi rosszat, pedig olyan szívesen felhoztam volna a KKL-t és a remek hangolását.)
Törékeny. Ez kb. a legutolsó szó, ami egy 159 kapcsán beugrana. Szokták ugye tanknak is becézni. Tele van anyaggal, agyon van merevítve, ez meglátszik a súlyán is. Szóval nem törékeny.
Szerintem vegyél egy Mégane-t.
doby22-12-2014 00:29:26 // 62560
régebben iram egy hozzászólást amiben össze mértem a megant és a 159 est, ami után le lettem állítva, hogy nem egy kategória.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
addig nem is jelentkeztem mivel nem volt 159-esel komolyabb tapasztalatom.
tényleg nem - és sajnos csak rosszabb lett a véleményem
az alfa egy szűk kényelmetlen gyenge kis törékeny vacak a megane-hoz képest.
kár részletezni, mert előttem kitárgyaltátok minden porcikáját.
teljesen érthető ezek után számomra, hogy az utakon miért olyan ritka mint a fehér holló.
a fiamnak vettem mert nekem is tetszett, de hamar elment a kedvem megint az alfától.
egy gyönyörű műalkotás, de a szépségébe beáldoztak mindent amit lehetett....talán többet is.
nem megbántani szeretnék senkit, mert tényleg páratlanul szép autó, de sajnos vak szerelemmel lehet csak vele együtt élni dolgozni.
évi több 100 ezret megyek különböző autókkal sokszor nagyon hosszú utakon időre, mielőtt azzal vádolnátok, hogy nincsen tapasztalatom összehasonlítási alapom.
nem egy vak német autó fan vagyok egyébként, csak egyszerűen leírtam a véleményem minden féle érdek nélkül.
ja mielőtt elásnátok inkább kellene egy156 is mint egy góf 7 és előbb megy fel a pulzusom egy gtv-től mint egy subaru vrx gtr corvettétől.
Dömpi (il dottore)21-12-2014 22:48:32 // 62559
nekem meg +2, V-elrendezésben :)
David | Centocinquantanove21-12-2014 22:27:41 // 62558
Egy tansitban is 50k a periódus, de ettől még nem ugyanaz a kategória a kettő.
tirex21-12-2014 22:26:03 // 62557
100ezer km kamionokban
GTPeti21-12-2014 22:19:48 // 62556
szosza, ugye te is érzed, hogy ez az összehasonlítás kicsit erős. Egy kamion motorja nem kicsit más, mint egy személyautóé. De ne csináljunk itt flame-t, írtam, mindenki akkor cserélje, amikor jónak látja!
GTPeti21-12-2014 22:18:22 // 62555
Amikről a 156-om blogjának első bejegyzéseiben írtam. ;)
.......................21-12-2014 22:18:01 // 62554
Kamionokban mennyi a csereintervallum manapság?
Haddel21-12-2014 22:06:34 // 62553
Milyen anyagokat használtál az alváz-,és üregvédelemre?
.......................21-12-2014 21:47:06 // 62552
Nekem is megcsinálod ?
persze nem ingyen
persze nem ingyen
Pityukoma21-12-2014 21:30:07 // 62551
GTPeti21-12-2014 20:59:30 // 62550
Like.
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
Ha elkészültél, mehet is az autó az Alfa-múzeumba. :)
droberto21-12-2014 20:55:33 // 62549
GTPeti21-12-2014 20:16:15 // 62548
Én is kb. ezt az iskolát követem, de nem ítélem el aki nem.
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
(Csak azt, aki 20e-nél többet teker bele. :PP)
'''''21-12-2014 19:21:05 // 62547
A turbóban lévő kerekeket viszont tudná tuningra cserélni vagy nagyobbra,ha a házat is hozzá maratná.
mzo21-12-2014 19:11:13 // 62546
Akarom mondani ugrott
mzo21-12-2014 19:10:45 // 62545
Nekem is az 1.9 twin turbo urged be ha már turbó okosítás
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2014 18:49:03 // 62544
ebben a formában ez sem igaz...ha tényleg megveszed 0 km-en és cseréled az olajat 15-20e-ként meg oda figyelsz rá simán elmegy 3-400e km-et gond nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2014 18:47:01 // 62543
mindent lehet...kell egy közbetét
.......................21-12-2014 18:29:51 // 62542
.......................21-12-2014 18:27:18 // 62541
Nem tud ,mert az 1,9 nek egyben van a leömlő a turboval
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
A 2,4 nek meg nincs egyben
Max a 2.0jtdm turbot lehetne,azon meg van egy geom jeladó amit nem tudsz hova dugni
Haddel21-12-2014 16:26:50 // 62540
Én két ünnep között fogom cserélni az olajat, idén már harmadjára:-) Tízezrenként.
'''''21-12-2014 16:18:50 // 62539
Tegyél rá mindjárt egy nagyobb turbót!Nem tudom,hogy pl a 2.4-é jó-e rá.
.......................21-12-2014 16:07:06 // 62538
A Selenia 20K arra lett kifejlesztve , h 20ekm ert birjon
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
Azt az ex Bravonál betartottam,és 210ezernél nem volt számottevő olajfogy vagy kartergáz
ValeRossi4621-12-2014 15:51:45 // 62537
Igazabol nem tudom. Egy par honapja talan.
GTPeti21-12-2014 15:27:47 // 62536
Szerintem a 20ekm sok. Egy lízingelt autónál nem számít...
tdemeter21-12-2014 14:54:06 // 62535
Neked miota sipolt a turbod?
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
Emlexem mikor itt voltal beszeltuk, hogy a tied is hangos.
.......................21-12-2014 13:29:36 // 62534
Ha megveszed új korában,és 20ekm erenként cserélsz olajat,simán elmennek gond nélkül a mai dieselek 300ekm ert
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Nem egy kollégámnak aki németben dolgozik így van,
A használt autóktól ne várd ugyanezt...
Giuntini21-12-2014 12:23:34 // 62533
Én sajnos a régi dízeleimből indultam ki, abból hogy ezek a nagy gépek, a világból kimennek, ahogy régen a Croma TD. Sajnos ezekre ez már nem igaz. Amikor annak idején a Croma TD-ben kint Olaszországban a Garda-tónál elkezdett szivárogni az egyik vízcső és bevittem az ottani márkaszervizbe, az én közel 400ezres futásteljesítményemet megmosolyogták. A cégnek volt egy ugyanolyan vasa mint az enyém, 600ezer km-el, motorprobléma nélkül. Ma már nem az a cél, hogy olyan autót gyártsanak ami nem igényel beavatkozást.
ValeRossi4621-12-2014 11:33:01 // 62532
Az uj hirek h a turbo elhalalozott. Elvileg ennyi.az olaj nem tunt el teljesen,amint vontatin volt es egyeneabe allt
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
fel alatt volt egy kicsivel a nivon. Most viszik felujitasra. Remelm iden meglesz meg.
Erhard 242 (Pure Energy)21-12-2014 10:12:22 // 62531
pontosítanék...nem ismert "hanyag" előélet az időzített bomba...sajnos rengetegen főleg a cégek szarnak rá az autó állapotára, megveszed a pár éves tutinak tűnő vételt és nem tudsz semmit csak, mint az emberek többsége keresi a szervizkönyvet és már meg is nyugszik áhh mindenhol ott a pecsét ezt rendesen szervizelték...csak mint pl a mi grande evo-nál kérdem én milyen szerviz az olyan aki le sem szedi a motortakarót és vagy nem veszi észre hogy az 1-es 2-es porlasztó kifúj kb 1 éve a dzsuva meg 1cm vastagon áll a porlasztók között?
GTPeti20-12-2014 23:47:01 // 62530
Most már legalább tudjuk, hogy milyen zászlót tűznél ki, ha eljutnál a Holdra. :)
Chianti20-12-2014 23:17:55 // 62529
Gratulálok, irigylésre méltó a fanatizmusod! Egyedi és stílusos módja a figyelemfelkeltésnek az egyszer biztos! Szigorú a póz! :o)
Giuntini20-12-2014 21:53:35 // 62528
Hát ez a probléma. Megvesszük a vasakat közel 200 ezres futásteljesítménnyel, és időzített bombán ülünk.
Shadin20-12-2014 21:47:06 // 62527
Mikor feltettem nem rázott. Kerekekben ~20 gramm volt, de nem tudom annak mi köze a fékhez.
Shadin20-12-2014 21:42:59 // 62526
Motoron használtam, ott qrva jó volt.
droberto20-12-2014 21:15:42 // 62525
Hallod. Pont tudok ilyeneket lefestett alig használtakat. Ha gondolod leszervezem a cserét. :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 20:49:34 // 62524
igen letette a névjegyét de a motoros berkekben ott istenkirály...érdekes hogy pl a Ferodo meg az autós berkekben nagyon jó motoros felhasználásban meg gyenge...
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 20:41:20 // 62523
azt írta nagy füst és eltűnt az olaj, alapjárton megy ...átugrásnál nincs ilyen ott max csörömpöl a motor meg hülyén jár mivel rossz az ütem...
Csabi20-12-2014 20:38:17 // 62522
Azért az EBC nem egy sufnituning műhely, kétlem h a hőtől deformálódna...Szerintem más lesz a hiba forrása...gumik rendben(futásuk)? Off-os kategóriában jártam úgy, h egy kátyú után kezdett rázni fékezéskor....
forrasr20-12-2014 20:30:49 // 62521
ha nincs helyen a vezérlés de képes még járni a motor azért nem szokott olyan jó lenni az égés hogy ne füstölne. Persze tény,nem jellemző menet közben kisebb eltolódás, vagy jó vagy szakad.
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
Ha turbó megy tönkre és nem szívta ki az olajat a motorból, akkor át kellene forduljon a motor. Cooleren keresztül nem hiszem, hogy túl nagy darabok jutottak volna az égéstérbe. Ha kikapta az olajat akkor simán "besülhetett" és nem fordul át
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 20:24:44 // 62520
az ára van túlmisztifikálva sajnos akkor inkább ATE és azt kimaratni ...vagy akár Ferodo
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2014 20:23:06 // 62519
elugrott vezérlésnél nincs füst...
forrasr20-12-2014 20:14:45 // 62518
a leírt tünetek alapján még egy elugrott vezérlés sem zárható ki
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
547
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?