Forum >> 159

Giuntini03-10-2015 13:02:46 // 71520
En javaslom a 2,4-et, azért más mint a chipelt. Pláne ha elvezed a vezetést.
'''''03-10-2015 13:00:12 // 71519
Sőt,pohártartó sincs az 59-ben! :-)
Zolibácsi03-10-2015 12:58:29 // 71518
Sőt alfát se vegyél családi kocsinak...mert mindegyiknek kicsi a csomagtartója!!!!!
.......................03-10-2015 11:45:10 // 71517
2,4 et ne vegyél családi kocsinak
Akkora szar szerelni mert nincs semmihez hely,a gépkönyv még a vezérmüszij cseréhez is ki akarja venni az egész motort
Akkor a szívósorcseréről ne is beszéljünk,
A szar meló netovábbja a strech szíj csere

Látszik hogy az 1,9 re van tervezve a kocsi,a 2,4 et meg belefaragták csak

Legjobb motor a 2,0jtdm 170lóval ,megycsippeled 200ló 400Nm,megy úgy mint a 2,4 és 6,5 öt eszik 8 helyett
Driver03-10-2015 11:36:16 // 71516
sziasztok,

köszönöm az eddigi válaszokat! :)
Főként autópályán mennénk vele kb ilyen arányban: 70% pálya 30% város
Giuntini03-10-2015 10:03:44 // 71515
Nekem fél év állás után sem kérte a kódot, úgy hogy nem volt benne akksi. Meg Szatyi is mondta, hogy elképzelhető hogy kérni fogja és nem kérte.
SzJanos03-10-2015 09:58:04 // 71514
Majd kipróbálom, viszem most kipufogóshoz ma és meglátjuk. Köszi!
norbi040903-10-2015 09:35:16 // 71513
Shadin megelőzött a válasszal :)
Shadin03-10-2015 09:30:47 // 71512
Még nem kéri a kódot, de fogja, mert megcseréljük a rádióinkat. Ő is kűzd némi vételi problémával és annak okát keressük.
Piritu - 1.000.00003-10-2015 09:28:21 // 71511
Sok-sok örömteli évet kívánok! :-)
FireAlfa03-10-2015 09:25:00 // 71510
Nem az Alfát de ő is szerelem 😉

Piritu - 1.000.00003-10-2015 08:56:43 // 71509
Nekem az index végén lévő gomb megnyomására eltűnt. Aztán pár km múlva újra visszajött.
SzJanos03-10-2015 08:12:24 // 71508
Úgy emlékszem más is járt már úgy, hogy megjelent a "Change oil" felírat, de járt vele tovább egy darabig. Nekem hétfőre van előjegyzésem olajcserére, csak kicsit zavar, hogy nem tudok a kijelzőn semmit sem csinálni, se hívást kezdeményezni, se a fogyasztási adatokat lesegetni....
Pityukoma03-10-2015 00:15:57 // 71507
Kéri a kódot a rádió? Mi történt vele? Nekem a (navis) fejegység a darabokra szedés után sem kérte. Lehet hogy tévedek, de én úgy tudom hogy a saját gazda autóba vissza rakva nem kell hogy kérje a kódot, csak egy másik autóba rakásnál.
Pityukoma03-10-2015 00:12:05 // 71506
Gratulálok nektek :-)
Haddel02-10-2015 19:55:17 // 71505
Sok boldogságot kívánok!😃
kiger02-10-2015 19:12:53 // 71504
Ha a sima CD-s rádióról van szó nem navigációról akkor meg tudom mondani,
ha kiveszed a rádiót egy BP kezdetű számsort küldj el a rádió oldaláról. (Nálam BP6302 vel kezdődik, de ez változhat).
Liquid02-10-2015 18:47:09 // 71503
A márkaszervíz elvben alvázszám alapján kiadja, legalábbis a Pandáét megadták ingyen, a Blaupunkt 8000ft-ot akart érte kérni.
Nivan8402-10-2015 18:06:43 // 71502
Nagy Gratula!

ha jól sejtem nem az autót vetted nöül, bár ha igen, azt is megértem :) ;)
Nivan8402-10-2015 18:05:32 // 71501
Úgy néz ki nálam is ez a helyzet. Amikor fütött mélygarázsban állok, akkor bármennyi idö után kinyit, amikor hideg van akkor nem. Kicsit bosszantó kellemetlenség. Majd megnézetem azt a végállás kapcsolót, köszönöm a tippet!
Piritu - 1.000.00002-10-2015 17:40:22 // 71500
Nem lehet, hogy a sofőrajtóban elhagyta magát a végállás kapcsoló? Nem érzi hogy be van csukva, így nem reagál a nyitásra. Kézzel nyitva el tudod fordítani a véghelyzetig és egy darabig jó, aztán egyszer csak megint nem kapcsol?
FireAlfa02-10-2015 17:23:21 // 71499
Pár fotót csinált az esküvőnkön a fotós :)

norbi040902-10-2015 16:56:58 // 71498
Sziasztok! Sajnos elvesztettem a rádióm kódját...
Esetleg van tuti tippetek honnan lehetne beszerezni a kódot?
David | Centocinquantanove02-10-2015 12:08:39 // 71497
Nekem ugyanez a baja volt és még van is, de nálam csak a hideg reggeleken jön elő.
Hibakód nincs, ne is keresd. Egyszerűen nem reagál semmit a távirányítóra, egyik gombra se. Az irányjelzők sem villannak.
Viszont ha manuálba kinyitom, akkor utána szépen megy, amíg újra ki nem hűl a kaszni.

A megoldást számomra egy utólagos riasztó beépítése jelentette, aminek a saját távirányítója felülírja a gyárit, és az mindig működik, még a legnagyobb hidegben is.

Hátránya, hogy kell még egy sz*r a zsebedbe, előnye viszont, hogy ha lezárom a kocsit, akkor automatikusan feltolja az összes ablakot (ha esetleg leengedve maradt volna valamelyik)...
Martin Kovacs02-10-2015 11:10:08 // 71496
Köszi a helpet srácok !! :D
emGéza02-10-2015 11:08:47 // 71495
20 rongy , ha a meglévő elsőt csináltatod csak .
Kezdés az okmányirodába ... szakértői vélemény , hogy a bádog nem neki való ...
Martin Kovacs02-10-2015 11:07:41 // 71494
Mennyibe fáj az ? 30k körül ?
Liquid02-10-2015 11:07:23 // 71493
NKH kérelem, hogy olyat akarsz, befizeted a sarcot, aztán sztem annyi.
Martin Kovacs02-10-2015 10:59:55 // 71492
Mi kell, hogy matrica rendszámot kérjek ?
Ahogy néztem elég sok huza vona az egész.
Liquid01-10-2015 20:52:08 // 71491
az király, mármint a rendszám :) irigyellek érte :)
Haddel01-10-2015 19:33:25 // 71490
😃😃 Ez nagyon jó szöveg😃
enká01-10-2015 17:58:32 // 71489
Liquid
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"


Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.

Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."

Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.

Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)

Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).

Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
Giuntini01-10-2015 17:44:18 // 71488
Nem általánosításnak szántam. Két éve még sokkal jobb volt a felhozatal. A 2,4 az más tészta. Mivel ezek kinti példányok jóval nagyobb futásteljesitmennyel kell kalkulàlni. Olaszorszàgban 2l hengerűrtartalom fölött drasztikusan nő az adó. Ezt nem szabad elfelejteni. Ezeknél 6-7 évesen 120 ezret futott példànyokat nagyon kritikus szemmel kell nézni. Csak a szervizből lehetne meglátni a valós km-t, azok meg általában ki vannak törölve. Itt is a car tàrsak nagy része sejti vagy tudja, hogy több van az autójàban, és ettől függetlenül tökéletesen működnek. A lényeg, hogy milyen gazdàja volt előtte.
mizooo01-10-2015 17:21:58 // 71487
Én 2.1 millióért vettem több mint két éve, csak kuplungot, gumikat és izzítógyertyákat kellett cserélni. ;)
Nivan8401-10-2015 16:58:49 // 71486
Kedves Urak!
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.

Köszi a segítséget.
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2015 15:23:53 // 71485
szép a vas :)
Giuntini01-10-2015 14:53:48 // 71484
Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki.
Giuntini01-10-2015 14:17:53 // 71483
Ajànlom! Nagyon jó, fenomenàlis a hangja. Csak jót vegyél! Ne engedj a két millió vagy alatti csàbítàsànak! En nrm vettrm olcsón rànézésre reàlis àron, mégis egy millió fölött költöttem a motorra a hf miatt. Most viszont elmondhatom, új motorom van. Lenyűgöző, de milyen áron!
Martin Kovacs01-10-2015 14:10:10 // 71482
Az baromi jó ! :D Köszi Cartárs ! :D
Martin Kovacs01-10-2015 14:05:05 // 71480
vízpumpával vagy nélküle ?:D
Erhard 242 (Pure Energy)01-10-2015 14:04:31 // 71479
33-44e-ig....komplett :)
Martin Kovacs01-10-2015 14:02:52 // 71478
Cartársak !
2.4 jtd hez mennyi a vezérlés ? 40 körül ?

Köszi ! :D
.......................01-10-2015 14:01:51 // 71477
Konstrukcióban az 1,9 és a 2,4 jtdm egyforma csak egy hengerrel több van
Annyival kevesebb hely a szereléshez
.......................01-10-2015 13:59:20 // 71476
6kilótó körül a szeleptömb +citrom+szerelés
Pozsi8501-10-2015 13:55:08 // 71475
ha jól veszem ki te sem ajánlod a 2.4-et?
Pozsi8501-10-2015 13:53:20 // 71474
Most, hogy így mondtad rá néztem, és eléggé húzós áron mennek ezek a verziók a hasznaltauton. De addigra meglátjuk, de jónak tűnnek! :)
Giuntini01-10-2015 13:50:00 // 71473
Szerintem nem több a baja, csak más célközönség vette. Ezt általában olyan üzletemberek vették akik hetente kétszer rààlltak a Milano-Róma vagy a München- Hamburg pàlyàra és toltàk neki. Beleraktak min évi 50 ezer km-t szigorúan 30 ezres olajcsere periódussal, majd a 8 éves autóban 150 ezer km. van amit megveszel. Egymás utàn lehet hallani 2,4-eseket amibe rakjàk a bontott motorokat majd adjàk el. En nem akarlak eltàntorítani mert ahogy Erhard mondja űberbrutàl, de nagyon nem szabad sajnàlni a pénzt a jóért, de annak a szàma limitàlt. A 2010-11-esek nagyon dràgàk, de ott talàn nincs akkora rizikó. Automata vàltóval lenyűgöző de szomjas a kicsike.
Liquid01-10-2015 13:34:09 // 71472
a fészliftes könnyebb egy kicsivel, mechanikailag tudtimmal alapvetően nem változott. Annyi hogy ha minden igaz akkor a hátsó ablakemelő, illtve a kormánymű probléma, sőt a tőcsavar szakadás is inkább a fészlift előttiekre jellemző.
Esetleg TBI vagy 2.0? A 2.0 jól fogyaszt, jobban meggy mint az 1.9 és értelmesebben helyezték ela DPF-et, persze annál is lehet azért probléma.
Pozsi8501-10-2015 13:22:27 // 71471
Üdv Cartársak!

Jelenleg egy 147-est koptatok, de bővül hamarosan a család, és olyan március környékén gondoltam átülök én is egy ilyen gyönyörű gépbe...

Sokat olvastam itt is, máshol is és kezd kikörvonalazódni a kép, de azért megkérdezem amit untok:

Tehát ha nem akarok versenyezni, de azért menjen is, és a szervizköltség is tűrhető legyen, akkor az 1.9 jtdm az arany középút? Mert igazából a 2.4 szimpibb, de azt olvastam sok helyen, hogy több a baja is? Meg lényeges a különbség a 2008 utáni faceliftesek közt?
Köszönöm előre is a türelmet....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.