Forum >> 159

Ricsi 14729-05-2015 22:37:01 // 67933
Mar ugy ertem, hogy vissza tudom-e tenni, hogy kellhet-e hozza vmi szerszam csak mert most itt vagyunk Herceghalmon, hnap meg indulok Pestre delelott, aztan meg reggel akk vissza dugnam ra rendesen ha annyibol all csak, mert szerszam nincs most nalam semmi... :S jo lenne vmi rajz rola vagy barmi, hogy hol keressem bar a szivosort nagyjabol tudom hol van, gondolom vmi vastagabb csovet kellene keresnem ami ra megy :D Vagy esetleg ha valaki raerne hnap Pesten rapillantani azt is nagyon megkoszonnem :)
Ricsi 14729-05-2015 22:18:18 // 67932
Akkor az lesz a baj... Azt vissza tudom en tenni rendesen? Mar ha megtalalom persze :D
droberto29-05-2015 21:55:38 // 67931
159 szerelést vállalok:

:)))
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 21:52:37 // 67930
annak pedig 1800-tól meg kéne indulnia...bal oldalon a szívósorra megy rá a turbócső...lehet ott szív farsot
Ricsi 14729-05-2015 21:50:22 // 67929
1-2 ev aztan lehet en is beruhazok egy kombi TBI-re :)
Ricsi 14729-05-2015 21:47:53 // 67928
Enyem 2.4, de ez a legkevesebb majd ha odajutok a chip segit ezen :) de mi lehet, ez a szorcsogo hang? Eddig nem volt, csak most jott elo a szereles utan... :(
Invisible29-05-2015 21:42:49 // 67927
Nem nyúlkáltam ülés alá :S
Majd hétfőn kiderül gari keretében.
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 21:33:56 // 67926
nem is fog húzni alatta...gyárilag ilyen a 2.0-a....ami rohadtul tetszik a TBi-ben, hogy olyan mint egy villanyautó 1100-tól húz és csak húz....áhhh
Ricsi 14729-05-2015 21:16:25 // 67925
Jo estet mindenkinek! Egy olyan kerdesem lenne, hogy ugye kedden csinaltak meg a kocsin a szivosor cseret, azota viszont bal elorol a motorterbol hallok olyasmi hangot mintha fals levegot szivna tehat ahogy gyorsitok ugy hallani mintha valahol felre szivna a levegot ennel jobban nem tudom leirni talan 2 ezer kornyeken lehet a legjobban hallani utana mar a menetzaj miatt nem lehet hallani gondolom. Es most megint ugy erzem, mintha valami szinte vissza huzna, jobban megy mint a regi szivosorral de megint nem az igazi, ma jottunk az M1-sen ott ereztem a leginkabb h valami nem oke... es megint csak 2 ezertol indul meg, addig semmi...
Liquid29-05-2015 19:38:08 // 67924
olyat nem, van viszont ilyenem :)


Apósom csináltatta (fém forgácsoló cégnél dolgozik). A régi külsőgumiból van ráragasztva egy karika.
'''''29-05-2015 19:27:32 // 67923
Egr biztos nem csinál ilyet.Dpf sem.Nem lehet,hogy hozzáértél az ülés alatti kapcsolóhoz ami balesetnél szoktak használni?Én még a 156-nál egyszer porszívózás közben benyomtam.Fél autót szétbontottuk mire rájöttünk,hogy csak vissza kell kapcsolni.
'''''29-05-2015 19:22:48 // 67922
Alakul! :-)
norbi040929-05-2015 18:14:13 // 67921
Kedves Cartársak!
Bár nem vagyok egy dicsekvő típus, engedjétek meg, hogy megosszam Veletek eme látványt:) Vègre kezd beteljesülni amit elképzeltem... :)
yani🍀29-05-2015 17:38:21 // 67920
Szerintem az EGR miatt nem állna le, főleg nem hibaüzenet nélkül. Az EGR nem zárja el a kipufogórendszert, mert nem abban van.

Ha a DPF lenne teljesen eltömődve, akkor lehetne ilyen hiba, de arról is kéne lenni hibajelzésnek. Azt gondolom ez inkább valamilyen üzemanyag ellátási vagy injektor probléma lehet, persze vannak itt nálam sokkal jobban hozzáértők.
.......................29-05-2015 17:09:25 // 67919
kifogyott a gázolaj?
.......................29-05-2015 17:08:23 // 67918
valaki csinált már 159 hez ilyen emelö adaptert?

http://mbworld.org/forums/attachments/c-class-w203/131621d1211911595-jack-pad-tool-anyone-has-used-jack_puck_3.jpg
vzolee29-05-2015 16:29:42 // 67917
Szia, szerintem először ki kell olvasni a hibakódokat. Utána könnyebb lesz keresgélni.
Invisible29-05-2015 16:11:19 // 67916
Sziasztok!

Segítségeteket kérném. 2.0 JTDm 125 kw/170 Le motorral szerelt 159.

Ma szerettem volna használni a járművet, szépen indult ahogy szokott, kitolattam a garázsból, majd egyszer csak (váltó üresben) motor elkezdett rángatni és leállt. Újraindítási kísérletnél önindító megy és a gyújtási próbálkozást is lehetett hallani, de a motor nem indul, csak rángatózik.

Keresgélődtem és az EGR szelep elhalálozása okozhat ilyen tüneteket, mivel elzárja a kiáramló égéstermék útját.

Valami egyéb ötletetek van?
Kriszo29-05-2015 14:16:18 // 67915
Múlthéten állatkertbe dolgoztam a teherautóval, és mindennap bejártam a döggel.Maradjunk anyiban, hogy a Hungárián full araszolás + klíma, úgy mutatott 15 litert mint a vihar, vegyesbe 8.5-9 körül mozog.Tudomásul kell venni hogy egy 200 lóerős 1700 valahány kilós autó ennyit eszik pont...)
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 11:56:43 // 67914
most szopatsz minket? :)
Mi a hatékony vezetés városon kívül? Az hogy 20-ról felgyorsulsz 80-ra 2 perc alatt? Esőben nem megyünk meg szélben sem, a visszapillantót meg behúzzuk...végl is az sem mindegy 4 személy esetén hogy reggel sz@rtak e vagy nem mert az is pár kg...de ez azért viccnek is rossz ...hatékony vezetés :DDDD
.......................29-05-2015 11:54:46 // 67913
ezt mondom én is ,
nem valós az NEDC
Liquid29-05-2015 11:48:34 // 67912
ne légy már demagóg :)
hol valós az hogy szobahőmérsékletről indulnak, 4s alatt gyorsulnak 15-re, meg 32-re 12s alatt és nincs benne 130-se csak 120 20s-ig?
.......................29-05-2015 11:45:30 // 67911
német területen pl. szinte mindenki nyomja még a gázt amikor 300.500 méterre már látni ,hogy piros a lámpa,
aztán meg a lámpánál nagyot fékeznek

vagy ha megy elöttük valaki akkor rátapadnak ,és "tolják"
de ha szabad elöttük a pálya akkor meg nem mennek ..

vagy a 80 as táblánál 90 röl fékeznek ,ahelyett ,hogy kigurulni hagynák
mert fosni kell a traffitól
.......................29-05-2015 11:39:07 // 67910
inkább fogalmazzunk úgy ,hogy a mérési eljárás köszönöviszonyban sincs a soförök valós vezetési szokásaival

ettöl még nem hazudik senki,max nem hatékonyan vezetnek az emberek
Liquid29-05-2015 11:17:42 // 67909
hát nekem nem igen sikerült, ráadásul a computer csal is, de ez csak egy dolog, mert azoknál az autóknál amik nem a NEDC-re lettek kitenyésztve, még lehet produkálni gyárihoz hasonló adatokat, de az újabbaknál már igencsak nehéz, mondjuk úgy hogy csak laboratóriumban.
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 11:11:30 // 67908
lóf@szt valósak a gyári fogyasztási adatok...
a 2,4 Gyári mivoltában a városon kívüli fogyasztás 5,4L, a TBi 6L
nyühehheeeeeeeeeeee
a 2,4 nálam DPF nélkül sem és sosem evett 7L alatt...a TBi meg 8.5-9L alatt, a TBi vegyes fogyasztása ami papíron 8.5 pont 10,5-11L, a 2,4-é papíron 6.9 ami a valóságban 9,5..
nem kicsit hazudnak, ha nem 30%-ot, ez olyan mint ha kérnék egy korsó sört de csak 3dl-et kapnék
denil129-05-2015 10:57:09 // 67907
Így másodjára már csak megértem..
Ami=USA

így már világos :D
.......................29-05-2015 10:54:04 // 67906
amiban van úgy a pirossal
európában pont fordítva,a pirosat általában sportos vagány autónak tartják
denil129-05-2015 10:51:20 // 67905
Szerintem gyönyörű kívülről!
A belseje meg még demo ahogy írták is. Alakul az még. A tükör külön jó pont, bár ez úgyis megy a kukába.
Aki meg azt mondja,h a piros az női autó az nézze meg az enyémet. Nem hinném,h Alfában pl a piros az női. Ahogy ebben a KIA-ban sem az...A piros szín nagyon kevés autónak áll jól de aki meg meri venni és a forma is olyan, azt sokan meg fogják nézni.

A nők is :))
.......................29-05-2015 10:39:35 // 67904
nem lehet hogy a User ben van a hiba?
simán tudok olyan sebességgel menni ,hogy a Mito 4 liter fogyasztást ír ki
a Brerával meg 5,5 et is ,és ez 80..100 km / óra sebességgel
Liquid29-05-2015 10:31:37 // 67903
azért hazudnak, mert az autók 95%-a nem tudja a valós életben még megközelíteni sem a fogyasztási katalógusadatokat, de végül is nem hazudnak mert a méri eljáráson megfelel, maga a mérési eljárás rossz
Liquid29-05-2015 10:26:19 // 67902
mert azok az autók még nem ez alapján lettek mérve
.......................29-05-2015 10:19:14 // 67901
azért aki nagyvárosban kénytelen élni nagyon is örül hogy EURO 5..6 lesz
.......................29-05-2015 10:16:59 // 67900
nekem pont annyit eszik városban mindkét autóm ami a könyvben megvan adva

nem értem mi ez a "hazudnak az autógyártók"?
.......................29-05-2015 10:13:00 // 67899
azért mert az újságírók azt mondják ?
a müszaki szabványokat be kell tartani ,és a zöldkártyán át kell menni
ha az EURO 6 ot kell betartani akkor azt
nincs pardon a TÜV nél
Liquid29-05-2015 10:11:12 // 67898
mondjuk ez nem a dízel vagy a benzines technika kudarca, hanem azt szemlélteti kiválóan, hogy mennyire eszetlenek és teljesíthetetlenek az elvárások, amiket a buzgár és dilettáns világmegmentőként tetszelgő eus politikusok erőltetnek, és ebben jó társ a valóságot hírből se ismerő fogyasztásméréi szabvány. Majd erre a két stabil alapra építik az adózási rendszert.
.......................29-05-2015 10:10:36 // 67897
nagy tévhit hogy német nyelvterületen durván drága a diselt fenttartani

euro4 es ek
egy benzinesre 150.200 euró az adó
egy diesere 300.400
éves szinten
ez a külöbség tulajdonképpen semmi ahhoz képest ha évi 30ezer km ert mész kb. 1 millát vagyis 4000 eurót elköltesz üzemanyagra

a kötelezö meg nem az üzemanyag szerint van besorolva
a casco sem

az euro 2 es dieselekre már 1000 euro nagyságrendü az adó,ott mar nem éri meg
de manapság már egy 10 éves autó is euro4 es
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 10:03:35 // 67895
a korlátozások max a vendégmunkásokra igaz a németnek van pénze eur5-ös 6-os dejzelre...
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2015 10:01:59 // 67894
ma megnéztem mit bír az Infiniti 3.0-ás dejzele..hát elmentem neki :)
Liquid29-05-2015 10:01:07 // 67893
nem pont erre gondoltam, hanem arra, hogy durván magasabbak az adók, sarcok a dízelekre nyugaton, meg úgy néz ki Mo-on is így lesz. Azonkívül vannak korlátozások behajtásra stb.
.......................29-05-2015 09:58:18 // 67892
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/28/a_dizeleke_a_jovo/
.......................29-05-2015 09:41:26 // 67891
csak magyaro on baszogatják a dieseleket
németországban a
gázolaj 1,2 euro
benzin 1,5 euro

és + a diesel 30% al kevesebbet eszik,szóval sokkal kevesebb károsanyag jut a környezetbe
.......................29-05-2015 09:34:19 // 67890
akkor miért diesel minden Taxi még Német nyelvterületen?
a diesel marad ,mert rengeteg alkat´reszböl áll ,és a német iparnak szüksége van gyártáni valóra
Liquid29-05-2015 09:29:54 // 67889
a hibrid egy zsákutca szerintem, a dízeleket meg egyre jobban baxogatják europaszerte, nemhiszem hogy ez lenne a jövő
Liquid29-05-2015 09:28:59 // 67888
nekem is nagyon tetszik, valami ilyet kellet volna már rég csinálni Alfáéknak nem Mito-t, meg Juliskát
.......................29-05-2015 09:25:55 // 67887
sok rajta az ajtó,és a kombi forma nem elegáns,
piros = nöi autó(mellesleg amiban a piros színü autó gáz)
a forma jó,de semmi átütö ,az ajtókárpit király,de a müszerfal már unalmas
a diesel hybrid meg az Alfánál is megfontolandó lenne,az nagyon nagy ötlet
.......................29-05-2015 09:13:38 // 67886
kell kettö M4 es menetse szár ugy 200 mm hosszú
az elejék kihegyezed flexel
a végére meg kell egy nagy alátét meg két anya

ezzel ki tudod szedni a nagy navit
panza29-05-2015 09:06:29 // 67885
Ha szabad úgy fogalmazni (bár ez a megjegyzés hízelgő is lehet) egy aránytalan 159 sportvagon koppintás!
yani🍀29-05-2015 08:17:39 // 67884
Ugyan OFF-os tipus, de formailag nekem nagyon bejön.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.