Az EGR és a mögötte lévő kábelkorbács megolvadása / megégése ismert probléma az Alfáknál. Nem tudom,h mikortól és hogyan ( talán a facelift után? ) de változtattak ezen a mérnökök mert rájöttek, hogy ha az EGR nincs rendesen felrakva akkor az onnan kiáramló forró levegő károsítja az ott futó kábeleket. Ezért FL után ezeket a kábeleket más úton vezetik el. Mi megnéztük és nekem pl már máshol van vezetve ( nálam most az egyik távtartó konzolnál rossz a csavar így azt cserélni kell. A többi jól meg van húzva de lehetséges,h némi forróságot kitol magából így is ).
Nagyon nagy respect annak a szerelőnek. Tényleg a kakiból rántott ki titeket és ez emberségből óriási ötös! Nagy szerencsétek volt vele és reméljük még sok Alfát fog ilyen gondosan és aprólékosan szerelni :)
Forum >> 159
denil109-06-2015 11:09:37 // 68170
.......................09-06-2015 11:03:34 // 68169
nyomod a minusz gombbal a venti fokozatot addíg amíg OFF ot látsz a kijelzön
.......................09-06-2015 10:53:59 // 68168
akkor inkább azt tegyél bele
David | Centocinquantanove09-06-2015 10:53:14 // 68167
A klímakompresszor nem indul el csak ha már jár a motor még FULL AUTO módban sem ha jól rémlik. Még a ventilátorsebességet is csak akkor tolja föl automatikusan ha már jár a motor. Gyújtáson ég a hópihés gomb de ha jól emlékszem akkor ettől fuggetlenül nem hűt. De hazafelé menet megnézem újra.
Nivan8409-06-2015 10:43:16 // 68166
Mert nincs se fényszoro mosó, se automata szintezö benne.
.......................09-06-2015 10:26:12 // 68165
ablakmosó tartály?
curasoval szinezve
curasoval szinezve
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2015 10:18:16 // 68164
meg kell inni, gondolom nem tükröznek :P
Martin Kovacs09-06-2015 10:15:59 // 68163
Cartársak új kérdésem lenne !!!
Automata váltóval mennyi zűr van ? AKinek esetleg automata váltóval van mint nekem, mit kell tudni róla ? Úgy nagyságrendileg tudom, első automatám !! Mennyire tartósak, mik a gyengeségei ?:D
Automata váltóval mennyi zűr van ? AKinek esetleg automata váltóval van mint nekem, mit kell tudni róla ? Úgy nagyságrendileg tudom, első automatám !! Mennyire tartósak, mik a gyengeségei ?:D
.......................09-06-2015 10:15:55 // 68162
elvileg ez izzó kell hozzá csak ,mivel a xenon szettek nem igényelnek semmilyen átalakítást a fényszóró kábelezésben
(annyi hogy valszeg van egy nyílás ahol ki és bemennek a kábelek,no azt majd le kell dugózni valahogy)
(annyi hogy valszeg van egy nyílás ahol ki és bemennek a kábelek,no azt majd le kell dugózni valahogy)
.......................09-06-2015 10:13:32 // 68161
nem fogsz látni semmit sima halogénnel
minek alakítod vissza?
minek alakítod vissza?
Giuntini09-06-2015 10:04:00 // 68160
Mondjuk nálam rendellenes kopásról szó sem lehet, mert ahogy fel lett téve, vadonatújonnan már volt hangja. Ettől függetlenül nagyon meg vagyok elégedve vele, fantasztikusan lehet vele kanyarodni.
Nivan8409-06-2015 10:02:19 // 68159
Skaccok, a két tompítottam át lett alakítva utolagosan Xenonra, és én vissza szeretném rakni halogénre. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban, mit kell beszerezzek? Köszi
Martin Kovacs09-06-2015 09:59:00 // 68158
Köszi a segítséget !! :D
KollerT09-06-2015 09:58:24 // 68157
/Rejtett rekesz/
Nincs tippetek, hogy hová lehetne rejteni bizonyos mennyiségű alkoholt, ha fesztiválra megyünk? Pótkerék helyére is benéznek. :D
Nincs tippetek, hogy hová lehetne rejteni bizonyos mennyiségű alkoholt, ha fesztiválra megyünk? Pótkerék helyére is benéznek. :D
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2015 09:48:49 // 68156
le kell kapcsonli az automata üzemmódot
'''''09-06-2015 09:48:17 // 68155
Nálam nem indul automatikusan.
Martin Kovacs09-06-2015 09:43:50 // 68154
Sziasztok Cartársak !!!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az digit klímát ugye ha ráadom a gyújtást automatikusan indítja.
Nem tudom azt valahogy ki offolni, hogy csak akkor induljon be ha én akarom ?
Köszönöm segítségetek !!
Csak az Alfa ! :D
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy az digit klímát ugye ha ráadom a gyújtást automatikusan indítja.
Nem tudom azt valahogy ki offolni, hogy csak akkor induljon be ha én akarom ?
Köszönöm segítségetek !!
Csak az Alfa ! :D
.......................09-06-2015 08:47:51 // 68153
kb. 0,3 mm falvastagságú kompenzátor minden csak nem strapabíró
Nivan8409-06-2015 08:18:26 // 68152
Mivel en is így jártam most, annyival szerencsésebben hogy nekem a felső rövid cső szakadt szét, dumáltam a tisztelt Cartárssal nála mi okozta a gondot. Azt mondta hogy a vízhűtő patron nem volt (vagy rosszul volt) rögzítve, es annak a rezonanciája törte el a csövet.
Nálam basztak visszarakni a tavtartot, es csak úgy szabadon fityegett az egr szelep. Persze az előző tulaj gányolta ezt össze, a nepper meg annyiban volt sáros hogy leszarta es nem is mondta. A borítás miatt meg nem látszott a bibi...
Nálam basztak visszarakni a tavtartot, es csak úgy szabadon fityegett az egr szelep. Persze az előző tulaj gányolta ezt össze, a nepper meg annyiban volt sáros hogy leszarta es nem is mondta. A borítás miatt meg nem látszott a bibi...
Sanyi08-06-2015 22:51:25 // 68151
Köszi! :)
Tiéd is gyönyörű!
Tiéd is gyönyörű!
Dömpi (il dottore)08-06-2015 21:36:18 // 68150
Amúgy lehet tudni, neked mitől ment szét a cső?
Elég strapabírónak tűnik, egyszerűen el sem tudom képzelni, mi okozhatta nálad!
(tudtam, hogy neked nincs lefalazva, örülök, hogy nem értetted félre amit írtam...telón ha pötyögök, rövidre fogom, de így meg nehéz elég cizelláltan fogalmazni)
Elég strapabírónak tűnik, egyszerűen el sem tudom képzelni, mi okozhatta nálad!
(tudtam, hogy neked nincs lefalazva, örülök, hogy nem értetted félre amit írtam...telón ha pötyögök, rövidre fogom, de így meg nehéz elég cizelláltan fogalmazni)
Alejandro08-06-2015 21:30:14 // 68149
Egri vagyok és ahogy olvastam a posztodat, már reméltem hogy Balogh Petihez vetett a sors! Én is hozzá járok, és csak megerősíteni tudom, amit róla írtál! Több ilyen szakit kívánok az Alfáinknak!
SzJanos08-06-2015 21:13:08 // 68148
A szívbajt hozta rám ma Alfi. Amíg hazaértem semmi baja, de a beállásnál, és a garázsban szörnyű hangja volt. Először azt hittem, a kipufogó csúszott szét, vagy, hogy valami komoly baj van. Végül alámászva kiderült, hogy a motorvédő lemez jobb oldala lelazult, kipattant néhány tartó a jobb oldalon és az berezonált. AAAhhhhhh.... szívroham kerülgetett.
mzo08-06-2015 19:41:28 // 68147
Igen, én is erre gyanakszom, de a gumis szerint nem látszik rajta a fűrészfogas kopás.
Amit még olvastam erről régebben, hogy azért is lehet kicsit zajosabb a Michelin, mert általában extra tartós gumikat csinálnak és ez valszeg nem menne úgy ha lágy anyagból lenne a gumi. A kemény gumi meg zajos. Persze nem vagyok gumimágus, de akár lehet is benne valami. Viszont érdekes módon, nekem kb 30-40-től hangosodik fokozatosan, ez tart kb70-80-ig majd onnantól, szép lassan egyre inkább elhalkul és kb pályatempónál már abszolút elfogadható a hang amit produkál.
Amit még olvastam erről régebben, hogy azért is lehet kicsit zajosabb a Michelin, mert általában extra tartós gumikat csinálnak és ez valszeg nem menne úgy ha lágy anyagból lenne a gumi. A kemény gumi meg zajos. Persze nem vagyok gumimágus, de akár lehet is benne valami. Viszont érdekes módon, nekem kb 30-40-től hangosodik fokozatosan, ez tart kb70-80-ig majd onnantól, szép lassan egyre inkább elhalkul és kb pályatempónál már abszolút elfogadható a hang amit produkál.
Chianti08-06-2015 19:34:29 // 68146
Na végre!!! Így kerek az élet! Sok Boldogságot, Jó Egészséget és minél több Alfás trónörököst kívánok nektek! Ciao!
GTPeti08-06-2015 19:31:31 // 68145
Akkor szerintem fűrészfogasak és a felrakásukkor legalább egy pár fel lett cserélve (mármint az oldal). Ugyanez van nálam a GTV-nél.
Persze ne legyen fűrészfogas, de az bizony okozhatja. Azt nem hinném, hogy a Michelin hirtelen elfelejtett halk gumit gyártani, mert ez már régen is ment nekik.
Persze ne legyen fűrészfogas, de az bizony okozhatja. Azt nem hinném, hogy a Michelin hirtelen elfelejtett halk gumit gyártani, mert ez már régen is ment nekik.
FireAlfa08-06-2015 15:10:52 // 68143
Szép a verdád ;-)
Sanyi08-06-2015 14:02:02 // 68142
Nivan8408-06-2015 13:10:28 // 68141
Mocskos kókler szarházi 1-2 ember... út közben elszállt a turbónyomásom... vadi új EGR szeleppel vettem az autót. Valahova elszarták a távtartót és hagyták rögzítetlenül az EGR-t, és az lett a vége, hogy eltépte a szelepházba bemenö harmonika csövet... az még nem is vészes, 15e Ft a gyári csö, de ha nem menthetö a hütöpatronból az EGR menö csö, na annak aranyban van mérve az ára.... Grrrrr
afla15908-06-2015 12:46:35 // 68140
Droberto!!!! Nagyon sok boldogságban éljetek nagyon sokáig és legyetek a legnagyobb boldogságban!!!!!! Gratula Nektek!!!!!!
afla15908-06-2015 12:42:07 // 68139
Köszi Dömpi nem csalódtam benned!!!! Nekem sincs lefalazva at EGR em sőt a DPF is meg van!!!! Hasonló képpen vélekedem mint Te... Azért van mert.... Mégegyszer köszi az együtt érzést.... Nem volt egyszerű!!! Szép napot neked és a csalinak!!!!!
vzolee08-06-2015 11:43:55 // 68138
Sok boldogságot! :)
Giuntini08-06-2015 09:36:37 // 68137
Ezzel én is így vagyok, nekem Primacy 3 van, a téliek is Misik, Alpine-t használok, azok halál csendesek. Ez Van, Én azt veszem észre, hogy 140 fölött kezd nagyon zajos lenni, motorzaj semmi, tegnap ettem észre az autópályán, hogy erőteljes gyorsítás közben, Valami nagyon halk volt a motor hangja, mert mindent elnyom a gumizaj.
Kriszo08-06-2015 06:52:08 // 68136
Gratulálok az esküvődhöz!:)Nagyon jó lett a videó is, meg a képek is.Jövőre mi is tervezzük:D Már most Gombóc van a torkomban:)))
mzo08-06-2015 06:28:34 // 68135
Ezt aláírom én is, jó gumi a Michelin, de tényleg zajos. Nekem Primacy HP van, és életem legzajosabb gumija, viszont ahogy nézem tényleg nagyon kopásálló is. Tavaly pl már komolyan csapágycserén gondolkotam, aztán felraktam a téli gumikat és láss csodát, süketszoba lett az autó.
Giuntini07-06-2015 23:36:57 // 68134
Nem csalódás, mert fantasztikus gumi, szerintem talán a legjobb a piacon, de valamivel hangosabb, mint az elvárható lenne.
Dömpi (il dottore)07-06-2015 23:24:17 // 68133
Nagyon sajnálom ami történt! Én pont az ilyenek miatt nem EGR-mentesítek és hagyom a DPF-et is. Nem véletlenül csinálta a gyár olyanra, amilyen. Aki meg EURO 3-at akar, az vegyen régebbi modellt. SZVSZ.
droberto07-06-2015 22:28:28 // 68132
Köszönöm Mindenkinek a Jókívánságokat, Rendi Cartársak vagytok. :)
Vermacy07-06-2015 22:01:43 // 68131
Nálam kiugrott a "sodrony" a helyéről. Most keresek új ajtót, mert sérült is.
Vermacy07-06-2015 22:00:37 // 68130
Nálad is hangos a Mislen? Én a télivel jártam így! Nagy csalódás...
yani🍀07-06-2015 21:33:03 // 68129
afla15907-06-2015 20:00:34 // 68128
Üdv Cartársak!!
Engedjétek meg, hogy megosszam "élményeinket" veletek amelyből talán okul akárki, de mi biztosan és nem utolsó sorban egy olyan hiba lehetőségre hívnám fel a figyelmeteket, amely akármelyikőtökkel megtörténhet. (Ne legyen így)
Feleségem szülinapjára egy kettesben eltöltött wellnes hétvégét "rendelt" amelyet természetesen örömmel támogattam. :)
Eger, Szépasszonyvölgy,Hotel Ködmön.
Szépen indult a hétvége---én már besózva vártam az indulást és természetesen ahogy máskor is alfácskával indultunk neki az útnak.
Az M3 pályán haladtunk viszonylag gyér forgalomban. A füzesabonyi lehajtó előtt kb 20-25 kilóméterre alfácska egyszer csak megtorpant majd rohadtul elvesztette az erejét. Semmi hibakód de a motortérből gyanús hangok hallatszódtak. Az első pihenőnél azonnal megálltunk és azt gondoltam, hogy a kipuffnál lehet valami gond, repedés vagy lyuk, mert a hangja is olyan jellegű volt....(kifújás szerű) illetve a szagok is erre utaltak.... Mivel a cél már nem volt túl messze és semmi hibakód nem jött illetve telefonos segítség kérések után (tanácsok) újra elindultunk a célunk felé. Kb 10 km után aztán dobta a motor hibakódot és le is szabályozta a fordulatot 2000 ig. Reménykedtünk, hogy valóban csak a kipuff problémája miatt dobott ki hibát (gondoltam én mint laikus). Maklárnál egy útszéli kis szervízbe bementünk de akkorra már egyre erősödött a kifújás szerű hang. A szerelő se tudta pontosan behatárolni a kifújás helyét, de mivel péntek délután 5 óra volt nem is nagyon foglalkozott velünk, viszont ajánlott Egerben egy igazi alfás szerelőt és útba igazított minket. Nagy nehezen meg is találtuk és 6 óra körül ott is voltunk. Nem volt egyszerű az enyhén dimbes dombos terepviszonyok között alfával közlekedni 2000-es fordulat maximumon. A szerelő szinte azonnal kiszúrta hogy az EGR-re menő kipuff csővel lehet a problem. EGR le aztán valóban azonnal látszódott hogy a cső szétnyílt.
Mivel a szerelő mondhatni úgy hogy látott már egy-két alfát azonnal kezelésbe vette. Szerencsére volt egy bontott csöve 10 perc alatt fent volt csak hát ekkor már 20:00 óra körül jártunk. Várnunk kellett egy órácskát is hogy kihüljön a moccentő mert mocsok meleg volt. Szóval EGR szelep le cső csere majd hibakód törlés. Vagyis szerette volna ugyanis a hibakódokat nem tudta törölni állandó hibát írt ki. EGR, turbó meg az isten tudja miket. Szóval a kezdeti nyugalom hogy hamar megleszünk elszállt. És amire ezután fény derült azt nem kívánom senkinek. Az EGR cső ahogy szétrepedt a forró kipuff gáz a motor vezérlőre menő vastag kábelköteget megolvasztotta és mivel a szigetelések leégtek zárlat hegyek voltak. Az művészet volt már eleve hogy a kábelköteget az EGR mellett "felvarázsolta" szerelhető vagyis forrasztható állapotba. KB 8-10 vezeték sérült oly módon hogy vagy toldani kellett de szinte mindegyiket szigetelte zsugorcsővel. Nem volt egy haladós meló, marha lassan ment. Az összes kábelt ellenőrizni (ráadásul a köteg össze volt sodorva és ezt szétbontani sem volt egyszerű) Nem akarom különösebben túl dramatizálni a helyzetet de kezdtem aggódni este 11 körül. A lényeg a lényeg, hogy éjfélre lett kész alfácska, de kész lett és minden a régi volt.
Ezúton is szeretném megköszönni a segítségét és a kitartását és legfőképp a szakértelmét Balogh Péternek A SZERELŐNEK!!!!! Egy igazi szaki akit mindenkinek mernék ajánlani, mert nem csak emberségből vizsgázott előttünk, hanem a tudását ismegcsillogtatta. Mindent tudott az autóról...mindent... tudta hova nyúljon...nem írtam le teljes részletességgel a történetet, ezért nem biztos hogy eltudjátok képzelni hogy mit melózott rajta. A családja ott toporgott egy darabig körülötte, mert programjuk lett volna a gyerekekkel, de nem hagyott minket kakiban.
Hát remélem nem untattalak benneteket a történetünkkel... EGR falazók figyelem!!! Ha esetleg levagytok falazva akkor az EGR hűtő előtt tegyétek és nem az EGR szelep előtt közvetlenül, mert ha hasonló eset történne meg veletek akkor nem jönnek a járulékos gondok. (nem kicsik)
Szép napot mindenkinek...boldog kilómétereket.
Engedjétek meg, hogy megosszam "élményeinket" veletek amelyből talán okul akárki, de mi biztosan és nem utolsó sorban egy olyan hiba lehetőségre hívnám fel a figyelmeteket, amely akármelyikőtökkel megtörténhet. (Ne legyen így)
Feleségem szülinapjára egy kettesben eltöltött wellnes hétvégét "rendelt" amelyet természetesen örömmel támogattam. :)
Eger, Szépasszonyvölgy,Hotel Ködmön.
Szépen indult a hétvége---én már besózva vártam az indulást és természetesen ahogy máskor is alfácskával indultunk neki az útnak.
Az M3 pályán haladtunk viszonylag gyér forgalomban. A füzesabonyi lehajtó előtt kb 20-25 kilóméterre alfácska egyszer csak megtorpant majd rohadtul elvesztette az erejét. Semmi hibakód de a motortérből gyanús hangok hallatszódtak. Az első pihenőnél azonnal megálltunk és azt gondoltam, hogy a kipuffnál lehet valami gond, repedés vagy lyuk, mert a hangja is olyan jellegű volt....(kifújás szerű) illetve a szagok is erre utaltak.... Mivel a cél már nem volt túl messze és semmi hibakód nem jött illetve telefonos segítség kérések után (tanácsok) újra elindultunk a célunk felé. Kb 10 km után aztán dobta a motor hibakódot és le is szabályozta a fordulatot 2000 ig. Reménykedtünk, hogy valóban csak a kipuff problémája miatt dobott ki hibát (gondoltam én mint laikus). Maklárnál egy útszéli kis szervízbe bementünk de akkorra már egyre erősödött a kifújás szerű hang. A szerelő se tudta pontosan behatárolni a kifújás helyét, de mivel péntek délután 5 óra volt nem is nagyon foglalkozott velünk, viszont ajánlott Egerben egy igazi alfás szerelőt és útba igazított minket. Nagy nehezen meg is találtuk és 6 óra körül ott is voltunk. Nem volt egyszerű az enyhén dimbes dombos terepviszonyok között alfával közlekedni 2000-es fordulat maximumon. A szerelő szinte azonnal kiszúrta hogy az EGR-re menő kipuff csővel lehet a problem. EGR le aztán valóban azonnal látszódott hogy a cső szétnyílt.
Mivel a szerelő mondhatni úgy hogy látott már egy-két alfát azonnal kezelésbe vette. Szerencsére volt egy bontott csöve 10 perc alatt fent volt csak hát ekkor már 20:00 óra körül jártunk. Várnunk kellett egy órácskát is hogy kihüljön a moccentő mert mocsok meleg volt. Szóval EGR szelep le cső csere majd hibakód törlés. Vagyis szerette volna ugyanis a hibakódokat nem tudta törölni állandó hibát írt ki. EGR, turbó meg az isten tudja miket. Szóval a kezdeti nyugalom hogy hamar megleszünk elszállt. És amire ezután fény derült azt nem kívánom senkinek. Az EGR cső ahogy szétrepedt a forró kipuff gáz a motor vezérlőre menő vastag kábelköteget megolvasztotta és mivel a szigetelések leégtek zárlat hegyek voltak. Az művészet volt már eleve hogy a kábelköteget az EGR mellett "felvarázsolta" szerelhető vagyis forrasztható állapotba. KB 8-10 vezeték sérült oly módon hogy vagy toldani kellett de szinte mindegyiket szigetelte zsugorcsővel. Nem volt egy haladós meló, marha lassan ment. Az összes kábelt ellenőrizni (ráadásul a köteg össze volt sodorva és ezt szétbontani sem volt egyszerű) Nem akarom különösebben túl dramatizálni a helyzetet de kezdtem aggódni este 11 körül. A lényeg a lényeg, hogy éjfélre lett kész alfácska, de kész lett és minden a régi volt.
Ezúton is szeretném megköszönni a segítségét és a kitartását és legfőképp a szakértelmét Balogh Péternek A SZERELŐNEK!!!!! Egy igazi szaki akit mindenkinek mernék ajánlani, mert nem csak emberségből vizsgázott előttünk, hanem a tudását ismegcsillogtatta. Mindent tudott az autóról...mindent... tudta hova nyúljon...nem írtam le teljes részletességgel a történetet, ezért nem biztos hogy eltudjátok képzelni hogy mit melózott rajta. A családja ott toporgott egy darabig körülötte, mert programjuk lett volna a gyerekekkel, de nem hagyott minket kakiban.
Hát remélem nem untattalak benneteket a történetünkkel... EGR falazók figyelem!!! Ha esetleg levagytok falazva akkor az EGR hűtő előtt tegyétek és nem az EGR szelep előtt közvetlenül, mert ha hasonló eset történne meg veletek akkor nem jönnek a járulékos gondok. (nem kicsik)
Szép napot mindenkinek...boldog kilómétereket.
Shadin07-06-2015 17:37:11 // 68127
FireAlfa07-06-2015 17:35:49 // 68126
Greentimus07-06-2015 12:33:40 // 68125
Köszi!
Holnap veszünk 1 L Paraflu Up folyadékot és ioncserélt vízzel keverve beletöltjük. Ha újra csökken szerviz...
Tud valaki Pesten a Boráros tér/Soroksári út környékén jó klímást? Minimum gázzal kell feltölteni a klímát, de lehet ereszt is valahol és azért üres a tartály.
Holnap veszünk 1 L Paraflu Up folyadékot és ioncserélt vízzel keverve beletöltjük. Ha újra csökken szerviz...
Tud valaki Pesten a Boráros tér/Soroksári út környékén jó klímást? Minimum gázzal kell feltölteni a klímát, de lehet ereszt is valahol és azért üres a tartály.
Don Gombóc07-06-2015 12:17:31 // 68124
Az lenne a legkevesebb, csak ott a gond hogy a kiegyenlítő tartály pereme közel van a minimum és a maximum szinthez. Vagy egy kicsit emelni a tartályon, így a perem alá kerülhetne a jeladó rendesen.
Pityukoma07-06-2015 11:09:18 // 68123
Greentimus07-06-2015 10:42:07 // 68122
És ki tudja megmondani nekem a fórumról, hogy milyen márkájú folyadékot vegyek bele utántöltésre?
Zsoltikj ૐ07-06-2015 08:23:25 // 68121
és belülröl behelyezni, az anya meg kívűlről rá
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?