Forum >> 159

Liquid01-09-2015 10:36:28 // 70683
Saab? tehát valamilyen GM? :)
.......................01-09-2015 10:18:36 // 70682
Az egy Saab blokk ami az OPC ben van
330Ló 440Nm er
David | Centocinquantanove01-09-2015 10:09:12 // 70681
Műszaki vizsga csont nélkül pipa.

Rendeleti "K" határérték: 1,5
Mért "K" érték: 0,16
:)

Viszont ami nekem furcsa, hogy "Leszabályozási fordulatszám: 3463 [1/perc]".
Nem kevés ez picit? Vagy ez a normál? Sosem tekertem még eddig a jószágot...
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2015 08:52:03 // 70680
opel motor amúgy is kehe sosem kéne, egyik sem...
yani🍀01-09-2015 08:45:50 // 70679
Esetleg, ha valakit érdekel:
Tbi
.......................01-09-2015 07:51:35 // 70678
Engem pedig hogy veszek egy motorhibás Brerát,és belerakok egy OPC V6 turbót 333 lóval
Liquid01-09-2015 07:19:42 // 70677
Csináld meg, tapossad ki az utat, aztán követlek :)
.......................01-09-2015 01:10:40 // 70676
Van olyan ,bakker az én blogomban van ,elfelejtetem=-O

sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
.......................01-09-2015 01:07:12 // 70675
Elvileg ok
Gyakorlatilag nem fér el a turbo majd ,szóval nem megy
Dömpi (il dottore)31-08-2015 23:29:30 // 70674
De a tiéd fém, az övé pedig műanyag.
Dömpi (il dottore)31-08-2015 23:26:47 // 70673
Egyre jobban foglalkoztat, hogy belefaragjak az Arkangyalba egy busso v6-ot, vagy vegyek bele egy Hold én 3.2-t.
Kozi31-08-2015 21:25:52 // 70672
Ha jól tudom a 156 2.4 mjet-nél nem voltak ilyen gondok hogy elgörbül a leömlö. Mi van akkor ha az ember pl. annak a leömlőjét akasztja a 159-re? De ha jól sejtem ez másnak is megfordult már a fejébe és gondolom nem lehet mert más....vagy tévedek?
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2015 21:09:30 // 70671
popsitörlőkendő mindenre jó :P
David | Centocinquantanove31-08-2015 20:25:53 // 70670
Volt egy pár mélyebb karc az előző tulaj gyűrűje miatt amiben meg tudott ülni a kosz, onnan kezdte ki. Fényes fekete műanyagon ez az ezüst csak valami bevonat amit most jól elbaxtam
Liquid31-08-2015 20:17:31 // 70669
durva :(
én mindig mülleres vagy dm-es autóbelső-tisztító kendővel puceválom, elvben az is alkoholos...
David | Centocinquantanove31-08-2015 20:14:09 // 70668
Holnap műszaki vizsgázik a vas. Szépen kitakaritottam kívül belül... Utolsó lépésként a kormányt gondoltam áttörlöm alkoholos kendővel hogy szép tiszta legyen.

SOHA NE TEGYÉTEK!

Mert ti is zokogni fogtok mint én most. Nem kapok szikrát a sokktól. Az alkohol kikezdte az ezüst színt a betéten, es most egy 10 forintos méretű FEKETE folt lett a kormanyomon.
Sírok!
Tud valaki segíteni akár tippel, hogy hol tudnék akár használt de szép ilyen nem multis betétet beszerezni?
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2015 19:37:23 // 70667
jaja ez sajnos így van :( de ez is inkább az 5 hengeresnél előforduló hiba...
'''''31-08-2015 19:27:28 // 70666
Szosza,nem írta valaki,hogy van olyan tőcsavar ami jobban bírja a hőtágulást és nem törik bele?Talán még gyáriban is?Mintha ez rémlene.
Sanyika15931-08-2015 18:37:34 // 70665
Üdv Cartársak! Ma elkezdett rakoncálkodni a gépem (1.9jtdm 16v). Először csak rángatott néha kigyorsításkor, aztán meg egyre sűrűbben. Utána besípolt a ,, sárga lámpa" , s olyanokat írt ki, hogy a VDC nem elérhető, ASR nem elérhető. Hogy kerek legyen a rörténet, az üzemanyag szint mutató hol üres tankot mutat, hol pedig a tényleges szintet. Vajon mi lesz a probléma? Valakinek volt már hasonló gondja? Előre is köszi!
.......................31-08-2015 16:49:24 // 70664
Nem tépi ki a HF ből a menetet,
A tőcsavar szakad el a hf síkjában
5 Perc alatt kifúrom még én is,simán kihajtható ha egy anyát hegesztesz rá

Az ok amiért eltörik a csavar,az hogy a leölmő elgörbül,és túl nagy feszültség ébred

Ha ilyen van síkolni kell a leömlőt ,és új tőcsavarokkal tömítéssel lehet összerakni
Ügyelni kell a leömlő+turbo feszültségmentes összeszerelésére a blokkon levő kipufogó fix pontig
Piritu - 1.000.00031-08-2015 16:23:17 // 70663
A francnak húzogatjátok a hátsó ablakokat? :-DD
ValeRossi4631-08-2015 16:09:39 // 70662
Az volt a gond,h kettőben is annyival mentem :D Annyit mondott,h ha láthatóan lassítok nem állít meg,de miután stabil 160 volt ,nem volt más választása :D de korrekt volt.
tdemeter31-08-2015 15:54:38 // 70661
Na igen, nalam is ez a helyzet.
De szerintem mire eljutok oda, hogy ujabb alfam lesz, addigra mar jopar uj modell jon es lehet majd valogatni:)
denil131-08-2015 15:54:06 // 70660
Szeva!

Ez igy ebben a formaban nem igaz de azert tartalmaz reszigazsagokat.
A 159-es kipufogosor tocsavarjai hajlamosak elegni es ezaltal beletorni a blokkba.
Ez altalaban akkor derul ki ha:
- valami miatt le kell venni a kipuff sort es beletorik a csavar
- kifujast latsz / hallasz vmelyik sornal. Ezt szabad szemmel is lehet ellenorizni.

Az elso esetben ha szerencses vagy akkor ki tudjak neked furni a beszakadt csavart de esszel kell mert konnyen a vizteret furhatjak meg. Ha semmi nem segit akkor le kell venni a blokkot es elvinni gepmuhelybe. Ez eddig a papir valtozat.
Nekem a turbofelujitas miatt elojott ez a problema es az egyik csavar bele is torott ahogy kell. Kiszedni nem lehet, a fel autot ezert nem bontjuk meg szoval maradt a kipuff paszta. Tokeletesen tart es nem fuj ki. Persze illik ranezni felev mulva.

Megelozo jelleggel en azt mondanam,h erdemes 100k km felett kicserelni. Egyaltalan nem nagy osszeg.
Liquid31-08-2015 15:45:59 // 70659
engem nem zavar :) Úgyis 4 ajtós lesz ha lesz... :)
yani🍀31-08-2015 15:29:13 // 70658
Hát, ez nem jó hír.
Giulia sportwagon
tdemeter31-08-2015 15:06:48 // 70657
tyuuu:) Na en azt nem mertem volna. Legalabb a nagyon hosszu alagutban volt?:)
David | Centocinquantanove31-08-2015 13:58:37 // 70656
Részleteket még, légyszi!
ValeRossi4631-08-2015 13:40:03 // 70655
üdv!! Ha már kilométerek...Makarska riviéra 1800 km,4 személy,full megpakolva 140-160es tempó,végig pálya 7,5 l. De mint lejjebb írva vagyon,mit számít a fogyasztás :D
Ja és jobb hátsó ablakemelő elhagyta magát nálam is :D
Haza fele Horvát Cobra 11 lekapcsolt,miután 160as tempónál letoltam,és az alagútban elfelejtettem lassítani 100-ra :D Civil Audi,villogva és kis úttörő táblájával levezetett a pályáról :D csomagtartóba mozi,aztán bünti. 160km/h - 10% az 144 km/h 1000 kuna,tolerancia 50% így 500 lett a vége. Sajnos nem érdekelte,hogy előttem is ennyivel mentek,Én voltam hátul :(
GTPeti31-08-2015 12:32:20 // 70654
Ilyenkor azt kell megnézni, hogy a futóműről leakasztott potméterek jeleit rendesen veszi-e az lámpa elektronikája. Természetesen MES-sel figyelve.

Lehet, hogy az egyik poti elromott, pl. (A szénréteg elkopott a leggyakrabban használt pozítcióban.)
zsoltika31-08-2015 12:30:32 // 70653
Sziasztok!

Újra kérdés merült fel, ami a az autóvillamosságis kollégát is megfogta :)
Hátha tapasztaltatok már hasonlót:
Xenon lámpa, néhány napja még tökéletesen működött. Pénteken este vidékre menet, én is érzékeltem, hogy nagyon felfele világít, plusz sokan köszöntek is a szembe jövők közül...
Ma elgurultam villanyos emberkéhez, hibakód nincs a szenzorra, újrakalibrálás megtörtént, de ugyanúgy visszaállítja felfele (mármint oda kalibrál).
Van ötletetek mi lehet az oka?
Este megyek még vissza hozzá, megnézzük sötétben is, ha más nincs csavarokkal le lesz állítva. Csak azért furcsa, mert napokkal ezelőtt tökéletesen beállította magát...

Köszi ha van valakinek ötlete!! :)
norbi040931-08-2015 11:17:34 // 70652
Nagyonjó! Akkor azthiszem eldőlt az EGR sorsa....megy a lecsóba. Így legalább megszűnik a menet közbeni berántás gyenge gázadásnál 2000 rpm környékén.
tdemeter31-08-2015 10:41:29 // 70651
Igen, Igen !:)))
GTPeti31-08-2015 10:30:41 // 70650
"Ettol fuggtetlenul vegig sirtam, hogy miert nem azzal mentunk:)"
Ezek az akut vírusfertőzés egyértelmű jelei. :D
tdemeter31-08-2015 10:21:07 // 70649
Megjartuk olaszorszagot (2600 km) 5 emberrel, fullra pakolva az offos citroen c4 grand picassoval, atlagfogyi 5.7 lett.
Az alfa nem fogyaszasi bajnok, abba a hetvegen tankoltam es ott, foleg varos+autopalyazas utan 8 litko jott ki...
Ettol fuggtetlenul vegig sirtam, hogy miert nem azzal mentunk:)
Szoval kb nem erdekel mennyit eszik:)
GTPeti31-08-2015 09:52:48 // 70648
"Jó autó ez..."


MB C180 (pont egy nyeszlett 180-at, jó kis MacPhersonos futóművel??)
Citroen C5


Vélek némi ellentmondást felfedezni. Ha jó autó, akkor még jó pár év benne van. Nézd meg az én 156-omat. Csak megy és megy. (kopp-kopp-kopp) No eladási kényszer.
tdemeter31-08-2015 08:54:25 // 70647
Hello!

San Marinoban, egy modell boltban lottem ezt a fotot:)

Dömpi (il dottore)31-08-2015 00:13:23 // 70646
még nem tudom...
droberto30-08-2015 23:19:03 // 70645
Húú az klafa, de nem lehet egy óccsóság a Comp. Rosso festék.
Dömpi (il dottore)30-08-2015 23:06:08 // 70644
Ja, a váz a kocsija (147) színkódja alapján lett fényezve, az első villához pedig kikerestünk egy MiTO-fehér színkódot...olyan érdekes krémes-fehér lett. Marha jól néz ki, és megesz a sárga írígység.

A sajátom vázát majd az Arkangyal színkódjára fújatom, a villát pedig 8C Competizione rosso-ra.
Dömpi (il dottore)30-08-2015 22:49:13 // 70642
Ez már kóros... vagy mégsem? :)
Feleségem, Réka, felújítja a régi versenybringáját ... azután az enyémet is hasonló stílusban.


Jövőre az AC-re majd visszük az "ALFA"-bringákat is :)
emGéza30-08-2015 22:27:43 // 70641
Hidegen most és később mindig ?
mzo30-08-2015 21:30:21 // 70640
Jah igen a kérdéses autók, azon felül amiket Erhard mondott. Az új c mercikhez még nem volt szerencsém, viszont még a régebbi E-hez elég rendszeresen. 2008-as már fl 320 vdi. Belső dizájnban nem nagy etwas, de a futóműve, a motorja... V6 220 le mint az állat úgy megy, és közben majdnem annyit eszik mint nekem a megboldogult 59-esem evett. Városban 10 körül, pálya 7,5-8l
A C5 kombikat sokat nézegettem most a nyáron, 1.6 hdi, 2.0 hdi-t is. Mindkettő jó motor a kategóriájában, de az 1.6 azért kényesebb, jobban oda kell rá figyelni. Az 1.6-nál tényleg 10 e km ként KELL olajat cserélni, 80-100 e kmerenként le kell venni az olajdeknit ki kell takarítani az olajpumpa valamint a turbó szűrőkosarát, és oda kell figyelni a porlasztók tűzkarikájára. Egyébként remek kis motorok ezek, keveset esznek és mennek mint a meszes. A 2.0 hdi már igénytelenebb motor jól mennek és nincs nyűgjük. A befecskendező rendszer mindkettőnél Bosch, javítható, felújítható ha kell. . :) Magáról az autóról meg annyit, hogy a kombinak hatalams csomagtartója van, kényelmes ülések, kicsit morbid a fix kormányközép, a futómű nagyon jól nyeli az úthibákat, főleg a hidrós, viszont nem egy Alfa feling.
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2015 21:27:39 // 70639
a trafó kényes sajnos
Alejandro30-08-2015 21:19:24 // 70638
ilyet nekem is szokott... ez lenne az emlegetett gyakori hiba a jts-eknél? trafósor vagy mi?

ez mivel jár általában, mit kell cserélni/javítani a megoldáshoz?
mzo30-08-2015 21:17:46 // 70637
Pont ma akartam írni, hogy sajnos már nem vagyok Alfa tulaj, :( Elment a kis drága, de már meg is van az utóda... ;)
És ha nem gond annak ellenére, hogy már nem vagyok Alfa tulaj, maradnék még itt a fórumon, hacsak nem utáltok ki. :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2015 20:54:23 // 70636
áthúz...melegen meg már nem
emGéza30-08-2015 20:51:15 // 70635
és miért csak hidegen ?
Akkor benne lesz a "hibaüzenetekbe" , ki kell olvastatnom valakivel ...
Erhard 242 (Pure Energy)30-08-2015 20:47:19 // 70634
a C merci nem egy nagy autó, a dejzele hangosabb, mint egy 59-é, automatával jó a fogyasztása de sajnos delphi a befecskendező rendszere ami elégé avét, hajlamos hogy elromlik bennük a világítás kapcsoló meg az elektromos kormányzár ami egy vagyon...amúgy eljár 6-7L-re
a C5 HDI, 200e után lepattan a nagynyomású, belül rohadt nagy amúgy egy igénytelen autó
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.